MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Bystřice pod Hostýnem
- 573 501 901
- info@mubph.cz
- ladislava.kurfurstova@mubph.cz
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-17:00 hod.
PÁ 08:00-17:00 hod.
květen-září
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-17:00 hod.
PÁ 08:00-17:00 hod.
SO 08:00-17:00 hod.
NE 08:00-17:00 hod.
86-2999550217/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-644920267/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 | |
27-1477670217/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 | |
43-7506870267/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 | |
27-1477660297/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 |
- informační centrum (turistika, ubytování, stravování, ...)
- předprodej
- vstupenky
- prodej
- upomínkové předměty
- půjčovna
- horská kola
Město Bystřice pod Hostýnem
Mgr. Monika MyškováSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 13. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: komplexní koordinace činností zahrnujících zejména evidenci a správu movitého a nemovitého majetku města, zajištění výkonu vlastnických práv města, vč. správy budov, komunikací a vodovodů a kanalizací, zadávání a administraci veřejných zakázek, zajišťování podkladů pro majetkoprávní úkony města - Obecné podmínky pro přijetí do pracovního poměru: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk. - Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu technického, ekonomického nebo pravního směru; zkušenosti v oblasti správy movitého i nemovitého majetku; znalost principů veřejné správy, zejm. zákona o obcích, veřejné zakázky, vyborná znalost práce na PC (MS Office, internet); velmi dobré řídíci, komunikační a organizační schopnosti; samostatnost, psychická odolnost a aktivní přístup k řešení problemů; řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič - Výhodou: praxe na místě vedoucího zaměstnance; praxe ve veřejné správě; znalost systému GINIS, MAPOTIP, MISYS - Benefity: další vzdělávání a profesní rozvoj; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené a 3 dny indispozičního volna (sick days); příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”; odměny k významným životním a pracovním výročím - Platová třída: 11. třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. - Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný v průběhu ledna 2025 nebo dle dohody. - Přihláška musí obsahovat náležitosti uvedené v § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče. - K přihlášce se připojí doklady uvedené v § 6 odst. 4 téhož zákona: Strukturovaný životopis, motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (v případě jmenování do funkce doložení lustračního osvědčení dle tohoto zákona) – nedokládají uchazeči narození po 01.12.1971. Je možné využít formulář na webových stránkách města. - Uchazeč doručí písemnou přihlášku v obálce označené „Výběrové řízení – vedoucí odboru vnitřní správy“ na podatelnu městského úřadu nebo na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky: vqqbu36, nebo na el. podatelnu města: podatelna@mubph.cz se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do 06.01.2025 (včetně). - Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky. - Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Město Bystřice pod Hostýnem
Mgr. Monika MyškováSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Pasivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 13. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: Zajišťování podpory koncových uživatelů - podpora uživatelů (metodická a odborná pomoc zaměstnancům úřadu) v prostředí MS Windows a provozovaných softwarových aplikací; práce v různých agendových systémech nutných pro provoz úřadu; komplexní správa počítačové sítě včetně technických a programových prostředků; zajištění provozu webových stránek města a dalších webových portálů - Obecné podmínky pro přijetí do pracovního poměru: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk. - Požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou; všeobecný přehled v informačních technologiích (HW, SW); znalost operačních systémů Microsoft, MS Office; znalost anglického jazyka na úrovni čtení technické dokumentace; dobré komunikační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; schopnost týmové ale i samostatné práce, kolegiální a proaktivní přístup; řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič) - Výhodou: praxe v oboru, praxe ve veřejné správě; znalost GIS; znalost VMware a Linux, MS SQL, MS Exchange, Active Directory; zkušenost v informačních systémech GINIS, VERA, VITA; znalost správy počítačové sítě a Windows serveru (protokol TCP/IP, SMTP, FTP, SNMP, DHCP) - Benefity: další vzdělávání a profesní rozvoj; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené a 3 dny indispozičního volna (sick days); příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”; odměny k významným životním a pracovním výročím - Platová třída: 10. – 11. třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. - Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned nebo dle dohody. - Přihláška musí obsahovat náležitosti uvedené v § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče. - K přihlášce se připojí doklady uvedené v § 6 odst. 4 téhož zákona: Strukturovaný životopis, motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (v případě jmenování do funkce doložení lustračního osvědčení dle tohoto zákona) – nedokládají uchazeči narození po 01.12.1971. Je možné využít formulář na webových stránkách města. - Uchazeč doručí písemnou přihlášku v obálce označené „Výběrové řízení – referent/ka oddělení IT“ na podatelnu městského úřadu nebo na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky: vqqbu36, nebo na el. podatelnu města: podatelna@mubph.cz se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do 06.01.2025 (včetně). - Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky. - Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.11.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.03.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.01.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.06.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.06.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.09.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.08.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2016 Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.11.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.06.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.10.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.05.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.08.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2008 Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2008 Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: vqqbu36
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Bystřice pod Hostýnem
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz