MĚSTO Hlučín

00300063DIČ CZ00300063
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Hlučín
Kontakty
  • 595 020 211
  • 595 020 221
  • 595 020 214 - starosta
  • 595 020 300 - místostarostka
  • 595 020 207 - odbor správních agend
  • 595 020 204 - odbor financí
  • 595 020 250 - odbor výstavby
  • 595 020 295 - odbor školství a kultury
  • 595 020 288 - odbor investic a správy městského majetku
  • 595 020 233 - odbor životního prostředí a komunálních služeb
  • 595 020 345 - odbor dopravy a silničního hospodářství
  • 595 020 206 - odbor právní
  • podatelna@hlucin.cz
Úřední hodiny  
úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-14:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-14:00 hod.
PÁ 08:00-13:00 hod.   Otevřeno, brzy zavírá
Kontaktní osoby
  • Mgr. Pavel Paschek - starosta
  • Mgr. Petra Řezáčová - místostarostka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1850304339/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
19-1843589399/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
27-1843589399/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
981224-1843589399/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
1843589399/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
Youtube video
Činnosti firmy  
  • městský úřad
  • vydává
  • HLUČÍNSKÉ NOVINY

Volná pracovní místa
VEDOUCÍ ODBORU DOPRAVY
Pracoviště a kontakty

Město Hlučín

Dagmar Suchánková, tel.:595 020 223
e-mail: suchankova@hlucin.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KO: Suchánková Dagmar, tel. 595 020 223. Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned. Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v aktuálním znění). Požadovaná kvalifikace: - vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu. Jiné požadavky: - vysoké pracovní nasazení, - velmi dobré organizační schopnosti, - samostatnost, schopnost vést kolektiv, - praxe a orientace v zákonech č. 361/2000 Sb., 30/2024 Sb., 56/2001 Sb., 111/1994 Sb., 250/2016 Sb., a ostatních zákonech souvisejících výhodou, - flexibilita a pečlivost, - dobré komunikační schopnosti a ochota se dále vzdělávat, - znalost práce na PC, - řidičské oprávnění skupiny "B" výhodou. Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - přesné označení výběrového řízení, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - kontaktní telefonní číslo. Požadované doklady: - profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Nabízíme tyto benefity: - nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku), - 5 dnů pracovního volna s náhradou platu, - příspěvek na penzijní připojištění, - příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, - příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců, - peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu, - různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu, - čtvrtletní odměny, - perspektiva stabilního zaměstnání, - prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele, - vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců. Na obálku uveďte "NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ" a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu: Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. 1. Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 1.10.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), 2. V případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 1.10.2024 do 10:00 hod. 3. Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě. Výběrové řízení bude probíhat dne 9.10.2024 od 9:00 hod. v zasedací místnosti budovy "A". POZVÁNKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NEBUDOU ZASÍLÁNY UCHAZEČI BUDOU KONTAKTOVÁNÍ TELEFONICKY NEBO EMAILEM Podrobnosti a celý text výběrového řízení na webových stránkách města Hlučína https://www.hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti

REFERENT/-KA ODBORU INVESTIC
Pracoviště a kontakty

Město Hlučín

Dagmar Suchánková, tel.:595 020 223
e-mail: suchankova@hlucin.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Charakteristika činnosti: Zajišťování provedení oprav městského majetku menšího rozsahu – zejména bytového a nebytového fondu, kulturních domů, kulturních památek a inženýrských sítí. Přijímání hlášení požadavků závad a havárií a jejich řešení, zajišťování provedení revizí elektro, plynu, komínů atd. v bytových domech. Zabezpečování přípravy, projednávání a realizace stavebních oprav a stavebně montážních prací, vedení předepsané operativně-technické evidence. Předpokládaný nástup: dohodou. Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů). Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání stavebního směru nebo jiného technického směru s praxí zaměřenou na práci obdobného charakteru. Jiné požadavky: - vysoké pracovní nasazení, - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, - zvládání zátěžových situací, - velmi dobrá znalost práce na PC, - schopnost a ochota učit se novým věcem, - praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou. Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - přesné označení výběrového řízení, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - kontaktní telefonní číslo. Požadované doklady: - Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání. Nabízíme tyto benefity: - nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku), - 5 dnů pracovního volna s náhradou platu, - příspěvek na penzijní připojištění, - příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, - příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců, - peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu, - různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu, - čtvrtletní odměny, - perspektiva stabilního zaměstnání, - prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele, - vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců. Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu: Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 2.10.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 2.10.2024 do 10:00 hod. Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě. Výběrové řízení se bude konat dne 8.10.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „A“ MěÚ Hlučín. Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky. Upozornění : uchazeči, kteří nebudou vybráni v si mohou vyzvednout materiály zaslané k výběrovému řízení na úseku CZECHPOINT MěÚ v přízemí budovy „A“ MěÚ Hlučín do dne 31.10.2024. Po tomto datu budou nevyzvednuté materiály skartovány. Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č.

STRÁŽNÍK, STRÁŽNICE MĚSTSKÉ POLICIE
Pracoviště a kontakty

Město Hlučín

Dagmar Suchánková, tel.:595 020 223
e-mail: suchankova@hlucin.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Dvousměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 3. 9. 2024
Mzdové rozpětí:od 20 130 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Podrobnosti na webových stránkách města Hlučína https://www.hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti K základnímu platu je vyplácen měsíčně rizikový příplatek a příplatek za směnnost, možnost přiznání osobního ohodnocení. Zaměstnanecké výhody: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, 5 dnů zdravotního volna

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2018-034849Z2018-034849nen.nipez.cz
Vyhlášené veřejné zakázky
Základní škola Via Monetssori v Hlučíně
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-028237neuvedeno
detail VZ
VEŘEJNÉ PROSTRANSTVÍ U KOSTELA SV. JANA KŘITELE A ZÁMKU V HLUČÍNĚ a vydává tyto soutěžní podmínky V Hlučíně
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-048804neuvedeno
detail VZ

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Plán ÚSES pro ORP Hlučín
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Fotovoltaická elektrárna pro Městský úřad Hlučín
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Strategické plánování města Hlučína
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Komplexní řešení zeleně - lokalita mezi bytovými domy blízko ZŠ Dr. M. Tyrše
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Protipovodňová opatření pro město Hlučín
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Nové informační systémy a bezpečnost TC Hlučín
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
Stavební úpravy ulice Rovniny
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
Zateplení bytového domu Opavská 10, Hlučín
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Zateplení bytového domu Opavská 12, Hlučín
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Semafory u autobusového nádraží Hlučín
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Modernizace vybavení Domova pod Vinnou horou, příspěvková organizace
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2015Projekt dokončen
Park volnočasových aktivit Hlučín Darkovičky
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.11.2015Projekt dokončen
Zateplení objektu ZUŠ Hlučín
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
Revitalizace zeleně v areálu DDM Hlučín
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
Rozšíření likvidace biologicky rozložitelných komunálních odpadů ve městě Hlučíně
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Projekt kácení a výsadeb na fotbalovém hřišti v Darkovičkách
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Zateplení objektu Na Závodí č. p. 1468
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2014Projekt dokončen
Projekt kácení a výsadeb na sídlišti Rovniny
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2014Projekt dokončen
Revitalizace objektu MŠ Hlučín Bobrovníky
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2014Projekt dokončen
Stavební úpravy mateřské školy v Hlučíně na ulici Dr. Ed. Beneše
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
Rekonstrukce zahrady v přírodním stylu MŠ Bobrovníky
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.10.2014Projekt dokončen
Rozvoj služeb technologického centra Hlučín
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
Zateplení objektu ZŠ Dr. Miroslava Tyrše
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
Zateplení objektu mateřské školy na ulici Cihelní
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt dokončen
Rekonstrukce zahrady MŠ v Darkovičkách na dětské přírodní hřiště
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2014Projekt dokončen
Zateplení objektu dětské rehabilitace Hluboká
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.05.2014Projekt dokončen
Zateplení bytového domu ul. Severní 2, Hlučín
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.04.2014Projekt finálně uzavřen
Zateplení objektu Kulturního domu Darkovičky
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.03.2014Projekt dokončen
Podpora standardizace orgánů sociálně právní ochrany ve městě Hlučíně
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
Stavební úpravy MŠ v Hlučíně na ul. Severní
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
Zateplení objektu školní družiny Hornická
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
Výsadba izolační zeleně zámek Hlučín
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
Revitalizace sportovní haly Hlučín - I. etapa
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
Stavební úpravy školky v Darkovičkách
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
Zpracování územního plánu města Hlučína
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.04.2013Projekt dokončen
Modernizace zahrady Dětské rehabilitace Hlučín
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2012Projekt dokončen
Zateplení, výměna oken - ZŠ Hlučín, Hlučín č.p. 1266, Hornická 7
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.12.2011Projekt dokončen
Přístavba pavilonu MŠ Cihelní
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2011Projekt dokončen
Modernizace zahrady MŠ Hlučín, Severní
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
Kdo jsou lidé na Hlučínsku
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
Víceúčelové hřiště Darkovičky
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2011Projekt dokončen
Zateplení, výměna oken - ZŠ Hlučín - Rovniny, Hlučín č.p. 1417, Cihelní 8
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.04.2011Projekt dokončen
I.Technologické centrum, III.vnitřní integrace úřadu a II. elektronická spisová služba města Hlučín
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2011Projekt dokončen
Zkvalitnění odpadového hospodářství ve městě Hlučíně
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2010Projekt dokončen
Obnova výsadby zeleně v areálu stadionu FC Hlučín - I. etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
Vzdělávání v eGon Centru ORP Hlučín
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
Příprava a realizace prvků místního ÚSES krajiny v lokalitě Hlučín - Cihelna - I. etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2009Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Územně analytické podklady obce s rozšířenou působností Hlučín
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.10.2008Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Město Hlučín
IČ: 00300063
DIČ: CZ00300063
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: mfpbhkb

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTO Hlučín

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna@hlucin.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Mírové náměstí 23/22
Hlučín
748 01 Hlučín
Sídlo společnosti
navigovat
Fotogalerie
Další firmy z oboru:
Městské úřady, magistráty
Nádražní 700, Paskov19,71 km
www.mesto-paskov.cz
náměstí Sigmunda Freuda 19, Příbor28,68 km
www.pribor.eu
Zámecká 1, Potštát48,17 km
www.potstat.cz
Nádražní 389, Vrbno pod Pradědem62,38 km
www.vrbnopp.cz
nám. Míru 162, Hulín82,82 km
www.hulin.cz
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
Nejčastější právní formou je s.r.o. - 190.000 ověřených firem