MĚSTO Týn nad Vltavou
- 385 772 200 - spojovatelka
- 385 772 201 - starosta
- 385 772 202 - místostarosta
- 385 772 282 - odbor dopravy a silničního hospodářství
- 385 772 257 - finanční odbor
- 385 772 261 - odbor hospodářské správy
- 385 772 298 - odbor školství a dopravy
- 385 772 296 - odbor sociálních věcí
- 385 772 242 - živnostenský úřad
- 385 772 221 - odbor vnitřních věcí
- 385 772 271 - odbor životního prostředí
- 778 466 222
- posta@tnv.cz
- karel.hladecek@tnv.cz
- jana.frejlachova@tnv.cz
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
- Bc. Karel Hladeček - starosta
- Ondřej Bouška, DiS. - místostarosta
218633601/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218650217/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218650268/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218650196/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218633337/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218650321/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218633556/0300 DPH účet, zveřejněn 30.08.2013 | |
296001781/0300 DPH účet, zveřejněn 24.04.2021 |
Pobočky
MĚSTO Týn nad Vltavou - Horní Brašov 24, Týn nad VltavouMĚSTO Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad Vltavou
Provozovny
INFORMAČNÍ CENTRUM Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad VltavouKINO SOKOLOVNA TÝN NAD VLTAVOU - Týn nad Vltavou č. 424
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Týn nad Vltavou - náměstí Míru 1, Týn nad Vltavou
MĚSTSKÁ POLICIE Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad Vltavou
- městský úřad
Město Týn nad Vltavou
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Předpokládaný vznik pracovního poměru: ihned Pracovní poměr: na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program; 2. znalosti oboru znalost zákonů řešících oblasti krizového řízení, Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou: jméno, příjmení, titul;. datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana); datum a podpis uchazeče K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: . strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností . výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčujících bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) . ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání . souhlas se zpracováním osobních údajů Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky: do 7.10.2024 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – krizové řízení“ Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
Město Týn nad Vltavou
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 11. platová třída lhůtu pro podání přihlášky : do 7. října 2024 místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
Město Týn nad Vltavou, 001
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 11. platová třída lhůtu pro podání přihlášky : do 7. října 2024 místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
Zdroj: Úřad práce
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
7552010006318 | 506318 | zakazky.tnv.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 17.09.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.07.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.05.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2014 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 14.02.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.04.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: tn8b4c3
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Týn nad Vltavou
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz