MĚSTSKÁ POLICIE Rudolfov

00245381DIČ CZ00245381
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Rudolfov
Kontakty
  • 387 228 655
Bankovní účty
1921231/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
115-8515560257/0100
DPH účet, zveřejněn 16.04.2019
0100
MĚSTO Rudolfov - Ke Strážnici 760/1, Rudolfov
Činnosti firmy  
  • městská policie

Volná pracovní místa
REFERENT/KA SPRÁVY POPLATKŮ MĚSTSKÉHO ÚŘADU RUDOLFOV
Pracoviště a kontakty

Město Rudolfov

Bc. Jitka Pöschlová , tel.:775 742 982
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Předpoklady pro výkon činnosti: - min. ukončené středoškolské vzdělání - znalost problematiky v oblasti místních poplatků - ZOZ při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění výhodou - znalost zákona č 280/2009 Sb., daňový řád ve znění pozdějších předpisů výhodou - znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů výhodou - bezúhonnost, orientace v platných právních předpisech ČR, znalost práce s výpočetní technikou, schopnost jednat s lidmi - nástup 2.1.2025 Hrubá mzda od 21.710,- Kč do 31.820,- Kč + osobní příplatek po zkušební době Lhůta pro podání přihlášky do 18.11.2024 do 17:00 hod. - osobně nebo poštou na podatelnu Města Rudolfov, Ke Strážnici 760/1, 373 71 Rudolfov (rozhodující je datum přijetí na podatelnu města); datovou schránkou Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a přijmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum a podpis. Přílohy k přihlášce: Stručný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; Výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců; Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; případě další prosté kopie dalších dokladů (např. osvědčení o vykonávání ZOZ atd.....) Bližší informace k náplni práce poskytne: Bc. Jitka Pöschlová - pověřená vedením úřadu tel.: 775 742 982

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ODBORU VÝSTAVBY
Pracoviště a kontakty

Město Rudolfov

Bc. Tomáš Vácha , tel.:777 759 471
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 20 130 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ODBORU VÝSTAVBY MěÚ Rudolfov Předpoklady pro výkon činnosti: - min. ukončené středoškolské vzdělání - ZOZ - povolování kácení dřevin, povolování připojení sousedního pozemku ke komunikaci a zvláštní užívání výhodou - znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů výhodou - znalost vyhlášky č. 189/2013 Sb., Vyhláška o ochraně dřevin a povolování jejich kácení, ve znění pozdějších předpisů a souvisejících výhodou - znalost problematiky v oblasti místních poplatků, bezúhonnost - orientace v platných právních předpisech ČR - znalost práce s výpočetní technikou - schopnost jednat s lidmi Hrubá mzda od 20.130,- Kč do 29.520,- Kč (po zkušební době) Lhůta pro podání přihlášky do 13.11.2024 do 17:00 hod. - osobně nebo poštou na podatelnu Města Rudolfov, Ke Strážnici 760/1, 373 71 Rudolfov (rozhodující je datum přijetí na podatelnu města); datovou schránkou Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a přijmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum a podpis. Přílohy k přihlášce: Stručný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; Výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců; Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; případě další prosté kopie dalších dokladů (např. osvědčení o vykonávání ZOZ atd.....) Bližší informace k náplni práce poskytne:Bc. Tomáš Vácha - vedoucí odboru výstavby, tel. 777 759 471

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Zeleň na hřbitově v Rudolfově
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Sběrný dvůr Rudolfov
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.02.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Kompostéry pro domácnosti ve městě Rudolfov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.11.2015 Projekt dokončen
Rekonstrukce Perkmistrovského domu na Hornické muzeum Rudolfov
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2013 Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009 Projekt dokončen
Prevence a sběr odpadů v Rudolfově
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Město Rudolfov
00245381DIČ CZ00245381
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: g4qjdsb

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Hornická 11/1
Rudolfov
373 71 Rudolfov
navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Měsíčně rozšíříme firemní vizitky o 6.000 fotografií.