MUZEUM LOUTKÁŘSKÝCH KULTUR V CHRUDIMI
- 469 620 310
- 734 757 813
- 778 704 170
- 734 203 261
- puppets@puppets.cz
ST 08:30-17:00 hod.
ČT 08:30-17:00 hod.
PÁ 08:30-17:00 hod.
SO 08:30-17:00 hod.
NE 08:30-17:00 hod.
úřední hodiny
ST 09:00-14:00 hod.
ČT 09:00-14:00 hod.
PÁ 09:00-14:00 hod.
- Mgr. Simona Chalupová - ředitelka
- Iveta Šindelářová - sekretariát
- Olga Havlíková
- muzeum loutkařské kultury
- dětská herna
- stálá expozice MAGICKÝ SVĚT LOUTEK
- provoz
- muzejní obchod
- provádí
- krátkodobé výstavy českých a zahraničních loutek
Muzeum loutkářských kultur Chrudim
Mgr. Petra Zíchová, tel.:734203261e-mail: petra.zichova@puppets.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Muzeum loutkářských kultur v Chrudimi vyhlašuje výběrové řízení na pozici PR/produkční v oddělení pro práci s veřejností, oddělení PR a edukace, akce pro veřejnost. Místo výkonu práce: Chrudim, Břetislavova 74 Nástup: 2. ledna 2025 nebo dle dohody Požadavky pro výkon práce: - dokončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka - operativnost a časová flexibilita (pružná pracovní doba, nárazová práce o víkendech, svátcích, služební cesty apod.) - schopnost samostatné tvůrčí činnosti - schopnost týmové práce - kultura vystupování a schopnost jednání s lidmi, psaný projev na výborné úrovni - uživatelská znalost (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, internet) - orientace a zkušenosti s prací na sociálních sítích podmínkou - pedagogické vzdělání nebo zkušenosti s volnočasovými aktivitami s dětmi i jinými cílovými skupinami (senioři, handicapovaní apod.) výhodou - znalost cizího jazyka - estetické cítění a výtvarný talent výhodou - trestní bezúhonnost podmínkou Náplň práce: - příprava nových webových stránek a jejich správa - propagace muzea na sociálních sítích - komunikace s médii, příprava tiskových zpráv - sestavení marketinkového plánu - vyhledávání příležitostí k propagaci muzea - zpracovávání podkladů pro propagaci a tištěnou inzerci - komunikace s grafikem, korektury - zajišťování a distribuce tiskových materiálů - aktivní spolupráce se sbírkovým oddělením muzea - fundraising, dotace - podíl na organizaci akcí MLK pro veřejnost včetně jejich realizace (Muzejní noc, den dětí, tematické akce (Velikonoce, Duchůplné muzeum), pohádky, workshopy, koncerty, vernisáže, letní festival apod. Odměňování: - platová třída 10, plat dle praxe od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Zkušební doba 3 měsíce. Po uplynutí 3 měsíců osobní ohodnocení. Zaměst. výhody: - stabilita státní příspěvkové organizace - možnost odborného růstu - zaměstnanecké výhody (25 dní dovolené, stravenkový paušál, 5 Sick day, služební telefon i - notebook, možná dohoda o občasné práci z domova) - zajímavá a tvůrčí práce - možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu Termín pro podání přihlášky: do 15. 10. 2024 Vybraní uchazeči budou pozváni na ústní pohovory. Způsob zpracování přihlášky: Přihláška do výběrového řízení (jméno, bydliště, telefon, e-mail), motivační dopis, strukturovaný životopis, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uchazeč předloží jako ukázku své práce propagačního text ke stálé expozici MLK pro umístění na webové stránky MLK. Pozn.: Úředně ověřené kopie o dosaženém vzdělání a výpis z trestního rejstříku bude třeba dodat před podpisem pracovní smlouvy. Přihlášky označené VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ zasílejte na uvedenou kontaktní poštovní či e-mailovou adresu. Přihlášky lze odevzdávat také osobně na pokladně Muzea loutkářských kultur. Neúplné přihlášky budou vyřazeny. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či neobsadit pozici žádným z kandidátů. Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání: Poskytnuté osobní údaje bude MLK zpracovávat výhradně pro účely tohoto výběrového řízení, a to v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.puppets.cz. Uvedením své e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce dává uchazeč souhlas s jejich zpracováním za účelem zefektivnění komunikace v rámci výběrového řízení (vyrozumění o termínech pohovorů, výzva k doplnění přihlášky, apod.). Osobní údaje uchazeče nebudou poskytnuty třetí osobě. Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení.
Zdroj: Úřad práce
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2018-000754 | Z2018-000754 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-001308 | Dodávky | 4 000 000,00 Kč |
Jedná se o dodávku vitrín, panelů, dalšího výstavního mobiliáře, osvětlení, audiovizuální techniky včetně jejího programování a vytvoření obsahové náplně do nové expozice. Montáže a připojení na elektřinu je součástí dodávky. Součástí dodávky je i vytvoření faktografického úvodnío filmu s animacemi, naprogramování a vytvoření interaktivní hry, dokumentární film s animacemi,světelná show, audiovizuální show (stopáže výše uvedeného v rozsahu 2 až 5 min).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-041992 | Služby | 3 000 000,00 Kč |
předmětem zakázky je vypracování projektové dokumentace na rekonstrukci administrativní budovy MLK č.p. 73 a inženýrské služby. Včetně zpracování podrobného a přesného soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr. Výkon autorského dozoru v průběhu realizace stavebních prací.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: nsm2bq4
Zdroj: justice.cz
MUZEUM LOUTKÁŘSKÝCH KULTUR V CHRUDIMI
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz