MĚSTO Šumperk
- 583 388 111 - ústředna
- 583 388 504 - starosta
- 608 774 468
- 607 055 164
- 607 055 368
- posta@sumperk.cz
ÚT 08:00-12:00 13:00-14:30 hod.
PÁ Zavřeno
- Mgr. Miroslav Adámek - starosta
- Mgr. Bc. Eva Kostecká - místostarostka
- Mgr. Karel Hošek - místostarosta
27-1905609309/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1905609309/0800 DPH účet, zveřejněn 04.02.2016 |
Pobočky
MĚSTO Šumperk - Jesenická 621/31, ŠumperkMĚSTO Šumperk - Lautnerova 920/1, Šumperk
Provozovny
INFORMAČNÍ CENTRUM Šumperk - Hlavní třída 312/14, ŠumperkMĚSTSKÁ POLICIE Šumperk - Jesenická 621/31, Šumperk
Souvisí s
KINO OKO Šumperk - Masarykovo nám. 1170/3, Šumperk- městský úřad
Město Šumperk - ZŠ Sluneční
Ing. Marie Osladilová , tel.:727871695e-mail: marie.osladilova@sumperk.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 65 000 Kč/měsíc |
Město Šumperk se sídlem nám. Míru 1, 787 01 Šumperk Město Šumperk, v souladu s ustanovením § 166 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkurzního řízení a konkurzních komisích, v platném znění vyhlašuje konkurzní řízení na obsazení funkce ředitele/ky Základní školy Šumperk, Sluneční 38 se sídlem Šumperk, Sluneční 38 Předpoklady pro výkon: " odborná kvalifikace a související podmínky dle § 3 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění, předpoklady pro výkon činnosti ředitele/ky v souladu s § 5 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění, znalost školských právních předpisů, orientace v oblasti pracovněprávních a finančních právních předpisů. Obsahové náležitosti přihlášky: " jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, úředně ověřené kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání (diplom, včetně vysvědčení o státní závěrečné zkoušce) a dokladů o dalším vzdělání, doklad o celkovém průběhu zaměstnání formou čestného prohlášení uchazeče s uvedením přesného časového přehledu a funkčního zařazení (opatřený datem a podpisem uchazeče), strukturovaný životopis (opatřený datem a podpisem uchazeče), výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců), potvrzení od lékaře o způsobilosti k výkonu funkce ředitele/ky, koncepce rozvoje Základní školy Šumperk, Sluneční 38 v rozsahu maximálně 5 stran strojopisu formátu A4 (opatřený datem a podpisem uchazeče). Předpokládaný nástup: 01.07.2025 Před konáním konkurzu mohou být uchazeči podrobeni doplňkovému hodnocení, a to psychologickému posouzení zaměřenému na manažerské předpoklady k výkonu činnosti na vedoucím pracovním místě ředitele/ky školy. Termín podání přihlášek: do 15.01.2025 Písemné přihlášky zasílejte na adresu : Městský úřad Šumperk, nám. Míru 1, 787 01 Šumperk nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Šumperk, nám. Míru 1 nejpozději do uzávěrky dne 15.01.2025 do 16:00 hodin. Zalepenou obálku výrazně označte heslem "oddělení školství, NEOTVÍRAT - KONKURZ ZŠ Šumperk, Sluneční 38". Na obálku je nutno uvést jméno, příjmení a titul uchazeče, včetně adresy trvalého bydliště. V případě dalších dotazů se obracejte na Mgr. Evu Rutarovou, pověřenou vedoucí odboru ŠKV, tel. č. 583 388 606, e-mail: eva.rutarova@sumperk.cz nebo Ing. Marii Osladilovou, vedoucí oddělení školství, tel. č.: 727 871 695, e-mail: marie.osladilova@sumperk.cz. Město Šumperk si vyhrazuje právo konkurzní řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že Město Šumperk bude pro potřeby konkurzního řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005685 | Dodávky | 14 499 752,00 Kč |
Místo plnění: Město Šumperk
V rámci kompletní rekonstrukce VO spočívající ve výměně stávajících svítidel. Stávající svítidla budou nahrazena novými LED svítidly, a to na základě světelně-technických výpočtů. Stožáry budou ponechány ve stávajícím stavu, 1 rozvaděč bude vybaven řídícím modulem,144 ks LED svítidel bude vybaveno řídícím modulem. Nově je uvažováno s výměnou 1328 ks svítidel.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-003003 | Služby | 11 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Šumperk
Předmětem plnění je zpracování projektové dokumentace pro povolení stavby a pro realizaci stavby a provádění autorského dozoru v průběhu realizace stavby. Investičním záměrem je novostavba šestipodlažního bytového domu s jedním podzemním (hromadné garáže) a pěti nadzemními podlažími. Dům je rozdělen na 6 sekcí se samostatnými vstupy. Na severní straně je klidové veřejné prostranství s charakterem vnitrobloku s parkovou úpravou. Součástí návrhu je veřejné kapacitní parkoviště s rastrem vzrostlé zeleně.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005248 | Služby | 27 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Šumperk
Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 2 samostatné části. Obě tyto části je možno realizovat samostatně a na sobě nezávisle, tzn. lze podat nabídku na libovolnou část či na obě části veřejné zakázky. 3.2.2 Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky – ČÁST „B“ ( tj. údržba prvků veřejné zeleně) Předmětem plnění je provádění údržby prvků veřejné zeleně na území města Šumperka. Prvky veřejné zeleně na území města Šumperka, zahrnující katastrální území Šumperk, Horní Temenice a Dolní Temenice jsou specifikovány v Příloze č. 1 Zadávací dokumentace. a) provádění údržby stávajících keřů a záhonů, provádění prořezávek stromů a náletů, provádění stříhání a tvarování živých plotů a zapojených skupin stromů, provádění zálivky, b) provádění údržby prvků veřejné zeleně - údržba obalů (opláštění) mobilní zeleně, údržba rostlinného materiálu mobilní zeleně, a parkových příslušenství, údržba malých vodních prvků a děl (kašny, jezírka), c) provádění provozních kontrol dětských hřišť a provádění úklidu dětských hřišť. Rozsah udržovaných ploch, druh a četnost prací, způsob provádění prací je stanoven v Příloze č. 2 - Standardní technologický předpis údržby ploch a prvků veřejné zeleně na území města Šumperka. 3.2.1 Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky – ČÁST „A“ ( tj. údržba ploch veřejné zeleně) Předmětem plnění je provádění údržby ploch veřejné zeleně na území města Šumperka. Plochy veřejné zeleně na území města Šumperka, zahrnující katastrální území Šumperk, Horní Temenic
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012590 | Služby | 8 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Šumperk
Předmětem veřejné zakázky je pojištění majetku a odpovědnosti, havarijní pojištění a pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla podle zákona č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-003402 | Služby | 8 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Šumperk
Veřejná zakázka bude zadávána na části: Předmětem plnění první části veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívající v komplexním pojištění majetku a odpovědnosti za újmu Města Šumperka. Dále pak předmětem druhé části flotilové pojištění vozidel.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-055497 | Služby | 27 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Šumperk
Veřejná zakázka bude zadávána na části. Předmětem plnění první části veřejné zakázky je provádění údržby ploch veřejné zeleně na území města Šumperka. Plochy veřejné zeleně na území města Šumperka, zahrnující katastrální území Šumperk, Horní Temenice a Dolní Temenice. Dále pak předmětem druhé části je provádění údržby prvků veřejné zeleně na území města Šumperka, zahrnující katastrální území Šumperk, Horní Temenice a Dolní Temenice.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2021 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.01.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.03.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.07.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.05.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.11.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.12.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 30.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.07.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.08.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 28.05.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.11.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.08.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.08.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.04.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.02.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.10.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.06.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.06.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.05.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.03.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 12.12.2008 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 8bqb4gk
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Šumperk
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz