MĚSTO Ústí nad Orlicí
- 465 514 512 - odbor sociálních služeb
- podatelna@muuo.cz
ÚT 08:00-11:00 12:00-15:00 hod.
ST 08:00-11:00 12:00-17:00 hod.
ČT 08:00-11:00 12:00-15:00 hod.
19-420611/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
17636611/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8413260237/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Ústředí
MĚSTO Ústí nad Orlicí - Sychrova 16, Ústí nad OrlicíNejbližší pobočka
MĚSTO Ústí nad Orlicí - Mírové nám. 7, Ústí nad Orlicí469 mMěsto Ústí nad Orlicí
- městský úřad
Město Ústí nad Orlicí
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: únor 2025, nebo dle dohody CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: -pracovní činnosti na úseku agendy sociálně-právní ochrany dětí, zejména výkon agendy odborného specializovaného sociálního pracovníka dle ustanovení zákona č. 359/1999 Sb. o sociálně-právní ochraně dětí (zabezpečování sociální kurately pro děti a mládež spočívající zvláště v provádění opatření směřujících k odstranění, zmírnění nebo zamezení prohlubování anebo opakování poruch psychického, fyzického a sociálního vývoje dítěte), - zabezpečení agendy prevence kriminality (koordinace preventivních aktivit v rámci města, mapování situace a zjišťování potřeb, předkládání návrhů řešení, spolupráce se všemi dotčenými subjekty nejen na úrovni města, příprava a zpracování ročních programů a dlouhodobých koncepcí města, organizování komise prevence kriminality, zpracování projektů pro poskytnutí státní dotace a zajištění realizace a vyhodnocení). POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, event. vyšší odborné vzdělání, které splňuje předpoklady k výkonu povolání sociálního pracovníka podle ustanovení §110 zákona č. 108/2006 Sb., (způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, zdravotní a odbornou způsobilost dle cit. zákona), - znalost zákona č. 359/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdější předpisů, zákona č. 500/2004Sb. (správní řád), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 218/2003 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 292/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů, - znalost práce na PC (MS Office, MS Excel, MS Word, Power Point), - organizační a komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost, - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, - výhodou předchozí pracovní působení na obdobné pozici, - nabízíme 5 týdnů dovolené, sick days, studijní volno, možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 15. 1. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 14/2024 – referent/ka odboru sociálních služeb – neotvírat.“ INFORMACE: - ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 20.1.2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce, - po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům doklady obsahující osobní údaje vráceny, - vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení, - oznámení o vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na elektronické úřední desce na internetové adrese www.ustinadorlici.cz. Případné dotazy zodpoví: Mgr. Ivana Nečekalová, vedoucí odboru sociálních služeb, tel.: 465 514 512, Mgr. Sylva Heulerová, vedoucí oddělení SPOD, tel.: 465 514 517.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.08.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.07.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.03.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2014 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.05.2014 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2014 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.02.2014 Projekt finálně uzavřen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.01.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.10.2012 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.10.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.08.2012 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2011 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.11.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.08.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2008 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2008 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: bxcbwmg
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Ústí nad Orlicí
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz