MĚSTSKÉ KOUPALIŠTĚ Štětí
- 722 732 666
- 720 991 985
- jiri.novak.sks@steti.cz
- mesto@steti.cz
PO 09:00-19:00 hod.
ÚT 09:00-19:00 hod.
PÁ 09:00-19:00 hod.
SO 09:00-19:00 hod.
NE 09:00-19:00 hod.
- Jindřich Špaček - správce
100022784/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
159244883/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-100022784/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
190000-100022784/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1005097379/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
2393683349/0800 DPH účet, zveřejněn 13.08.2016 |
- koupaliště
Město Štětí
Mgr. Ing. Miroslav Andrt , tel.:416 859 305, 732 946 956e-mail: miroslav.andrt@steti.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 20 800 Kč/měsíc |
M Ě S T O Š T Ě T Í Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí hledá vhodného kandidáta na pozici jednatel společnosti Hotel Sport Štětí, s.r.o. " Úvazek: částečný (předpokládaný rozsah cca 10-20 hodin týdně) " Místo výkonu práce: Štětí, s možností částečné práce na dálku " Podřízené osoby: ředitel hotelu a vedoucí pracovníci jednotlivých úseků " Zodpovědnost vůči: jedinému společníku v působnosti valné hromady (Rada Města Štětí) " Typ smlouvy: smlouva na dobu určitou s možností prodloužení dle dosažených výsledků Hlavní odpovědnosti: - implementace opatření identifikovaných v provedeném auditu; - zajištění efektivního provozu hotelu a dlouhodobého rozvoje společnosti; - zavedení a správa interního kontrolního systému a controllingu; - optimalizace personálních a provozních nákladů; - strategické plánování a marketing zaměřený na zvýšení tržeb a obsazenosti; - spolupráce s místními partnery a dodavateli zaměřená na zlepšení kvality služeb a snížení nákladů; - pravidelný reporting a komunikace s jediným společníkem. Požadavky: " Vzdělání - vysokoškolské vzdělání výhodou, ideálně v oboru ekonomie, managementu nebo financí. " Praxe - minimálně 5 let na vedoucí pozici s odpovědností za řízení týmu, financí a strategického plánování. " Dovednosti: - silné analytické a strategické myšlení; - zkušenosti s optimalizací provozu, řízením nákladů a zvyšováním efektivity; - schopnost vést tým a efektivně vyjednávat s dodavateli; - znalost hotelnictví, cestovního ruchu nebo příbuzných oborů výhodou; - řidičské oprávnění skupiny B; - znalost cizích jazyků výhodou. " Osobnostní předpoklady: - výborné komunikační a prezentační dovednosti; - schopnost vést a motivovat tým; - inovativní přístup a schopnost řešit problémy. Zájemce předloží: - strukturovaný životopis; - motivační dopis; - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; - koncept krátkodobého (1 rok) a dlouhodobého (5 let) rozvoje hotelu v maximálním rozsahu 7 stran. Koncept bude zahrnovat konkrétní kroky a opatření zaměřená na řešení slabých stránek identifikovaných v auditu a na rozvoj hotelu. Nabízené podmínky: " Odměna - konkurenční odměna odpovídající úrovni pozice a rozsahu částečného úvazku. Motivační bonus dle dosaženého výsledku hospodaření. " Benefity - možnost flexibilní pracovní doby, příspěvek na vzdělávání a školení, stravování a možnost ubytování přímo v hotelu. Termín nástupu: možný ihned. Termín podání přihlášky: Přihlášku s uvedenými doklady zasílejte do 30. 12. 2024 na adresu: Město Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí. Obálku označte "NEOTVÍRAT - VŘ jednatel společnosti Hotel Sport Štětí, s.r.o.". Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 30. 12. 2024 do 15.00 hodin. Doplňující informace k pracovní pozici podá: Mgr. Ing. Miroslav Andrt, tel: +420 732 946 956, e-mail: miroslav.andrt@steti.cz Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovávány a vedeny pouze pro účely uvedeného výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou uchazečům jejich písemné materiály vráceny. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit, najdete kompletně na www.steti.cz.
Město Štětí
Ing. Ladislav Balatý , tel.:416 859 313e-mail: ladislav.balaty@steti.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 10. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2 dokládá způsobem podle § 4 - nevztahuje se na osoby narozené po 1. prosinci 1971). Požadavky na uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou se zaměřením na ekonomiku, finance, účetnictví, veřejnou správu; vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v těchto směrech výhodou; - praxe v oblasti účetnictví, financí, rozpočtování; - znalost rozpočtových pravidel a účetnictví územně samosprávných celků výhodou; - manažerské, komunikační, organizační a rozhodovací schopnosti; - řidičské oprávnění skupiny "B"; - praxe na vedoucí pozici výhodou; - zvláštní odborná způsobilost podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., v platném znění výhodou. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul; - datum a místo narození, státní příslušnost; - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; - místo trvalého pobytu; - datum a podpis; - kontaktní spojení. K přihlášce připojte tyto doklady: - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; - životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (originál, nebo ověřená kopie); - případné další doklady prokazující odborné znalosti a dovednosti; - osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění a čestné prohlášení dle ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) tohoto zákona (neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971); - stručný motivační dopis. Předpokládaný termín nástupu: ihned, následně dohodou. Místo výkonu práce: město Štětí Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů - platová třída 11. Lhůta pro doručení přihlášek: do 27.11.2024 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí. Obálku označte: "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - VEDOUCÍ OE - NEOTVÍRAT". Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 27.11.2024 do 11:00 hodin. Bližší informace k pracovní pozici: Ing. Ladislav Balatý (ladislav.balaty@steti.cz) Václava Tlustá (vaclava.tlusta@steti.cz, tel : 416 859 358) Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit, najdete kompletně na www.steti.cz.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2023 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.10.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.12.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.07.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.11.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.01.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.04.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.03.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.11.2011 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.12.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.11.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 07.09.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009 Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: fypbba8
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÉ KOUPALIŠTĚ Štětí
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz