MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc

00299308DIČ CZ00299308
OFICIÁLNÍ NÁZEV Statutární město Olomouc
Kontakty
  • 585 209 540 - operační středisko
  • 585 209 511 - demontáž technického zařízení z vozidla
  • 585 209 531 - velitel odd. pořádkové služby
  • prijem.podani@mp-olomouc.cz
Kontaktní osoby
  • Mgr. Pavel Skalický - ředitel
  • Mgr. Tomáš Musil - zástupce ředitele
Webové prezentace
Bankovní účty
19-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
9021-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
27-4180790297/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
35-5946560247/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
27-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
19-1146160247/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
107-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
20108-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
6015-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
43-4851340247/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
29022-1801731369/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
2006-6127811/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
94-6127811/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
34534-10919811/0710
DPH účet, zveřejněn 31.05.2014
0710
107-8297990207/0100
DPH účet, zveřejněn 23.11.2016
0100
107-9442970267/0100
DPH účet, zveřejněn 23.11.2016
0100
7432332/0800
DPH účet, zveřejněn 05.08.2017
0800
7188712/0800
DPH účet, zveřejněn 19.05.2020
0800
115-3673840227/0100
DPH účet, zveřejněn 29.05.2020
0100
115-6668480267/0100
DPH účet, zveřejněn 29.05.2020
0100
9085442/0800
DPH účet, zveřejněn 01.07.2021
0800
9271042/0800
DPH účet, zveřejněn 15.12.2021
0800
123-5410710227/0100
DPH účet, zveřejněn 02.03.2022
0100
10364932/0800
DPH účet, zveřejněn 11.02.2023
0800
131-150950247/0100
DPH účet, zveřejněn 29.04.2023
0100
10562402/0800
DPH účet, zveřejněn 05.05.2023
0800
10562592/0800
DPH účet, zveřejněn 05.05.2023
0800
10609952/0800
DPH účet, zveřejněn 01.06.2023
0800
11043612/0800
DPH účet, zveřejněn 28.09.2023
0800
11030942/0800
DPH účet, zveřejněn 28.09.2023
0800
11806712/0800
DPH účet, zveřejněn 13.03.2024
0800
11902122/0800
DPH účet, zveřejněn 09.04.2024
0800
11902042/0800
DPH účet, zveřejněn 09.04.2024
0800
11915572/0800
DPH účet, zveřejněn 09.04.2024
0800
12074592/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
12007592/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
12007402/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
12002652/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
11949502/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
11949692/0800
DPH účet, zveřejněn 07.05.2024
0800
12092352/0800
DPH účet, zveřejněn 30.05.2024
0800
12092432/0800
DPH účet, zveřejněn 30.05.2024
0800
12300692/0800
DPH účet, zveřejněn 23.07.2024
0800
12324432/0800
DPH účet, zveřejněn 23.07.2024
0800
12260942/0800
DPH účet, zveřejněn 23.07.2024
0800
12487362/0800
DPH účet, zveřejněn 30.08.2024
0800
více bankovních účtů
Provozovatel
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Horní náměstí 583, Olomouc
Pobočka
MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc - nám. Sadové 26/16, Svatý Kopeček, Olomouc
Činnosti firmy  
  • městská policie

Volná pracovní místa
Správní pracovník/pracovnice v oddělení přestupků v dopravě I
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/114 Druh práce: zajišťování činností v oblasti výkonu státní správy a samosprávy a zastupování celospolečenských zájmů při rozhodčí činností v oblasti přestupků souvisejících s provozem na pozemních komunikacích zařazených v odboru agendy řidičů a motorových vozidel Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na stravování, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční a věcné dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, a jiné Bližší specifikace pracovní činnosti: -vykonává státní správu na úseku provozu na pozemních komunikacích, ukládá správní tresty při porušení povinností stanovených právními předpisy v rozsahu své působnosti, -samostatně posuzuje oznámení o přestupcích v dopravě, -projednává přestupky proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích, včetně přestupků provozovatelů vozidel, -zpracovává stanoviska k obecně závazným právním předpisům v agendě, odpovídá na dotazy podnětů, státních a nestátních orgánů a organizací a občanů. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: zaměřený na právo, právní vědu a správní činnost výhodou. Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -schopnost koncepční a samostatné práce, -komunikativní dovednosti, -schopnost jednat s lidmi, -adaptabilita, -dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), -řidičský průkaz skupiny B, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 25.9.2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Odborný stavební referent/referentka do oddělení stavebního úřadu I
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrová řízení č. 2024/115 Doba určitá - po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené. Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního děl v odboru stavebním, oddělení stavebního úřadu I Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek, -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -posuzování a povolování stavebních a nestavebních záměrů podle stavebního zákona a jeho prováděcích vyhlášek, -kolaudace staveb, -vedení správních řízení o odstraňování staveb, -výkon státního dozoru ve věcech stavebního řádu a provádění kontrolních prohlídek staveb. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu náležejícím do oblasti vzděláním architektura, stavebnictví nebo právo, -vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví nebo -1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Jiné požadavky: Základní orientace: -v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, -uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office), -řidičský průkaz skupiny B výhodou. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 15.10.2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Vedoucí odboru kancelář architekta města (hlavní architekt města)
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 31 770 Kč/měsíc do 46 910 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/110 Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu. Obor vzdělání: architektura, urbanismus. Praxe: -praxe v oboru minimálně 4 roky (praxe zahrnuje i odborné stáže, doktorandské studium, výuku na VŠ apod.), -praxe v oboru městského plánování výhodou, -praxe v řídící činnosti výhodou, -praxe ve funkci architekta města výhodou, -profesní zkušenost s velkými a komplexními projekty výhodou. Jiné požadavky: -schopnost koncepčního myšlení a otevřenosti, -znalosti soudobé teorie a praxe městského plánování a managementu, -schopnost vést diskuzi a nalézat shodu, -velmi dobré organizační a řídící dovednosti, -proaktivní přístup a vysoké pracovní nasazení, -všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy, -velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971, -motivační dopis. Lhůta pro podání přihlášky: 1. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Informatik/informatička do oddělení správy aplikačního softwaru
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/113 Druh práce: zajišťování správy systému aplikací, zajišťování věcných, procesních, bezpečnostních, aplikačních, datových, provozních a dalších analýz v rámci zpracování požadavků k provozu aplikací ve vymezeném úseku působnosti. Stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky Magistrátu města Olomouce zařazené v odboru informatiky. Bližší specifikace pracovní činnosti: - zajištění běžného provozu aplikací, - správa a řešení uživatelských požadavků při správě aplikací, - definování přístupových práv uživatelů k aplikacím, - diagnostikování problémů spojených s provozem aplikací, - komunikace s dodavateli aplikací a spolupráce na řešení požadavků k aplikacím, - prováděný analýz požadavků souvisejících s provozem aplikací, - provádění analýz a řešení problémů ve spolupráci s ostatními, odděleními odboru informatiky v rámci provozu IS, - testování funkčnosti aplikací při nasazování oprav a nových verzí, - udržování dokumentace k aplikacím, - návrhy změn aplikací s ohledem na zlepšování jejich funkčnosti a výkonu, - spolupráce na řešení rozvoje aplikací, - sledování platné legislativy v rámci oblastí působnosti aplikací. Jiné požadavky: - velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office), - základní znalost obecných informačních a agendových aplikací či systémů výhodou, - základní znalost správy pracovních stanic s operačním systémem Microsoft Windows 10, 11 výhodou, - základní znalost správy operačních systémů Windows Server 2019 a vyšších výhodou, - praktická znalost a praxe - podpora uživatelů v rámci správy uživatelských požadavků v oblasti IT výhodou, - zkušenosti ze spolupráce s dodavatelskými firmami v oboru informačních technologií výhodou, - schopnost samostatné práce, - adaptabilita a flexibilita, - analytické schopnosti, - dobré komunikační schopnosti, - schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou, - řidičský průkaz skupiny B výhodou, - ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Co Vám můžeme nabídnout: kreativní práci, prostor pro seberealizaci, možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek a jiné Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 23.9.2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Odborný stavební referent/referentka do oddělení stavebního úřadu II
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrová řízení č. 2024/111 Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných účelových komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního díla v odboru stavebním, oddělení stavebního úřadu II Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek, -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -posuzování a povolování stavebních a nestavebních záměrů podle stavebního zákona a jeho prováděcích vyhlášek, -kolaudace staveb, -vedení správních řízení o odstraňování staveb, -výkon státního dozoru ve věcech stavebního řádu a provádění kontrolních prohlídek staveb. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu náležejícím do oblasti vzděláním architektura, stavebnictví nebo právo, -vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví nebo -1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Jiné požadavky: Základní orientace: -v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, -uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office), -řidičský průkaz skupiny B výhodou. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 27. 9. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Odborný stavební referent/referentka do oddělení stavebního úřadu I
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrová řízení č. 2024/112 Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního děl v odboru stavebním, oddělení stavebního úřadu I Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek, -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -posuzování a povolování stavebních a nestavebních záměrů podle stavebního zákona a jeho prováděcích vyhlášek, -kolaudace staveb, -vedení správních řízení o odstraňování staveb, -výkon státního dozoru ve věcech stavebního řádu a provádění kontrolních prohlídek staveb. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu náležejícím do oblasti vzděláním architektura, stavebnictví nebo právo, -vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví nebo -1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Jiné požadavky: Základní orientace: -v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, -uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office), -řidičský průkaz skupiny B výhodou. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 27. 9. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Pracovník/pracovnice v marketingu - obsahový manažer/manažerka - správce/správkyně sociálních médií do oddělení komunikace a marketingu
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Neurčeno
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Výběrové řízení č. 2024/109 Druh práce: tvorba obsahových a mediálních plánů informačních kampaní v oblasti investic, strategie města, Smart City a dalších zařazený/á v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu, -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -tvorba obsahových a mediálních plánů informačních kampaní, -vyhledávání a příprava podkladů pro tvorbu článků, videí a dalšího obsahu, -copywriting - tvorba článků, body copy textů, sloganů atp., -zpracování a publikace příspěvků na sociální média a jejich správa včetně reklamy (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube), -komunikace s pracovníky Magistrátu města Olomouce a externími dodavateli služeb (agentury, tiskárny, foto, video). Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Praxe: -praxe v oblasti copywritingu/content marketingu výhodou (i praxe při studiu). Jiné požadavky: -výborný přehled na sociálních médiích a možnostech jejich využití v marketingu, -alespoň základní znalost pravidel SEO, -výborná znalost českého jazyka a bezchybný písemný projev, -schopnost shrnout podstatu a vysvětlit problematiku v krátkém čtivém textu, -kreativita, nápady, chuť pracovat pro statutární město Olomouc, -znalost grafických programů Canva, Adobe Indesign, -vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce, -organizační schopnosti, spolehlivost, -schopnost jednat s lidmi, -smysl pro týmovou práci, -zodpovědný přístup k řešení problémů, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, -řidičský průkaz skupiny B výhodou. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 20. 9. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Ředitel/ředitelka Moravského divadla a Moravské filharmonie, příspěvkové organizace
Pracoviště a kontakty

Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Jen písemně
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Neurčeno
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 31 770 Kč/měsíc do 46 910 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

STATUTÁRNÍ MĚSTO OLOMOUC VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA OBSAZENÍ FUNKCE ředitele/ředitelky Moravského divadla a Moravské filharmonie, příspěvkové organizace Požadované předpoklady: . vysokoškolské vzdělání, . obor ekonomický, právní nebo umělecký, . nejméně 5 let praxe v řídící funkci, . aktivní znalost nejméně jednoho světového jazyka, . manažerské a organizační schopnosti, . občanská a morální bezúhonnost, . orientace v oboru a všeobecný kulturní přehled. Další očekávané znalosti a dovednosti: . znalost principů fungování a financování příspěvkové organizace, . znalosti zvláště v oblasti dramatického umění, symfonické hudby, kultury obecně a veřejné správy, . schopnost komunikace s odbornou veřejností a s médii, . schopnost samostatného rozhodování, . znalost práce s výpočetní technikou, . řidičské oprávnění skupiny „B“. Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: . označení výběrového řízení, . jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, kontaktní adresu, telefon, e-mail, datum a vlastnoruční podpis. K přihlášce je nutno přiložit: . strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech, . ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, . výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, cizí státní příslušník obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, . negativní lustrační osvědčení a čestné prohlášení dle zákona 451/1991 Sb. (platí jen pro občany ČR, nepožaduje se u osob narozených po 1. 12. 1971), . motivační dopis, . písemně zpracovanou koncepci činnosti a rozvoje organizace, včetně návrhů na zkvalitnění poskytovaných služeb i prezentace příspěvkové organizace v rozsahu cca 5–10 normostran. Součástí koncepce by měla být vize fungování obou orchestrů (Moravské filharmonie Olomouc i orchestru hudebního divadla) v rámci spojené instituce, jejich řízení a představa o organizační struktuře managementu instituce a o obsazení jmenovaných pozic, především uměleckého vedení orchestrů a souborů divadla. Koncepce by měla být v souladu se Strategií rozvoje kultury a kreativních průmyslů města Olomouce. Ke zpracování budou uchazečům k dispozici: - Zřizovací listina příspěvkové organizace MDMF ve znění platném od 1. 1. 2025, - organizační struktury příspěvkových organizací MDO a MFO, - ekonomické podklady MDO a MFO: - rozpis schváleného rozpočtu na rok 2024, - rozvaha, výkaz zisku a ztráty a příloha k 31. 12. 2023, - rozvaha, výkaz zisku a ztráty a příloha k 31. 12. 2023, - výroční zprávy. . Strategie rozvoje kultury a kreativního průmyslu města Olomouce. Předpokládaný nástup do funkce: 1. 1. 2025. S ohledem na vznik p. o. k 1. 1. 2025 se pro včasné zapojení vybraného uchazeče (budoucího ředitele) do procesu spojení stávajících MDO a MFO je možné do 31. 12. 2024 jeho zapojení formou DPP či DPČ, smlouvou na služby či jinou formou spolupráce dle dohody a platných právních předpisů. Platové podmínky dle platných právních předpisů. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými doklady doručte nebo zasílejte nejpozději do 20. 9. 2024 na adresu: Radim Schubert Magistrát města Olomouce Horní náměstí č. p. 583 779 11 Olomouc Na uvedeném odkazu budou pro zájemnce k dispozici výše uvedené podklady. Případné dotazy k výběrovému řízení směřujte prosím na kontaktní osobu, kterou je Radim Schubert, vedoucí oddělení koncepce kultury, odbor kultury a cestovního ruchu: radim.schubert@olomouc.eu. Na obálku uveďte: „Neotvírat, výběrové řízení“ Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Stavotech - Moderní dům Olomouc
63. pokračování stavebního a technického veletrhu.
02.11.2023 - 04.11.2023
stánek , ,
Stavotech - Moderní dům Olomouc
MSV 2019
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089
MSV 2019
Stavotech - Moderní dům Olomouc
56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek
Stavotech - Moderní dům Olomouc
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
Stavotech - Moderní dům Olomouc
54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek
Stavotech - Moderní dům Olomouc
MSV 2017
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A
MSV 2017
PYROS/ISET 2017
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053
PYROS/ISET 2017
více prezentací

Zdroj: Internet

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Místní akční plán IV vzdělávání Olomouc
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 22.04.2024Projekt s právním aktem
MŠ Husitská - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Místní akční plán III vzdělávání Olomouc
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Chválkovická - vedení cyklistické stezky
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace IV
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Holice, smíšená stezka II. etapa - větve V4, V4a
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Žižkovo náměstí, Husova - koordinovaný tah SSZ
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Plán místního ÚSES pro správní obvod ORP Olomouc
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Azylový dům pro ženy a matky s dětmi
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MŠ Dělnická - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MŠ Dělnická - rozšíření kapacit MŠ ve 2.NP
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Olomouc plánuje budoucnost 2
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt finálně uzavřen
Tramvajová trať II.etapa Nové Sady - Povel a Odstavy tramvají Jeremenkova
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Foerstrova ulice - koordinovaný tah křižovatek, SSZ
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Polopodzemní kontejnery Nové Sady
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zprostředkující subjekt Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace III
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Slavonín - přístavba odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Tramvajová trať 8.května
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Dvorského - odborné učebny
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Holečkova - odborné učebny
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace III
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Bytový dům Handkeho 711/1, Olomouc, (pro tělesně postižené) - snížení energetické náročnosti budovy
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Olomouc plánuje budoucnost
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
ZŠ Heyrovského - vybudování odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Gorkého - vybudování odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Holice - vybudování odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Cyklistická stezka Bystročice - Nedvězí
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Obnova kulturní památky Olomoucké radnice II
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Obnova vegetačních prvků v historických parcích v Olomouci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
MŠ Nedvědova - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Bytový dům Holečkova 9, Olomouc - snížení energetické náročnosti budovy
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Místní akční plán II vzdělávání v ORP Olomouc (MAP II)
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finálně uzavřen
Zprostředkující subjekt Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace II
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Dopravní řídící ústředna Olomouc
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MŠ Rooseveltova - rozšíření kapacit
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Hasičská zbrojnice Chválkovice
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Modernizace varovného informačního systému ochrany města Olomouce a rozšíření digitálního povodňového plánu ORP Olomouc
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace II
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finálně uzavřen
Zelená brána města Olomouce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
MŠ Holečkova - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Týneček - Chválkovice, komunikace pro pěší a cyklisty
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017Projekt finálně uzavřen
MŠ Rožňavská Olomouc - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Studie odtokových poměrů včetně návrhů možných protipovodňových opatření na území města Olomouce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Bezbariérové úpravy - Střední Novosadská
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017Projekt finálně uzavřen
Jilemnického, Nedvězí centrum - dopravní opatření
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017Projekt finálně uzavřen
Modernizace tramvajové tratě 1.máje
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017Projekt finálně uzavřen
Rekonstrukce podchodu Brněnská
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Územní studie Náměstí Republiky
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017Projekt finálně uzavřen
ZŠ Svatoplukova - dílny
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
MŠ Svatoplukova - rozšíření kapacit
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
FZŠ Hálkova - přístavba odborných učeben
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016Projekt finálně uzavřen
Kino Metropol - energetická opatření
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016Projekt finálně uzavřen
Obnova Rudolfovy aleje
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zefektivnění procesu strategického řízení ve městě Olomouci včetně tvorby strategického plánu a optimalizace procesů na úřadě
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Regulační plány pro Olomouc
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zprostředkující subjekt Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
Místní akční plán vzdělávání v ORP Olomouc
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
Heydukova - rekonstrukce komunikace
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015Projekt dokončen
Rozárium
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
Jeremenkova od Jantarové cyklotrasy po hl. n. ČD, cyklostezka
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt finálně uzavřen
Obnova kulturní památky olomoucké radnice
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ZŠ Nedvědova - hřiště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015Projekt dokončen
ZŠ/MŠ Řezníčkova - hřiště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
Povel - Jižní spojka
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
Holice - Nový Svět, průmyslová zóna Šlechtitelů, cyklostezka
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015Projekt finálně uzavřen
Za Školou, Lindnerova - rekonstrukce komunikace a IS
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015Projekt dokončen
ZŠ Nemilany - Společně do školy
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
MŠ Zeyerova - suterén
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
Bikepark Olomouc
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
Obnova vybraných lesních porostů v EVL Království a EVL Litovelské Pomoraví poškozených kalamitním výskytem škod způsobených patogenem Chalara fraxinea (nekróza jasanu)
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
Rekonstrukce a oprava pochodu pod vozovkou ulice Foerstrova
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt dokončen
Africký tropický pavilon
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt nedokončen
Navýšení parkovacích možností Tererovo náměstí
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt nedokončen
ZŠ Svatoplukova 11 - tělocvična
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Werichova ulice - parkovací místa a přístupový chodník
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014Projekt dokončen
Zpřístupnění podzemních chodeb Fortu Tafelberg
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt nedokončen
Jantarová stezka 2. část
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný systém nakládání s odpady v Olomouci - překladiště Chválkovice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
Příprava integrované strategie pro ITI - Olomoucká aglomerace
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ZŠ Spojenců - hřiště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
ZŠ Nedvědova 17, Olomouc - energetická opatření
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
MŠ Jílová 43, Olomouc - energetická opatření
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
MŠ Michalské stromořadí
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
Dolní náměstí - rekonstrukce
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ZŠ Svatoplukova 11 - venkovní hřiště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014Projekt dokončen
Podpora standardizace činnosti orgánu sociálně právní ochrany dětí Magistrátu města Olomouce
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014Projekt dokončen
ZŠ Rožňavská - energetická opatření
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Trnkova ulice - parkoviště před domy 17-19
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Založení krajinného prvku "Holický les"
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013Projekt dokončen
MŠ Svatoplukova 11
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
Moravská cyklotrasa na území ORP Olomouc, k.ú. Povel
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
Digitální povodňový plán, monitoring a systém varování
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
Cyklostezka Hlušovice
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
Sportujeme společně - ZŠ Rožňavská
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Povel - obytná zóna - revitalizace a regenerace sídliště - RC2
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013Projekt dokončen
Příjezdová komunikace a parkoviště
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
Dostavba areálu VFO - pavilon A2
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
Novosadský Dvůr - rekonstrukce komunikace
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013Projekt dokončen
MŠ Jílová - zprovoznění oddělení
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný systém nakládání s odpady - podzemní kontejnery v MPR, kontejnery na mobilní sběr BRKO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
Společně do školy - ZŠ Tř. Spojenců
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013Projekt dokončen
Centrální informační systém MMOl, II. etapa a vybudování komunikační infrastruktury a digitalizaci"
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
MŠ Bieblova - rekonstrukce
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
MŠ Čajkovského - rekonstrukce
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
Plavecký stadion - rekonstrukce venkovního areálu
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
Holická 51 - rekonstrukce bytového domu
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013Projekt dokončen
MŠ Rooseveltova
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt dokončen
Sportujeme společně - ZŠ Zeyerova
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt nedokončen
Obnova mobiliáře a cestní sítě ve Smetanových sadech - Rudolfova alej II. etapa
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
Dětské hřiště Michalské stromořadí
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
Obnova zeleně Ústředního hřbitova v Olomouci
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ZŠ Heyrovského - Sportujeme společně
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
Moravská cyklotrasa na území ORP Olomouc
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
Bezručovy sady - lávka
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
Úspory energetické náročnosti budov ve vzdělávacích zařízeních statutárního města Olomouc
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Povel - obytná zóna - revitalizace a regenerace sídliště
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
Energeticky úsporná opatření na veřejných budovách , Olomouc - část 2
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
Energeticky úsporná opatření na veřejných budovách , Olomouc - část 1
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012Projekt dokončen
Rekonstrukce ulice Krakovská
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
Rekonstrukce ulice U Botanické zahrady
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
Štítného - rekonstrukce komunikace
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
Inline stezky Olomouc - Hejčínské louky
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
Rozšíření odděleného sběru BRKO v Olomouci
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Rozvoj procesu plánování dostupnosti sociálních služeb v Olomouci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011Projekt dokončen
Rozvoj služeb eGovernmentu v Olomouci - CIS MMOL, I. a III. část výzvy
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011Projekt dokončen
Obnova mobiliáře a povrchů cestní sítě v olomouckých historických sadech - Smetanovy sady
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
Obnova mobiliáře a povrchů cestní sítě v olomouckých historických sadech - Čechovy a Bezručovy sady
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
Turistický multimediální průvodce Olomoucí pro mobilní telekomunikační technologie (OLINA)
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
Jednotný systém značení památek a památných domů
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
Informační systém ZOO Olomouc
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Rekonstrukce IC Olomouc
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Skupova a Trnkova - rozšíření parkovacích stání
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
Vzdělávání v eGovernmentu
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt nedokončen
Po stopách sv. Jana Sarkandra
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
Přichystalova ulice - rekonstrukce komunikace
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Územní plán Olomouc
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010Projekt dokončen
Ošetření dřevin v historických parcích
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
Dejme šanci přírodě - Interaktivní výuka přírodovědných předmětů na ZŠ
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
Přednádražní prostor
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009Projekt dokončen
Pořízení územně analytických podkladů správního území ORP Olomouc
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
ČOV - Sušárna kalů
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Odpadové centrum Olomouc - Třídící linka
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Odpadové centrum Olomouc - Sběrový dvůr
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Odpadové centrum Olomouc - RE-USE centrum
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Rozvoj sociálního bydlení ve statutárním městě Olomouci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Podpora řízení a koordinace Integrované teritoriální investice Olomoucké aglomerace V
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zkvalitnění dopravní infrastruktury pro cyklisty v Olomouci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Knihovna Trnkova ulice
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Andrův stadion - osvětlení
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Rozšíření varovného informačního a výstražného systému města Olomouce
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Modernizace TZB centra ekologických aktivit města Olomouce
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Rekonstrukce odborných učeben v ZŠ Olomouc, Stupkova 16
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Pionýrská - podchod
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
ZŠ a MŠ Olomouc, Dvorského 33 - vybudování zázemí pro školní družinu
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Polská x Rooseveltova - úprava křižovatky
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Sloup Nejsvětější Trojice
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Bezbariérová trasa Dolní Novosadská
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
MŠ Olomouc - Chomoutov, Baarova - rozšíření kapacity MŠ
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
MŠ Husitská - rozšíření kapacity MŠ
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt fyzicky ukončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Statutární město Olomouc
IČ: 00299308
DIČ: CZ00299308
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: kazbzri

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: prijem.podani@mp-olomouc.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Kateřinská 779/23
Olomouc
779 00 Olomouc 9
navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
Nejnavštěvovanější a nejpoptávanější úřad je úřad práce