MĚSTO Votice
- 317 830 111 - spojovatelka
- 317 830 180 - odbor finanční
- 317 830 194 - odbor správy majetku a investic
- 317 830 120 - odbor správních činností a dopravy
- 317 830 170 - odbor školství, kultury a sociálních věcí
- 317 830 151 - odbor výstavby a územního plánování
- 317 830 130 - odbor životního prostředí a památkové péče
- 317 812 505 - IC a MKC Votice
- 317 812 049 - městská policie
- 317 830 148
- 602 173 517 - služební
- podatelna@votice.cz
- jiri.slavik@votice.cz
- jan.kucera@votice.cz
- jaroslava.pokorna@votice.cz
- infocentrum@votice.cz
- mestska.policie@votice.cz - městská policie
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-15:00 hod.
- Ing. Iva Malá - starostka
- Jaroslava Pokorná - místostarostka
- Jiří Slavík - místostarosta
19-320085349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-320085349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
- městský úřad
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004085 | Služby | 27 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je území města Votice a místní části.
Předmětem plnění veřejné zakázky je: Neoceněný položkový rozpočet, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace, je rozdělen na dvě tabulky a) a b). V tabulce a) jsou uvedeny položky pro svoz a odstranění odpadů včetně přechodu na D2D osady (pro přibližně první dva roky plnění od uzavření smlouvy). V tabulce b) jsou uvedeny položky pro svoz a odstranění odpadů po přechodu na D2D (pro další roky plnění od přechodu na D2D). V průběhu plnění předmětu této veřejné zakázky bude dodavatel postupně přecházet na systém svozu odpadů formou door to door. Dodavatel bude provádět činnosti uvedené v návrhu smlouvy dle pokynů zadavatele, tedy do přechodu na door to door systém dle přílohy č. 1 a) zadávací dokumentace a od přechodu dle přílohy č. 1 b) zadávací dokumentace. V přechodném období, ve kterém bude svoz realizován zčásti dle obou systémů, bude dodavatel vykazovat činnost dle skutečné realizace. Zadavatel má právo určovat a měnit místa a četnosti svozů. Dodavatel zajistí provoz sběrných dvorů. Provozní řády musí mít ve stejném rozsahu služeb a časů, jako jsou současné provozní řády současného provozovatele (přílohy 4 zadávacích podmínek). SD skládka - nájemce skládky umožní provoz SD na základě podnájemní smlouvy na prostor skládky – nájem 30.000,- Kč/1 měsíc (souhlas vlastníka s podnájmem bude udělen), vzor podnájemní smlouvy tvoří přílohu ZD. a) svoz a odstranění směsného komunálního odpadu SD Luční – Bude uzavřena nájemní smlouvy, dle přílohy ZD. b) svoz a předání k dal
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 13.01.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.12.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.03.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.07.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.09.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.04.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.09.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2014 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2014 Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 26.04.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.08.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 28.05.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.08.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 15.01.2009 Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 9gbbwng
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Votice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz