MĚSTO Mělník
- 315 635 335
- 315 635 381 - živnostenský odbor
- 315 635 248 - odbor dopravy
- 315 635 341 - odbor školství a kultury
- 315 635 359 - správní odbor
- 315 635 301 - vnitřní odbor
- 315 635 351 - odbor výstavby a rozvoje
- 315 635 373 - odbor životního prostředí a zemědělství
- 315 635 311 - odbor sociálních věcí a zdravotnictví
- 315 635 327 - odbor školství a kultury
- 315 635 501 - odbor dopravních a správních agend
- mu@melnik.cz
- epodatelna@melnik.cz
ST 07:30-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
51246-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
19-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
35-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
29022-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
467394349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6027802/0800 DPH účet, zveřejněn 29.04.2015 | |
460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 02.09.2015 |
- městský úřad
Město Mělník
Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 21. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci účetní/účetního - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - vedení samostatné finanční agendy pro určenou účetní jednotku, včetně vedení přehledu plateb jednotlivých rozpočtových kapitol a položek v souladu s rozpočtem města dané účetní kapitoly, - sestavování rozpočtu dané kapitoly a sledování měsíčního čerpání, - likvidace faktur, aj. Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - ekonomického směru výhodou - znalost souvisejících právních předpisů, zejm. zákona o účetnictví - odpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a přesnost - příjemné vystupování a schopnost vlastního úsudku - velmi dobrá znalost práce s MS Office Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Město Mělník
Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 21. 11. 2024 - 10:00 Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta kultury a sportu - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - vedení kompletní agendy související s poskytováním finančních dotací v oblasti kultury a sportu včetně uzavírání smluv a všech souvisejících administrativních úkonů - zajišťování přehledu údajů o činnostech, sportovních a kulturních akcích a zájmových organizací na území města Mělníka - zajišťování další organizační a administartivní agendy kultury a sportu města Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu určitou, s možností prodloužení na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání - prokazatelný zájem o danou problematiku včetně znalosti daných oblastí - odpovědnost, samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Město Mělník
Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - osvědčení a čestné prohlášení dle zákona č. 451/1994 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971) - koncepci řízení oddělení v celém rozsahu výše uvedené působnosti (max. 5 normostran vč. PowerPoint prezentace) Lhůta pro podání přihlášky do 21. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci vedoucí/vedoucího oddělení školství, kultury a sportu - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - řízení a koordinace oddělení v plném rozsahu - zajišťování výkonu státní správy na úseku školství a výkonu samosprávy v oblasti školství - zajišťování výkonu samosprávy v oblasti kultury a sportu města Mělníka - zajišťování koncepční činnosti oddělení - zajišťování ekonomické agendy oddělení (rozpis návrhu rozpočtu státních finančních - prostředků pro školy a školská zařízení v obvodu působnosti města Mělníka, vedení rozpočtových řízení, dotační systém úseku kultury a sportu) Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Platové zařazení a platové podmínky 11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč - 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe), příplatek za vedení a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Pracovní poměr na dobu neurčitou Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka - splnění dalších předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích … (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971) Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - znalost školské legislativy a znalost souvisejících právních předpisů - zkušenost ve vedoucí pozici - analytické a koncepční schopnosti a schopnost samostatného rozhodování - schopnost analytického a logického myšlení - odpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a přesnost - dobré komunikační a organizační schopnosti - příjemné vystupování, psychická vyrovnanost a odolnost - velmi dobrá znalost práce s MS Office
Město Mělník
Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče bude obsahovat jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - místo trvalého pobytu - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech, dovednostech a zkušenostech, - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 20. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky: Obálku označenou "Výběrové řízení na pracovní pozici referentka/referent rozvoje města - NEOTVÍRAT" uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník, nebo předá osobně na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávaných činností - zajišťování výkonu dotačního managementu (sledování a vyhodnocování dotačních programů, výzev a dalších dotačních podkladů a dokumentů s důrazem na rozvojové záměry a potřeby města Mělníka, spolupráce s ostatními útvary města, vyhledávání a vyhodnocování možností externího financování rozvojových záměrů a potřeb města; spolupráce s odbory MěÚ, předávání informací o možnostech a podmínkách financování, aj.) - podílení se na zajištění tvorby materiálů, podkladů a prezentací - příprava a vedení dokumentace projektu (prezenční listiny, zápisy atd.) - správa Time managementu projektu (termíny akcí, termíny plnění úkolů atd.) - zajišťování logistiky projektových schůzek (rezervování zasedacích místností a techniky, rozesílání pozvánek atd.) - správa kontaktů v rámci projektu vč. aktualizace komunikační matice - zabezpečování komunikace v rámci projektu s organizačními útvary MěÚ, městem a dodavateli služeb Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč - 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání - velmi dobrá znalost práce na PC (aktivní uživatelská znalost MS Office), - výborné plánovací schopnosti - vynikající komunikační dovednosti a příjemné vystupování - výborné organizační schopnosti a zkušenost s organizováním - vysoká míra zodpovědnosti, samostatnosti, spolehlivosti a pečlivosti - ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Město Mělník
Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 15. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta stavebního řádu a územního rozhodování - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování činností obecného stavebního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalších souvisejících právních norem Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč - 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské, vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání stavebního směru příp. architektonického nebo právnického - prokazatelný zájem o danou problematiku včetně její znalosti - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - schopnost týmové práce - dobré komunikační a organizační schopnosti - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Město Mělník
Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 15. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta stavebního řádu a územního rozhodování - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování sociálně-právní ochrany dětí vč. výkonu veřejného poručenství a opatrovnictví dětí - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě, a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - poskytování pomoci dětem vystaveným tělesnému nebo duševnímu násilí a dětem, na kterých byl spáchán trestný čin, poskytování krizové intervence, uplatňování koordinace opatření na ochranu týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí ve spolupráci se subjekty zapojenými do řešení situace dítěte - zajišťování spolupráce a vzájemné informovanosti mezi intervenčními centry, poskytovateli sociálních služeb, poskytovateli zdravotních služeb, orgány sociálně právní ochrany dětí, obecnými a krajskými úřady Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu určitou - po dobu rodičovské dovolené Platové zařazení a platové podmínky 11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč - 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe), zvláštní příplatek 1 200 Kč a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - prokazatelný zájem o sociální problematiku - psychická vyrovnanost a odolnost - odpovědnost, samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - ochota dalšího vzdělávání a seberozvoje - znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.07.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.08.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.08.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.10.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.03.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 02.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.10.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.05.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 30.10.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.03.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.12.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.07.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.09.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.12.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.12.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: hqjb2kg
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Mělník
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz