MĚSTSKÁ POLICIE Vracov

00285498DIČ CZ00285498
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Vracov
Kontakty
Provozní doba  
PO Zavřeno
ÚT 10:00-11:00 hod.
ST 10:00-11:00 hod.
ČT 10:00-11:00 hod.
PÁ Zavřeno
Webové prezentace
Bankovní účty
1427671/0100
DPH účet, zveřejněn 04.10.2022
0100
19-1427671/0100
DPH účet, zveřejněn 11.10.2022
0100
MĚSTO Vracov - náměstí Míru 202, Vracov
Činnosti firmy  
  • městská policie

Volná pracovní místa
referent/ka odboru investic
Pracoviště a kontakty

Město Vracov

Bc. Helena Bukovská, tel.:511147311
e-mail: investicni1@mestovracov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Mzda: Platové zařazení se řídí zák. č. 262/2006 Sb. a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění - platová třída 9, platový stupeň stanovený zaměstnavatelem v závislosti na počtu let odborné praxe tj. od 21.710,-Kč do 31.820,-Kč. O nás Město Vracov hledá nového kolegu na pozici referenta odboru investic. Pokud máte zkušenosti s koordinací stavebních projektů, plánováním a organizací oprav městských budov, a jste připraveni podílet se na zlepšování infrastruktury našeho města, hledáme právě Vás! Jsme ochotni přijmout i čerstvé absolventy, nejlépe ze stavebního oboru, a zaučíme vás. Co vás čeká " Komplexní zajišťování oprav městských budov: plánování, organizace a řízení oprav, dohled nad kvalitou provedené práce, koordinace s externími dodavateli. " Finanční správa: Sestavování a sledování rozpočtu na opravy, vyřizování faktur a plateb. " Revize technických zařízení: plánování a organizace pravidelných revizí elektrických instalací, hromosvodů a dalších technických zařízení. " Řízení investičních projektů: zastupování města při investičních akcích, účast na schůzkách s investory, dohled nad realizací a kontrola kvality stavebních prací. " Příprava a zajišťování projektové dokumentace: spolupráce s projektanty, příprava podkladů pro stavební řízení. " Kontrola správnosti fakturovaných nákladů: ověřování faktur a srovnávání s rozpočtem. " Přebírání řádně dokončených staveb: inspekce dokončené stavby, příprava přejímacích protokolů. " Výběrová řízení: příprava výběrových řízení, hodnocení nabídek, uzavírání smluv s dodavateli. " Záruční a následný servis: organizace záručních oprav a dohled nad plněním závazků dodavatelů. Co od vás očekáváme " Vzdělání ve stavebním oboru (přijímáme i čerstvé absolventy). " Schopnost plánovat a organizovat technické revize. " Znalost legislativních požadavků týkajících se stavebních prací výhodou. " Výborné komunikační a organizační schopnosti. " Schopnost pracovat samostatně i v týmu. " Znalost práce s počítačem (MS Office, internet). " Řidičský průkaz skupiny B výhodou. Co vám nabízíme " Stabilní pracovní pozici v přátelském kolektivu. " 25 dní dovolené a 3 sick days. " Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání. " Příspěvek na stravování. " Příspěvek na penzijní připojištění. " Zvýhodněný mobilní tarif. Jak probíhá nábor Proces náboru zahrnuje dvě kola: 1. První kolo - telefonický rozhovor. 2. Druhé kolo - osobní setkání s vedoucím odboru investic a zástupcem města. Kontakt Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na email: investicni1@mestovracov.cz. Těšíme se na vaše reakce! Kontaktní osoba: Bc. Bukovská Helena Telefon: 511 147 311

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Modernizace zázemí a nákup technického vybavení na MZŠ Vracov
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Stavební úpravy Kuželna Vracov, nám. Míru čp. 48
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.09.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vybudování odborných učeben při MZŠ Vracov
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.06.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Hasičská zbrojnice pro JSDH města Vracov
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2016 Projekt finálně uzavřen
ZAHRADA PANA PRŮZKUMNÍKA - ZAHRADA V PŘÍRODNÍM STYLU
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2015 Projekt dokončen
Vegetační úpravy školní zahrady pro environmentální výuku při ZŠ Masarykova ve Vracově
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.03.2015 Projekt dokončen
Výstavba víceúčelového hřiště v areálu Masarykovy základní školy Vracov
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2014 Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti sportovní haly Vracov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2013 Projekt dokončen
Rozšíření separace bioodpadů
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2013 Projekt dokončen
Stavební úpravy Masarykovy základní školy Vracov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.01.2011 Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009 Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Město Vracov
00285498DIČ CZ00285498
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: xiibr5m

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTSKÁ POLICIE Vracov

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: mp@mestovracov.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Vypálená 622
Vracov
696 42 Vracov
navigovat
Fotogalerie
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Kontaktní osoby u firem jsou ze 70% muži