POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň-střed
- 974 325 651
- mrpp.oop.plstred.podatelna@pcr.cz
8246881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-8246881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
107-8246881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-8246881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Ústředí
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň 1 - Kaznějovská 1227/2, Bolevec, PlzeňNejbližší pobočky
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň-Bory - Nemocniční 171/8, Jižní Předměstí, Plzeň1,08 kmPOLICIE ČR městské ředitelství Plzeňského kraje - U Borského parku 2635/20, Jižní Předměstí, Plzeň2,67 km
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň 2 - Nepomucká 381/43, Hradiště, Plzeň3,24 km
- policie ČR
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Mgr. Bc. Josef Švece-mail: josef.svec2@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 590 Kč/měsíc do 36 570 Kč/měsíc |
Charakteristika pozice: " plnění povinností vyplývajících ze zákona o požární ochraně a prováděcích předpisů " kontrola dodržování předpisů o požární ochraně na pracovišti " zabezpečení objektů vybavením požární technikou a jiným požárně-bezpečnostním zařízením (např. hasicí přístroje, požární vodovody, EPS) + zajištění pravidelných revizí a kontrol všech těchto zařízení (dodavatelsky) " kontrola revizních zpráv " příprava a kontrola účetních dokladů, ověřování formální správnosti a úplnosti účetních dokladů " provádění kontrol objektů nebo požárně-bezpečnostních zařízení (např. nouzové osvětlení, požární uzávěry s požární odolností, ucpávky ve stavebních konstrukcích, přetlaková ventilace v požárních schodištích) " označení pracoviště bezpečnostními značkami " zpracování, vedení a pravidelné aktualizace dokumentace požární ochrany objektů " zpracování další dokumentace objektů: Požární poplachová směrnice, Požární evakuační plán, Požární řád, Operativní karta objektu " provádění školení vedoucích zaměstnanců o požární ochraně, provádění školení a odborné přípravy preventistů požární ochrany a zaměstnanců, kteří jsou zařazeni do preventivních požárních hlídek " zpracování interních aktů řízení na úseku požární ochrany + zajištění aktualizace těchto dokumentů " v rámci stavebních akcí: vyjádření ke stavebnímu řízení, kontrola stavby, přejímka stavby a dokladů od zhotovitele (týkající se požární ochrany) " práce s výpočetní technikou Další požadavky: " Osvědčení o odborné způsobilosti podle § 11 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně " bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) " znalost právních předpisů v oblasti požární ochrany " orientace v oblasti veřejné správy " spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci " vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání " uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Windows, Internet) " řidičské oprávnění skupiny "B" Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí).
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Petr Koželuhe-mail: petr.kozeluh@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc do 25 290 Kč/měsíc |
Charakteristika pozice: " provádění samostatné údržbářské zámečnické práce, např. opravy a výměna zámků nebo vložek všech druhů, výroba, úpravy a opravy klíčů " provádění zámečnických oprav a uzavírání oken, ventilací, žaluzií, apod. " provádění demontáže převodovek, opravy nebo výměna ozubených kol, ložisek, sestavování převodových skříní a zkoušení funkcí " zhotovování a opravy jednoduchých zámečnických prvků " provádění prací dle potřeb oddělení např. stěhování nábytku, úklid, sekání trávy atd. " odpovědnost za samostatné, včasné, úplné, přesné a správné plnění stanovených úkolů v rámci oddělení provozu a údržby majetku, případně dalších úkolů stanovených vedoucím pracovníkem Další požadavky: " bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) " spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci " vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání " řidičské oprávnění skupiny "B" Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí).
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Bc. Zita Žižková , tel.:974 322 701, 724 023 057 (Po-Pá 7:00-15:00h)e-mail: zita.zizkova@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc do 23 510 Kč/měsíc |
Dohotovování a regenerace jídel, výdej jídel a další práce v kuchyni spojené s výrobou částí jídel. Výroba běžných druhů jídel. Výroba technologicky náročných teplých jídel, specialit studené kuchyně nebo samostatná výroba jídel v souladu se závaznými výživovými normami. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispoziční volno, příspěvek 1x za rok na letní dětskou rekreaci do výše 2.500,- Kč, příspěvek 1x za 2 roky na dovolenou 5.000,- Kč, příspěvek na produkty spoření na stáří 300,- Kč měsíčně Zaměstnanecký poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou.
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Daniel mjr. Bc. Král , tel.:602443825 (po-pá 8-14 h)Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 450 Kč/měsíc do 42 320 Kč/měsíc |
Jedná se o pracovní místo specialisty - programátora oddělení informačních systémů odboru informačních a komunikačních technologií Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje. Hlavním popisem pracovních činností jsou zejm. hodnocení a stanovování programovacích prostředků, navrhování architektury programového vybavení, vrcholové úrovně vnějšího rozhraní a rozhraní mezi komponenty programového vybavení, vrcholové úrovně databáze a plánu komplexní integrace pro projekty vývoje informačních a komunikačních systémů, programového vybavení nebo informačních služeb. Požadavky: velmi dobrá znalost OS Windows 7 a vyšší, MS Office, programovací jazyky C#, PHP, MS SQL. Výhodou je znalost SW pro 3D modelaci a tisk. Dále je doporučeno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů může být vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další. PP nejprve na dobu určitou - předpoklad poté na neurčitou.
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Bc. Josef Harant , tel.:725 814 145 (Po-Pá 7-15h)e-mail: josef.harant@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 590 Kč/měsíc do 36 570 Kč/měsíc |
Základní charakteristika pracovní pozice: zajišťování provozuschopnosti, opravy a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej. Provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě. Podrobný popis pracovní činnosti pro pracovní místo: 1. Zajišťuje provozuschopnost, opravy a údržbu v oblasti vodohospodářství v rámci působnosti KŘP-P u provozních zařízení, budov, staveb apod., včetně jejich efektivní využívání. Provádí rozbor poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhuje, zajišťuje a kontroluje realizaci opatření k nápravě. 2. Zajišťuje kontroly vodních zdrojů, jejich nezávadnost, odběr vzorků pro pravidelné rozbory kvality vody dle platných obecně závazných právních norem a interních aktů řízení, vede evidenci o vodních zdrojích. 3. Zabezpečuje výkon činností vyplývajících z obecně závazných, právních předpisů a norem a interních aktů řízení pro oblast vodního hospodářství, provoz vodohospodářských zařízení a ochrany vod. 4. Zabezpečuje metodickou činnost v rámci organizace. 5. Zpracovává návrhy a požadované podklady pro údržbu a opravu vodohospodářských zařízení. 6. Při řešení vodohospodářské problematiky spolupracuje s místně příslušnými orgány státní správy v oblasti vodního hospodářství. 7. Provádí dílčí ekonomické rozbory finančního hospodaření na úseku vodohospodářství, měsíční sledování vývoje potřeb a spotřeby vody (měsíční odečty v programu Evidence spotřeb), zajišťuje zpracování ročního hlášení o spotřebě vody. 8. Zajišťuje vyúčtování a fakturaci vodného, stočného a srážkové vody v objektech, sleduje platnost a dodržování uzavřených smluv s dodavateli. 9. Vede evidenci o vodohospodářských zařízeních ( ČOV, lapoly, myčky a mycí plochy). 10. Zajišťuje odběr vzorků odpadních vod dle příslušných vodohospodářských rozhodnutí o vypouštění odpadních vod vydané pro jednotlivá vodohospodářská zařízení, zajišťuje kontrolu předepsaných limitů vypouštěných odpadních vod. 11. V rámci činností v oblasti vodního hospodářství: a) zajišťuje odborné firmy a jejich služby pro vodohospodářskou činnost, přijímá opatření k sanaci vodních zdrojů, b) vydává odborná stanoviska, c) účastní se výběrových řízení v oblasti vodního hospodářství, d) provádí činnosti v oblasti vodní ekologie a účastní se kontrol ČIŽP, e) zajišťuje zpracování provozních řádů. 12. Zajišťuje uzavírání smluv a kontrolu jejich platnosti pro oblast vodního hospodářství. 13. Provádí normotvorbu v oblasti vodního hospodářství. 14. Zabezpečuje výpočty a fakturaci podružných odběrů. 15. Při přípravě a kontrolu smluv posuzuje úplnost a správnost ustanovení smluv podle speciálních obecně závazných právních a interních předpisů pro oblast vodního hospodářství. 17. V rámci dotačních projektů se podílí na udržování a celkově na rozvíjení systému energetického managementu i mimo dotační projekty, směřující ke snižování energetických úspor. Je součástí " energetického managementu". Je vyžadováno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů bude vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další. PP na dobu určitou - po roce možnost na neurčitou.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.08.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.09.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.08.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.02.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.12.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.12.2011 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.07.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.12.2009 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 5ixai69
Zdroj: justice.cz
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň-střed
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz