MĚSTO Mělník

00237051DIČ CZ00237051
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Mělník
Kontakty
  • 315 635 111
  • 315 635 101 - starosta
  • 315 635 105 - místostarosta
  • mu@melnik.cz
Úřední hodiny  
PO 07:30-11:30 12:30-18:00 hod.   Zavřeno
ÚT Zavřeno
ST 07:30-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Ing. Tomáš Martinec - starosta
  • Petr Kowanda - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
51246-460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 05.04.2013
0800
19-460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 05.04.2013
0800
35-460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 05.04.2013
0800
29022-460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 05.04.2013
0800
467394349/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
6027802/0800
DPH účet, zveřejněn 29.04.2015
0800
460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 02.09.2015
0800
více bankovních účtů
Pobočka
MĚSTO Mělník - náměstí Míru 51/18, Mělník
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Mělník - Husova 32, Mělník
Činnosti firmy  
Volná pracovní místa
Účetní
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Neurčeno
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 21. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci účetní/účetního - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - vedení samostatné finanční agendy pro určenou účetní jednotku, včetně vedení přehledu plateb jednotlivých rozpočtových kapitol a položek v souladu s rozpočtem města dané účetní kapitoly, - sestavování rozpočtu dané kapitoly a sledování měsíčního čerpání, - likvidace faktur, aj. Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - ekonomického směru výhodou - znalost souvisejících právních předpisů, zejm. zákona o účetnictví - odpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a přesnost - příjemné vystupování a schopnost vlastního úsudku - velmi dobrá znalost práce s MS Office Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění

Referent/ka kultury a sportu
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 21. 11. 2024 - 10:00 Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta kultury a sportu - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - vedení kompletní agendy související s poskytováním finančních dotací v oblasti kultury a sportu včetně uzavírání smluv a všech souvisejících administrativních úkonů - zajišťování přehledu údajů o činnostech, sportovních a kulturních akcích a zájmových organizací na území města Mělníka - zajišťování další organizační a administartivní agendy kultury a sportu města Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu určitou, s možností prodloužení na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání - prokazatelný zájem o danou problematiku včetně znalosti daných oblastí - odpovědnost, samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění

Vedoucí oddělení školství, kultury a sportu
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Neurčeno
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - osvědčení a čestné prohlášení dle zákona č. 451/1994 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971) - koncepci řízení oddělení v celém rozsahu výše uvedené působnosti (max. 5 normostran vč. PowerPoint prezentace) Lhůta pro podání přihlášky do 21. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci vedoucí/vedoucího oddělení školství, kultury a sportu - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - řízení a koordinace oddělení v plném rozsahu - zajišťování výkonu státní správy na úseku školství a výkonu samosprávy v oblasti školství - zajišťování výkonu samosprávy v oblasti kultury a sportu města Mělníka - zajišťování koncepční činnosti oddělení - zajišťování ekonomické agendy oddělení (rozpis návrhu rozpočtu státních finančních - prostředků pro školy a školská zařízení v obvodu působnosti města Mělníka, vedení rozpočtových řízení, dotační systém úseku kultury a sportu) Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Platové zařazení a platové podmínky 11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč - 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe), příplatek za vedení a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Pracovní poměr na dobu neurčitou Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka - splnění dalších předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích … (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971) Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - znalost školské legislativy a znalost souvisejících právních předpisů - zkušenost ve vedoucí pozici - analytické a koncepční schopnosti a schopnost samostatného rozhodování - schopnost analytického a logického myšlení - odpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a přesnost - dobré komunikační a organizační schopnosti - příjemné vystupování, psychická vyrovnanost a odolnost - velmi dobrá znalost práce s MS Office

Referent/ka rozvoje města
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Písemná přihláška uchazeče bude obsahovat jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - místo trvalého pobytu - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech, dovednostech a zkušenostech, - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 20. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky: Obálku označenou "Výběrové řízení na pracovní pozici referentka/referent rozvoje města - NEOTVÍRAT" uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník, nebo předá osobně na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávaných činností - zajišťování výkonu dotačního managementu (sledování a vyhodnocování dotačních programů, výzev a dalších dotačních podkladů a dokumentů s důrazem na rozvojové záměry a potřeby města Mělníka, spolupráce s ostatními útvary města, vyhledávání a vyhodnocování možností externího financování rozvojových záměrů a potřeb města; spolupráce s odbory MěÚ, předávání informací o možnostech a podmínkách financování, aj.) - podílení se na zajištění tvorby materiálů, podkladů a prezentací - příprava a vedení dokumentace projektu (prezenční listiny, zápisy atd.) - správa Time managementu projektu (termíny akcí, termíny plnění úkolů atd.) - zajišťování logistiky projektových schůzek (rezervování zasedacích místností a techniky, rozesílání pozvánek atd.) - správa kontaktů v rámci projektu vč. aktualizace komunikační matice - zabezpečování komunikace v rámci projektu s organizačními útvary MěÚ, městem a dodavateli služeb Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč - 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání - velmi dobrá znalost práce na PC (aktivní uživatelská znalost MS Office), - výborné plánovací schopnosti - vynikající komunikační dovednosti a příjemné vystupování - výborné organizační schopnosti a zkušenost s organizováním - vysoká míra zodpovědnosti, samostatnosti, spolehlivosti a pečlivosti - ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění

Referent/ka stavebního řádu a územního rozhodování
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 15. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta stavebního řádu a územního rozhodování - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování činností obecného stavebního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalších souvisejících právních norem Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč - 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské, vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání stavebního směru příp. architektonického nebo právnického - prokazatelný zájem o danou problematiku včetně její znalosti - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - schopnost týmové práce - dobré komunikační a organizační schopnosti - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění

Sociální pracovník/pracovnice oddělení sociálně právní ochrany dětí
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení , tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 15. 11. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta stavebního řádu a územního rozhodování - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování sociálně-právní ochrany dětí vč. výkonu veřejného poručenství a opatrovnictví dětí - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě, a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - poskytování pomoci dětem vystaveným tělesnému nebo duševnímu násilí a dětem, na kterých byl spáchán trestný čin, poskytování krizové intervence, uplatňování koordinace opatření na ochranu týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí ve spolupráci se subjekty zapojenými do řešení situace dítěte - zajišťování spolupráce a vzájemné informovanosti mezi intervenčními centry, poskytovateli sociálních služeb, poskytovateli zdravotních služeb, orgány sociálně právní ochrany dětí, obecnými a krajskými úřady Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu určitou - po dobu rodičovské dovolené Platové zařazení a platové podmínky 11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč - 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe), zvláštní příplatek 1 200 Kč a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - prokazatelný zájem o sociální problematiku - psychická vyrovnanost a odolnost - odpovědnost, samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - ochota dalšího vzdělávání a seberozvoje - znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Podzemní kontejnery Mělník
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Předcházení vzniku odpadů, Mělník
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.07.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Aktualizace dPP města a ORP Mělník a rozšíření Vis města Mělníka
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Mělník - podpora moderních nástrojů komunikace a automatizace procesů
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021 Projekt finálně uzavřen
Centrum pro opětovné použití výrobků ve městě Mělník
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.08.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MĚLNÍK, CHODNÍK S PŘECHODEM PRO CHODCE V ULICI KOKOŘÍNSKÁ
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.08.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zpracování plánu ÚSES ORP Mělník
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Modernizace autobusového terminálu v Mělníku
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
REKONSTRUKCE PŘÍZEMNÍHO PAVILONU MŠ POD VRCHEM - OPRAVA UČEBEN A SOCIÁLNÍCH ZAŘÍZENÍ
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.10.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Smart City Mělník
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2019 Projekt finálně uzavřen
Revitalizace parku Na Polabí - Mělník
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Stavební úpravy a zateplení čp. 3894 v Mělníku
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podporované bydlení - Mělník, Husova
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Kybernetická bezpečnost Mělník
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora cyklodopravy v Mělníku
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zpracování dPP města a ORP Mělník a vybudování VIS
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.03.2017 Projekt finálně uzavřen
Rozvoj institucionálních kapacit a řízení lidských zdrojů městského úřadu Mělník
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 02.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Specifické informační a komunikační systémy a infrastruktura města Mělník
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2016 Projekt finálně uzavřen
Pořízení velkokapacitní požární cisterny na dopravu vody pro JSDH Mělník-Vehlovice
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2016 Projekt finálně uzavřen
Snížení energetické náročnosti budovy MŠ Sportovní
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.10.2015 Projekt dokončen
Rekonstrukce komunikací v ul. Legionářů a Tyršova
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti Hasičské zbrojnice Blata
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2015 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti objektu MŠ v Zátiší
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.05.2015 Projekt dokončen
Opatření ke zvýšení ekologické stability v nadregionálním biokoridoru č. K10 Stříbrný roh-Polabský luh
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.04.2015 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti Haly BIOS, Mělník
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
Město Mělník - svoz bioodpadů
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014 Projekt dokončen
Krytý bazén Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 30.10.2014 Projekt dokončen
Rekonstrukce místních komunikací v Mělníku - II. etapa
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014 Projekt dokončen
Rekonstrukce ulice Pražská v Mělníku
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014 Projekt dokončen
Konsolidace IT a nové služby TC ORP Mělník
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014 Projekt dokončen
Realizace úspor energie ZŠ J. Matiegky č.p. 2817 v Mělníku
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2014 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti objektu čp. 51
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2014 Projekt dokončen
Rekonstrukce ulice Kpt. Jaroše v Mělníku
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti MŠ Zvoneček, Mělník
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.03.2014 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti MŠ Pod Vrchem, Mělník
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2014 Projekt dokončen
Rekonstrukce zastávek městské hromadné dopravy v Mělníku
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2014 Projekt dokončen
Rozšíření kapacit výkonu sociálně-právní ochrany dětí v Mělníku
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014 Projekt dokončen
Kompostéry pro občany města Mělníka
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.12.2013 Projekt dokončen
Revitalizace zeleně na hřbitově Sv. Václava v Mělníku
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2013 Projekt dokončen
Rekonstrukce místních komunikací Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.07.2013 Projekt dokončen
Sběrný dvůr Mělník - Rousovice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.09.2012 Projekt dokončen
Veřejné víceúčelové hřiště ZŠ Blahoslavova
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2012 Projekt dokončen
Výsadba stromořadí ul. Sportovní
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.12.2010 Projekt dokončen
Revitalizace náměstí Míru Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010 Projekt dokončen
Mělník - rekonstrukce stromořadí ul. 17. listopadu
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010 Projekt dokončen
Volnočasový areál Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010 Projekt dokončen
Zvýšení efektivnosti projektového a procesního řízení v městě Mělník
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt dokončen
Varovný systém ochrany před povodněmi Mělník
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.12.2009 Projekt dokončen
Rekonstrukce azylového domu v Mělníku
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2009 Projekt dokončen
Napojení přístavu Mělník na silnici I/16
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2009 Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009 Projekt dokončen
Rozšíření a zkvalitnění výuky ZŠ Jungmannovy sady
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2008 Projekt dokončen
Revitalizace historického centra města Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2008 Projekt dokončen
Automatizace procesů a digitalizace MÚ Mělník
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Rekonstrukce zdroje tepla kotelna na plyn v objektu č.p. 51 OÚ Mělník
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Město Mělník
00237051DIČ CZ00237051
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: hqjb2kg

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTO Mělník

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: mu@melnik.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

náměstí Míru 1
Mělník
276 01 Mělník 1
Sídlo společnosti
navigovat
Fotogalerie
Další firmy z oboru:
Městské úřady, magistráty
Mírové nám. 163, Štětí13,40 km
www.steti.cz
U Školky 74, Klecany20,20 km
www.mu-klecany.cz
nám. 5. května 2, Roztoky21,82 km
www.roztoky.cz
Masarykovo náměstí 90, Bělá pod Bezdězem28,43 km
www.mubela.cz
Českobrodská 3, Běchovice, Praha31,75 km
www.praha-bechovice.cz
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Měsíčně rozšíříme firemní vizitky o 6.000 fotografií.