MĚSTSKÁ POLICIE Písek
- 382 213 225
- 156
- mp@mupisek.cz
- Bc. Martin Macháček - velitel
7563770297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-127271/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
127271/0100 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
272246426/0300 DPH účet, zveřejněn 28.06.2022 |
- městská policie
Město Písek
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 20 130 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc |
Druh práce: příprava řešení přestupků - výzvy Náplň práce: zasílání výzev provozovatelům vozidel, zpracování administrativy oddělení přestupků Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (například příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky) Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, - znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, Outlook), - řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič, - organizační a komunikační dovednosti, - schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů, - praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 18.10.2024. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – oddělení přestupků“.
Město Písek
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
informatik, správce počítačové sítě Náplň práce: zajištění provozu, správy a rozvoje informačních systémů města správa výpočetní a komunikační techniky správa lokální datové sítě a připojení informačních systémů do internetu Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky) Předpoklady: • způsobilost k právním úkonům, • bezúhonnost, • věk minimálně 18 let. Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, • znalost práce se softwarovými produkty Microsoft (Windows Server, SQL Server, Exchance server) na úrovni správce, • řidičský průkaz min. skupiny B – aktivní řidič, • praxe ve veřejné správě výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 15.10.2024.
Město Písek
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Druh práce: vymáhání daňových pohledávek města Písek Pracovní náplň: podílení se na vymáhání pohledávek města vymáhaných finančním odborem, zajišťování podkladů pro exekuční řízení Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 9 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky) Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky: • minimálně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, • řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič, • znalost práce s počítačem, • zkušenosti se spisovou službou GINIS výhodou, • praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 17.10.2024. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – finanční odbor“.
Město Písek
Podatelnae-mail: e-podatelna@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: zajišťování činnosti koordinátora dopravní obslužnosti města včetně provozu MHD zajišťování oblasti BESIP zajišťování agendy cyklokoordinátora a provozu sdílených kol plánování a investiční příprava oprav komunikací a koordinace výkopových prací na území města výkon agendy silničního správního úřadu a stanovení dopravního značení Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky) Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, • vzdělání technického směru (dopravní, stavební), právní, regionální rozvoj nebo veřejná správa výhodou, • zkouška odborné způsobilosti na úseku vykonávané agendy výhodou, • orientace v zákoně o pozemních komunikacích a v zákoně o provozu na pozemních komunikacích výhodou, • řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič podmínkou, • znalost práce s počítačem, • zkušenosti se spisovou službou GINIS výhodou, • znalost práce se systémem GIS výhodou, • praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 15.10.2024. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – doprava“.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.10.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2019 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.07.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.06.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.12.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.03.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.10.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.08.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.06.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.02.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.08.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.09.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.06.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.09.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.08.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 07.02.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.12.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.08.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.08.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.12.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 28.01.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2008 Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: p5ibfya
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ POLICIE Písek
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz