POVODÍ OHŘE podnikové ředitelství Chomutov,
- 474 636 111
- 474 636 401 - generální ředitel
- podatelna@poh.cz
- poh@poh.cz
- jsvejkovsky@poh.cz
- zikesova@poh.cz
- Ing. Jan Svejkovský - generální ředitel
9137441/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
108441/0710 DPH účet, zveřejněn 10.04.2024 | |
CZ7320100000002800387708 DPH účet, zveřejněn 10.04.2024 |
POVODÍ OHŘE závod a provoz Terezín, - Pražská 319, Terezín
POVODÍ OHŘE závod Karlovy Vary, - Horova 2017/12, Karlovy Vary
- povodí Ohře
Povodí Ohře, státní podnik - ČS Stranná
Ing. Jana Stránská , tel.:474 636 240e-mail: stranska@poh.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 5. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 31. prosince 2024. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadavky: - střední odborné vzdělání s výučním listem, obor elektrotechnika, případně elektronika nebo automatizace - praxe minimálně 2 roky v elektrotechnice - platné osvědčení z nařízení vlády č. 194/2022 Sb. § 6 nad 1000 V nebo vyšší - schopnost čtení a orientace v technické dokumentaci - znalost řídících systémů malé vodní elektrárny, měření a regulace, hydraulické obvody, periodická údržba - znalost obsluhy a údržby malé mechanizace (travní sekačka, malotraktor) - dobrý fyzický i zdravotní stav - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) - uživatelská znalost práce na PC (MS Office) - zodpovědnost, samostatnost i schopnost týmové práce - nástup možný ihned. Charakteristika činností: - provádění obsluhy čerpací stanice a malé vodní elektrárny - provádění cyklické údržby a odborných oprav na technologických zařízeních - odstraňování zjištěných poruch, formulace zadání pro odstranění komplikovanějších poruch - vedení dokumentace o zjištěných provozních stavech v rámci prováděných kontrol zařízení - vedení provozní dokumentace (provozní deníky) - týmová práce v malém kolektivu - provádění pohotovosti v mimopracovní době Nabízíme: - zajímavou práci ve stabilním podniku - příspěvek na dovolenou, kulturu a sport, na stravování, na penzijní připojištění, - 25 dní dovolené, 5 dní rekondiční volno - předpokládaná hrubá mzda 32000 - 36000 Kč/měs. - možnost získání nových zkušeností Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny a předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jejich souhlasem uchovány v databázi uchazečů o zaměstnání vedené u Povodí Ohře, státního podniku po dobu max. 6 měsíců pro možné oslovení s nabídkou práce v této lhůtě.
Povodí Ohře, státní podnik
Ing. Jana Stránská , tel.:474 636 240e-mail: stranska@poh.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 39 000 Kč/měsíc do 46 000 Kč/měsíc |
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 15.12.2024. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadavky: - SŠ/VŠ stavebního, vodohospodářského zaměření, chemie vody - vhodné i pro absolventy - základní orientace v problematice čištění odpadních vod - základní orientace v chemismu vod - základní znalosti legislativy vod - orientace ve fungování státní správy a samosprávy - znalost práce na PC (Office, GIS) - základní znalost alespoň jednoho cizího jazyka (němčina nebo angličtina) - ŘP sk. B (aktivní řidič) - nástup nejdříve 1. února 2025 nebo dohodou. Popis pracovní činnosti: - vyjadřovací činnost k investičním akcím souvisejících s vypouštěním odpadních vod - zastupování podniku při vodoprávních a stavebních řízeních - příprava podkladů o jakosti povrchových vod. Nabízíme: - zajímavou práci ve stabilním podniku - širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů (příspěvek na penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené pro každého, možnost závodního stravování s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek na rekreaci, kulturu a sport, apod.) - motivující finanční ohodnocení - možnost získání nových zkušeností a odborný růst - pružnou pracovní dobu. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jejich souhlasem uchovány v databázi uchazečů o zaměstnání vedené u Povodí Ohře, státního podniku, po dobu max. 6 měsíců pro možné oslovení s nabídkou práce v této lhůtě.
Povodí Ohře, státní podnik
Ing. Jana Stránská , tel.:474 636 240e-mail: stranska@poh.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 28. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis nejpozději do 3.ledna 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Popis pracovní činnosti: - kontrolní činnost a provozní prohlídky strojního a elektrotechnického dlouhodobého majetku - spolupráce na vyhodnocení individuálních a komplexních zkoušek technologických zařízení - investorská činnost při realizaci staveb - vyjadřovací činnost k projektové dokumentaci, studiím, záměrům a přípravné dokumentaci - spolupráce při zpracování provozních a manipulačních řádů - spolupráce na přípravě a vyhodnocení plánu SZNR a následném dodání strojů - zajištění vzdělávacích akcí technického směru (VTZ) - kontrola agend VTZ (zdvihací, tlaková), evidence a revize tlakových nádob stabilních - metodické řízení péče o dopravní a mechanizační prostředky. Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v technickém oboru (strojní, průmyslové a vodohospodářské armatury), případně úplné střední odborné vzdělání technického směru s maturitou - osvědčení odborné způsobilosti k revizní a zkouškám tlakových zařízení (revizní technik VTZ tlakových) - praxe minimálně 5 let v oboru se strojním zaměřením - fyzická zdatnost pro pohyb v terénu a objektech ve správě POh - ŘP skupiny B (aktivní řidič) - práce na PC (MS Office), zpracování fotodokumentace, znalost AutoCAD) - znalost a orientace v projektové dokumentaci (strojí, stavební) v hydraulických schématech, znalost stavebních a technologických celků ve vodním hospodářství, hydrauliky, hydrotechniky - znalost a orientace v mapových podkladech - znalost zákona o vodách, stavebního zákona a zákona o veřejných zakázkách - zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost - termín nástupu dohodou. Nabízíme: - zajímavou práci v moderním prostředí stabilní a ekonomicky silné společnosti - širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů (příspěvek na penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, dotované stravování, příspěvek na rekreaci, kulturu a sport, sick days, apod.) - možnost získání nových zkušeností, podpora v dalším vzdělávání - pracovní doba 37,5, hod/týdně. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny a předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jejich souhlasem uchovány v databázi uchazečů o zaměstnání vedené u Povodí Ohře, státního podniku po dobu max. 6 měsíců pro možné oslovení s nabídkou práce v této lhůtě.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004506 | Stavebni prace | 83 321 750,68 Kč |
Předmětem veřejné zakázky bude realizace stavby „Jílovský potok ř. km 0,810 - 1,015 v Děčíně, úprava – Bezručova ulice“. Jedná se obnovu nábřežních zdí na levém a pravém břehu Jílovského potoka včetně dna a obnovy povrchů ulic a ploch v souběhu s Jílovským potokem. Realizace prací, které budou probíhat ve zvodnělé části koryta, budou probíhat v měsíci březnu a v termínu od 15.7. do 30.11. každého kalendářního roku.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-016935 | Stavebni prace | 8 823 176,52 Kč |
Rekonstrukce předmětného úseku Boberského potoka spočívá v odstranění stávajících zdí, na jejichž místě budou realizovány zdi nové s betonovým jádrem a žulovým obkladem. Výška rekonstruovaných zdí se pohybuje v rozmezí 1,45 – 2,35 m. Součástí stavby je realizace 5 ks žulových prahů spolu s čedičovým záhozem v úseku před a za každým prahem. V prostoru dna mezi prahy č. 1 a 2 (viz situace stavby) je plánovaná rovnanina ve dně z kamene o střední velikosti 80 cm ukládaným svým nejdelším rozměrem do dna. Součástí stavby je kácení dřevin a dočasné odstranění dvou lávek přes potok, jedná se o lávky pro pěší u č.p. 243 a 282. Před dokončením stavby bude lávka u č.p. 243 osazena zpět v původním provedení, v druhém případě bude osazena zcela nová lávka.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-027253 | Stavební práce | 155 560 000,00 Kč |
Místo plnění: Město Teplice, Ústecký kraj
Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce stávajícího nevyhovujícího profilu potoka Bystřice ve městě Teplice do bezpečného a provozuschopného stavu a s tím spojené přidružené rekonstrukce povrchu a veřejného osvětlení. Účelem tohoto oznámení je informování neomezeného okruhu dodavatelů o konání předběžné tržní konzultace k veřejné zakázce. Bližší informace jsou uveřejněny na profilu zadavatele na následující adrese: https://zakazky.eagri.cz/contract_display_14415.html Předpokládaná hodnota veřejné zakázky uvedená v bodě II.1.5) tohoto oznámení a předpokládané datum zveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení uvedené v bodě II.3) tohoto oznámení se mohou změnit.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
22. mezinárodní vodohospodářská výstava
23.05.2023 - 25.05.2023
stánek Hala 4 - 49
Zdroj: Internet
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.10.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.06.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.05.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.05.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.05.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.03.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.03.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.09.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.07.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.05.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.02.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.12.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.11.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.11.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.05.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.04.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.12.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.05.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2009 Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 7ptt8gm
Zdroj: justice.cz
POVODÍ OHŘE podnikové ředitelství Chomutov,
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz