NAZARET
- 774 988 031
- informace.nazaret@gmail.com
PO 08:00-14:00 hod.
ÚT 08:00-14:00 hod.
ST 08:00-14:00 hod.
ČT 08:00-14:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
sociálně terapeutická dílna
PO 08:00-14:00 hod.
ÚT 08:00-14:00 hod.
ST 08:00-14:00 hod.
ČT 08:00-14:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
571374399/0800 DPH účet, zveřejněn 20.01.2015 |
- centrum denních služeb pro lidi se zdravotním postižením
Nazaret, středisko Diakonie a misie Církve československé husitské
Olga Hejpertová , tel.:774 988 031e-mail: informace.nazaret@gmail.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - Řízení diakonického střediska provozujícího chráněné dílny pro zaměstnávání osob se zdravotním postižením a poskytujícího sociální služby (Centrum denních služeb a Sociálně terapeutická dílna) - Organizace, řízení, kontrola, odborné a ekonomické vedení provozu diakonického střediska v souladu se zřizovací listinou a platnými zákony ČR (vč. Zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách) - Koncepce, směřování a rozvoj střediska - Spolupráce a jednání s institucemi zabývajícími se diakonickou, charitativní a sociální prací (vč. Husitské diakonie a Církve československé husitské), s odborníky, správními orgány, soudy a dalšími institucemi - Zajištění přidružených aktivit - organizace sbírek, kulturní a ediční činnost, nabídky zájmové činnosti pro děti, mládež i dospělé - Prezentace střediska na veřejnosti Kvalifikační předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání, příp. středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, vzdělání v sociální oblasti výhodou Jiné požadavky: čistý trestní rejstřík; dobrá znalost práce na PC - MS Office, Windows, Internet; řidičský průkaz skupiny B; manažerské dovednosti (vedení a motivace, zadávání a kontrola úkolů, oceňování, metodická podpora, poskytování reportingu zřizovateli); organizační a dobré komunikační schopnosti; schopnost práce v týmu; samostatnost a flexibilita; schopnost prezentovat služby střediska navenek a spoluvytvářet dobré jméno organizace; povědomí o způsobech financování sociálních služeb; zkušenost s podáváním dotací výhodou; orientace a zkušenosti v praxi sociálních služeb nebo na chráněném trhu práce výhodou; vysoké pracovní nasazení, zvládání stresových situací; respekt k hodnotám a znalost a soulad s posláním zřizovatele a střediska; průběžné vzdělávání v oboru, schopnost analyticky a koncepčně myslet; výhodou znalost problematiky práce s osobami se zdravotním postižením a zkušenosti s řízením kolektivu; samostatnost, spolehlivost, profesionalitu Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: označení výběrového řízení; jméno, příjmení a případně titul uchazeče; datum a místo narození uchazeče; státní příslušnost uchazeče; místo trvalého pobytu uchazeče; datum a podpis uchazeče / kontaktní údaje: adresa, email, telefon Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce: - motivační dopis; strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech; písemný návrh ekonomické a organizační koncepce činnosti střediska Nazaret v rozsahu 2-3 normostran A4; ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání; čestné prohlášení o beztrestnosti, v případě postupu do užšího výběru následně výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce Podání přihlášky: - nejdéle do 31. 12. 2024 (pravděpodobný termín pohovorů s uchazeči proběhne týdnu od 6. 1. 2025 a ve středisku Nazaret v Borovanech); e-mailem: katerina.klasnova@ccsh.cz (ředitelka Husitské diakonie); poštou: Husitská diakonie, k rukám ThDr. K. Klasnové, Wuchterlova 523/5, 160 00 Praha 6 - Dejvice Více informací: - ve věci výběrového řízení: ThDr. K. Klasnová, ředitelka Husitské diakonie, 724 815 124, katerina.klasnova@ccsh.cz; prohlídka a seznámení s chodem zařízení možná po domluvě: O. Hejpetrová, 774 988 031, informace.nazaret@gmail.com Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, vzdělávání, supervize
Zdroj: Úřad práce
Veletrh rehabilitačních, kompenzačních, protetických a ortopedických pomůcek
19.09.2017 - 22.09.2017
stánek PAV A2 / 021
Zdroj: Internet
Datová schránka: jw7h92v
Zdroj: justice.cz
NAZARET
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz