MĚSTO Hlučín
- 595 020 211
- 595 020 221
- 595 020 214 - starosta
- 595 020 300 - místostarostka
- 595 020 207 - odbor správních agend
- 595 020 204 - odbor financí
- 595 020 250 - odbor výstavby
- 595 020 295 - odbor školství a kultury
- 595 020 288 - odbor investic a správy městského majetku
- 595 020 233 - odbor životního prostředí a komunálních služeb
- 595 020 345 - odbor dopravy a silničního hospodářství
- 595 020 206 - odbor právní
- podatelna@hlucin.cz
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-14:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-14:00 hod.
- Mgr. Pavel Paschek - starosta
- Mgr. Petra Řezáčová - místostarostka
1850304339/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1843589399/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1843589399/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
981224-1843589399/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1843589399/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
- městský úřad vydává
- HLUČÍNSKÉ NOVINY
Město Hlučín
Dagmar Suchánková, tel.:595 020 223e-mail: suchankova@hlucin.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
KO: Suchánková Dagmar, tel. 595 020 223. Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned. Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v aktuálním znění). Požadovaná kvalifikace: - vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu. Jiné požadavky: - vysoké pracovní nasazení, - velmi dobré organizační schopnosti, - samostatnost, schopnost vést kolektiv, - praxe a orientace v zákonech č. 361/2000 Sb., 30/2024 Sb., 56/2001 Sb., 111/1994 Sb., 250/2016 Sb., a ostatních zákonech souvisejících výhodou, - flexibilita a pečlivost, - dobré komunikační schopnosti a ochota se dále vzdělávat, - znalost práce na PC, - řidičské oprávnění skupiny "B" výhodou. Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - přesné označení výběrového řízení, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - kontaktní telefonní číslo. Požadované doklady: - profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Nabízíme tyto benefity: - nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku), - 5 dnů pracovního volna s náhradou platu, - příspěvek na penzijní připojištění, - příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, - příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců, - peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu, - různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu, - čtvrtletní odměny, - perspektiva stabilního zaměstnání, - prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele, - vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců. Na obálku uveďte "NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ" a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu: Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. 1. Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 1.10.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), 2. V případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 1.10.2024 do 10:00 hod. 3. Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě. Výběrové řízení bude probíhat dne 9.10.2024 od 9:00 hod. v zasedací místnosti budovy "A". POZVÁNKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NEBUDOU ZASÍLÁNY UCHAZEČI BUDOU KONTAKTOVÁNÍ TELEFONICKY NEBO EMAILEM Podrobnosti a celý text výběrového řízení na webových stránkách města Hlučína https://www.hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti
Město Hlučín
Dagmar Suchánková, tel.:595 020 223e-mail: suchankova@hlucin.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Charakteristika činnosti: Zajišťování provedení oprav městského majetku menšího rozsahu – zejména bytového a nebytového fondu, kulturních domů, kulturních památek a inženýrských sítí. Přijímání hlášení požadavků závad a havárií a jejich řešení, zajišťování provedení revizí elektro, plynu, komínů atd. v bytových domech. Zabezpečování přípravy, projednávání a realizace stavebních oprav a stavebně montážních prací, vedení předepsané operativně-technické evidence. Předpokládaný nástup: dohodou. Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů). Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání stavebního směru nebo jiného technického směru s praxí zaměřenou na práci obdobného charakteru. Jiné požadavky: - vysoké pracovní nasazení, - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, - zvládání zátěžových situací, - velmi dobrá znalost práce na PC, - schopnost a ochota učit se novým věcem, - praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou. Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - přesné označení výběrového řízení, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - kontaktní telefonní číslo. Požadované doklady: - Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání. Nabízíme tyto benefity: - nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku), - 5 dnů pracovního volna s náhradou platu, - příspěvek na penzijní připojištění, - příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, - příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců, - peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu, - různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu, - čtvrtletní odměny, - perspektiva stabilního zaměstnání, - prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele, - vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců. Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu: Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 2.10.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 2.10.2024 do 10:00 hod. Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě. Výběrové řízení se bude konat dne 8.10.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „A“ MěÚ Hlučín. Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky. Upozornění : uchazeči, kteří nebudou vybráni v si mohou vyzvednout materiály zaslané k výběrovému řízení na úseku CZECHPOINT MěÚ v přízemí budovy „A“ MěÚ Hlučín do dne 31.10.2024. Po tomto datu budou nevyzvednuté materiály skartovány. Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č.
Město Hlučín
Dagmar Suchánková, tel.:595 020 223e-mail: suchankova@hlucin.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 20 130 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc |
Podrobnosti na webových stránkách města Hlučína https://www.hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti K základnímu platu je vyplácen měsíčně rizikový příplatek a příplatek za směnnost, možnost přiznání osobního ohodnocení. Zaměstnanecké výhody: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, 5 dnů zdravotního volna
Zdroj: Úřad práce
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2018-034849 | Z2018-034849 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-028237 | neuvedeno |
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-048804 | neuvedeno |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.11.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.05.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.04.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
DIČ: CZ00300063
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: mfpbhkb
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Hlučín
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz