MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc
- 585 209 540 - operační středisko
- 585 209 511 - demontáž technického zařízení z vozidla
- 585 209 531 - velitel odd. pořádkové služby
- prijem.podani@mp-olomouc.cz
- Mgr. Pavel Skalický - ředitel
- Mgr. Tomáš Musil - zástupce ředitele
19-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-4180790297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
35-5946560247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1146160247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
107-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
20108-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-4851340247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
29022-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
2006-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
94-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
34534-10919811/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2014 | |
107-8297990207/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 | |
107-9442970267/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 | |
7432332/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2017 | |
7188712/0800 DPH účet, zveřejněn 19.05.2020 | |
115-3673840227/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 | |
115-6668480267/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 | |
9085442/0800 DPH účet, zveřejněn 01.07.2021 | |
9271042/0800 DPH účet, zveřejněn 15.12.2021 | |
123-5410710227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.03.2022 | |
10364932/0800 DPH účet, zveřejněn 11.02.2023 | |
131-150950247/0100 DPH účet, zveřejněn 29.04.2023 | |
10562402/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 | |
10562592/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 | |
10609952/0800 DPH účet, zveřejněn 01.06.2023 | |
11043612/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 | |
11030942/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 | |
11806712/0800 DPH účet, zveřejněn 13.03.2024 | |
11902122/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | |
11902042/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | |
11915572/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | |
12074592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
12007592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
12007402/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
12002652/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
11949502/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
11949692/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | |
12092352/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 | |
12092432/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 | |
12300692/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | |
12324432/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | |
12260942/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | |
12487362/0800 DPH účet, zveřejněn 30.08.2024 | |
12612442/0800 DPH účet, zveřejněn 17.09.2024 |
Provozovatel
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Horní náměstí 583, OlomoucPobočka
MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc - nám. Sadové 26/16, Svatý Kopeček, Olomouc- městská policie
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/129 Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního děl v odboru stavebním, oddělení stavebního úřadu II Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek, -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, -abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybrané sportovní utkání, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -posuzování a povolování stavebních a nestavebních záměrů podle stavebního zákona a jeho prováděcích vyhlášek, -kolaudace staveb, -vedení správních řízení o odstraňování staveb, -výkon státního dozoru ve věcech stavebního řádu a provádění kontrolních prohlídek staveb. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, -vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Uchazeč nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let. Jiné požadavky: Základní orientace: -v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, -uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office). Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. Lhůta pro podání přihlášky: 21. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/130 Druh práce: zajištění ucelené přestupkové agendy v rámci přenesené působnosti statutárního města Olomouce zařazené v odboru správních činností Magistrátu města Olomouc Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -výkon práce spisového uzlu na přestupkovém oddělení odboru správních činností, -organizace administrace Komise pro projednávání přestupků statutárního města Olomouce (dále jen "KPPP"), organizace činnosti KPPP, -zabezpečování řádného odesílání a přebírání pošty z podatelny Magistrátu města Olomouce, její roztřídění a zapsání do evidence oddělení, -vedení evidence přestupků projednávaných správním orgánem v 1. stupni, -zápis nově oznámených přestupků do evidence, -zpracování statistických údajů týkajících se přestupkového oddělení. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: -ekonomický, veřejná správa, právo a příbuzné obory. Praxe: -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel), -vedení spisové dokumentace, -znalost programu E-spis výhodou, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, pečlivost, odpovědnost, -flexibilita a adaptabilita, -schopnost jednat s lidmi, -smysl pro týmovou práci, -schopnost zapisovat na diktát výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 21. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/131,132 Druh práce: výkon odborných ekonomických agend statutárního města Olomouce zařazených v odboru ekonomickém Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, -služební mobilní telefon a notebook, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, -abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -komplexní vedení účetních knih například deníku, hlavní knihy, knihy analytických účtů a knihy podrozvahových účtů, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účetního rozvrhu u přijatých transferů dotačních projektů od přijetí až po vyúčtování. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Obor: -v oblasti ekonomických agend výhodou. Praxe: -praxe ve veřejné správě výhodou, -praxe v oblasti ekonomických a účetních agend výhodou. Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel), -přehled o finančním hospodaření a rozpočtových pravidlech a orientace v problematice DPH výhodou, -adaptabilita, -analytické schopnosti, -dobré komunikační schopnosti, -samostatnost, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 22. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Výběrová řízení č. 2024/127 Druh práce: koordinace výkonu působnosti úřadu územního plánování statutárního města Olomouce zařazené v odboru územního plánování Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, -služební mobilní telefon a notebook aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -zpracování, vizualizace a analýza prostorových dat, -editace dat ÚAP, -tvorba mapových výstupů, -publikace a optimalizace mapových služeb a aplikací v prostředí ArcGIS Enterprise, -komunikace s interními uživateli mapových aplikací. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: geoinformatické, geomatické, geografické či příbuzné zaměření. Jiné požadavky: -orientace v oblasti GIS, -znalost práce v produktech ESRI ArcGIS, -analytická a koncepční způsobilost, -adaptabilita a flexibilita, -smysl pro týmovou práci, -znalost práce v prostředí ArcGIS Enterprise či ArcGIS Online výhodou -základní programovací dovednosti (Python, SQL, JavaScript, Arcade) výhodou, -orientace v problematice územního plánování výhodou, -znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word), -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, -řidičský průkaz skupiny "B" výhodou. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 20. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/128 Druh práce: výkon komplexních koncepčních dopravních činností statutárního města Olomouc zařazených v odboru kancelář architekta města Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek (pouze u vybraných klíčových pozic), -5 týdnů dovolené, -5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity aj. Bližší specifikace pracovní činnosti: -podílení se na zpracování dopravních strategických a rozvojových dokumentů města, -vyjadřování se k připravovaným stavbám z hlediska schválených dopravních strategií, koncepcí a územně plánovacích podkladů, -poskytování poradenské a konzultační činnosti v oblasti dopravy odborné komise RMO, komise městských částí, ostatní složky MMOl, občany, stavebníky a projektanty, -zajištění sběru, vyhodnocování a aktualizací dopravně inženýrských charakteristik a poskytování informací o stávajících a výhledových intenzitách dopravy na komunikacích na území města a informace o hlukových zátěžích území vyvolaných dopravou. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: stavební nebo dopravní zaměření. Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -schopnost koncepční práce, -adaptabilita, -analytické schopnosti, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -řidičský průkaz skupiny B, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 20. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/126 Druh práce: výkon sociálních činností statutárního města Olomouc zařazených v odboru sociálních věcí Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -komplexně zajišťuje výkon agendy péče o staré občany nebo osoby se zdravotním postižením - jedná se především o řešení bytové situace -poskytuje základní sociální poradenství, -provádí sociální depistáž a práci se seniory a občany se zdravotním postižením, -provádí návštěvy u klientů v domácnostech. Provádí vlastní sociální šetření a šetření na základě žádostí jiných subjektů (obce, poskytovatelé sociálních služeb) zejména k žádostem o byt zvláštního určení, o poskytování sociálních služeb, -vede evidenci žádostí, sestavuje pořadníky o byty zvláštního určení v majetku SMOl včetně návrhů na jejich obsazení. Připravuje podklady pro zpracování důvodových zpráv pro jednání sociální komise RMO, RMO a ZMO v oblasti nájmů bytů zvláštního určení. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Obor: dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu. Jiné požadavky: -znalost předpisů vztahujících se k sociální oblasti, -dovednost a zkušenost práce s klientem (včetně vedení spisové dokumentace), -schopnost samostatné práce a týmové spolupráce, -dobré komunikační schopnosti, -dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel), -řidičský průkaz skupiny B, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -u vzdělání vysokoškolského v oborech, které nejsou v tomto oznámení uvedeny, doklad o splnění kvalifikačního předpokladu dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Lhůta pro podání přihlášky: 14. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/125 Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního děl v odboru stavebním, oddělení stavebního úřadu I Místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc Platová třída: 12. platová třída (27.250 - 40.120,- Kč) dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů [(popř. výjimečné zařazení podle § 3 odst. 3 písm. b)], možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů Pracovní poměr: doba určitá - po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Uchazeč nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let. Jiné požadavky: Základní orientace: v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B výhodou. Co Vám můžeme nabídnout: možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek, 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost, pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, Multibenefitkarta Pluxee - příspěvek na stravování a volnočasové aktivity, možnost jednorázové sociální výpomoci, bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, možnost využít benefitní program mobilních operátorů, finanční dary, možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybrané sportovní ut Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ, datum a vlastnoruční podpis uchazeče. Lhůta pro podání přihlášky: 11. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), datovou schránkou (ID: kazbzri),osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
64. pokračování stavebního a technického veletrhu.
07.11.2024 - 09.11.2024
stánek , , ,
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089
56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053
Zdroj: Internet
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 22.04.2024 Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016 Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015 Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014 Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014 Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014 Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014 Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013 Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010 Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt fyzicky ukončen
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: kazbzri
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz