POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň 4

75151529DIČ CZ75151529
OFICIÁLNÍ NÁZEV Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Kontakty
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
8246881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
19-8246881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
107-8246881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-8246881/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710
Ústředí
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň 1 - Kaznějovská 1227/2, Bolevec, Plzeň
Nejbližší pobočky
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň-střed - Anglické nábřeží 1778/7, Východní Předměstí, Plzeň3,35 km
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň-Bory - Nemocniční 171/8, Jižní Předměstí, Plzeň4,28 km
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň 2 - Nepomucká 381/43, Hradiště, Plzeň4,37 km
Činnosti firmy  
  • policie ČR

Volná pracovní místa
Referent/ka společné státní správy a samosprávy - 9. PT
Pracoviště a kontakty

Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje

Životopis + žádost
e-mail: josef.svec2@pcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 910 Kč/měsíc do 34 020 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pozice: " zajišťování výkonu souhrnu více věcně souvisejících odborných agend státní správy nebo samosprávy " vedení evidenci škod na zdraví, kontrola spisové dokumentace škodních událostí " vypořádání náhrad škod způsobených při služebních a pracovních úrazech a nemocí z povolání ve smyslu zákona č. 262/2006 Sb., Zákoníku práce, a zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků Policie České republiky včetně přijímání hlášení o služebních a pracovních úrazech " zajišťování administrativy v souvislosti s vypracováváním dohod o náhradě škody a rozhodnutí o náhradě škody " pozice jednatele/ky v komisi pro prošetřování škodních událostí " zajišťování řízení o odškodnění služebního nebo pracovního úrazu, kompletace písemností pro vydání rozhodnutí či dohody o náhradě škody na zdraví " odpovědnost za včasné zpracování účetních dokladů souvisejících s řešení škodních událostí " práce s výpočetní technikou Další požadavky: " bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) " spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci " vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání " uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Windows, Internet) " řidičské oprávnění skupiny "B" Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí).

Bezpečnostní referent/ka společné státní správy a samosprávy - 10. PT
Pracoviště a kontakty

Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje

Mgr. Bc. Josef Švec
e-mail: josef.svec2@pcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 590 Kč/měsíc do 36 570 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pozice: " plnění povinností vyplývajících ze zákona o požární ochraně a prováděcích předpisů " kontrola dodržování předpisů o požární ochraně na pracovišti " zabezpečení objektů vybavením požární technikou a jiným požárně-bezpečnostním zařízením (např. hasicí přístroje, požární vodovody, EPS) + zajištění pravidelných revizí a kontrol všech těchto zařízení (dodavatelsky) " kontrola revizních zpráv " příprava a kontrola účetních dokladů, ověřování formální správnosti a úplnosti účetních dokladů " provádění kontrol objektů nebo požárně-bezpečnostních zařízení (např. nouzové osvětlení, požární uzávěry s požární odolností, ucpávky ve stavebních konstrukcích, přetlaková ventilace v požárních schodištích) " označení pracoviště bezpečnostními značkami " zpracování, vedení a pravidelné aktualizace dokumentace požární ochrany objektů " zpracování další dokumentace objektů: Požární poplachová směrnice, Požární evakuační plán, Požární řád, Operativní karta objektu " provádění školení vedoucích zaměstnanců o požární ochraně, provádění školení a odborné přípravy preventistů požární ochrany a zaměstnanců, kteří jsou zařazeni do preventivních požárních hlídek " zpracování interních aktů řízení na úseku požární ochrany + zajištění aktualizace těchto dokumentů " v rámci stavebních akcí: vyjádření ke stavebnímu řízení, kontrola stavby, přejímka stavby a dokladů od zhotovitele (týkající se požární ochrany) " práce s výpočetní technikou Další požadavky: " Osvědčení o odborné způsobilosti podle § 11 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně " bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) " znalost právních předpisů v oblasti požární ochrany " orientace v oblasti veřejné správy " spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci " vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání " uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Windows, Internet) " řidičské oprávnění skupiny "B" Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí).

Strojní zámečník - 6. PT
Pracoviště a kontakty

Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje

Petr Koželuh
e-mail: petr.kozeluh@pcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 18 900 Kč/měsíc do 25 290 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pozice: " provádění samostatné údržbářské zámečnické práce, např. opravy a výměna zámků nebo vložek všech druhů, výroba, úpravy a opravy klíčů " provádění zámečnických oprav a uzavírání oken, ventilací, žaluzií, apod. " provádění demontáže převodovek, opravy nebo výměna ozubených kol, ložisek, sestavování převodových skříní a zkoušení funkcí " zhotovování a opravy jednoduchých zámečnických prvků " provádění prací dle potřeb oddělení např. stěhování nábytku, úklid, sekání trávy atd. " odpovědnost za samostatné, včasné, úplné, přesné a správné plnění stanovených úkolů v rámci oddělení provozu a údržby majetku, případně dalších úkolů stanovených vedoucím pracovníkem Další požadavky: " bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) " spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci " vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání " řidičské oprávnění skupiny "B" Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí).

Programátor odboru informačních a komunikačních technologií - 12. PT
Pracoviště a kontakty

Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje

Daniel mjr. Bc. Král , tel.:602443825 (po-pá 8-14 h)
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 29 450 Kč/měsíc do 42 320 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jedná se o pracovní místo specialisty - programátora oddělení informačních systémů odboru informačních a komunikačních technologií Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje. Hlavním popisem pracovních činností jsou zejm. hodnocení a stanovování programovacích prostředků, navrhování architektury programového vybavení, vrcholové úrovně vnějšího rozhraní a rozhraní mezi komponenty programového vybavení, vrcholové úrovně databáze a plánu komplexní integrace pro projekty vývoje informačních a komunikačních systémů, programového vybavení nebo informačních služeb. Požadavky: velmi dobrá znalost OS Windows 7 a vyšší, MS Office, programovací jazyky C#, PHP, MS SQL. Výhodou je znalost SW pro 3D modelaci a tisk. Dále je doporučeno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů může být vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další. PP nejprve na dobu určitou - předpoklad poté na neurčitou.

Kuchař/ka, 5. PT
Pracoviště a kontakty

Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje

Bc. Zita Žižková , tel.:974 322 701, 724 023 057 (Po-Pá 7:00-15:00h)
e-mail: zita.zizkova@pcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 18 900 Kč/měsíc do 23 510 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Dohotovování a regenerace jídel, výdej jídel a další práce v kuchyni spojené s výrobou částí jídel. Výroba běžných druhů jídel. Výroba technologicky náročných teplých jídel, specialit studené kuchyně nebo samostatná výroba jídel v souladu se závaznými výživovými normami. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispoziční volno, příspěvek 1x za rok na letní dětskou rekreaci do výše 2.500,- Kč, příspěvek 1x za 2 roky na dovolenou 5.000,- Kč, příspěvek na produkty spoření na stáří 300,- Kč měsíčně Zaměstnanecký poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou.

Technický pracovník, 10. PT
Pracoviště a kontakty

Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje

Bc. Josef Harant , tel.:725 814 145 (Po-Pá 7-15h)
e-mail: josef.harant@pcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 590 Kč/měsíc do 36 570 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Základní charakteristika pracovní pozice: zajišťování provozuschopnosti, opravy a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej. Provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě. Podrobný popis pracovní činnosti pro pracovní místo: 1. Zajišťuje provozuschopnost, opravy a údržbu v oblasti vodohospodářství v rámci působnosti KŘP-P u provozních zařízení, budov, staveb apod., včetně jejich efektivní využívání. Provádí rozbor poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhuje, zajišťuje a kontroluje realizaci opatření k nápravě. 2. Zajišťuje kontroly vodních zdrojů, jejich nezávadnost, odběr vzorků pro pravidelné rozbory kvality vody dle platných obecně závazných právních norem a interních aktů řízení, vede evidenci o vodních zdrojích. 3. Zabezpečuje výkon činností vyplývajících z obecně závazných, právních předpisů a norem a interních aktů řízení pro oblast vodního hospodářství, provoz vodohospodářských zařízení a ochrany vod. 4. Zabezpečuje metodickou činnost v rámci organizace. 5. Zpracovává návrhy a požadované podklady pro údržbu a opravu vodohospodářských zařízení. 6. Při řešení vodohospodářské problematiky spolupracuje s místně příslušnými orgány státní správy v oblasti vodního hospodářství. 7. Provádí dílčí ekonomické rozbory finančního hospodaření na úseku vodohospodářství, měsíční sledování vývoje potřeb a spotřeby vody (měsíční odečty v programu Evidence spotřeb), zajišťuje zpracování ročního hlášení o spotřebě vody. 8. Zajišťuje vyúčtování a fakturaci vodného, stočného a srážkové vody v objektech, sleduje platnost a dodržování uzavřených smluv s dodavateli. 9. Vede evidenci o vodohospodářských zařízeních ( ČOV, lapoly, myčky a mycí plochy). 10. Zajišťuje odběr vzorků odpadních vod dle příslušných vodohospodářských rozhodnutí o vypouštění odpadních vod vydané pro jednotlivá vodohospodářská zařízení, zajišťuje kontrolu předepsaných limitů vypouštěných odpadních vod. 11. V rámci činností v oblasti vodního hospodářství: a) zajišťuje odborné firmy a jejich služby pro vodohospodářskou činnost, přijímá opatření k sanaci vodních zdrojů, b) vydává odborná stanoviska, c) účastní se výběrových řízení v oblasti vodního hospodářství, d) provádí činnosti v oblasti vodní ekologie a účastní se kontrol ČIŽP, e) zajišťuje zpracování provozních řádů. 12. Zajišťuje uzavírání smluv a kontrolu jejich platnosti pro oblast vodního hospodářství. 13. Provádí normotvorbu v oblasti vodního hospodářství. 14. Zabezpečuje výpočty a fakturaci podružných odběrů. 15. Při přípravě a kontrolu smluv posuzuje úplnost a správnost ustanovení smluv podle speciálních obecně závazných právních a interních předpisů pro oblast vodního hospodářství. 17. V rámci dotačních projektů se podílí na udržování a celkově na rozvíjení systému energetického managementu i mimo dotační projekty, směřující ke snižování energetických úspor. Je součástí " energetického managementu". Je vyžadováno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů bude vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další. PP na dobu určitou - po roce možnost na neurčitou.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
UV955/2016 - OPŽP - OOP Úněšov - snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
UV955/2016 - OPŽP - OOP Blovice - snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.08.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OPŽP - ÚO Domažlice - zateplení budovy 07
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OPŽP - ÚO Domažlice - zateplení budovy 05 + 06
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OPŽP - ÚO Domažlice - zateplení budovy 02
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OPŽP - ÚO Domažlice - zateplení budovy 01
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OPŽP - ÚO Domažlice - zateplení budovy 03/II
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OPŽP - ÚO Domažlice - zateplení budovy 04
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Modernizace komunikační infrastruktury (MKI) - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.09.2014 Projekt dokončen
Rozvoj systému PEGAS - Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.08.2014 Projekt dokončen
P 1000 Back office OOP Planá tepelné čerpadlo, zateplení budovy
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.02.2012 Projekt dokončen
Lokalizační a záznamová zařízení - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.12.2011 Projekt dokončen
Realizace úspor energie - Policie ČR Klatovy
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.12.2011 Projekt nedokončen
Integrované operační středisko - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.07.2011 Projekt dokončen
Kontaktní a koordinační centra II. - Krajské ředitelství policie Západočeského kraje
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2010 Projekt dokončen
Kontaktní a koordinační centra I. - Krajské ředitelství policie Západočeského kraje
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.12.2009 Projekt dokončen
KŘP Plk - věcné prostředky pro zvýšení akceschopnosti útvarů PČR v Plzeňském kraji
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
75151529DIČ CZ75151529
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 5ixai69

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň 4

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: mrpp.oop.plzen4.podatelna@pcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Hřbitovní 48/1
Doubravka
Plzeň
312 00 Plzeň 12
navigovat
Fotogalerie
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
15% kontaktních osob má titul Ing.