MĚSTO Kostelec nad Orlicí
- 494 337 111 - podatelna
- 778 402 285
- 778 402 286
- 778 402 287
- podatelna@muko.cz
- epodatelna@muko.cz
- dkaplan@kostelecno.cz
Úterý: 8:00 - 11:00 12:00 - 14:00
Středa: 8:00 - 11:00 12:00 - 17:00
Čtvrtek: 8:00 - 11:00 12:00 - 14:00
Pátek: neúřední den (provozní doba 8:00 – 11:00 pouze pro podatelnu, pokladnu a předem objednané klienty)
- RNDr. Tomáš Kytlík - starosta
- Ing. et Ing. Jiří Dragoun - místostarosta
- Dominik Kaplan - místostarosta
19-8560000267/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1240074329/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1240074329/0800 DPH účet, zveřejněn 24.05.2022 | |
123-1927660287/0100 DPH účet, zveřejněn 02.06.2022 |
MĚSTSKÁ POLICIE Kostelec nad Orlicí - Dukelských hrdinů 985, Kostelec nad Orlicí
Město Kostelec nad Orlicí
- městský úřad
Město Kostelec nad Orlicí
RNDr. Tomáš Kytlík , tel.: 778 402 285e-mail: tkytlik@kostelecno.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Uzávěrka přihlášek 8.12.2024. Kontaktní osoby pro bližší informace jsou RNDr. Tomáš Kytlík, starosta města nebo Ing. Jitka Jičínská, DiS, tajemnice MÚ (778 402 285/602 112 046, tkytlik@kostelecno.cz/jicinska@muko.cz). Požadované vzdělání: - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Výhodou: - vzdělání v oboru stavebním, architektonickém, ekonomickém nebo právním - praxe v oblasti realizace investic, veřejných zakázek, dotační politiky, územního plánování, správy majetku. Další požadavky: - zkušenost s vedením pracovního kolektivu, manažerské dovednosti - schopnost analyticky a koncepčně myslet - rozhodnost, samostatnost, zodpovědnost - dobré komunikační a organizační schopnosti - spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky - asertivní jednání, časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Výhodou: - znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (v platném znění) - znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (v platném znění) - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (v platném znění) - schopnost posuzovat a připravovat stavební dokumentaci. Náplň práce: - metodické vedení odboru, koordinace činností v rámci odboru - komplexní koordinace postupů při zadávání veřejných zakázek - komplexní koordinace a metodické usměrňování správy majetkových souborů - navrhování komerčního využití majetku - příprava jednotlivých smluv v rámci náplně odboru - působení v nájemních vztazích bytového hospodářství města Kostelce nad Orlicí - zpracování závěrečného vyhodnocení státních dotací - příprava podkladů pro jednání rady města a zastupitelstva města spojené s majetkovými záležitostmi. Nabízíme benefity: - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba - příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím. - sociální fond, účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - stabilní práce v příjemném prostředí - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení. Nástup 1.4. 2025 nebo dle dohody.
Město Kostelec nad Orlicí
Bc. Lucie Lédrová , tel.:725082583e-mail: lledrova@muko.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 30.11.2024. Přihlášky lze doručit poštou, osobně na podatelnu. datovou schránkou, e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Požadavky: - schopnost samostatně plnit individuální úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - důslednost, časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Výhodou: - praxe v oboru - zkouška z odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti v územním plánování - praxe ve správním řízení - znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (v platném znění) - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění) - vyhláška č. 157/2024 Sb., o územně analytických podkladech, územně plánovací dokumentaci a jednotném standardu (v platném znění) - vyhláška č. 146/2024 Sb., o požadavcích na výstavbu (v platném znění). Náplň práce: - pořizování územního plánu a regulačního plánu pro území města - pořizování územního plánu, regulačního plánu a územního opatření studie na žádost obce ve správním obvodu obce s rozšířenou působností (ORP) - pořizování a vydávání vymezení zastavěného území - pořizování územního opatření o stavební uzávěře a územního opatření o asanaci území pro území obce - vkládání dat do národního geoportálu územního plánování - vykonávání dalších činnosti podle zákona. Nabízíme: - stabilní práce v příjemném prostředí, sociální fond - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba - příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím - účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - nástup 1.1. 2025 nebo dle dohody.
Město Kostelec nad Orlicí
Bc. Lucie Lédrová , tel.:725082583e-mail: lledrova@muko.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Uzávěrka přihlášek 30.11.2024. PP na dobu určitou po dobu dlouhodobě uvolněného zaměstnance. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo - fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Pro danou pracovní pozici je výhodou studijní obor Ekologie a ochrana krajiny - vodohospodář, obor Ekologie a životní prostředí - vodohospodář, obor Vodohospodářské stavby. Další požadavky: - schopnost samostatně plnit individuální úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - důslednost, časová flexibilita - znalost práce na PC (kancelářské programy) - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka). Náplň práce: - zajišťování odborných agend na úseku vodního hospodářství - výkon vodoprávního úřadu - zajišťování odborných agend na úseku speciálního stavebního úřadu pro stavby vodních děl - výkon veřejné správy na úseku vodovodů a kanalizací - úkoly povodňového orgánu dané vodním zákonem - řešení ekologických havárií z hlediska ohrožení životního prostředí. Nástup 1.1. 2025 nebo dle dohody.
Město Kostelec nad Orlicí
Tomáš Sehnoutka , tel.:777 497 156, 494 337 240e-mail: velitelmp@kostelecno.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 19 700 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc |
Kontakt telefonicky, osobně na pracovišti - (Dukelských hrdinů 985, Kostelec nad Orlicí) nebo zasláním životopisu na e-mail velitelmp@kostelecno.cz. Požadujeme: - střední vzdělání s maturitní zkouškou - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička) - výborná fyzická zdatnost - znalost práce na PC a kancelářskými programy (znalost systému Vera výhodou) - výborné komunikační schopnosti, asertivní jednání - odolnost vůči stresovým situacím, schopnost samostatně rozhodovat - časová flexibilita. Výhodou: - odborná způsobilost (osvědčení o splnění odborných předpokladů dle zákona č. 553/1991Sb., o obecní policii) - držitel zbrojního průkazu skupiny D - držitel osvědčení pro odchyt zvířat - psovod - znalost zákona č.553/1991 Sb., o obecní policii - znalost zákona č.128/2000 Sb., o obcích - praxe v oboru vítána. Nabízíme: - nástup dle dohody - stabilní práce v příjemném prostředí - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - 25 dní dovolené, 5 dní indispoziční volno - příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím - sociální fond - úhrada očkování proti Hepatitidě typu A,B a klíšťové encefalitidě.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004651 | Stavebni prace | 100 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je adaptace bývalého okresního chorobince (domov mládeže), na bytové jednotky určené k trvalému bydlení. Jedná se o stávající objekt č.p. 279, který bude navrhovanými stavebními úpravami přestavěn na bytový dům s 33 bytovými jednotkami určenými k trvalému bydlení. S těmito úpravami je spojené navýšení parkovací plochy, tedy vybudování parkoviště v jižní části objektu a s tím související úprava areálových zpevněných ploch. Dále stavební úpravy zahrnují nové areálové rozv
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.06.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.02.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.02.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.11.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.06.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.11.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.10.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.05.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: aj5bhbi
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Kostelec nad Orlicí
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz