PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.
- 543 552 111
- receptionbrno@ppg.com
NL52RB0S0409398748 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
64450-6004740003/6300 DPH účet, zveřejněn 14.10.2016 | |
CZ1963000644506004740003 DPH účet, zveřejněn 16.11.2016 |
- výroba
- barvy
- laky
- velkoobchod
- barvy
- laky
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Victoria Petrenkoe-mail: vpetrenko@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 27. 9. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Pozadavky: Plynulá angličtina, znalost účetnictví získanou praxí Praxe v oboru účetnictví a leasingu o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu oddělení leasingu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 4. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Pozadavky: Plynulá angličtina o Výborné analytické schopnosti a aktivní přístup k řešení problémů o Zkušenost s podporou databází a počítačových sítí o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o návrh, údržba a správa databází a počítačových sítí o podpora databází a počítačových sítí o analyza potřeb uživatelů, návrh řešení a implementace o technicka podpora, komunikace s uživateli Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 4. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Napln prace všeobecné účetnictví o spracování učetních dokladů a analýza účtů o komunikace s pobočkami o pravidelné měsíční závěrky o spolupráce s oddělením pohledávek a závazků o spolupráce s externím i interním auditem Pozadavky: o máš základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem (ověříme si v krátkém testu) o zvládneš práci v programu MS Excel o ovládáš Angličtinu (zejména v psané formě, ale komunikovat ústně budeš také) o znalost Oracle nebo SAP výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 17. 1. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc |
Jako AR specialista budete členem účetního týmu našeho Centra sdílených služeb. Funkce AR specialisty zahrnuje činnosti, které sledují prodej zákazníků a končí zpracováním a zaznamenáním přijaté platby za toto zboží a služby a tím související dopad v hlavní knize. Hlavní odpovědnosti o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení Qualifications - Internal Očekáváme o Pracovní zkušenosti v administrativě nebo na podobné pozici o Plynulá angličtina o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, Jako AP T&E Specialista budete členem týmu Accounts Payable ("AP") centra sdílených služeb. Funkce AP zahrnuje činnosti, které následují po nákupu a končí zpracováním a zaznamenáním platby za zboží a služby a související výdaje v hlavní knize. Klíčové odpovědnosti o Odpovědnost za podporu aplikačního nástroje PPG pro cestování a výdaje - Concur o Odpovědnost za audit cestovních výdajů dle interních pravidel a zásad o Správa programu Concur, např. identifikovat a řešit problémy s výdaji, nastavit zaměstnanecké Concur účty, porozumět a řešit problémy s rozhraním mezi systémy o Administrace korporátních karet, např. vydávání karet o Denní komunikace se zaměstnanci PPG ohledně dotazů týkajících se T&E o Eskalace potenciálních problémů, vytváření reportů o Spolupráce s týmy k zajištění bezproblémové implementace nových funkcionalit do systému Concur Požadavky o Plynulá znalost anglického jazyka, další cizí jazyk je velkou výhodou o Znalost práce s počítačem (MS Office, systém Oracle / SAP je výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat i samostatně o Komunikační dovednosti a týmový duch o Analytické schopnosti - velkou výhodou o Prozákaznický přístup Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 34 000 Kč/měsíc |
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, definování a dokumentaci kontrol nových procesů. - Monitorujte nové akvizice a standardizace v rámci PPG a provádějte vhodná opatření k zachycení organizačních změn - Identifikujte problémy, překážky a implementujte logická řešení Očekáváme: - Znalost angličtiny (jiné jazyky výhodou) slovem i písmem - Výborné organizační a administrativní schopnosti - Samostatnost, dobrý time management a také flexibilita při zvládání nečekaných situací - Proaktivní přístup a schopnost spolupracovat napříč různými funkcemi a odděleními v rámci organizace - Schopnost pracovat s velkým objemem dat, silné analytické schopnosti, dobré porozumění datům a jejich interpretace - Pokročilý uživatel MS Office (Excel) - Znalost ERP systémů jako SAP, Oracle nebo QAD výhodou - Předchozí zkušenosti v oblasti financí, účetnictví, správy leasingu, obchodu nebo správy nemovitostí výhodou. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc |
Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a španělsky? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako People operations specialist, Spain, budete pomáhat našim zaměstnancům ve Španělsku a jejich manažerům se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně tvorby zaměstnanecké dokumentace. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti. Klíčové povinnosti: o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.) o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem Kvalifikace: o Plně profesionální plynulost v angličtině a španělštině o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint) o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou) o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení o Dobrý time management a schopnost stanovit priority o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Jako Treasury Accountant budete členem Treasury týmu v oddělení hlavní knihy v Centru sdílených služeb. Budete zodpovědní za různé činnosti spojené s bankovními účty a také za podporu činností Treasury EMEA. Budete mít zásadní význam pro přesnost zůstatků hlavní knihy v rámci týmu pokladního účetnictví. Klíčové povinnosti: o Treasury účetní činnosti: párování plateb a příjmů s pohyby na bankovních účtech, měsíční odsouhlasení bankovních účtů do hlavní knihy, manuální platby o Účtování úvěrů o Zpracování transakcí cash poolingu, cash flow, FX prognózování a další reporting o Ostatní účetní činnosti a odsouhlasení hlavní knihy o Spolupráce s různými týmy v rámci PPG o Spolupráce s externím a interním auditem o Komunikace s finančními pracovníky země a bankami Kvalifikace: o Vzdělání v oblasti účetnictví/finančnictví (středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání) nebo prokazatelné účetní dovednosti o Dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem) o Znalost Oracle/SAP a zkušenost na obdobné pozici v nadnárodní společnosti výhodou o Zkušenosti s US GAAP a porozumění SOX výhodou o Zaměření na detail, time management o Velmi dobré komunikační a mezilidské dovednosti o Týmový hráč se schopností učit se a pracovat Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 4. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Pozadavky: Plynulá angličtina, základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Victoria Petrenkoe-mail: vpetrenko@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 100 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: Jako konzultant GTS v programu Connect PPG S/4 HANA budete zodpovědný především za: - Podpora s návrhem a implementací modulů SAP GTS v celé organizaci - Schopnost pochopit globální a lokalizované obchodní procesy a převádět právní a obchodní požadavky do řešení SAP GTS - Analyzovat a navrhovat nová IT řešení a zapsáním specifikace RICEFW Požadavky: - Je vyžadována sada funkčních prokazatelných dovedností - konfigurace a přizpůsobení SAP - Výborná angličtina slovem i písmem - Znalost modulů SAP GTS: praxe s různými moduly v rámci SAP GTS, včetně řízení shody, celní správy a správy obchodních preferencí - Výborné komunikační dovednosti pro vyjasnění a ověření si obchodní požadavky v oblasti globálního obchodu - Schopnost nakonfigurovat SAP GTS tak, aby vyhovoval specifickým obchodním požadavkům. To zahrnuje nastavení kmenových dat, definování pravidel a konfiguraci kontrol souladu - Integrace s jinými moduly SAP: Znalost integrace SAP GTS s jinými moduly SAP (S/4HANA) a systémy třetích stran - Globální obchodní předpisy: znalost mezinárodních obchodních předpisů, vývozních kontrol, dovozní/vývozní dokumentace a dodržování celních předpisů - Cla a obchodní dohody: znalost tarifů, cel a obchodních dohod mezi zeměmi - Řízení rizik: Schopnost posoudit a zmírnit rizika související s dodržováním obchodních podmínek - Technická architektura SAP GTS: znalost technické architektury SAP GTS, včetně replikace dat, systémových komponent a rozhraní - ABAP: základní znalost programování ABAP pro vlastní vylepšení - Migrace dat: zkušenosti s migrací dat ze starších systémů do SAP GTS Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem Jako Credit Back Office Specialist budete poskytovat širokou škálu podpory úvěrových a hotovostních aplikací. Tato podpora je zásadní pro zajištění ochrany aktiv PPG sledováním úvěrového rizika zákazníků a zaručením včasného příjmu a zaúčtování plateb. KLÍČOVÉ POVINNOSTI o Credit Back Office operace - podpora při nastavování nového zákazníka, správa uvolnění objednávek, kontrola úvěrového limitu, reporting, komunikace s pojišťovnou o Příprava podkladů pro schvalování úvěrů, roční kontroly, obnovení úvěru, návrhy klientských úvěrů o Pomoc při získávání informací o převodech/platbách od zákazníků se zaměřením na identifikaci řešení pro zlepšení procesů aplikace hotovosti o Systém podpory (nové uživatelské nastavení, resetování hesla, řešení chyb, dobropisy a dotazy zákazníků) o Komunikace s interními (místní úvěrové týmy, treasury, hlavní kniha, pohledávky a závazky) a externími zákazníky pro zajištění hladkého a efektivního provozu o Pomoc při zlepšování obchodních procesů, přechodech a projektech rozšíření rozsahu KVALIFIKACE o Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání o 2 roky a víceleté zkušenosti v oblasti účetnictví, hotovostních aplikací a/nebo úvěrů a inkas o Nutná pokročilá znalost angličtiny (slovem i písmem) o Znalost práce na PC (MS Office, MS Access, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné o Zkušenost ze zákaznického servisu a komunikační dovednosti Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.Chceš získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Máš za sebou pár ročníků VŠ s ekonomickým nebo podobným zaměřením? Hledáš dlouhodobou brigádu a baví Tě práce v administrativě? Chceš pracovat na poloviční úvazek a stíhat tak i svoje další aktivity? Zkus to u nás! Hlavní odpovědnosti o V rámci AR IC pozice budeš pomáhat s řešením nezaplacením faktur v rámci Intercompany. o Budeš posílat pravidelné přehledy s detaily o nesplaceným fakturách, komunikovat s kolegy v oddělení i mimo něj. o Tvým úkolem bude řešit dotazy a vyhledávat všechny potřebné informace ohledně plateb a problematických faktur a komunikovat především e-mailově v angličtině s kolegy v Čechách i v dalších regionech PPG. Očekáváme o Domluvit se anglicky (hlavně po e-mailu) o Studium na VŠ ekonomického nebo finančního zaměření (pozice je ideální pro studenty vyšších ročníků) o Přátelský přístup a proaktivitu o Chuť pracovat v administrativě + práce na PC
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 34 000 Kč/měsíc |
Business Finance Analyst je členem týmu GBFS Brno se sídlem v Brně SSC a podporuje regionální týmy podnikových financí a jednotlivce tím, že shromažďuje, zaznamenává, analyzuje a interpretuje finanční/obchodní informace. Hraje klíčovou roli při poskytování finančních odborných znalostí a podpory různým zainteresovaným stranám v regionu a ve spojení s transakčními týmy (GL/AP/AR) se sídlem v Brně SSC. Pozice vyžaduje silné finanční a IT zázemí a vysoký stupeň plánovacích, analytických, organizačních a interpersonálních dovedností. Hlavní odpovědnosti: - Poskytovat účinnou a včasnou podporu regionálním týmům podnikových financí a jednotlivcům v následujících oblastech: o Účast na měsíčních závěrečných činnostech a případně podpora měsíčního předpovědního procesu o Činnosti finanční analýzy o Příprava interního, ale v případě potřeby podpůrného i externího reportingu o Spolupráce s týmem Central Costing v oblasti účtování nákladů a zásob o Účast a podpora procesu přípravy ročního plánu o Pomoc podniku při identifikaci příležitostí a řízení standardizačních snah a zlepšení o Četné ad hoc analýzy a podpůrné projekty o Cestování do podporovaných regionů (maximálně 20 % času). Očekáváme: o Dva nebo tři roky praxe na souvisejících pozicích v účetní/finanční oblasti, vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie nebo obchodní administrativa výhodou o Mezi osobní silné stránky patří spolehlivost, vnímavost, silné analytické a interpersonální dovednosti o Pozitivní přístup, schopnost spolupracovat a otevřeně komunikovat v týmu, převzít zodpovědnost o Strukturovaný a nezávislý přístup k práci o Velmi dobrá znalost angličtiny v mluveném i písemném projevu, druhý jazyk výhodou o Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, MS Access a ORACLE/SAP) Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Role AP IC Specialist je součástí Centra sdílených služeb v Brně. Podporujeme naše evropské závody PPG - interní zpracování závazků a pohledávek GL a HR se zaměřením na nejvyšší kvalitu služeb všem podporovaným subjektům. Pokud se zajímáte o účetnictví a vnitropodnikové, jste komunikativní člověk s novými výzvami; je to pro vás ideální kariérní příležitost! Odpovědnosti na této pozici: o Závazkové operace - účtování dodavatelských faktur během každodenního provozu o Klíčový kontakt pro vnitropodnikové dodavatele o Komunikace s interními zákazníky a dodavateli za účelem zajištění hladkého a efektivního provozu, zajištění eskalace a vyřešení všech problémů v definovaných časových horizontech o Efektivní řešení dotazů & kontrolní činnosti o Pod přímým dohledem zadávání dat, ukládání a uchovávání finančních informací pro vedení pro finanční výkazy Očekáváme: o Pozitivní přístup s dobrými komunikačními schopnostmi o Relevantní vzdělání (obchodní administrativa / účetnictví / finance) je výhodou o Velmi dobrá angličtina (slovem i písmem) je nutností o Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou o Uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Outlook, Excel) o Znalost ERP systému (SAP, Oracle, Autopart) výhodou o Osobnost orientovaná na výsledek se zaměřením na detail a termíny o Flexibilita a odolnost vůči stresu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Role AP Specialist je součástí Centra sdílených služeb v Brně. Podporujeme naše evropské závody PPG - interní zpracování závazků a pohledávek GL a HR se zaměřením na nejvyšší kvalitu služeb všem podporovaným subjektům. Pokud se zajímáte o účetnictví a vnitropodnikové finance, jste komunikativní člověk s novými výzvami; je to pro vás ideální kariérní příležitost! Klíčové dopovědnosti na této pozici: o Zpracování dokladů o došlých účtech (ověření faktur, párování, kódování, řešení nesrovnalostí cena/množství, záznam do systému závazků) o Komunikace s externími dodavateli (poptávky, dotazy) o Závěrečné činnosti a výkaznictví na konci měsíce o Prohlášení a odsouhlasení dodavatele o Spolupráce s ostatními členy týmu se zaměřením na dosažení KPI Kvalifikace o Pozitivní přístup s dobrými komunikačními schopnostmi o Relevantní vzdělání (obchodní administrativa / účetnictví / finance) je výhodou o Velmi dobrá angličtina (slovem i písmem) je nutností o Předchozí zkušenost na obdobné pozici - velkou výhodou o uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Outlook, Excel) o Znalost ERP systému (SAP, Oracle, Autopart) výhodou o Osobnost orientovaná na výsledek se zaměřením na detail a termíny o Flexibilita a odolnost vůči stresu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Jako Credit Controller budete denně analyzovat úvěrové riziko za účelem dodržování a výkaznictví, řídit úvěrové riziko a proces uvolňování objednávek, řešit smlouvy o úvěrové podpoře a marže s protistranami. Klíčové povinnosti: o Key Credit Back Office operace - podpora při nastavování nového zákazníka, správa uvolnění objednávek, kontrola úvěrového limitu, reporting, komunikace s pojišťovnou o Minimalizujte riziko nedobytných pohledávek nastavením vhodných úvěrových limitů o Připravte balíčky schvalování úvěrů, roční kontroly, obnovení úvěru, návrhy klientských úvěrů o Komunikujte s interními a externími stranami (místní kreditní týmy, treasury, GL, AP, ...), abyste zajistili hladký a efektivní provoz o Udržujte úložiště dokumentů o Pomoc při zlepšování obchodních procesů, přechodech a projektech rozšíření rozsahu AR Očekáváme: o Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání o Vystudované finance výhodou, znalost kreditu velkou výhodou o Požadujeme dobrou znalost angličtiny (slovem i písmem) o Znalost práce na PC (MS Office, MS Access, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné o Prokázal efektivní zákaznický servis a komunikační dovednosti Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Jako FA Accountant budete jako člen Centra sdílených služeb odpovědný za účtování obecného a dlouhodobého majetku. Budete mít zásadní význam pro přesnost hlavní knihy a správu účtů GL/FA. KLÍČOVÉ POVINNOSTI: o Obecné účetnictví / Účetnictví dlouhodobého majetku podle standardů US GAAP o Vykazování v souladu s US GAAP o Měsíční odsouhlasení mezi registry dlouhodobého majetku a účty hlavní knihy o Koordinace účetnictví FA s několika evropskými zařízeními o Koordinace externích a interních auditů o Zpracovávat a monitorovat aktualizace dílčích účetních knih FA na základě interních požadavků/postupů o Koordinace a komunikace s interními zákazníky a dodavateli (finanční oddělení Brno-GL/AP/AR/TR, místní finanční manažeři ve výrobních závodech) pro zajištění hladkého a efektivního účtování dlouhodobého majetku KVALIFIKACE: o Vzdělání v oblasti účetnictví, financí (SŠ nebo VŠ) o Praxe v účetnictví/financi výhodou o Zkušenosti na obdobné pozici v nadnárodní společnosti výhodou o Znalost SAP, Oracle nebo jakéhokoli účetního softwaru je výhodou o Dobrá úroveň angličtiny (slovem i písmem) o Velmi dobré komunikační a mezilidské dovednosti, orientace na zákazníka o Vynikající organizační schopnostmi Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc |
Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a dalším jazykem? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako PPSC Partner budete našim zaměstnancům v jedné z evropských zemí (v závislosti na vašich jazykových znalostech) a jejich manažerům pomáhat se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně dokumentace zaměstnanců stvoření. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti. Klíčové povinnosti: o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.) o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem v jazyce podporované země Kvalifikace: o Plná profesionální plynulost v angličtině a dalším jazyce o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint) o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou) o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení o Dobrý time management a schopnost stanovit priority o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday velkou výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Jako Treasury Specialist budete členem Centra sdílených služeb a budete zodpovědní za transakce a činnosti spojené s bankovními aktivitami a také za podporu treasury aktivit v regionu EMEA. Budete mít zásadní význam pro přesnost zůstatků hlavní knihy v rámci treasury týmu. Klíčové povinnosti: o Treasury činnosti: zpracování plateb (automatické běhy plateb, proces nettingu, …) o Pravidelná spolupráce s Treasury Accountants, AP, AR týmy o Spolupráce s EMEA Front Office o Spolupráce s externími a interními audity o Komunikace s finančním personálem dané země Kvalifikace: o Domluvit se anglicky o Schopnost učit se a mít smysl pro detail o Velmi dobré komunikační dovednosti o Pracovat samostatně i v rámci týmu o Uživatelská zkušenost s PC (MS Office, účetní software, SAP / ORACLE - výhodou) o Pozice vhodná pro absolventy Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Jako AR IC Specialist budete členem týmu Shared Services Center Intercompany. Pohledávka ("AR") zahrnuje činnosti s řešením nezaplacení faktur v rámci vnitropodnikových transakcích. Klíčové povinnosti na této pozici: o V rámci týmu AR IC budete řešit nezaplacené faktury v rámci vnitropodnikových transakcích. o Pravidelný reporting s podrobnostmi o neuhrazených fakturách, komunikace s kolegy v oddělení i mimo něj. o Řešit dotazy a vyhledávat všechny potřebné informace týkající se plateb a problematických faktur a komunikovat převážně e-mailem v angličtině s kolegy v ČR i v ostatních regionech PPG. Očekáváme: o Preferována je střední škola (finance/účetnictví) nebo praxe v administrativě o Plynulá angličtina (sloevm i písmem) o Znalost práce na PC (MS Office, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné o Vynikající komunikační a mezilidské dovednosti o Vynikající dovednosti v oblasti služeb zákazníkům Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 34 000 Kč/měsíc |
Jako DPH Specialista budete zodpovídat za zpracovávání přiznání k DPH a souvisejících hlášení pro celou Evropu. V našem brněnském DPH týmu na vás čeká 14 přátelských kolegů, kteří spolu rádi tráví čas i ve volném čase. Náš tým neustálé roste již po dobu několika let a očekáváme další růst I v budoucnu. Tato pozice je skvělou PŘÍLEŽITOSTÍ STÁT SE DAŇOVÝM EXPERTEM v mezinárodní společnosti. Můžete být součástí nejrůznějších zajímavých projektů v oblasti DPH a vybudovat si dobrou znalost díky našim školením (ACCA, zkoušky daňového poradce). Porostete s námi! K tomu všemu budete spolupracovat s kolegy napříč celou Evropou. Naše práce zahrnuje: o Připravujeme DPH přiznání, souhrnná hlášení, kontrolní výkazy, Intrastaty a dalších související výkazy pro spoustu Evropských zemí. #Data will be your world! o Radíme ostatním týmům a pomáháme jim s daňovými nástrahami o Spolupracujeme s daňovými poradci a dalšími zúčastněnými stranami o Jsme součástí různých finančních projektů, kde zodpovídáme za řádné daňové nastavení o Zajišťujeme podporu interních a externích auditů Od budoucího kolegy očekáváme: o Zkušenosti v oblasti daní nebo financí ze školy nebo předchozího zaměstnání. Studenti jsou vítáni! o Plynulou angličtinu, kterou využijete při každodenní komunikaci se zahraničními kolegy o Uživatelská znalost MS Office, zejména MS Excel by měl být váš kamarád o Smysl pro odpovědnost, analytické myšlení a dobrý time management o Chuť přicházet s vlastními nápady o Schopnost samostatně pracovat na zadaném úkolu a zároveň spolupracovat v týmu o Druhý cizí jazyk, znalost SAP/Oracle je výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc |
Rádi pracujete s čísly? Zajímáte se o učetnictví? Přijďte nabrat nové zkušenosti do mezinárodní společnosti jako GL Accountant. Nabízíme skvělé zaškolení a přátelskou atmosrféru! CO BUDETE MÍT NA STAROSTI? o zpracování učetních dokladů a analýzu účtů o komunikaci s pobočkami o pravidelné měsíční závěrky o spolupráci s oddělením pohledávek a závazků o spolupráci s externím i interním auditem BUDEME RÁDI POKUD BUDETE MÍT: o základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem (ověříme si v krátkém testu) o zkušenosti v programu MS Excel o Angličtinu slovem, písmem o zkušenost s programy Oracle nebo SAP - výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Victoria Petrenkoe-mail: vpetrenko@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 8. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem. Požadavky: o Plynulá angličtina, znalost účetnictví získanou praxí o Praxe v oboru účetnictví a leasingu o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Náplň práce: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu oddělení leasingu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Jako AR specialista budete členem účetního týmu Centra sdílených služeb Accounts Receivable. Funkce Accounts Receivable ("AR") zahrnuje činnosti, které následují po prodeji zákazníkům a končí zpracováním a záznamem přijaté platby za toto zboží a služby a související dopad na hlavní knihu. Klíčové povinnosti: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) pro zajištění hladkého a efektivního provozu, zajištění eskalace a vyřešení všech problémů v časovém rámci. o Udržuje vhodný pracovní vztah s klientem o Operace s pohledávkami - hotovostní aplikace, ruční vytváření transakcí, sledování rozhraní o Přesná údržba kmenových dat zákazníků v systému SAP Ledger o Pomoc při zlepšování obchodních procesů, přechodech a projektech rozšíření rozsahu AR o Spolupráce na nastavení a vývoji SAP o Spravovat a inkasovat neuhrazené pohledávky s následným včasným přijetím platby Očekáváme: o Pracovní zkušenosti v administrativě nebo obdobné pozici o Plynulá znalost angličtiny (slovem i písmem) o Znalost práce na PC (MS Office, MS Access, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné o Velmi dobré komunikační a mezilidské dovednosti o Dobré dovednosti v oblasti služeb zákazníkům Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 4. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Pozadavky: Plynulá angličtina o Výborné analytické schopnosti a aktivní přístup k řešení problémů o Zkušenost se systémovou analýzou/architekturou případně provozem systémů o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o analýza, údržba a správa aplikací o podpora pro firemní aplikace o analyza potřeb uživatelů, návrh řešení a implementace o technicka podpora, komunikace s uživateli Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo
Veverkova K.e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 4. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Pozadavky: Plynulá angličtina, základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Zdroj: Úřad práce
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 14.06.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.01.2010 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: aiquavy
Zdroj: justice.cz
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz