NAZARET

73633321DIČ CZ73633321
OFICIÁLNÍ NÁZEV Nazaret - středisko Husitské diakonie
Kontakty
Provozní doba  
denní centrum
PO 08:00-14:00 hod.
ÚT 08:00-14:00 hod.
ST 08:00-14:00 hod.
ČT 08:00-14:00 hod.   Brzy otevírá, Svátek - provozní doba se může lišit
PÁ 08:00-14:00 hod.

sociálně terapeutická dílna
PO 08:00-14:00 hod.
ÚT 08:00-14:00 hod.
ST 08:00-14:00 hod.
ČT 08:00-14:00 hod.   Brzy otevírá, Svátek - provozní doba se může lišit
PÁ 08:00-14:00 hod.
Webové prezentace
Bankovní účty
571374399/0800
DPH účet, zveřejněn 20.01.2015
0800
Činnosti firmy  
  • centrum denních služeb pro lidi se zdravotním postižením

Volná pracovní místa
ŘEDITEL/KA STŘEDISKA HUSITSKÉ DIAKONIE - NAZARET BOROVANY
Pracoviště a kontakty

Nazaret, středisko Diakonie a misie Církve československé husitské

Olga Hejpertová , tel.:774 988 031
e-mail: informace.nazaret@gmail.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 35 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika vykonávané činnosti: - Řízení diakonického střediska provozujícího chráněné dílny pro zaměstnávání osob se zdravotním postižením a poskytujícího sociální služby (Centrum denních služeb a Sociálně terapeutická dílna) - Organizace, řízení, kontrola, odborné a ekonomické vedení provozu diakonického střediska v souladu se zřizovací listinou a platnými zákony ČR (vč. Zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách) - Koncepce, směřování a rozvoj střediska - Spolupráce a jednání s institucemi zabývajícími se diakonickou, charitativní a sociální prací (vč. Husitské diakonie a Církve československé husitské), s odborníky, správními orgány, soudy a dalšími institucemi - Zajištění přidružených aktivit - organizace sbírek, kulturní a ediční činnost, nabídky zájmové činnosti pro děti, mládež i dospělé - Prezentace střediska na veřejnosti Kvalifikační předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání, příp. středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, vzdělání v sociální oblasti výhodou Jiné požadavky: čistý trestní rejstřík; dobrá znalost práce na PC - MS Office, Windows, Internet; řidičský průkaz skupiny B; manažerské dovednosti (vedení a motivace, zadávání a kontrola úkolů, oceňování, metodická podpora, poskytování reportingu zřizovateli); organizační a dobré komunikační schopnosti; schopnost práce v týmu; samostatnost a flexibilita; schopnost prezentovat služby střediska navenek a spoluvytvářet dobré jméno organizace; povědomí o způsobech financování sociálních služeb; zkušenost s podáváním dotací výhodou; orientace a zkušenosti v praxi sociálních služeb nebo na chráněném trhu práce výhodou; vysoké pracovní nasazení, zvládání stresových situací; respekt k hodnotám a znalost a soulad s posláním zřizovatele a střediska; průběžné vzdělávání v oboru, schopnost analyticky a koncepčně myslet; výhodou znalost problematiky práce s osobami se zdravotním postižením a zkušenosti s řízením kolektivu; samostatnost, spolehlivost, profesionalitu Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: označení výběrového řízení; jméno, příjmení a případně titul uchazeče; datum a místo narození uchazeče; státní příslušnost uchazeče; místo trvalého pobytu uchazeče; datum a podpis uchazeče / kontaktní údaje: adresa, email, telefon Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce: - motivační dopis; strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech; písemný návrh ekonomické a organizační koncepce činnosti střediska Nazaret v rozsahu 2-3 normostran A4; ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání; čestné prohlášení o beztrestnosti, v případě postupu do užšího výběru následně výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce Podání přihlášky: - nejdéle do 31. 12. 2024 (pravděpodobný termín pohovorů s uchazeči proběhne týdnu od 6. 1. 2025 a ve středisku Nazaret v Borovanech); e-mailem: katerina.klasnova@ccsh.cz (ředitelka Husitské diakonie); poštou: Husitská diakonie, k rukám ThDr. K. Klasnové, Wuchterlova 523/5, 160 00 Praha 6 - Dejvice Více informací: - ve věci výběrového řízení: ThDr. K. Klasnová, ředitelka Husitské diakonie, 724 815 124, katerina.klasnova@ccsh.cz; prohlídka a seznámení s chodem zařízení možná po domluvě: O. Hejpetrová, 774 988 031, informace.nazaret@gmail.com Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, vzdělávání, supervize

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
REHAPROTEX 2017
Veletrh rehabilitačních, kompenzačních, protetických a ortopedických pomůcek
19.09.2017 - 22.09.2017
stánek PAV A2 / 021
REHAPROTEX 2017

Zdroj: Internet

Oficiální údaje
Nazaret - středisko Husitské diakonie
73633321DIČ CZ73633321
Právní forma: Evidované církevní právnické osoby
Datová schránka: jw7h92v

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
NAZARET

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: informace.nazaret@gmail.com

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Trocnovská 102
Borovany
373 12 Borovany
navigovat
Fotogalerie
Další firmy z oboru:
Domovy, ústavy
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Ročně firmám předáme 156.900 poptávek a dotazů.