MĚSTO Zábřeh

00303640DIČ CZ00303640
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Zábřeh
Kontakty
  • 583 468 111
  • 583 468 218 - starosta
  • 583 468 216 - místostarosta
  • 583 468 261 - odbor vnitřních věcí
  • 583 468 239 - odbor finanční
  • 583 468 208 - odbor informatiky
  • 583 468 223 - odbor občanskosprávních agend
  • 583 468 245 - odbor rozvoje a územního plánování
  • 583 468 247 - odbor správní
  • 583 468 202 - odbor technické správy
  • posta@muzabreh.cz
Úřední hodiny  
PO 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Mgr., RNDr. František John, Ph.D. - starosta
  • Josef Klimek - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
188491170/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
188491226/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
188491576/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
Provozovny
DŮM S PEČOVATELSKOU SLUŽBOU Zábřeh - Nerudova 2082/7, Zábřeh
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Zábřeh - náměstí Osvobození 345/15, Zábřeh
MĚSTSKÁ POLICIE Zábřeh - náměstí Osvobození 345/15, Zábřeh
PENZION HNĚVKOV - Hněvkov č. 70, Zábřeh
Pobočka
MĚSTO Zábřeh - náměstí Osvobození 345/15, Zábřeh
Činnosti firmy  
Volná pracovní místa
referent/ka Odboru rozvoje a územního plánování - agenda územního plánování
Pracoviště a kontakty

Město Zábřeh

Mgr. Martina Poláchová , tel.:583468241
e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC - ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru architektura, příp. příbuzném oboru, uznaném pro autorizaci v oboru územního plánování, nebo vysokoškolské vzdělání se zaměřením stavebním, geoinformatiky, příbuzných přírodovědných oborů nebo veřejné správy či regionálního rozvoje Požadavky pro podání přihlášky: - orientace v problematice územního plánování vítána - zvláštní odborná způsobilost v územním plánování, případně autorizace v oboru výhodou - flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost, schopnost samostatného rozhodování - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Hlavní zaměření činnosti: - výkon činnosti pořizovatele územně plánovací dokumentace, příprava, pořizování, aktualizace, vyhodnocování a projednávání podkladů pro výkon správní činnosti úřadu územního plánování v rozsahu ORP Zábřeh Nabízíme: - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - možnost dalšího vzdělávání - 5 dnů indispozičního volna Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - jméno, příjmení, titul - datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka), telefonní spojení, e-mail - datum a podpis uchazeče K přihlášce doložte: - strukturovaný životopis - výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - můžete přiložit i svou aktuální osobní fotografii Místo výkonu práce: Zábřeh Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - územní plánování" (s termínem doručení nejpozději dne 09.12.2024) nebo - osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - územní plánování" nejpozději do 09.12.2024 do 17:00 hodin. Bližší informace k pozici podá Ing. Dalibor Bartoň, vedoucí Odboru rozvoje a územního plánování, tel.: 583 468 204 nebo 771 125 419, e-mail: dalibor.barton@muzabreh.cz. Tel. kontakt: Po-Pá od 8-11.30 hodin

investiční referent/ka Odboru rozvoje a územního plánování
Pracoviště a kontakty

Město Zábřeh

Mgr. Martina Poláchová , tel.:583468241
e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - vzdělání stavebního či technického směru výhodou - orientace ve veřejné správě - zejména v zákoně o obcích, v zákoně o zadávání veřejných zakázek a ve stavebním zákoně - orientace v tvorbě stavebních rozpočtů vítána - spolehlivost, pečlivost, samostatnost při řešení pracovních úkolů - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Hlavní zaměření činnosti: - spolupráce při zajišťování realizace investičních akcí města - průběžná kontrola čerpání finančních prostředků v rámci realizovaných projektů Nabízíme: - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - možnost dalšího vzdělávání - 5 dnů indispozičního volna Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - jméno, příjmení, titul - datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka), telefonní spojení, e-mail - datum a podpis uchazeče K přihlášce doložte: - strukturovaný životopis - výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - můžete přiložit i svou aktuální osobní fotografii Místo výkonu práce: Zábřeh Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - ORÚP" (s termínem doručení nejpozději dne 09.12.2024) nebo - osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - ORÚP" nejpozději do 09.12.2024 do 17:00 hodin. Bližší informace k pozici podá Ing. Dalibor Bartoň, vedoucí Odboru rozvoje a územního plánování, tel: 583 468 204, 771 125 419, dalibor.barton@muzabreh.cz. Kontakt: tel. Po-Pá od 8-11.30 hodin

správce informačních tecchnologií a komunikačních technologií
Pracoviště a kontakty

Město Zábřeh

Mgr. Martina Poláchová , tel.:583468241
e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru informačních a komunikačních technologií, technickém či ekonomickém - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - praxe v oboru informatiky výhodou - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost, schopnost týmové práce - vhodné i pro absolventy Hlavní zaměření činnosti: - zajišťování správy informačních a komunikačních systémů - zajišťování podpory uživatelům - správa systému, síťového prostředí a bezpečnostních technologií Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - jméno, příjmení, titul - datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail - datum a podpis K přihlášce doložte: - strukturovaný životopis - výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - můžete připojit i svou aktuální osobní fotografii Nabízíme: - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - možnost dalšího vzdělávání včetně výuky cizích jazyků - 5 dnů indispozičního volna Místo výkonu práce: Zábřeh Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - pracovník Odboru informatiky" (s termínem doručení nejpozději dne 09.12.2024 nebo - osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - pracovník Odboru informatiky" nejpozději do 09.12.2024 do 17:00 hodin. Bližší informace k pozici podá Bc. Veronika Kašparová, Odbor informatiky MěÚ Zábřeh, tel: 583 468 200 nebo 605 853 385, e-mail: veronika.kasparova@muzabreh.cz. Kontakt: tel. Po-Pá od 8-11.30 hodin

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
„V 00705 – Automatizace procesů města Zábřeh“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-031122Dodávky15 287 217,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Budova I, Masarykovo nám 510/6, Zábřeh Budova II, náměstí Osvobození 15, Zábřeh

Popis veřejné zakázky

Zadavatel si vyhrazuje právo rozdělit veřejnou zakázku na jednotlivé části. Projekt je financován prostředků IROP a součástí zadávací dokumentace jsou také obecné podmínky výzvy, viz: https://irop.mmr.cz/cs/irop-2021-2027/temata/egovernment-a-kyberbezpecnost Podrobnosti viz zadávací dokumentace. Zakázka je v souladu s § 35 zákona o zadávání veřejných zakázek rozdělena na následující 4 části: 1) Část 1: Portál občana 2) Část 2: Portál úředníka 3) Část 3: Automatizace nastavení práv a portál identit 4) Část 4: Dodávka a implementace infrastruktury Aktuálně je zadávána část 1, 2, 3 a 4. V rámci tohoto zadávacího řízení proto může účastník podat nabídku na část 1, 2, 3 nebo 4 zakázky, případně na dvě, tři či všechny tyto části. V rámci každé části zakázky musí být účastníkem nabídnuto vždy kompletní plnění dané části zakázky, a to v souladu s podmínkami této zadávací dokumentace. Předmětem plnění této zakázky je dodání plnění předpokládaného v rámci dotačního projektu „Automatizace procesů města Zábřeh“, reg. č. CZ.06.01.01/00/22_008/0000512.

Ekonomický informační systém města Zábřeh
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-051452Dodávky13 070 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Sídlo zadavatele, nevyplývá-li z povahy plnění něco jiného.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je dodávka a implementace Ekonomického informačního systému (dále jen EIS). Včetně zajištění servisní podpory provozu předmětu veřejné zakázky po dobu 5 let od předání předmětu veřejné zakázky.

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Rekonstrukce objektu pro potřeby JSDH Zábřeh
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
PARK KNÍŽECÍ SADY
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.10.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Záchytné parkoviště u dopravního terminálu v Zábřehu
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Snížení energetické náročnosti a zlepšení kvality vnitřního prostředí ZŠ Boženy Němcové, Zábřeh
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Územní studie krajiny správního obvodu obce s rozšířenou působností Zábřeh
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zvýšení kvality a dostupnosti Základní školy Severovýchod
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Konsolidace IT a nové služby TC ORP Zábřeh
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015 Projekt dokončen
Zateplení budovy MěÚ Zábřeh, nám. Osvobození 15
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.12.2014 Projekt dokončen
Revitalizace zeleně ve městě Zábřeh - III. etapa - Wolkerovy sady
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 04.11.2014 Projekt dokončen
Revitalizace zeleně ve městě Zábřeh - II.etapa
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2014 Projekt dokončen
Dětský EKOráj
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.07.2014 Projekt dokončen
Rozvoj a zkvalitnění výuky na Základní umělecké škole Zábřeh
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2014 Projekt dokončen
Zateplení obvodových konstrukcí a výměna otvorových výplní ZŠ Severovýchod 484/26, Zábřeh
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013 Projekt dokončen
Revitalizace významného krajinného prvku ALEJ NA HRÁZI v Zábřehu
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2013 Projekt dokončen
Podpora procesu komunitního plánování sociálních služeb v Zábřehu
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.02.2012 Projekt dokončen
Technologické centum a elektronické spisové služby ORP Zábřeh
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.05.2011 Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009 Projekt dokončen
Rekonstrukce Masarykova náměstí v Zábřehu
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2009 Projekt dokončen
Územně analytické poklady obcí - ORP Zábřeh
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2008 Projekt dokončen
Automatizace procesů města Zábřeh
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Město Zábřeh
00303640DIČ CZ00303640
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: hk9bq2f

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTO Zábřeh

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: posta@muzabreh.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Masarykovo náměstí 510/6
Zábřeh
789 01 Zábřeh
Sídlo společnosti
navigovat
Další firmy z oboru:
Městské úřady, magistráty
nám. Míru 86, Úsov13,59 km
www.usov.cz
Moravské náměstí 1, Březová nad Svitavou36,59 km
www.brezova.cz
Nádražní 389, Vrbno pod Pradědem45,16 km
www.vrbnopp.cz
Mírové náměstí 80, Vidnava58,86 km
www.vidnava.cz
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Měsíčně zodpovíme více než 13.000 e-mailových dotazů