MĚSTO Zábřeh
- 583 468 111
- 583 468 218 - starosta
- 583 468 216 - místostarosta
- 583 468 261 - odbor vnitřních věcí
- 583 468 239 - odbor finanční
- 583 468 208 - odbor informatiky
- 583 468 223 - odbor občanskosprávních agend
- 583 468 245 - odbor rozvoje a územního plánování
- 583 468 247 - odbor správní
- 583 468 202 - odbor technické správy
- posta@muzabreh.cz
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
- Mgr., RNDr. František John, Ph.D. - starosta
- Josef Klimek - místostarosta
188491170/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
188491226/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
188491576/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Provozovny
DŮM S PEČOVATELSKOU SLUŽBOU Zábřeh - Nerudova 2082/7, ZábřehMĚSTSKÁ KNIHOVNA Zábřeh - náměstí Osvobození 345/15, Zábřeh
MĚSTSKÁ POLICIE Zábřeh - náměstí Osvobození 345/15, Zábřeh
PENZION HNĚVKOV - Hněvkov č. 70, Zábřeh
Pobočka
MĚSTO Zábřeh - náměstí Osvobození 345/15, Zábřeh- městský úřad
Město Zábřeh
Mgr. Martina Poláchová , tel.:583468241e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC - ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru architektura, příp. příbuzném oboru, uznaném pro autorizaci v oboru územního plánování, nebo vysokoškolské vzdělání se zaměřením stavebním, geoinformatiky, příbuzných přírodovědných oborů nebo veřejné správy či regionálního rozvoje Požadavky pro podání přihlášky: - orientace v problematice územního plánování vítána - zvláštní odborná způsobilost v územním plánování, případně autorizace v oboru výhodou - flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost, schopnost samostatného rozhodování - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Hlavní zaměření činnosti: - výkon činnosti pořizovatele územně plánovací dokumentace, příprava, pořizování, aktualizace, vyhodnocování a projednávání podkladů pro výkon správní činnosti úřadu územního plánování v rozsahu ORP Zábřeh Nabízíme: - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - možnost dalšího vzdělávání - 5 dnů indispozičního volna Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - jméno, příjmení, titul - datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka), telefonní spojení, e-mail - datum a podpis uchazeče K přihlášce doložte: - strukturovaný životopis - výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - můžete přiložit i svou aktuální osobní fotografii Místo výkonu práce: Zábřeh Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - územní plánování" (s termínem doručení nejpozději dne 09.12.2024) nebo - osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - územní plánování" nejpozději do 09.12.2024 do 17:00 hodin. Bližší informace k pozici podá Ing. Dalibor Bartoň, vedoucí Odboru rozvoje a územního plánování, tel.: 583 468 204 nebo 771 125 419, e-mail: dalibor.barton@muzabreh.cz. Tel. kontakt: Po-Pá od 8-11.30 hodin
Město Zábřeh
Mgr. Martina Poláchová , tel.:583468241e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - vzdělání stavebního či technického směru výhodou - orientace ve veřejné správě - zejména v zákoně o obcích, v zákoně o zadávání veřejných zakázek a ve stavebním zákoně - orientace v tvorbě stavebních rozpočtů vítána - spolehlivost, pečlivost, samostatnost při řešení pracovních úkolů - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Hlavní zaměření činnosti: - spolupráce při zajišťování realizace investičních akcí města - průběžná kontrola čerpání finančních prostředků v rámci realizovaných projektů Nabízíme: - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - možnost dalšího vzdělávání - 5 dnů indispozičního volna Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - jméno, příjmení, titul - datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka), telefonní spojení, e-mail - datum a podpis uchazeče K přihlášce doložte: - strukturovaný životopis - výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - můžete přiložit i svou aktuální osobní fotografii Místo výkonu práce: Zábřeh Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - ORÚP" (s termínem doručení nejpozději dne 09.12.2024) nebo - osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - ORÚP" nejpozději do 09.12.2024 do 17:00 hodin. Bližší informace k pozici podá Ing. Dalibor Bartoň, vedoucí Odboru rozvoje a územního plánování, tel: 583 468 204, 771 125 419, dalibor.barton@muzabreh.cz. Kontakt: tel. Po-Pá od 8-11.30 hodin
Město Zábřeh
Mgr. Martina Poláchová , tel.:583468241e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru informačních a komunikačních technologií, technickém či ekonomickém - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - praxe v oboru informatiky výhodou - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost, schopnost týmové práce - vhodné i pro absolventy Hlavní zaměření činnosti: - zajišťování správy informačních a komunikačních systémů - zajišťování podpory uživatelům - správa systému, síťového prostředí a bezpečnostních technologií Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - jméno, příjmení, titul - datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail - datum a podpis K přihlášce doložte: - strukturovaný životopis - výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - můžete připojit i svou aktuální osobní fotografii Nabízíme: - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - možnost dalšího vzdělávání včetně výuky cizích jazyků - 5 dnů indispozičního volna Místo výkonu práce: Zábřeh Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - pracovník Odboru informatiky" (s termínem doručení nejpozději dne 09.12.2024 nebo - osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - pracovník Odboru informatiky" nejpozději do 09.12.2024 do 17:00 hodin. Bližší informace k pozici podá Bc. Veronika Kašparová, Odbor informatiky MěÚ Zábřeh, tel: 583 468 200 nebo 605 853 385, e-mail: veronika.kasparova@muzabreh.cz. Kontakt: tel. Po-Pá od 8-11.30 hodin
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-031122 | Dodávky | 15 287 217,00 Kč |
Místo plnění: Budova I, Masarykovo nám 510/6, Zábřeh Budova II, náměstí Osvobození 15, Zábřeh
Zadavatel si vyhrazuje právo rozdělit veřejnou zakázku na jednotlivé části. Projekt je financován prostředků IROP a součástí zadávací dokumentace jsou také obecné podmínky výzvy, viz: https://irop.mmr.cz/cs/irop-2021-2027/temata/egovernment-a-kyberbezpecnost Podrobnosti viz zadávací dokumentace. Zakázka je v souladu s § 35 zákona o zadávání veřejných zakázek rozdělena na následující 4 části: 1) Část 1: Portál občana 2) Část 2: Portál úředníka 3) Část 3: Automatizace nastavení práv a portál identit 4) Část 4: Dodávka a implementace infrastruktury Aktuálně je zadávána část 1, 2, 3 a 4. V rámci tohoto zadávacího řízení proto může účastník podat nabídku na část 1, 2, 3 nebo 4 zakázky, případně na dvě, tři či všechny tyto části. V rámci každé části zakázky musí být účastníkem nabídnuto vždy kompletní plnění dané části zakázky, a to v souladu s podmínkami této zadávací dokumentace. Předmětem plnění této zakázky je dodání plnění předpokládaného v rámci dotačního projektu „Automatizace procesů města Zábřeh“, reg. č. CZ.06.01.01/00/22_008/0000512.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051452 | Dodávky | 13 070 000,00 Kč |
Místo plnění: Sídlo zadavatele, nevyplývá-li z povahy plnění něco jiného.
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka a implementace Ekonomického informačního systému (dále jen EIS). Včetně zajištění servisní podpory provozu předmětu veřejné zakázky po dobu 5 let od předání předmětu veřejné zakázky.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.10.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.12.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 04.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.07.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.02.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.05.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2008 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: hk9bq2f
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Zábřeh
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz