MINISTERSTVO FINANCÍ

00006947DIČ CZ00006947
OFICIÁLNÍ NÁZEV Ministerstvo financí
Kontakty
Úřední hodiny  
výpůjční doba pro veřejnost
PO 08:30-12:00 13:00-16:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:30-12:00 13:00-16:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Květa Žaloudková - stará se o SND
  • Ing. Zbyněk Stanjura - ministr
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
3328001/0710
DPH účet, zveřejněn 11.04.2013
0710
19-3328001/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
27-3328001/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
Identita občana
Činnosti firmy  
    Ministerstvo financí
  • smlouvy o zamezení dvojího zdanění, oplatnění DPH a spotřební daně při dovozu a vývozu zboží a služeb v mezinárodní dopravě
    odborná knihovna
  • přístupná pracovníkům sektoru Ministerstva financí, smluvním partnerům, stranám jednajícím s Ministerstvem financí, knihovnám a informačním institucím dle dohody
  • specializace (finance, ekonomika z hlediska státní správy)
  • speciální informační dokumenty - mikrofiše (dokumenty U.S.-Tresaury)
  • spolupráce se zahraničními partnery (Institut für Welwirtschaft Kiel)
  • rešeršní služby
  • zapůjčení
  • knihy
  • časopisy
  • CD ROMY
  • přílohová CD k časopisům
  • přílohová CD ke knihám
  • ostatní informační materiály (sbírky zákonů, věstníky, zpravodaje)
  • ostatní informační materiály (překlady, rešerše)

Volná pracovní místa
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Servis záložních zdrojů napájení
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2024-005679Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místa plnění jsou uvedena v článku III. odst. 1 Závazného návrhu smlouvy a jedná se o objekty Objednatele na adresách: a) Letenská 525/15, Praha 1, b) Voctářova 2145/11, Praha 8, c) Legerova 1581/69,

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je závazek Poskytovatele zajistit servisní podporu na stávající záložní zdroje nepřerušitelného napájení pro zařízení ICT (UPS a MTG) Objednatele uvedené v Příloze č. 2 Závazného návrhu smlouvy - Seznam záložních zdrojů nepřerušitelného napájení (dále jen „Podpora“). a. Monitorování provozních a poruchových stavů vybraných zařízení UPS uvedených Příloze č. 2 Závazného návrhu smlouvy - Seznam záložních zdrojů nepřerušitelného napájení v rozsahu: - Provoz UPS ze sítě - Provoz UPS z akumulátorů - Provoz na by-pass - Součtová porucha - Ztráta redundance - Sledování rozpětí výkonů - Porucha ventilátoru - Teplota - Doba zálohování - Porucha řídících jednotek - Stavy rozvaděče by-pass - Dohled baterií 4. Plánované opravy na vyžádání Objednatele a. provedení opravy UPS výměnou vadných výkonových obvodů, bližší specifikace je uvedena v Příloze č. 1.4 ZD - Seznam plánovaných oprav, b. součástí dodávky je provedení korektního nastavení a kalibrace zdroje dle předpisu výrobce, provedení provozních a funkčních testů včetně práce opravy, bližší specifikace je uvedena v Příloze č. 1.4 ZD - Seznam plánovaných oprav, 5. Výměna baterií na vyžádání Objednatele a. součástí dodávky je provedení korektního nastavení a kalibrace zdroje dle předpisu výrobce, provedení provozních a funkčních testů včetně práce opravy, bližší specifikace je uvedena v Příloze č. 1.5 ZD - Seznam plánovaných výměn baterií, 6. Běžné opravy UPS a MTG na vyžádání Objednatele a. běžné opravy záložn

„Revitalizace území po těžbě Chlum - sever“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-059367Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění je vybudování stání pro karavany a navazující parkové úpravy vč. souvisejících komunikací.

„Revitalizace území Těrlické vodní nádrže – cyklostezka – II. Etapa“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-059371Stavební práceneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou katastrální území Horní Těrlicko, Dolní Těrlicko, Horní Soběšovice, Pitrov, Moravskoslezský kraj.

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění je výstavba cyklostezek v bezprostřední blízkosti místních komunikací i komunikací I. třídy v celkové délce 12,6 km. Součástí stavby bude dále přeložka vodovodu a přeložky vedení nízkého napětí. Síť cyklostezek kolem Těrlické nádrže je rozdělena do jednotlivých etap. Dále bude realizována odbočka cyklostezky do obce Soběšovice, čímž dojde k propojení s cyklostezkou, vedoucí kolem vodní nádrže Žermanice.

„Sanace hráze a stavební úpravy komunikace v areálu Nové Záluží v Litvínově“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-058888Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Sanace hráze a stavební úpravy komunikací v areálu Nové Záluží v Litvínově“, revize 1, zpracované v lednu 2022 společností Geosyntetika, s.r.o., Nikoly Tesly 3, 160 00 Praha 6, IČ 25100009, která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je oprava hráze u vodního díla Nová voda a její vyztužení a dále obnovení povrchu cyklostezky na koruně této hráze (Výstavba cyklistických stezek CPV 45233162-2) a vybudování veřejného osvětlení podél této cyklostezky. Cílem prací je zajistit stabilitu tělesa hráze Nová voda a obnovit povrch cyklostezky, aby byl zachován resp. obnoven v plné míře rekreační potenciál areálu Nové Záluží.

Zajištění licencí Adobe AEM Forms 2024
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-059640Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místo plnění je uvedeno v článku III. odst. 1 Závazného návrhu smlouvy. Předmět plnění bude poskytován zejména vzdáleným přístupem do systému Objednatele, a to elektronickou formou (e-mail) či telefon

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je zajištění licenčního oprávnění k SW Adobe AEM Forms, nezbytného pro zabezpečení převodu dokumentů formátů MS Office do formátu Adobe PDF, včetně umožnění procesu konverze z moci úřední (tj. zejména připojení ověřovací doložky k PDF dokumentu, umožňující vyplňování formuláře PDF a elektronické podepisování zejména pomocí aplikace Adobe Reader). Předmětem Veřejné zakázky je dále nastavení aplikace Konverzní pracoviště dokumentů, která provádí převod dokumentů formátů MS Office do formátu Adobe PDF, převod dokumentů formátů MS Office a Adobe PDF, ZFO, EML do formátu Adobe PDF/A (PDF/A-2 a 3) podle ISO 19005-1 a dále umožňuje řešení procesu automatizované konverze z moci úřední podle § 22 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů, v elektronickém systému spisové služby EPD a v PDF Convertoru a převod dokumentů do výstupního datového formátu dle § 23 vyhlášky 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, ve znění pozdějších předpisů.

„Aktualizovaná analýza rizik v areálu společnosti Z-Group a.s., závod Chomutov“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-057437Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál společnosti Z-Group a.s., ul. Beethovenova 1269/68, Chomutov

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění je zpracování aktualizované analýzy rizik s rozsáhlými průzkumnými pracemi s cílem ověřit aktuální rozsah kontaminace nesaturované a saturované zóny a následně analyzovat rizika z nich vyplývající pro lidské zdraví a ekosystémy. • provést monitoring kvality povrchových vod a sedimentů • provést měření průtoků Provedený doplňkový průzkum bude vyhodnocen závěrečnou zprávou, na základě, které bude následně zpracován matematický model a Aktualizace analýzy rizik. Hlavní cíle průzkumných prací jsou následující: • podrobné zmapování horninového prostředí, mocnosti, složení a znečištění antropogenních navážek, kvartérních sedimentů, případně podložních hornin • vybudování objektů pro monitoring kvalitativních a kvantitativních parametrů mělké kvartérní zvodně (kvartérní sedimenty, případně antropogenní navážky) • ověření podložních hornin a případné kontaminace svrchních partií podložních hornin • ověření úrovně a kvality podzemních vod, a to včetně relevantního ověření hydraulických parametrů horninového prostředí • průzkumné objekty jsou navrženy tak aby bylo možné reálně zhodnotit znečištění ClU v saturované zóně • doplnit údaje o proudění podzemních vod, přičemž údaje budou zároveň sloužit pro matematický model proudění podzemních vod

Grafické zpracování daňových tiskopisů
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-059854Sluzby2 200 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je grafické zpracování daňových tiskopisů vydávaných Ministerstvem financí. Grafické zpracování tiskopisů je realizováno v elektronické podobě.

Rekonstrukce a rozšířeni kanalizace Kunčice a Kunčičky
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-057067Stavební práceneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je město Ostrava, katastrální území Kunčice a Kunčičky, obec Ostrava.

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění je rekonstrukce a rozšířeni kanalizace v oblasti Kunčice a Kunčičky, která je negativně ovlivněna v minulosti úrpváděnou hornickou činností. V rámci stavby bude provedena výstavba čerpacích stanic pro zajištění odvodu odpadních vod na čistírnu odpadních vod. Cílem prací je zajistit plnou funkčnost poškozené kanalizace a eliminovat tak úniky odpadních vod a také zamezit zatápění nemovitostí v bezprostřední blízkosti kanalizace.

Centrální nákup osobních vozidel – kategorie 1C benzin automat
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-058996Dodávky5 130 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění rámcové dohody a jednotlivých kupních smluv bude celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

Dodávky osobních silničních automobilů kategorie 1C benzin automat a to vždy včetně: • podrobného rozpisu nároků na provoz a údržbu Osobního automobilu (pouze není-li uvedeno v Servisní knížce); • dalších případných průvodních dokladů k Osobnímu automobilu v českém jazyce; Poskytování servisních služeb pro dodané Osobní automobily, pokud bude Odběratelem požadováno v rámci příslušné dílčí kupní smlouvy. • 2 klíčů nebo ovladačů od daného Osobního automobilu; • druhé sady pneumatik včetně disků (letních či zimních podle termínu dodání Osobního automobilu); a je-li to na základě platné a účinné právní úpravy relevantní též vždy včetně: • listinné a/nebo elektronické podoby manuálu, tj. návodu k obsluze a údržbě daného Osobního automobilu v českém jazyce; • listinné a/nebo elektronické podoby servisní knížky (dále jen „Servisní knížka“) k danému Osobnímu automobilu; • originálu velkého technického průkazu daného Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě s řádným vypsáním a potvrzením nezbytných údajů; • originálu osvědčení o registraci Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě (pouze v případě, že se neuplatní postup dle odst. 8 věty druhé a věty třetí tohoto článku); • originálu osvědčení o technické způsobilosti Osobního automobilu;

Vývoj, údržba a systémová podpora provozu eSSL EPD III
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-058041Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je sídlo Zadavatele - Letenská 525/15, 118 00 Praha 1.

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění Veřejné zakázky je zajištění rozvoje, údržby a systémové podpory IS EPD, který byl vytvořen jako nástroj pro odbornou správu dokumentů Ministerstva financí, ve kterém je zejména vedena evidence dokumentů přijatých nebo vzniklých činností úřadu, sledování pohybu dokumentů a spisů, sledování lhůt pro úkoly z těchto dokumentů plynoucích včetně jejich plnění, vyřizování dokumentů a evidence dokumentů odeslaných z úřadu Ministerstva financí, uzavírání a archivace spisů a provádění skartačního řízení. Předmětem plnění Veřejné zakázky je dále zajistit dodání počáteční atestované verze IS EPD včetně písemného potvrzení o udělené atestaci, povýšení stávající verze PHP, kterou IS EPD používá, na nejnovější podporovanou verzi PHP a poskytnutí dodatečných změn v oblasti kybernetické bezpečnosti.

„SEZ - Ochranné sanační čerpání - V. etapa, lokalita ČS PHM Pardubice – Chrudimská, společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o.“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-055440Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál bývalé ČS BENZINA v ulici Chrudimská, Pardubice (dnes ve vlastnictví společnosti EUROBIT investiční s.r.o.) a jeho blízké okolí.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Projektová dokumentace ochranného sanačního čerpání (revize I) - Ochranné sanační čerpání - V. etapa, lokalita ČS PHM Pardubice - Chrudimská, společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o.“, zpracované v září 2023 společností KHSanace s.r.o., která je přílohou č. 3 ZD.

Centrální nákup osobních vozidel– kategorie 2A benzin automat
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-057465Dodávky54 142 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění rámcové dohody a jednotlivých kupních smluv bude celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

Dodávky osobních silničních automobilů kategorie 2A benzin automat a to vždy včetně: • podrobného rozpisu nároků na provoz a údržbu Osobního automobilu (pouze není-li uvedeno v Servisní knížce); • dalších případných průvodních dokladů k Osobnímu automobilu v českém jazyce; Poskytování servisních služeb pro dodané Osobní automobily, pokud bude Odběratelem požadováno v rámci příslušné dílčí kupní smlouvy. • 2 klíčů nebo ovladačů od daného Osobního automobilu; • druhé sady pneumatik včetně disků (letních či zimních podle termínu dodání Osobního automobilu); a je-li to na základě platné a účinné právní úpravy relevantní též vždy včetně: • listinné a/nebo elektronické podoby manuálu, tj. návodu k obsluze a údržbě daného Osobního automobilu v českém jazyce; • listinné a/nebo elektronické podoby servisní knížky (dále jen „Servisní knížka“) k danému Osobnímu automobilu; • originálu velkého technického průkazu daného Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě s řádným vypsáním a potvrzením nezbytných údajů; • originálu osvědčení o registraci Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě (pouze v případě, že se neuplatní postup dle odst. 8 věty druhé a věty třetí tohoto článku); • originálu osvědčení o technické způsobilosti Osobního automobilu;

Centrální nákup osobních vozidel – kategorie 2A benzin manuál
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-057464Dodávky59 895 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění rámcové dohody a jednotlivých kupních smluv bude celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

Dodávky osobních silničních automobilů kategorie 2A benzin manuál a to vždy včetně: • podrobného rozpisu nároků na provoz a údržbu Osobního automobilu (pouze není-li uvedeno v Servisní knížce); • dalších případných průvodních dokladů k Osobnímu automobilu v českém jazyce; Poskytování servisních služeb pro dodané Osobní automobily, pokud bude Odběratelem požadováno v rámci příslušné dílčí kupní smlouvy. • 2 klíčů nebo ovladačů od daného Osobního automobilu; • druhé sady pneumatik včetně disků (letních či zimních podle termínu dodání Osobního automobilu); a je-li to na základě platné a účinné právní úpravy relevantní též vždy včetně: • listinné a/nebo elektronické podoby manuálu, tj. návodu k obsluze a údržbě daného Osobního automobilu v českém jazyce; • listinné a/nebo elektronické podoby servisní knížky (dále jen „Servisní knížka“) k danému Osobnímu automobilu; • originálu velkého technického průkazu daného Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě s řádným vypsáním a potvrzením nezbytných údajů; • originálu osvědčení o registraci Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě (pouze v případě, že se neuplatní postup dle odst. 8 věty druhé a věty třetí tohoto článku); • originálu osvědčení o technické způsobilosti Osobního automobilu;

Centrální nákup osobních vozidel – kategorie 4B benzin automat
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-057194Dodávky35 242 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění rámcové dohody a jednotlivých kupních smluv bude celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

Dodávky osobních silničních automobilů kategorie 4B benzin automat a to vždy včetně: • podrobného rozpisu nároků na provoz a údržbu Osobního automobilu (pouze není-li uvedeno v Servisní knížce); • dalších případných průvodních dokladů k Osobnímu automobilu v českém jazyce; Poskytování servisních služeb pro dodané Osobní automobily, pokud bude Odběratelem požadováno v rámci příslušné dílčí kupní smlouvy. • 2 klíčů nebo ovladačů od daného Osobního automobilu; • druhé sady pneumatik včetně disků (letních či zimních podle termínu dodání Osobního automobilu); a je-li to na základě platné a účinné právní úpravy relevantní též vždy včetně: • listinné a/nebo elektronické podoby manuálu, tj. návodu k obsluze a údržbě daného Osobního automobilu v českém jazyce; • listinné a/nebo elektronické podoby servisní knížky (dále jen „Servisní knížka“) k danému Osobnímu automobilu; • originálu velkého technického průkazu daného Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě s řádným vypsáním a potvrzením nezbytných údajů; • originálu osvědčení o registraci Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě (pouze v případě, že se neuplatní postup dle odst. 8 věty druhé a věty třetí tohoto článku); • originálu osvědčení o technické způsobilosti Osobního automobilu;

Centrální nákup osobních vozidel – kategorie 1C benzin manuál
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-057193Dodávky33 690 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění rámcové dohody a jednotlivých kupních smluv bude celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

Dodávky osobních silničních automobilů kategorie 1C benzin manuál a to vždy včetně: • podrobného rozpisu nároků na provoz a údržbu Osobního automobilu (pouze není-li uvedeno v Servisní knížce); • dalších případných průvodních dokladů k Osobnímu automobilu v českém jazyce; Poskytování servisních služeb pro dodané Osobní automobily, pokud bude Odběratelem požadováno v rámci příslušné dílčí kupní smlouvy. • 2 klíčů nebo ovladačů od daného Osobního automobilu; • druhé sady pneumatik včetně disků (letních či zimních podle termínu dodání Osobního automobilu); a je-li to na základě platné a účinné právní úpravy relevantní též vždy včetně: • listinné a/nebo elektronické podoby manuálu, tj. návodu k obsluze a údržbě daného Osobního automobilu v českém jazyce; • listinné a/nebo elektronické podoby servisní knížky (dále jen „Servisní knížka“) k danému Osobnímu automobilu; • originálu velkého technického průkazu daného Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě s řádným vypsáním a potvrzením nezbytných údajů; • originálu osvědčení o registraci Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě (pouze v případě, že se neuplatní postup dle odst. 8 věty druhé a věty třetí tohoto článku); • originálu osvědčení o technické způsobilosti Osobního automobilu;

Centrální nákup osobních vozidel – kategorie 4A benzin automat
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-055556Dodávky39 215 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění rámcové dohody a jednotlivých kupních smluv bude celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

Dodávky osobních silničních automobilů kategorie 4A benzin automat a to vždy včetně: • podrobného rozpisu nároků na provoz a údržbu Osobního automobilu (pouze není-li uvedeno v Servisní knížce); • dalších případných průvodních dokladů k Osobnímu automobilu v českém jazyce; Poskytování servisních služeb pro dodané Osobní automobily, pokud bude Odběratelem požadováno v rámci příslušné dílčí kupní smlouvy. • 2 klíčů nebo ovladačů od daného Osobního automobilu; • druhé sady pneumatik včetně disků (letních či zimních podle termínu dodání Osobního automobilu); a je-li to na základě platné a účinné právní úpravy relevantní též vždy včetně: • listinné a/nebo elektronické podoby manuálu, tj. návodu k obsluze a údržbě daného Osobního automobilu v českém jazyce; • listinné a/nebo elektronické podoby servisní knížky (dále jen „Servisní knížka“) k danému Osobnímu automobilu; • originálu velkého technického průkazu daného Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě s řádným vypsáním a potvrzením nezbytných údajů; • originálu osvědčení o registraci Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě (pouze v případě, že se neuplatní postup dle odst. 8 věty druhé a věty třetí tohoto článku); • originálu osvědčení o technické způsobilosti Osobního automobilu;

Centrální nákup osobních vozidel – kategorie 4A benzin manuál
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-055554Dodávky60 637 500,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění rámcové dohody a jednotlivých kupních smluv bude celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

Dodávky osobních silničních automobilů kategorie 4A benzin manuál a to vždy včetně: • podrobného rozpisu nároků na provoz a údržbu Osobního automobilu (pouze není-li uvedeno v Servisní knížce); • dalších případných průvodních dokladů k Osobnímu automobilu v českém jazyce; Poskytování servisních služeb pro dodané Osobní automobily, pokud bude Odběratelem požadováno v rámci příslušné dílčí kupní smlouvy. • 2 klíčů nebo ovladačů od daného Osobního automobilu; • druhé sady pneumatik včetně disků (letních či zimních podle termínu dodání Osobního automobilu); a je-li to na základě platné a účinné právní úpravy relevantní též vždy včetně: • listinné a/nebo elektronické podoby manuálu, tj. návodu k obsluze a údržbě daného Osobního automobilu v českém jazyce; • listinné a/nebo elektronické podoby servisní knížky (dále jen „Servisní knížka“) k danému Osobnímu automobilu; • originálu velkého technického průkazu daného Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě s řádným vypsáním a potvrzením nezbytných údajů; • originálu osvědčení o registraci Osobního automobilu v listinné nebo elektronické podobě (pouze v případě, že se neuplatní postup dle odst. 8 věty druhé a věty třetí tohoto článku); • originálu osvědčení o technické způsobilosti Osobního automobilu;

„Úprava obvodové komunikace jezera Most“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-053269Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Úprava obvodové komunikace jezera Most“, zpracované v květnu 2022 společností RELIEF PROJECTS s.r.o., Průmyslová 228, 435 21 Obrnice, IČO 28674723, která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je vybudování výhyben a krajnic na stávající obslužné komunikaci. Cílem prací je usnadnění pohybu vozidel IZS a vozidel údržby a zamezení jejich střetu s pohybujícími se chodci a cyklisty.

Denní dodávání elektronické podoby plných textů celostátních titulů a dalších médií a poskytování souvisejících služeb
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-048495Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je sídlo Zadavatele - Letenská 525/15, 118 00 Praha 1. a sídlo Dodavatele.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je komplexní dodávka denních dat z elektronického archivu Dodavatele s multilicencí pro využití dat v rámci celého resortu ministerstva financí, správa těchto dat v databázi na infrastruktuře Dodavatele a zajištění přístupu k těmto datum pro resort ministerstva financí prostřednictvím webového rozhraní, a dále též zajištění přístupu pro resort Odběratele k mediálnímu archivu Odběratele stejným způsobem. Zadavatel si dle § 66 ZZVZ ve spojení s § 100 odst. 3 ZZVZ vyhrazuje zadat další služby - nové plnění takto: a. rozšíření Seznamu požadovaných titulů nad rámec Přílohy č. 1 Smlouvy bodu 1a), a to nejvýše o 30 titulů, b. rozšíření monitoringu o nové relevantní zdroje nad rámec Přílohy č. 1 Smlouvy bodu 1e), a to nejvýše o 18 relevantních zdrojů.

Dodávka kancelářského sedacího nábytku pro resort MF 2023+ III
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-045860Dodávky27 090 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění bude celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky jsou dodávky kancelářského sedacího nábytku pro resort MF po dobu 48 měsíců. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky včetně jejich technických podmínek jsou podrobně specifikovány v Příloze č. 2 ZD. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních Dílčích smlouvách, které budou uzavírány na základě rámcových dohod.

Zajištění VSOPM v lokalitách Ministerstva financí a Finanční správy
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-042284Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místa plnění jsou uvedena v článku III. odst. 1 Závazného návrhu smlouvy a jedná se o objekty Objednatele na adresách: Letenská 525/15, 118 10 Praha 1; Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 a Žitná 563/12, 12

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je závazek Poskytovatele zajistit pro Objednatele rozšíření funkčnosti antivirové ochrany prostředí Ministerstva financí a Finanční správy za účelem zvýšení bezpečnosti a dostupnosti zpráv elektronické pošty prostřednictvím vícevrstvé antivirové ochrany prostředí před malware. Poskytovatel se zavazuje zajistit: a) Licenční oprávnění k užívání SW Produktu zajišťující vícevrstvou antivirovou ochranu prostředí před malware (dále jen „SW Produkt VSOPM“) včetně standardizované technické podpory výrobce pro 21 800 e-mailových schránek Objednatele dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 Závazného návrhu smlouvy, b) instalaci a implementaci SW Produktu VSOPM do stávající infrastruktury Zadavatele včetně související provozní dokumentace (dále jen „Implementace“) dle specifikace uvedené v Příloze č. 2 část b) Závazného návrhu smlouvy, c) servisní podporu Poskytovatele SW Produktu VSOPM (dále jen „Servisní podpora“) dle specifikace uvedené v Příloze č. 2 část a) Závazného návrhu smlouvy, d) poskytnutí dodatečných změn v oblasti kybernetické bezpečnosti dle čl. VIII odst. 7 a následujících Závazného návrhu smlouvy (dále jen „Služba DZKB“).

„Park za KD Radost Havířov“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-041141Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Park za KD Radost, obnova parku“, zpracované dne 11. 11. 2020 společností FILDMAN PROJEKT s.r.o., Bukovická 745, 788 15 Velké Losiny, IČ: 08014469, která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je obnova parku prostřednictvím sadových úprav spočívajících ve vykácení nevyhovujících stromů a nové výsadbě, rekonstrukce zpevněných ploch parku (kód CPV 45112710-5 - terénní úpravy zelených ploch), realizace nového veřejného osvětlení, nové dešťové kanalizace pro odvod vody z chodníků a zpevněných ploch, rozšíření ploch pro parkování vozidel na ul. Třineckého a Chopinova. Cílem prací je revitalizace sítě chodníků v parku, oprava a rozšíření vozovky ul. Sadová vč. rozšíření (doplnění) dvou parkovišť. Součástí je oprava povrchu přilehlých MK Hybešova, Šmeralova, Třeneckého a Chopinova a instalace přejezdových prahů vč. dopravního značení na vjezdech do zóny 30.

„SEZ – dokončení sanačního zásahu v areálu společnosti KOVOŠROT GROUP, s.r.o. v Děčíně"
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-037778Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál společnosti KOVOŠROT GROUP CZ s.r.o. v Děčíně (Papírnická 604/3, 40502 Děčín).

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „SEZ, Doprůzkum znečištění a zpracování PD na dokončení sanačního zásahu KOVOŠROT GROUP, s.r.o. v Děčíně – Projektová dokumentace sanačního zásahu“ vypracované společností VODNÍ ZDROJE, a.s. v lednu 2023, která je přílohou č. 3 ZD.

„SEZ – Sanace staré ekologické zátěže v areálu TATRA TRUCKS a.s. v Kopřivnici“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-030508Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál společnosti TATRA TRUCKS a.s. v Kopřivnici.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Kopřivnice TATRA. Projektová dokumentace sanace (revize 2022)“, zpracované v dubnu 2022 společností AQD-envitest, s.r.o., která je přílohou č. 3 ZD.

„REVITALIZACE ÚZEMÍ PO TĚŽBĚ BŘIDLIC ARBORETUM Nový Dvůr – Důl QUIDO I“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-029962Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace pro provedení stavby s názvem „REVITALIZACE ÚZEMÍ PO TĚŽBĚ BŘIDLIC ARBORETUM Nový Dvůr – Důl QUIDO I“ zpracované společností After mining, a.s., v dubnu 2017, která je přílohou č. 3 ZD. Realizační práce budou mít charakter jak hornické činnosti (ve smyslu zák. 61/1988 Sb., – horní zákon a ostatní platných báňských předpisů), tak stavebních práce (dle stavebního zákona). Cílem navrženého řešení je zajištění a sanace předmětné oblasti ovlivněné bývalou hornickou činností (CPV kód 45221250-9). včetně zajištění důlního díla Quido I s možným zpřístupněním důlního díla veřejnosti – návštěvníkům dendrologické zahrady. (Další CPV kódy 45240000-1, 45231000-5).

„Revitalizace území pro sport - Bikecentrum Braňany“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-025776Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „BIKECENTRUM BRAŇANY, Braňany parc. č. 305/18“ zpracované 03/2021 Ing. Josefem Dytrychem, Babákova 2155/12, 148 00 Praha 4, IČ: 12619311, která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je výstavba pumptrackové dráhy a cyklistického skill centra – skoky a dráha s překážkami. Cílem prací je rozšířit možnosti rekreace a aktivního trávení volného času v obci.

Dynamický nákupní systém na prostředky ICT v resortu Ministerstva financí
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2016-001699Dodávky250 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému (dále jen "DNS") budou dodávky počítačů; počítačových monitorů a konzolí; a součástí, příslušenství a doplňků pro počítače pro potřeby Ministerstva financí jako Centrálního zadavatele a jednotlivých pověřujících zadavatelů. Centrální zadavatel předpokládá zadávání veřejných zakázek v DNS v předem neurčených nepravidelných intervalech závislých na provozních potřebách svých a potřebách pověřujících zadavatelů. Rovněž objemy jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v DNS zadavatel jsou od jednotek až po stovky jednotek v konkrétní veřejné zakázce.

„Jezero Most – oddychová pobřežní zóna" – „Část I - pláže"
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-021167Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „JEZERO MOST - Revitalizace území pro oddech, sport a individuální výstavbu – Pláže“, zpracované v květnu 2016 společností AT Invest, spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je realizace terénních úprav pro vybudování písčitých pláží a zařízení pro volnočasové aktivity v jižní části jezera Most a vybudování mola z lomového kamene. Zároveň bude realizována obslužná komunikace, cyklostezka a chodníky pro pěší (výstavba, zakládání a povrchové práce pro komunikace - kód CPV 45233000). Cílem prací je vybudovat v bezprostřední blízkosti jezera Most území, které bude sloužit k rekreačním a volnočasovým aktivitám a zároveň dojde ke kompletní revitalizaci zbytkové jámy lomu Ležáky.

„Jezero Most – oddychová pobřežní zóna – část II. – plovoucí zařízení (mola)“
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-021164Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Jezero Most - revitalizace území pro oddech, sport a individuální výstavbu - pláže - plovoucí zařízení“, zpracované v říjnu 2015 společností MV projekt spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je realizace plovoucích mol po obvodu jezera Most. Jako plovoucí zařízený jsou navrženy ocelové plováky s PUR výplní s břehovými a podvodními kotvícími prvky. Vrchní povrch plovoucích segmentů bude tvořit dřevěný obklad s dlouhou životností. Mola budou sloužit k ochraně biotopů (ekomola), k zpřístupnění jezera pro plavce a dále jako přístaviště pro rekreační lodě. Cílem prací je rozšířit možnost rekreace v lokalitě jezera Most, čímž bude přispěno ke kompletní revitalizaci zbytkové jámy lomu Ležáky. Instalací ekomol dojde k rozšíření litorálního pásma a oživení stávající břehové linie.

„Jezero Most – oddychová pobřežní zóna" – „Část I - pláže"
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-021166Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „JEZERO MOST - Revitalizace území pro oddech, sport a individuální výstavbu – Pláže“, zpracované v květnu 2016 společností AT Invest, spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je realizace terénních úprav pro vybudování písčitých pláží a zařízení pro volnočasové aktivity v jižní části jezera Most a vybudování mola z lomového kamene. Zároveň bude realizována obslužná komunikace, cyklostezka a chodníky pro pěší (výstavba, zakládání a povrchové práce pro komunikace - kód CPV 45233000). Cílem prací je vybudovat v bezprostřední blízkosti jezera Most území, které bude sloužit k rekreačním a volnočasovým aktivitám a zároveň dojde ke kompletní revitalizaci zbytkové jámy lomu Ležáky.

Kancelářské potřeby od roku 2017
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-002968Dodávky90 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění jsou odběrná místa na celém území České republiky.

Popis veřejné zakázky

Jedná se o veřejnou zakázku na dodávky kancelářských potřeb v obvyklém sortimentu, které budou podrobně specifikovány po jednotlivých položkách v katalogu zboží objednatele. V zadávací dokumentaci bude rovněž seznam odběrných míst a míst spotřeby pro doručování dodávek od dodavatele, který bude jako nejvhodnější dodavatel zadavatelem vybrán. Další kódy CPV: 30199000, 30190000.

Pronájem osobních vozidel pro potřeby Auditního orgánu MF
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-002429Služby6 500 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Pronájem osobních vozidel bez řidiče formou operativního leasingu pro potřeby Auditního orgánu na zajištění kontrolní činnosti na čerpání finančních prostředků z Evropské unie.

Zajišťování provozu, podpory a rozvoje IS ARES
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-004109Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je sídlo veřejného zadavatele: Česká republika - Ministerstvo financí, Letenská 15, Praha 1

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění provozu, podpory a rozvoje IS ARES (Administrativní registr ekonomických subjektů) na 18 měsíců v dále specifikovaném rozsahu: - podpora zálohování, obnovy a archivace dat - rozvoj systému v návaznosti na legislativní změny nebo v souvislosti s uživatelskými požadavky (max. rozsah rozvoje 75MD). - podpora datové aktualizace IS ARES - podpora provozu a údržba aplikací tvořících IS ARES - správa, podpora a údržba aplikací tvořících IS ARES - podpora provozních pracovníků objednatele a řešení chybových stavů - zajištění podpory hot-line - testovací a pilotní zpracování v rámci vývoje IS ARES - přechody mezi platformami, reinstalace při výměnách HW - změny aplikací na základě změn ve zdrojích dat

Dodávka kancelářského papíru pro resort MF
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-007261Dodávky15 697 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha, Střední Čechy

Popis veřejné zakázky

Dodávka kancelářského papíru pro resort MF, tj. pro Ministerstvo financí, Generální finanční ředitelství, Generální ředitelství cel, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, Kancelář finančního arbitra, Finanční analytický úřad a Státní pokladnu Centrum sdílených služeb. Zakázka bude rozdělena na 4 části: část 1 - Praha, Střední Čechy, část 2 - Jihozápad, Severozápad, část 3 - Jihovýchod, Severovýchod, část 4 - Střední Morava, Moravskoslezsko.

Pronájem osobních vozidel pro potřeby Auditního orgánu MF V
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-004526Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místo dodání Praha 1, servisní služby Praha, České Budějovice, Hradec Králové, Ostrava, Olomouc, Brno

Popis veřejné zakázky

Pronájem osobních vozidel formou operativního leasingu pro Auditní orgán na zajištění kontrolní činnosti na čerpání prostředků z EU. Jedná se o dočasné užívání 20 kusů osobních vozidel, ke kterým je poskytován full service operativního leasingu.Předmětem není nárok zadavatele na odkoupení vozidel po skončení doby nájmu, dodavatel má nárok na odevzdání vozidel zpět. Většina vozidel bude mít při jejich předání zpět najeto méně než 60 000 km. Dodavatel se zavazuje přenechat zadavateli vozidla vč.přísl.nejpozději do 30 dnů od účinnosti smlouvy.Dodavatel je oprávněn na období prvních 6 měsíců doby nájmu vozidel přenechat zadavateli místo vozidel vozidla náhradní.Místem poskytování servisních služeb budou servisní střediska v max.20 kilometrové dojezdové vzdálenosti od stanovišť vozů v Praze,Českých Budějovicích,Hradci Králové, Ostravě,Olomouci a Brně, nebo servisní střediska mimo tuto dojezdovou vzdálenost;tam dodavatel zajistí odtah vozidla na své náklady.Specifikace vozidel bod II.2.4)

Hardware pro virtualizační prostředí Ministerstva financí
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-004551Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je sídlo veřejného zadavatele: Česká republika - Ministerstvo financí, Letenská 15, Praha 1

Popis veřejné zakázky

Předmětem je dodávka a montáž 6 kusů serverů, provedení instalace, implementace a integrace Serverů do stávajícího virtualizačního prostředí Kupujícího a poskytnout servisní podporu pro dodané servery. Podrobná specifikace bude uvedena v zadávací dokumentaci, která bude uveřejněna v rámci zadání veřejné zakázky. Z časového hlediska je prodávající je povinen předat Kupujícímu Servery nejpozději do 60 kalendářních dnů ode dne účinnosti Smlouvy. Instalaci, inplementaci a integraci je Prodávající povinen provést vždy do 30 kalendářních dnů od podpisu příslušného předávacího protokolu stvrzujícího převzetí všech dodávaných Serverů dle Smlouvy + 60 měsíců servisní služby.

Dodávka kancelářského papíru pro resort MF
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-010067Dodávky15 697 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Odběrná místa centrálního zadavatele a pověřujících zadavatelů. Odběrná místa jsou rozptýlena po celém regionu Praha a Střední Čechy.

Popis veřejné zakázky

Dodávka kancelářského papíru pro resort MF, tj. pro Ministerstvo financí, Generální finanční ředitelství, Generální ředitelství cel, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, Kancelář finančního arbitra, Finanční analytický úřad a Státní pokladnu Centrum sdílených služeb. Zakázka bude rozdělena na 4 části: část 1 - Praha, Střední Čechy, část 2 - Jihozápad, Severozápad, část 3 - Jihovýchod, Severovýchod, část 4 - Střední Morava, Moravskoslezsko.

Zajištění aktuálních požadavků zákona o kybernetické bezpečnosti v IISSP na MF ČR – technologie SAP
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-010263Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Pořízení licencí SW produktů SAP, jejich implementace a 4 letá podpora pro zajištění souladu informačního systému s požadavky na kybernetickou bezpečnost. Jedná se o licence: - SAP NetWeaver AS ABAP, Add-on for Code Vulnerabity Analysis - SAP GRC Access Control - SAP Single Sign-On - SAP Enterprise Threat Detection

Implemantace novely zákona č. 218/2000 Sb., do EDS/SMVS
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-027109Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Praha 1

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele zajistit pro zadavatele implementaci novely zákona o rozpočtových pravidlech do prostředí IS EDS/SMVS dle Analýzy „Dopady novelizace zákona č. 218/2000 Sb.“, která je přílohou závazného návrhu smlouvy. zajištění integrace na MS2014+ a to jak strukturovaných, tak nestrukturovaných dat; všechna relevantní rozhraní, zajištění rozšíření integrace RISPF (EDS/SMVS) na RISRE o rozhraní kontrolující čerpání RISRE proti vydaným řídícím dokumentům. Zajištění spočívá v: a) úpravě řídících elektronických dokumentů – jejich datové struktury, vstupního formuláře a 134 variant tiskových elektronických formulářů řídících dokumentů, b) úpravě informatické podpory procesů administrace řídících dokumentů: proces vydání řídícího dokumentu, proces úpravy řídícího dokumentu, proces schválení řídícího dokumentu, datové přenosy a převody řídících dokumentů, hromadné akty vydávání Technických řídících dokumentů,

Dodávky multifunkčních zařízení včetně zajištění kompletního servisu, dodávek náhradních dílů a spotřebního materiálu v rámci tiskového řešení MF
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-040306Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 80 ks multifunkčních zařízení, která budou ve sdíleném režimu zajišťovat barevný a černobílý tisk, kopírování a skenování dokumentů v rozměrech do formátu A3, včetně zajištění kompletního servisu, dodávek náhradních dílů a spotřebního materiálu v rámci tiskového řešení MF.

Dynamický nákupní systém na dodávky osobních vozidel - Výzva 2-19 (nákup elektromobilů)
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-004177Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka elektromobilů pro Ministerstvo financí a Pověřující zadavatele (kterými mohou být jakékoliv subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v České republice). Centrální zadavatel bude v této pilotní zakázce pořizovat vozy kategorie B – nižší střední třída dle technického standardu osobních vozidel na alternativní pohon (aktuální znění je dostupné na: https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/smart-governance/centralni-nakup-statu/komoditni-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-na-a-29372). Veřejná zakázka bude zadávána v Dynamickém nákupním systému na dodávky osobních vozidel (více informací zde: https://mfcr.ezak.cz/dns_display_5.html).

Obnova technologií SAN a diskových polí
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-007953Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

- Nákup dvou primárních diskových polí a jednoho backup pole řady Enterpise dle technické specifikace; - Nákup 8 ks SAN switch zařízení dle technické specifikace; - Implementace a integrace zakoupeného HW do stávajícího prostředí ICT Ministerstva financí; - Migrace dat ze starých diskových polí na nová disková pole; - Technická podpora výrobce dodaného zařízení po dobu platnosti smlouvy v režimu 24 hod x 7 dní; - Servisní podpora pro daná zařízení po dobu platnosti smlouvy v rozsahu 25 MD v průběhu 5 let; - Opce na dokoupení diskové kapacity podle technické specifikace po dobu platnosti smlouvy.

Dynamický nákupní systém na dodávky osobních vozidel
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-008478Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Předmětem jednotlivých veřejných zakázek budou dodávky osobních vozů, na klasický benzínový či naftový pohon, vozidel na alternativní pohon (tj. CNG a elektromobilů) pro MF a Pověřující zadavatele (kterými mohou být subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v České republice). Centrální zadavatel bude v zakázkách pořizovat vozy dle technického standardu osobních vozidel (aktuální znění je dostupné na: https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/smart-governance/centralni-nakup-statu/komoditni-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-na-a-29372). Veřejné zakázky budou zadávány v Dynamickém nákupním systému na dodávky osobních vozidel (více informací zde: https://mfcr.ezak.cz/dns_display_5.html). Zadavatel vyzývá dodavatele vozů VŠECH TOVÁRNÍCH ZNAČEK, aby si podali žádost o účast do Dynamického nákupního systému na dodávky osobních vozidel. Zadavatel vyzývá ZEJMÉNA DODAVATELE VOZŮ NA CNG, aby si podali žádost o účast do dynamického nákupního systému.

Zajištění inzerce v celostátním tisku za účelem propagace Fondů EHP a Norska na roky 2019 – 2022 č. 2
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-012913Služby800 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Inzerce v celostátním tištěném deníku.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky jsou služby zveřejnění výzev a/nebo propagace Fondů EHP a Norska. Zveřejnění výzev a/nebo propagace spočívá: a) v grafickém zpracování výzev/článků (tj. korektury textů, grafické úpravy textů, fotografií a log) na základě podkladů od zadavatele pro zajištění uveřejnění dle bodu c), b) v nákupu inzertní plochy v celostátním tištěném deníku, c) v zajišťování zveřejnění článků včetně fotografií a log v celostátním tištěném deníku. PODROBNĚJI VIZ POPIS V ODST. II.2.4 TOHOTO FORMULÁŘE.

Centrální nákup licencí a maintenance SAP
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-043394Službyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem tohoto oznámení je uveřejnění předběžné tržní konzultace k plánované veřejné zakázce na centrální nákup produktů SAP pro veřejnou správu. Primárně by měla být poptávána maintenance již stávajících produktů. V závislosti na výsledku předběžné tržní konzultace může dojít k doplnění o nákup licencí produktů SAP. Cílem centrálního zadavatele je seskupit izolované poptávky veřejné správy a pořizovat plnění za výhodnějších cenových podmínek. V rámci předběžné tržní konzultace bude řešena vhodná definice předmětu plnění, pověřující zadavatelé, nastavení smluvních podmínek atp. Centrální zadavatel není v současné době schopen s ohledem na neurčený rozsah plnění a množství zapojených pověřujících zadavatelů stanovit předpokládanou hodnotu veřejné zakázky. Lze však očekávat, že za dobu trvání rámcové dohody (48 měsíců) přesáhne 1 mld. Kč.

Poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort MF překlenovací
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-002706Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika. Předmětem veřejné zakázky budou také roamingové služby.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky bude poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort Ministerstva financí, tj. Ministerstvo financí (MF) a jeho resortní organizace - Generální finanční ředitelství (GFŘ), Generální ředitelství cel (GŘC), Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM), Kancelář finančního arbitra (KFA), Státní tiskárna cenin (STC), Státní pokladna Centrum sdílených služeb (SPCSS) a Finanční analytický úřad (FAÚ).

Poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort MF 2021+ opakovaná
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-002037Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika. Předmětem veřejné zakázky budou také roamingové služby.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky bude poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort Ministerstva financí, tj. Ministerstvo financí (MF) a jeho resortní organizace - Generální finanční ředitelství (GFŘ), Generální ředitelství cel (GŘC), Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM), Kancelář finančního arbitra (KFA), Státní tiskárna cenin (STC), Státní pokladna Centrum sdílených služeb (SPCSS) a Finanční analytický úřad (FAÚ).

Rámcová dohoda na dodávky osobních automobilů v rámci společného nákupu
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-005107Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka osobních automobilů pro Ministerstvo financí a Pověřující zadavatele (kterými mohou být jakékoliv subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v ČR). Centrální zadavatel bude v této veřejné zakázce pořizovat automobily kategorie 1B a 2A dle standardů osobních vozidel. Kupující bude oprávněn k automobilu v kupní smlouvě také předplatit pravidelný servis. Technická specifikace se bude řídit dle standardů osobních vozidel aktuálních v době zadávání veřejné zakázky. Předpokládá se aktualizace standardů, současné znění standardů je dostupné zde: https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/smart-governance/spolecny-nakup/zavazne-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-na-b-22894 CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST NA PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACI KONTAKTOVALI, kontakty jsou uvedeny v oddíle II.2.14) Další informace.

Rámcová dohoda na dodávky osobních automobilů v rámci společného nákupu
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-014438Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka osobních automobilů pro Ministerstvo financí a Pověřující zadavatele. Centrální zadavatel bude v této veřejné zakázce pořizovat automobily s běžným pohonem a s pohonem na CNG. Kupující bude oprávněn k automobilu v kupní smlouvě také předplatit pravidelný servis. Cílem tohoto předběžného oznámení je předběžná tržní konzultace na výše uvedené automobily, jejímž předmětem bude vymezení nových technických specifikací kategorií pro tyto automobily. Podrobnější informace naleznete v II.2.4) Popis zakázky: CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST NA PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACI KONTAKTOVALI, kontakty jsou uvedeny v oddíle II.2.14) Další informace.

Centrální nákup osobních vozidel na hybridní a elektrický pohon - Předběžná tržní konzultace
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-024944Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky (nebo veřejných zakázek, dále jen "VZ") je dodávka osobních automobilů pro Ministerstvo financí v pozici centrálního zadavatele a Pověřující zadavatele (kterými mohou být jakékoliv subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v ČR). Centrální zadavatel bude v této VZ pořizovat kategorie automobilů s hybridním pohonem (plug in hybridy). Výsledkem zadávacího řízení (nebo zadávacích řízení) bude uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem. Odběratelé budou oprávněni k automobilu v kupní smlouvě předplatit také servisní služby. Cílem tohoto předběžného oznámení je předběžná tržní konzultace na výše uvedené automobily, jejímž předmětem bude zejména vymezení nových technických specifikací kategorií pro automobily s hybridním pohonem, jež by následně měly být závazné pro všechna ministerstva a jejich resortní organizace. CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST KONTAKTOVALI. UVEDENY V ODDÍLE II.2.14).

Informační systém Zjednodušená evidence dotací II.
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-025733Služby32 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je hlavní město Praha, zejména pak sídlo Zadavatele a sídlo poskytovatele technické infrastruktury - SPCSS, s.p., případně jiná místa na území ČR, na kterých se smluvní strany dohodnou.

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je: Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD, zejména v článku III. Předmět smlouvy. Předmětem této veřejné zakázky není dodávka hardware. a) provedení díla spočívajícího v návrhu, vývoji, dodávce a implementaci informačního systému zjednodušené evidence dotací (dále jen „IS ZED“), včetně prvotní analýzy stávajícího prostředí Zadavatele, systémové integrace, datové migrace, testování, úprav systému, dokumentace k systému, školení uživatelů a poskytnutí potřebných uživatelských a vlastnických práv a souvisejících služeb (dále jen „Dílo“), b) provedení změn Díla před jeho dokončením v rozsahu až 150 člověkodnů, c) poskytování služeb správy a údržby (servisních služeb) IS ZED a d) poskytování služeb rozvoje IS ZED, limit počtu člověkodnů za služby rozvoje je stanoven na 150 člověkodnů ročně, s možností převést nevyčerpané množství těchto člověkodnů do následujícího kalendářního roku.

Centrální nákup osobních vozidel na elektrický pohon - Předběžná tržní konzultace
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-046356Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Ministerstvo financí hodlá realizovat centrální nákup vozidel na elektrický pohon pro subjekty veřejné správy. Výsledkem zadávacích řízení bude uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem pro každou kategorii elektromobilů. Předmětem veřejných zakázek bude dodávka elektromobilů a poskytování dvou kategorií servisních služeb.

Pronájem (operativní leasing) osobních vozidel pro potřeby Auditního orgánu MF 2022 - 2025
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-002864Sluzbyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele řádně a včas přenechat Zadavateli k dočasnému užívání 10 kusů osobních vozidel (dále jen „Vozidla“) a poskytovat Zadavateli k Vozidlům služby tzv. full service operativního leasingu. Cílem tohoto předběžného oznámení je PŘEDBĚŽNÁ TRŽNÍ KONZULTACE, jejímž účelem je příprava zadávacích podmínek způsobilých k získání co nejvíce relevantních nabídek. Zadavatel zamýšlí použít zjednodušené podlimitní řízení, případně otevřené řízení. Zadavatel upozorňuje, že v případě zjednodušeného podlimitního řízení by začátek zadávacího řízení nebyl oznámen ve Věstníku veřejných zakázek, ale pouze na profilu Zadavatele. Zadavatel zároveň vyzývá případné zájemce, aby ho v případě zájmu o účast na předběžné tržní konzultaci kontaktovali. Kontakty jsou uvedeny v Oddíle V.1).

Nákup silové části elektrické energie pro resort MF, ÚOOÚ a Úřad vlády
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-035855Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Nákup silové části elektrické energie na rok 2023 nízkého a vysokého napětí v předpokládaném souhrnném množství 50 158 MWh pro rok 2023, ve skladbě 17 899 MWh elektřiny v rámci sdružených služeb dodávky elektřiny v napěťové hladině nízkého napětí (1. část veřejné zakázky) a 32 259 MWh elektřiny v rámci sdružených služeb dodávky elektřiny v napěťové hladině vysokého napětí (2. část veřejné zakázky). Nákup bude prováděn pro Ministerstvo financí včetně resortních organizací MF (GFŘ, GŘC, ÚZSVM, SPCSS, STC), Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) a Úřad vlády.

Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF 2023+
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-038678Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění budou pracoviště Centrálního zadavatele a jednotlivých Pověřujících zadavatelů na území ČR.

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF: Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních objednávkách. a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového materiálu, d) různého kancelářského zařízení a potřeb, e) drobného kancelářského vybavení, f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů.

Centrální nákup osobních vozidel na běžný pohon kategorie 1A a 1B - Předběžná tržní konzultace
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-004108Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Ministerstvo financí hodlá realizovat v průběhu roku 2023 pro subjekty veřejné správy centralizované zadávání na nákup (a případně i servis) osobních vozidel formou uzavření rámcových dohod s jedním dodavatelem na jeden až dva roky, a to pro každou kategorii vozidel samostatně. Předmětem této tržní konzultace jsou kategorie vozidel na běžný pohon 1A a 1B dle technického standardu vozidel dostupného zde: https://www.mfcr.cz/cs/o-ministerstvu/hospodareni-resortu/verejne-zakazky/spolecny-nakup/zavazne-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-22894.

Centrální nákup osobních vozidel na běžný pohon kategorie 1C, 2A, 4A a 4B - Předběžná tržní konzultace
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-027981Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Ministerstvo financí hodlá v 2. polovině roku 2023 realizovat pro subjekty veřejné správy centralizované zadávání na nákup (a případně i servis) osobních vozidel formou uzavření rámcových dohod s jedním dodavatelem na jeden až dva roky, a to pro každou kategorii vozidel samostatně. Důvodem je skutečnost, že většině rámcových dohod uzavřených v roce 2021 končí platnost, resp. mohly by být soutěženy i jiné standardizované kategorie vozidel (viz technický standard vozidel: https://www.mfcr.cz/cs/o-ministerstvu/hospodareni-resortu/verejne-zakazky/spolecny-nakup/zavazne-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-22894). Předmětem této tržní konzultace jsou kategorie vozidel na běžný pohon 1C, 2A, 4A a 4B. Případné úpravy technických specifikací kategorií vozidel na běžný pohon budou promítnuty do standardů, jež by následně měly být závazné pro všechna ministerstva a jejich resortní organizace/subjekty veřejné správy. CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST KONTAKTOVALI. KONTAKTY JSOU UVEDENY V ODDÍLE II.2.14).

Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva financí
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-047595Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

CENTRÁLNÍ ZADAVATEL Vás tímto informuje, že PLÁNUJE ZAČÍT NAKUPOVAT KANCELÁŘSKÝ PAPÍR PRO SEBE A JINÉ POVĚŘUJÍCÍ ZADAVATELE v dynamickém nákupním systému na dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva financí (dále také „DNS“), který byl zaveden v roce 2018 a bude ukončen v červnu 2026. Odkaz na zavedený dynamický nákupní systém v elektronickém nástroji EZAK: https://mfcr.ezak.cz/dns_display_9.html; evidenční číslo zakázky je Z2018-021995 a značka v TED: 2018/S 125-284444. Dosud byl kancelářský papír centrálně pořizován v otevřeném řízení. f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží a h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů. Předmětem veřejných zakázek zadávaných v DNS budou i další dodávky kancelářských potřeb spadající pod uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou uvedeným CPV kódům podřízeny. Předmětem veřejných zakázek zadávaných v DNS bude dále KANCELÁŘSKÝ PAPÍR. Obracíme se na Vás s výzvou, zda neuvážíte bezodkladné připojení do dotyčného DNS, pokud v něm ještě není Vaše obchodní společnost zařazena. Abychom Vás mohli do zavedeného DNS zařadit, je třeba zaslat žádost o účast. Předmětem veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému (dále jen "DNS") bude pořízení: a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového mat

Centrální nákup osobních vozidel na elektrický pohon a manažerského vozidla na běžný pohon/s plug-in hybridní pohonem
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-044808Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Ministerstvo financí hodlá na přelomu let 2023 a 2024 realizovat pro subjekty veřejné správy centralizované zadávání na nákup (a případně i servis) osobních vozidel na elektrický pohon formou uzavření rámcových dohod s jedním dodavatelem na jeden rok, a to pro každou kategorii vozidel samostatně. Důvodem je skutečnost, že dvěma uzavřeným rámcovým dohodám na dodávky osobních vozidel na elektrický pohon v roce 2022 skončila platnost, resp. mohly by být s ohledem na dynamický rozvoj elektromobility soutěženy i jiné standardizované kategorie vozidel (viz technický standard vozidel: https://www.mfcr.cz/cs/ministerstvo/zakladni-informace/hospodareni-resortu/verejne-zakazky/spolecny-nakup/zavazne-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-22894). Předmětem této tržní konzultace jsou především kategorie osobních vozidel na elektrický pohon, ale i případné alternativy k manažerskému vozidlu na elektrický pohon, tj. manažerské vozidlo na běžný pohon (v benzinové motorizaci a naftové motorizaci) a manažerské vozidlo na hybridní pohon (Plug-in hybrid). U manažerského vozidla se předpokládá využití pro vyšší management, tj. typicky jde o vozidlo s řidičem a spolujezdcem sedícím na zadním sedadle (3B benzin, 3B nafta, 3 PHEV s řidičem), resp. o vozidlo, které typicky řídí manažer sám (3 PHEV). Případné úpravy technických specifikací kategorií vozidel na elektrický pohon budou promítnuty do standardů, jež by následně měly být závazné pro všechna ministerstva a jejich resortní

Dodávka a implementace ekonomického informačního systému pro Kancelář PS
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2024-001007Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je hlavní město Praha a provozně účelová zařízení Pověřujícího zadavatele, případně jiná místa na území České republiky, na kterých se Smluvní strany dohodnou.

Popis veřejné zakázky

Ministerstvo financí (dále také „MF“) v současné době připravuje zadávací řízení veřejné zakázky „Dodávka a implementace ekonomického informačního systému pro Kancelář PS“. Jedná se o centralizovanou zakázku zadávanou pro pověřujícího zadavatele Kancelář Poslanecké sněmovny (dále i jako „pověřující zadavatel“). - Příloha č. 1.1 ZD - Funkční požadavky, - Příloha č. 1.4 ZD – Popis požadovaného řešení. Tyto dokumenty jsou dostupné na URL: https://nen.nipez.cz/verejne-zakazky/detail-zakazky/N006-24-P00000002, TATO URL ADRESA SE LIŠÍ OD URL ADRESY S BUDOUCÍM UVEŘEJNĚNÍM ZADÁVACÍ DOKUMENTACE. Dodavatelé se mohou k těmto dokumentům komplexně vyjádřit, resp. navrhnout jejich změnu. Připomínky lze uvádět přímo do těchto dokumentů formou komentářů či revizí v režimu sledování změn. Závazný termín pro zaslání dotazníku není stanoven – MF ale plánuje dokončit předběžnou tržní konzultaci do 12. 1. 2024. Vaši reakci můžete zaslat v elektronickém nástroji NEN, do datové schránky MF nebo na email: verejne.zakazky@mfcr.cz, nejlépe v termínu do 12. 1. 2024. K jednotlivým dokumentům se lze vyjadřovat kontinuálně i po dokončení předběžné tržní konzultace. Krátký termín předběžné tržní konzultace je způsoben potřebou bezodkladného zadání veřejné zakázky z důvodu ukončení plnění dosavadního dodavatele. V případě jakýchkoli dotazů k tomuto dokumentu či potřeby jakýchkoli informací se můžete obrátit na odbor Veřejných zakázek Ministerstva financí na výše uvedené emailové adrese. Ministerstvo

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Financování osobních nákladů AO 1. 1. - 31. 3. 2023
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2023 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v roce 2023
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2023 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Provoz Auditního orgánu VI.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2023 Projekt finálně uzavřen
Služební cesty a vzdělávání AO 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Provoz Auditního orgánu V.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022 Projekt finálně uzavřen
Administrativní kapacita CKB AFCOS 2021 - 2023
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2021 Projekt finálně uzavřen
IS APAO II.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v letech 2021 - 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vzdělávání, navazování spolupráce a výměna dobré praxe pracovníků CKB AFCOS 2021-2023
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2021 Projekt finálně uzavřen
Externí služby AO II.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2020 Projekt finálně uzavřen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období VII 2020 - XII 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2020 Projekt finálně uzavřen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období 2020 - 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2020 Projekt finálně uzavřen
Financování osobních nákladů AO 2020 - 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020 Projekt finálně uzavřen
Dětský skupina MF Korunka II.
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020 Projekt finálně uzavřen
Provoz Auditního orgánu IV.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2019 Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MF Korunka I.
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019 Projekt finálně uzavřen
Služební cesty AO 2019-2021
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2019 Projekt finálně uzavřen
Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v letech 2019 - 2021
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vzdělávací akce, konference, stáže AO 2019-2021
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2019 Projekt finálně uzavřen
Administrativní kapacita CKB AFCOS 2018 - 2021
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2018 Projekt finálně uzavřen
IS APAO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vzdělávání, navazování spolupráce a výměna dobré praxe pracovníků CKB AFCOS 2018-2020
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2018 Projekt finálně uzavřen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období leden 2018 - červen 2020
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
Provoz Auditního orgánu III.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období I 2018 - VI 2020
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MF Korunka
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
Externí auditní služby a služby pro podporu auditních činností
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 27.03.2017 Projekt finálně uzavřen
Financování osobních nákladů AO 2017 - 2019
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Vzdělávací akce, konference, stáže AO 2016-2018
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
Služební cesty AO 2016-2018
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
Vzdělávání, navazování spolupráce a výměna dobré praxe pracovníků CKB AFCOS 2016-2018
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
Projektová kancelář v.2
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období prosinec 2015 až prosinec 2017
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období XII 2015 - XII 2017
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity CKB AFCOS 2015 - 2018
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
Financování osobních nákladů AO prosinec 2015 - prosinec 2016
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
Financování osobních nákladů AO 2015 (duben-listopad)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2015 Projekt dokončen
Projekt na vzdělávání CKB AFCOS pro druhé pololetí 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2015 Projekt dokončen
Provoz Auditního orgánu II.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.10.2015 Projekt finálně uzavřen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity CKB AFCOS pro druhé pololetí roku 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2015 Projekt dokončen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období květen až listopad 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015 Projekt dokončen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období VII/2015 - XI/2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015 Projekt dokončen
Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v období červenec - listopad 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015 Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 20.02.2015 Projekt dokončen
Založení, rozvoj a provoz projektové kanceláře na Ministerstvu financí
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2014 Projekt dokončen
Zvýšení efektivity výkonu a řízení státního dozoru nad sázkovými hrami a loteriemi v oblasti on-line sázkových her a loterií
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.04.2014 Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO 2014
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2013 Projekt dokončen
Financování os. nákladů centralizovaného AO 2013
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013 Projekt dokončen
Vzdělávací akce, konference pracovníků centralizovaného AO 2013-06/2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013 Projekt dokončen
Služební cesty AO 2013-2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013 Projekt dokončen
Zajištění činnosti centralizovaného AO
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013 Projekt dokončen
Vývoj, údržba a systémová podpora IS VIOLA v období červenec 2012 - červen 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2012 Projekt dokončen
Nákup síťové tiskárny/kopírovacího stroje pro potřeby PCO
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2012 Projekt dokončen
ISAO a technické vybavení pro AO II.
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2012 Projekt dokončen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období I/2012 - VI/2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 02.01.2012 Projekt dokončen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity CKB AFCOS pro roky 2011 - 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 02.01.2012 Projekt dokončen
Externí konzultační, metodické, auditní a právní služby pro zajištění některých činností v gesci AO
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2011 Projekt dokončen
Technické vybavení pro AO I.
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 27.07.2011 Projekt dokončen
Vývoj, údržba a systémová podpora v období říjen 2010 - červen 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2011 Projekt dokončen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období X/2010 - VI/2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2011 Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO (2011-2014)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 31.12.2010 Projekt dokončen
Integrace ARES se systémem ZR
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2010 Projekt dokončen
Příprava realizační studie implementace Jednotného inkasního místa státu
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2010 Projekt dokončen
Příprava realizační studie projektu reformy kontrolních a dohledových procesů v resortu MF
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2010 Projekt dokončen
Analýza a Studie proveditelnosti zavedení konsolidovaného Document Management System pro resort Ministerstva financí.
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.11.2010 Projekt dokončen
Služební cesty AO 2010-2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 25.10.2010 Projekt dokončen
Vzdělávací akce, konference pracovníků AO 08/2010 - 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 25.10.2010 Projekt dokončen
Metodika přípravy veřejných strategií
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2010 Projekt dokončen
Nákup notebooků pro PCO
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 16.03.2010 Projekt dokončen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období 2010 - 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 16.03.2010 Projekt dokončen
Vzdělávací akce, služební cesty, konference AO 2008-07/2010
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 05.02.2010 Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO (11/2009-12/2010)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2009 Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO (2009-2010)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009 Projekt dokončen
Vývoj, údržba a systémová podpora IS Viola v období 2008 - září 2010
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008 Projekt dokončen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období 2008-září 2010
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008 Projekt dokončen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v letech 2008 - září 2010
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008 Projekt dokončen
Zabezpečení administrativních kapacit PCO pro řízení finančních prostředků SF/FS v roce 2007
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008 Projekt dokončen
Audit shody pro implementační struktury ČR zapojené do čerpání fin. prostředků z ERDF, ESF a FS
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008 Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO a PAS (2008)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008 Projekt dokončen
Administrativní kapacita CKB AFCOS 2023-2025
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Zajištění a stabilizace administrativní kapacity pro Platební orgán v období 2021 - 2027
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Financování mzdových nákladů AO 1.4.2023 - 31.3.2026
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v letech 2024 - 2026
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Ministerstvo financí
00006947DIČ CZ00006947
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: xzeaauv

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MINISTERSTVO FINANCÍ

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Letenská 525/15
Malá Strana
Praha
118 00 Praha 011
navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Rozlišujeme více než 1000 kategorií činností