MĚSTSKÁ POLICIE Mělník
- 315 622 322 - služebna
- 315 635 129 - služebna
- 156
- mestskapolicie@melnik.cz
51246-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
19-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
35-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
29022-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
467394349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6027802/0800 DPH účet, zveřejněn 29.04.2015 | |
460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 02.09.2015 |
- městská policie
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti Zajišťování sociální prevence a poskytování sociálně-právního poradenství, sociální podpory a pomoci osobám, skupinám, rodinám a dětem v nepříznivé sociální situaci, sociálně vyloučeným či sociálním vyloučením ohroženým osobám, osobám po ukončení hospitalizace nebo pobytové léčby závislosti, osobám bez přístřeší, osobám v bytové nebo hmotné nouzi či osobám bytovou nebo hmotnou nouzí ohrožených, osobám a rodinám ohrožených sociálním vyloučením z důvodu péče o osobu závislou na péči jiné fyzické osoby a osobám ohrožených násilným chováním vykázané osoby včetně vedení případové dokumentace a zpracování citlivých dat. Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýza této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení. Posuzování individuálních potřeb osob, skupin a komunit v nepříznivé sociální situaci, tvorba návrhů jejího řešení, společné plánování a hodnocení. Depistážní činnost zaměřená na vyhledávání jednotlivců, rodin a skupin osob ohrožených sociálním vyloučením, osob ohrožených sociálním vyloučením z důvodu předchozí ústavní nebo ochranné výchovy nebo výkonu trestu, osob, jejichž práva a zájmy jsou ohroženy trestnou činností jiné osoby, osob, jejichž způsob života může vést ke konfliktu se společností, včetně poskytování odborného sociálního poradenství a zprostředkování sociálních služeb. o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - prokazatelný zájem o sociální problematiku - odpovědnost, samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - ochota neustálého vzdělávání a práce na seberozvoji - znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič Praxe v oboru je výhodou, nikoliv podmínkou. Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 30. 9. 2024 – 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci sociální pracovnice/pracovník – kurátorka/kurátor pro dospělé – NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě.
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti Provádění odborných činností zejména dle zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči a zákona č. 122/2004 Sb., o válečných hrobech a pietních místech v rozsahu svěřeném obecním úřadům obcí s rozšířenou působností, včetně projednávání přestupků dle uvedených zákonů a zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich. Zajišťování agendy související s administrací dotací Ministerstva kultury ČR. Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč - 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání se zaměřením na oblast památkové péče nebo související obor - dobré komunikační schopnosti pro jednání s fyzickými a právnickými osobami - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - organizační schopnosti - schopnost týmové práce - velmi dobrá znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 30. 9. 2024 – 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta památkové péče – NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování činností obecného stavebního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalších souvisejících právních norem Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč – 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské, vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání stavebního směru příp. architektonického nebo právnického - prokazatelný zájem o danou problematiku včetně její znalosti - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - schopnost týmové práce - dobré komunikační a organizační schopnosti - řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 11. 10. 2024 – 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta stavebního řádu a územního rozhodování – NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti Zajišťování činností oddělení správy daní a poplatků finančního odboru městského úřadu dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a dalších souvisejících právních norem – správa místního poplatku, jeho úhrada a vyměření Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - komunikativnost a schopnost týmové spolupráce - dobré komunikační a organizační schopnosti Výhodou je znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád ve znění pozdějších předpisů. Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 30. 9. 2024 – 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta správy daní a poplatků – NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.07.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.08.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.08.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.10.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.03.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 02.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.10.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.05.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 30.10.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.03.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.12.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.07.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.09.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.12.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.12.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
DIČ: CZ00237051
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: hqjb2kg
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ POLICIE Mělník
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz