MUZEUM BROUMOVSKA
PO Zavřeno
ÚT 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ST 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ČT 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
PÁ 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
SO 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
9005-1823551/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-3693440247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-3693230207/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
126727723/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1222-1727551/0100 DPH účet, zveřejněn 27.03.2015 |
Město Broumov
- muzeum
- stálá historická expozice Broumovska
- výstavní síň - výtvarné umění
Město Broumov - pracoviště
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 400 Kč/měsíc do 38 470 Kč/měsíc |
Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na funkci odborného referenta / odborné referentky odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Broumov. Druh práce: výkon správních činností v oddělení sociálně-právní ochrany dětí. Místo výkonu funkce: správní obvod města Broumov, obce s rozšířenou působností Platové podmínky dle uznané odborné praxe (10. - 11. platová třída). Předpokládaný termín nástupu: 1. 12. 2024 (případně po dohodě). Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dosažení věku 18 let; způsobilost k právním úkonům; státní občanství České republiky, popřípadě cizí státní občanství a trvalý pobyt v České republice; bezúhonnost; ovládání jednacího jazyka; vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání. Další požadavky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka podle § 110 z.č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; praxe sociálního pracovníka v agendách sociálně-právní ochrany dětí vítána; zkouška odborné způsobilosti pro výkon správních činností při sociálně-právní ochraně dětí vítána; dobrá komunikativnost, pečlivost, časová flexibilita, asertivita; orientace v právních předpisech na úseku sociálně-právní ochrany dětí; znalost uživatelské práce s PC - Word, Excel, elektronická pošta, internet, datové schránky; řidičské oprávnění skupiny B. Místo, způsob podání přihlášky: písemné přihlášky se podávají osobně v podatelně Městského úřadu Broumov, případně se zasílají poštou, a to na adresu uvedenou v tomto oznámení. Adresa pro zaslání přihlášky: Městský úřad Broumov, Ing. Eva Blažková, MPA, tajemnice MěÚ, třída Masarykova 239, 550 01 Broumov. Obálku označte "VŘ - OSPOD". Lhůta pro podání přihlášky: do 22. 11. 2024. Obsah přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče; datum a místo narození uchazeče; státní příslušnost uchazeče; místo trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana; datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Bližší informace o nabízené pracovní pozici získáte u Mgr. Alice Benešové, vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí (kontakt: 491 504 325, benesova@broumov-mesto.cz), či u Ing. Miloše Andrše, vedoucího odboru sociálních věcí a zdravotnictví (kontakt: 491 504 332, andrs@broumov-mesto.cz). Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny, či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšným uchazečům vráceny. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.
Město Broumov
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 34 400 Kč/měsíc do 46 300 Kč/měsíc |
Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na funkci vedoucí/vedoucího odboru investic a rozvoje Městského úřadu Broumov. Druh práce: řízení chodu a vedení týmu menšího kolektivu pracovníků odboru investic a rozvoje, výkon správních činností v rámci koordinace všech fází investičního procesu, podíl na přípravě strategických dokumentů a rozvoji města. Místo výkonu funkce: město Broumov. Platové podmínky dle uznané odborné praxe (11. platová třída). Předpokládaný termín nástupu: 1. 1. 2025 (případně po dohodě). Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dosažení věku 18 let; způsobilost k právním úkonům; státní občanství České republiky, popřípadě cizí státní občanství a trvalý pobyt v České republice; bezúhonnost; ovládání jednacího jazyka; vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu; splnění předpokladů stanovených § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb. - doložení osvědčením vydaným Ministerstvem vnitra (lustrační osvědčení) a čestným prohlášením podle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení ani čestné prohlášení nepředkládá uchazeč narozený po 01.12.1971). Další požadavky: vzdělání stavebního směru s praxí v oboru; zkušenosti se řízením menšího kolektivu spolupracovníků; orientace v právních předpisech na úseku zákona o veřejných zakázkách, stavebního zákona a územního plánování; iniciativní přístup k plnění pracovních povinností, organizační a řídící schopnosti, komunikační dovednosti, časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, odolnost proti stresu, schopnost se trvale vzdělávat; znalost uživatelské práce s PC - MS Office, internet, elektronická pošta, datové schránky; praxe ve veřejné správě vítána; řidičské oprávnění sk. B. Místo, způsob podání přihlášky: přihlášky se podávají spolu s požadovanými doklady pouze v písemné podobě, a to osobně v úředních hodinách v podatelně Městského úřadu Broumov, případně se zasílají poštou výhradně prostřednictvím držitele poštovní licence, a to na adresu uvedenou v tomto oznámení. Adresa pro zaslání přihlášky: Městský úřad Broumov, Ing. Eva Blažková, MPA, tajemnice MěÚ, třída Masarykova 239, 550 01. Obálku označte "VŘ vedoucí odboru a investic a rozvoje". Lhůta pro podání přihlášky: do 25. 11. 2024. Obsah přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče; datum a místo narození uchazeče; státní příslušnost uchazeče; místo trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana; datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Bližší informace o nabízené pracovní pozici získáte u místostarosty města Kamila Slezáka (kontakt: 491 504 215, slezak@broumov-mesto.cz), či u tajemnice MěÚ Ing. Evy Blažkové, MPA (kontakt: 491 504 225, blazkova@broumov-mesto.cz). Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny, či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšným uchazečům vráceny. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2019 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.04.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.02.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.03.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.08.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.06.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.09.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2015 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.03.2015 Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.01.2015 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.12.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.06.2014 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 03.06.2013 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 23.05.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.05.2011 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 05.05.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.04.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.03.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.09.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 03.08.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.04.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 05.01.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: mdubzhy
Zdroj: justice.cz
MUZEUM BROUMOVSKA
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz