MĚSTO Žamberk
- 465 670 211 - spojovatelka
- 465 670 300 - sekretariát starosty
- 465 670 301 - starosta
- 465 670 302 - místostarosta
- 465 670 201 - tajemník
- e-podatelna@zamberk.eu
- starosta@zamberk.eu
- mistostarosta@zamberk.eu
ÚT 08:00-11:00 hod.(po předchozí domluvě)
ST 08:00-11:00 12:00-17:00 hod.
ČT 08:00-11:00 hod.
- Mgr. Jiří Mencák - starosta
- Mgr. Ondřej Jireš - místostarosta
TURISTICKÉ INFORMAČNÍ STŘEDISKO Žamberk - Kostelní 446, Žamberk
- městský úřad vydává
- ŽAMBERSKÉ LISTY
Město Žamberk
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 10. Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (minimálně vyšší odborné vzdělání), dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, Internet), samostatnost, časovou flexibilitu. Výhodou: znalost správního řízení, znalost ArcGIS. Popis činnosti: náplní práce je vydávat vyjádření v řízení o prohlášení věci za kulturní památku (v řízení o zrušení prohlášení); vést seznam kulturních památek ve svěřeném územním obvodu; vydávat rozhodnutí o opatřeních, která je vlastník kulturní památky a objektu nacházejícího se v MPZ povinen učinit; stanovovat podmínky činnosti fyzické nebo právnické osoby k zachování kulturní památky; vydávat závazná stanoviska k zamýšleným obnovám kulturních památek a objektů nacházejících se v MPZ ve svěřeném úseku ORP; vydávat podklady pro vymezení ochranného pásma nemovité kulturní památky a jiné; vést evidenci a poskytovat metodickou pomoc obcím a ostatním žadatelům při zpracování žádostí o státní dotace, dotace z evropských fondů a jiné (zajištění programu pro regeneraci – MPZ, PZAD, ORP a další); provádět kontrolu postupu a způsobu využití státních dotací, dotací z evropských fondů a jiných, poskytnutých obcím v rámci jednotlivých kapitol; provádět dozor jednotlivých akcí obnovy a kontrolovat jejich soulad s platnými právními předpisy; zajišťovat případné vrácení příspěvků a dotací při zjištění nedodržení podmínek smluv o poskytnutí; plnit úkoly zadané obcí při pořizování regulačních plánů a územně plánovacích podkladů v oblasti památkové péče; odpovídat za dodržování všech náležitostí předkládaného projektu, programu a úkolu ve své působnosti, provádění přejímek prací na svěřeném úseku; zajišťovat zjišťování vlastnických a uživatelských vztahů k nemovitostem; vést agendu právních sporů, spolupracovat na zajišťování podkladů pro ně a zavedení jejich výsledků. Nabízíme: pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro zaměstnance. K přihlášce je nutno přiložit: • motivační dopis, • strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Předpokládaný termín nástupu: 01.11.2024, příp. dle dohody Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 18.10.2024 včetně na adresu: Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk. Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu. Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SUUP“ Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.
Město Žamberk
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Pracovní poměr na dobu určitou (cca 3 roky), platová třída 11. Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu – obor právo (min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu – obor právo), dobré komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, Word, Internet), samostatnost, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat. Popis činnosti: náplní práce je zpracovávat návrhy smluv, které uzavírá město, včetně smluv veřejnoprávních; po právní stránce kontrolovat smlouvy, které uzavírá město; zabezpečit uveřejňování smluv a objednávek dle zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv; v přenesené působnosti projednávat přestupky dle zákona č. 251/2016 Sb., o přestupcích; projednávat přestupky podle zvláštních zákonů (mimo dopravních přestupků); spolupracovat dle § 8 trestního řádu s orgány činnými v trestním řízení; na úseku přestupků spolupracovat se starosty obcí; ukládat pokuty příkazem na místě, zapisovat údaje do evidence přestupků; podle pokynů tajemníka připravovat návrhy právních předpisů města a vnitřních předpisů městského úřadu; zveřejňovat právní předpisy města ve Sbírce právních předpisů. Nabízíme: pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro zaměstnance. Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení. Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři "Přihláška do výběrového řízení", která je přílohou tohoto oznámení, nebo na www.zamberk.cz, úřední deska, personální záležitosti. K přihlášce je nutno přiložit: • motivační dopis, • strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Předpokládaný termín nástupu: 01.12.2024, příp. dle dohody Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 18.10.2024 včetně na adresu: Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk. Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu. Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ PRAV“ Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.
Zdroj: Úřad práce
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2024-010551 | Z2024-010551 | nen.nipez.cz |
5200060052077 | 60052077 | sluzby.e-zakazky.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-030142 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky je zejména zajištění měření úsekové rychlosti a zajištění doplňkových služeb a servisu pro úsekové měření rychlosti na silnici II/312 v obci Líšnice. Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách a ve specifikaci předmětu plnění (přílohy dokumentace zadávacího řízení).
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.04.2018 Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.03.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.04.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.01.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.04.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.01.2011 Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.09.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 03.08.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 05.02.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.12.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: ia9b3gu
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Žamberk
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz