MĚSTO Štětí

00264466DIČ CZ00264466
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Štětí
ŽIVÉ MĚSTO
Kontakty
Úřední hodiny  
PO 07:30-11:00 12:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 07:30-11:00 12:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ 07:30-11:00 hod.
Kontaktní osoby
  • Mgr. Ing. Miroslav Andrt - starosta
  • Bc. Michaela Véghová - místostarostka
  • Ing. Ladislav Balatý - tajemník
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
100022784/0600
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0600
159244883/0600
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0600
19-100022784/0600
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0600
190000-100022784/0600
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0600
1005097379/0800
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0800
2393683349/0800
DPH účet, zveřejněn 13.08.2016
0800
Identita občana
DENNÍ STACIONÁŘ MĚSTA Štětí - U cementárny 452, Štětí
INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA Štětí - Obchodní 547, Štětí
KINO Štětí - Čs. armády 516, Štětí
KULTURNÍ STŘEDISKO Štětí - Dlouhá 689, Štětí
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Štětí - Obchodní 708, Štětí
MĚSTSKÉ KOUPALIŠTĚ Štětí - Čs. armády 50, Štětí
Činnosti firmy  
Volná pracovní místa
vedoucí Odboru ekonomického
Pracoviště a kontakty

Město Štětí

Ing. Ladislav Balatý , tel.:416 859 313
e-mail: ladislav.balaty@steti.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 10. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 40 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2 dokládá způsobem podle § 4 - nevztahuje se na osoby narozené po 1. prosinci 1971). Požadavky na uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou se zaměřením na ekonomiku, finance, účetnictví, veřejnou správu; vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v těchto směrech výhodou; - praxe v oblasti účetnictví, financí, rozpočtování; - znalost rozpočtových pravidel a účetnictví územně samosprávných celků výhodou; - manažerské, komunikační, organizační a rozhodovací schopnosti; - řidičské oprávnění skupiny "B"; - praxe na vedoucí pozici výhodou; - zvláštní odborná způsobilost podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., v platném znění výhodou. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul; - datum a místo narození, státní příslušnost; - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; - místo trvalého pobytu; - datum a podpis; - kontaktní spojení. K přihlášce připojte tyto doklady: - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; - životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (originál, nebo ověřená kopie); - případné další doklady prokazující odborné znalosti a dovednosti; - osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění a čestné prohlášení dle ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) tohoto zákona (neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971); - stručný motivační dopis. Předpokládaný termín nástupu: ihned, následně dohodou. Místo výkonu práce: město Štětí Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů - platová třída 11. Lhůta pro doručení přihlášek: do 27.11.2024 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí. Obálku označte: "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - VEDOUCÍ OE - NEOTVÍRAT". Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 27.11.2024 do 11:00 hodin. Bližší informace k pracovní pozici: Ing. Ladislav Balatý (ladislav.balaty@steti.cz) Václava Tlustá (vaclava.tlusta@steti.cz, tel : 416 859 358) Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit, najdete kompletně na www.steti.cz.

jednatel/jednatelka Hotelu Sport Štětí, s.r.o.
Pracoviště a kontakty

Město Štětí

Mgr. Ing. Miroslav Andrt , tel.:416 859 305, 732 946 956
e-mail: miroslav.andrt@steti.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 4. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 20 800 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

M Ě S T O Š T Ě T Í Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí hledá vhodného kandidáta na pozici jednatel společnosti Hotel Sport Štětí, s.r.o. " Úvazek: částečný (předpokládaný rozsah cca 10-20 hodin týdně) " Místo výkonu práce: Štětí, s možností částečné práce na dálku " Podřízené osoby: ředitel hotelu a vedoucí pracovníci jednotlivých úseků " Zodpovědnost vůči: jedinému společníku v působnosti valné hromady (Rada Města Štětí) " Typ smlouvy: smlouva na dobu určitou s možností prodloužení dle dosažených výsledků Hlavní odpovědnosti: - implementace opatření identifikovaných v provedeném auditu; - zajištění efektivního provozu hotelu a dlouhodobého rozvoje společnosti; - zavedení a správa interního kontrolního systému a controllingu; - optimalizace personálních a provozních nákladů; - strategické plánování a marketing zaměřený na zvýšení tržeb a obsazenosti; - spolupráce s místními partnery a dodavateli zaměřená na zlepšení kvality služeb a snížení nákladů; - pravidelný reporting a komunikace s jediným společníkem. Požadavky: " Vzdělání - vysokoškolské vzdělání výhodou, ideálně v oboru ekonomie, managementu nebo financí. " Praxe - minimálně 5 let na vedoucí pozici s odpovědností za řízení týmu, financí a strategického plánování. " Dovednosti: - silné analytické a strategické myšlení; - zkušenosti s optimalizací provozu, řízením nákladů a zvyšováním efektivity; - schopnost vést tým a efektivně vyjednávat s dodavateli; - znalost hotelnictví, cestovního ruchu nebo příbuzných oborů výhodou; - řidičské oprávnění skupiny B; - znalost cizích jazyků výhodou. " Osobnostní předpoklady: - výborné komunikační a prezentační dovednosti; - schopnost vést a motivovat tým; - inovativní přístup a schopnost řešit problémy. Zájemce předloží: - strukturovaný životopis; - motivační dopis; - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; - koncept krátkodobého (1 rok) a dlouhodobého (5 let) rozvoje hotelu v maximálním rozsahu 7 stran. Koncept bude zahrnovat konkrétní kroky a opatření zaměřená na řešení slabých stránek identifikovaných v auditu a na rozvoj hotelu. Nabízené podmínky: " Odměna - konkurenční odměna odpovídající úrovni pozice a rozsahu částečného úvazku. Motivační bonus dle dosaženého výsledku hospodaření. " Benefity - možnost flexibilní pracovní doby, příspěvek na vzdělávání a školení, stravování a možnost ubytování přímo v hotelu. Termín nástupu: možný ihned. Termín podání přihlášky: Přihlášku s uvedenými doklady zasílejte do 30. 12. 2024 na adresu: Město Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí. Obálku označte "NEOTVÍRAT - VŘ jednatel společnosti Hotel Sport Štětí, s.r.o.". Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 30. 12. 2024 do 15.00 hodin. Doplňující informace k pracovní pozici podá: Mgr. Ing. Miroslav Andrt, tel: +420 732 946 956, e-mail: miroslav.andrt@steti.cz Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovávány a vedeny pouze pro účely uvedeného výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou uchazečům jejich písemné materiály vráceny. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit, najdete kompletně na www.steti.cz.

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Snížení energetické náročnosti budovy ZŠ Ostrovní
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2023 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Rozšíření separace odpadů města Štětí
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Výsadba alejí v CHKO Kokořínsko, k.ú. Brocno, Chcebuz a Újezd u Chcebuze
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.10.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Přístavba Základní školy Školní ve Štětí
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Chodník v obci Radouň
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.12.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Pořízení monitorovací stanice kvality ovzduší PM10, PM2,5, O3, SO2, NOx, TRS, H2S
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Pilotní ověření implementace systému sociálního bydlení na lokální úrovni v obci Štětí
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Koordinovaný přístup k soc. vyloučeným lokalitám ve městě Štětí
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Parkovací systém P+R u vlakového nádraží v Hněvicích
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.07.2016 Projekt finálně uzavřen
Snížení energetické náročnosti budovy MŠ Klubíčko ve Štětí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014 Projekt dokončen
Omezení prašnosti z plošných zdrojů ve městě Štětí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.11.2013 Projekt dokončen
Zvýšení kvality řízení na Městském úřadu Štětí
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.01.2013 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti objektu MŠ Poupě
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.04.2012 Projekt dokončen
Protipovodňová ochrana města Štětí
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.03.2012 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti objektu MŠ Duha
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.11.2011 Projekt dokončen
Modernizace městského koupaliště Štětí - I. část
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2011 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti objektu MŠ Beruška
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.12.2010 Projekt dokončen
Snižování energetické náročnosti u budovy ZŠ Ostrovní
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.11.2009 Projekt dokončen
Zvýšení atraktivity Štětska pro cestovní ruch
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 07.09.2009 Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009 Projekt dokončen
Rozšíření separace odpadů města Štětí II. etapa
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Odkanalizování sídel města Štětí - Radouň, Chcebuz a Brocno
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Město Štětí
00264466DIČ CZ00264466
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: fypbba8

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTO Štětí

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Tato firma pravidelně aktualizuje svoje kontakty