PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.

27199789DIČ CZ27199789
OFICIÁLNÍ NÁZEV PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.
Kontakty
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
NL52RB0S0409398748
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
64450-6004740003/6300
DPH účet, zveřejněn 14.10.2016
6300
CZ1963000644506004740003
DPH účet, zveřejněn 16.11.2016
6300
Youtube video
PPG
10700 odběratelů ‧ 405 videí
PPG: We protect and beautify the world.
Činnosti firmy  
Volná pracovní místa
EMEA Lease Coordinator/ EMEA koordinátor leasingových smluv (3 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Victoria Petrenko
e-mail: vpetrenko@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 27. 9. 2022
Mzdové rozpětí:od 28 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozadavky: Plynulá angličtina, znalost účetnictví získanou praxí Praxe v oboru účetnictví a leasingu o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu oddělení leasingu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Specialisté v oblasti databází a počítačových sítí (4 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 12. 4. 2022
Mzdové rozpětí:od 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozadavky: Plynulá angličtina o Výborné analytické schopnosti a aktivní přístup k řešení problémů o Zkušenost s podporou databází a počítačových sítí o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o návrh, údržba a správa databází a počítačových sítí o podpora databází a počítačových sítí o analyza potřeb uživatelů, návrh řešení a implementace o technicka podpora, komunikace s uživateli Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

GL Accountant /Účetní (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 12. 4. 2022
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Napln prace všeobecné účetnictví o spracování učetních dokladů a analýza účtů o komunikace s pobočkami o pravidelné měsíční závěrky o spolupráce s oddělením pohledávek a závazků o spolupráce s externím i interním auditem Pozadavky: o máš základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem (ověříme si v krátkém testu) o zvládneš práci v programu MS Excel o ovládáš Angličtinu (zejména v psané formě, ale komunikovat ústně budeš také) o znalost Oracle nebo SAP výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

AR Specialist/ účetní pohledávek
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 17. 1. 2022
Mzdové rozpětí:od 28 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako AR specialista budete členem účetního týmu našeho Centra sdílených služeb. Funkce AR specialisty zahrnuje činnosti, které sledují prodej zákazníků a končí zpracováním a zaznamenáním přijaté platby za toto zboží a služby a tím související dopad v hlavní knize. Hlavní odpovědnosti o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení Qualifications - Internal Očekáváme o Pracovní zkušenosti v administrativě nebo na podobné pozici o Plynulá angličtina o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

AP T&E Specialist / Fakturant cestovních výdajů (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, Jako AP T&E Specialista budete členem týmu Accounts Payable ("AP") centra sdílených služeb. Funkce AP zahrnuje činnosti, které následují po nákupu a končí zpracováním a zaznamenáním platby za zboží a služby a související výdaje v hlavní knize. Klíčové odpovědnosti o Odpovědnost za podporu aplikačního nástroje PPG pro cestování a výdaje - Concur o Odpovědnost za audit cestovních výdajů dle interních pravidel a zásad o Správa programu Concur, např. identifikovat a řešit problémy s výdaji, nastavit zaměstnanecké Concur účty, porozumět a řešit problémy s rozhraním mezi systémy o Administrace korporátních karet, např. vydávání karet o Denní komunikace se zaměstnanci PPG ohledně dotazů týkajících se T&E o Eskalace potenciálních problémů, vytváření reportů o Spolupráce s týmy k zajištění bezproblémové implementace nových funkcionalit do systému Concur Požadavky o Plynulá znalost anglického jazyka, další cizí jazyk je velkou výhodou o Znalost práce s počítačem (MS Office, systém Oracle / SAP je výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat i samostatně o Komunikační dovednosti a týmový duch o Analytické schopnosti - velkou výhodou o Prozákaznický přístup Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

EMEA and USCA Lease Coordinator (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 34 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, definování a dokumentaci kontrol nových procesů. - Monitorujte nové akvizice a standardizace v rámci PPG a provádějte vhodná opatření k zachycení organizačních změn - Identifikujte problémy, překážky a implementujte logická řešení Očekáváme: - Znalost angličtiny (jiné jazyky výhodou) slovem i písmem - Výborné organizační a administrativní schopnosti - Samostatnost, dobrý time management a také flexibilita při zvládání nečekaných situací - Proaktivní přístup a schopnost spolupracovat napříč různými funkcemi a odděleními v rámci organizace - Schopnost pracovat s velkým objemem dat, silné analytické schopnosti, dobré porozumění datům a jejich interpretace - Pokročilý uživatel MS Office (Excel) - Znalost ERP systémů jako SAP, Oracle nebo QAD výhodou - Předchozí zkušenosti v oblasti financí, účetnictví, správy leasingu, obchodu nebo správy nemovitostí výhodou. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

People operations specialist, Spain (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 33 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a španělsky? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako People operations specialist, Spain, budete pomáhat našim zaměstnancům ve Španělsku a jejich manažerům se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně tvorby zaměstnanecké dokumentace. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti. Klíčové povinnosti: o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.) o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem Kvalifikace: o Plně profesionální plynulost v angličtině a španělštině o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint) o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou) o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení o Dobrý time management a schopnost stanovit priority o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Treasury Accountant (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako Treasury Accountant budete členem Treasury týmu v oddělení hlavní knihy v Centru sdílených služeb. Budete zodpovědní za různé činnosti spojené s bankovními účty a také za podporu činností Treasury EMEA. Budete mít zásadní význam pro přesnost zůstatků hlavní knihy v rámci týmu pokladního účetnictví. Klíčové povinnosti: o Treasury účetní činnosti: párování plateb a příjmů s pohyby na bankovních účtech, měsíční odsouhlasení bankovních účtů do hlavní knihy, manuální platby o Účtování úvěrů o Zpracování transakcí cash poolingu, cash flow, FX prognózování a další reporting o Ostatní účetní činnosti a odsouhlasení hlavní knihy o Spolupráce s různými týmy v rámci PPG o Spolupráce s externím a interním auditem o Komunikace s finančními pracovníky země a bankami Kvalifikace: o Vzdělání v oblasti účetnictví/finančnictví (středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání) nebo prokazatelné účetní dovednosti o Dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem) o Znalost Oracle/SAP a zkušenost na obdobné pozici v nadnárodní společnosti výhodou o Zkušenosti s US GAAP a porozumění SOX výhodou o Zaměření na detail, time management o Velmi dobré komunikační a mezilidské dovednosti o Týmový hráč se schopností učit se a pracovat Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

AR Specialist/ účetní pohledávek (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 12. 4. 2022
Mzdové rozpětí:od 28 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozadavky: Plynulá angličtina, základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

SAP GTS Consultant / SAP GTS Konsultant (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Victoria Petrenko
e-mail: vpetrenko@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 100 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: Jako konzultant GTS v programu Connect PPG S/4 HANA budete zodpovědný především za: - Podpora s návrhem a implementací modulů SAP GTS v celé organizaci - Schopnost pochopit globální a lokalizované obchodní procesy a převádět právní a obchodní požadavky do řešení SAP GTS - Analyzovat a navrhovat nová IT řešení a zapsáním specifikace RICEFW Požadavky: - Je vyžadována sada funkčních prokazatelných dovedností - konfigurace a přizpůsobení SAP - Výborná angličtina slovem i písmem - Znalost modulů SAP GTS: praxe s různými moduly v rámci SAP GTS, včetně řízení shody, celní správy a správy obchodních preferencí - Výborné komunikační dovednosti pro vyjasnění a ověření si obchodní požadavky v oblasti globálního obchodu - Schopnost nakonfigurovat SAP GTS tak, aby vyhovoval specifickým obchodním požadavkům. To zahrnuje nastavení kmenových dat, definování pravidel a konfiguraci kontrol souladu - Integrace s jinými moduly SAP: Znalost integrace SAP GTS s jinými moduly SAP (S/4HANA) a systémy třetích stran - Globální obchodní předpisy: znalost mezinárodních obchodních předpisů, vývozních kontrol, dovozní/vývozní dokumentace a dodržování celních předpisů - Cla a obchodní dohody: znalost tarifů, cel a obchodních dohod mezi zeměmi - Řízení rizik: Schopnost posoudit a zmírnit rizika související s dodržováním obchodních podmínek - Technická architektura SAP GTS: znalost technické architektury SAP GTS, včetně replikace dat, systémových komponent a rozhraní - ABAP: základní znalost programování ABAP pro vlastní vylepšení - Migrace dat: zkušenosti s migrací dat ze starších systémů do SAP GTS Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Credit Back Office Specialist / CBO Specialista (4 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 4. 9. 2024
Mzdové rozpětí:od 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt e-mailem Jako Credit Back Office Specialist budete poskytovat širokou škálu podpory úvěrových a hotovostních aplikací. Tato podpora je zásadní pro zajištění ochrany aktiv PPG sledováním úvěrového rizika zákazníků a zaručením včasného příjmu a zaúčtování plateb. KLÍČOVÉ POVINNOSTI o Credit Back Office operace - podpora při nastavování nového zákazníka, správa uvolnění objednávek, kontrola úvěrového limitu, reporting, komunikace s pojišťovnou o Příprava podkladů pro schvalování úvěrů, roční kontroly, obnovení úvěru, návrhy klientských úvěrů o Pomoc při získávání informací o převodech/platbách od zákazníků se zaměřením na identifikaci řešení pro zlepšení procesů aplikace hotovosti o Systém podpory (nové uživatelské nastavení, resetování hesla, řešení chyb, dobropisy a dotazy zákazníků) o Komunikace s interními (místní úvěrové týmy, treasury, hlavní kniha, pohledávky a závazky) a externími zákazníky pro zajištění hladkého a efektivního provozu o Pomoc při zlepšování obchodních procesů, přechodech a projektech rozšíření rozsahu KVALIFIKACE o Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání o 2 roky a víceleté zkušenosti v oblasti účetnictví, hotovostních aplikací a/nebo úvěrů a inkas o Nutná pokročilá znalost angličtiny (slovem i písmem) o Znalost práce na PC (MS Office, MS Access, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné o Zkušenost ze zákaznického servisu a komunikační dovednosti Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

AR IC Collections Specialist / specialista vnitropodnikových pohledávek (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.Chceš získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Máš za sebou pár ročníků VŠ s ekonomickým nebo podobným zaměřením? Hledáš dlouhodobou brigádu a baví Tě práce v administrativě? Chceš pracovat na poloviční úvazek a stíhat tak i svoje další aktivity? Zkus to u nás! Hlavní odpovědnosti o V rámci AR IC pozice budeš pomáhat s řešením nezaplacením faktur v rámci Intercompany. o Budeš posílat pravidelné přehledy s detaily o nesplaceným fakturách, komunikovat s kolegy v oddělení i mimo něj. o Tvým úkolem bude řešit dotazy a vyhledávat všechny potřebné informace ohledně plateb a problematických faktur a komunikovat především e-mailově v angličtině s kolegy v Čechách i v dalších regionech PPG. Očekáváme o Domluvit se anglicky (hlavně po e-mailu) o Studium na VŠ ekonomického nebo finančního zaměření (pozice je ideální pro studenty vyšších ročníků) o Přátelský přístup a proaktivitu o Chuť pracovat v administrativě + práce na PC

Business Finance Analyst (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 34 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Business Finance Analyst je členem týmu GBFS Brno se sídlem v Brně SSC a podporuje regionální týmy podnikových financí a jednotlivce tím, že shromažďuje, zaznamenává, analyzuje a interpretuje finanční/obchodní informace. Hraje klíčovou roli při poskytování finančních odborných znalostí a podpory různým zainteresovaným stranám v regionu a ve spojení s transakčními týmy (GL/AP/AR) se sídlem v Brně SSC. Pozice vyžaduje silné finanční a IT zázemí a vysoký stupeň plánovacích, analytických, organizačních a interpersonálních dovedností. Hlavní odpovědnosti: - Poskytovat účinnou a včasnou podporu regionálním týmům podnikových financí a jednotlivcům v následujících oblastech: o Účast na měsíčních závěrečných činnostech a případně podpora měsíčního předpovědního procesu o Činnosti finanční analýzy o Příprava interního, ale v případě potřeby podpůrného i externího reportingu o Spolupráce s týmem Central Costing v oblasti účtování nákladů a zásob o Účast a podpora procesu přípravy ročního plánu o Pomoc podniku při identifikaci příležitostí a řízení standardizačních snah a zlepšení o Četné ad hoc analýzy a podpůrné projekty o Cestování do podporovaných regionů (maximálně 20 % času). Očekáváme: o Dva nebo tři roky praxe na souvisejících pozicích v účetní/finanční oblasti, vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie nebo obchodní administrativa výhodou o Mezi osobní silné stránky patří spolehlivost, vnímavost, silné analytické a interpersonální dovednosti o Pozitivní přístup, schopnost spolupracovat a otevřeně komunikovat v týmu, převzít zodpovědnost o Strukturovaný a nezávislý přístup k práci o Velmi dobrá znalost angličtiny v mluveném i písemném projevu, druhý jazyk výhodou o Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, MS Access a ORACLE/SAP) Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

AP IC Specialist / Vnitropodnikový Fakturant (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Role AP IC Specialist je součástí Centra sdílených služeb v Brně. Podporujeme naše evropské závody PPG - interní zpracování závazků a pohledávek GL a HR se zaměřením na nejvyšší kvalitu služeb všem podporovaným subjektům. Pokud se zajímáte o účetnictví a vnitropodnikové, jste komunikativní člověk s novými výzvami; je to pro vás ideální kariérní příležitost! Odpovědnosti na této pozici: o Závazkové operace - účtování dodavatelských faktur během každodenního provozu o Klíčový kontakt pro vnitropodnikové dodavatele o Komunikace s interními zákazníky a dodavateli za účelem zajištění hladkého a efektivního provozu, zajištění eskalace a vyřešení všech problémů v definovaných časových horizontech o Efektivní řešení dotazů & kontrolní činnosti o Pod přímým dohledem zadávání dat, ukládání a uchovávání finančních informací pro vedení pro finanční výkazy Očekáváme: o Pozitivní přístup s dobrými komunikačními schopnostmi o Relevantní vzdělání (obchodní administrativa / účetnictví / finance) je výhodou o Velmi dobrá angličtina (slovem i písmem) je nutností o Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou o Uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Outlook, Excel) o Znalost ERP systému (SAP, Oracle, Autopart) výhodou o Osobnost orientovaná na výsledek se zaměřením na detail a termíny o Flexibilita a odolnost vůči stresu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

AP Specialist/ Fakturant (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Role AP Specialist je součástí Centra sdílených služeb v Brně. Podporujeme naše evropské závody PPG - interní zpracování závazků a pohledávek GL a HR se zaměřením na nejvyšší kvalitu služeb všem podporovaným subjektům. Pokud se zajímáte o účetnictví a vnitropodnikové finance, jste komunikativní člověk s novými výzvami; je to pro vás ideální kariérní příležitost! Klíčové dopovědnosti na této pozici: o Zpracování dokladů o došlých účtech (ověření faktur, párování, kódování, řešení nesrovnalostí cena/množství, záznam do systému závazků) o Komunikace s externími dodavateli (poptávky, dotazy) o Závěrečné činnosti a výkaznictví na konci měsíce o Prohlášení a odsouhlasení dodavatele o Spolupráce s ostatními členy týmu se zaměřením na dosažení KPI Kvalifikace o Pozitivní přístup s dobrými komunikačními schopnostmi o Relevantní vzdělání (obchodní administrativa / účetnictví / finance) je výhodou o Velmi dobrá angličtina (slovem i písmem) je nutností o Předchozí zkušenost na obdobné pozici - velkou výhodou o uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Outlook, Excel) o Znalost ERP systému (SAP, Oracle, Autopart) výhodou o Osobnost orientovaná na výsledek se zaměřením na detail a termíny o Flexibilita a odolnost vůči stresu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Credit Controller (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako Credit Controller budete denně analyzovat úvěrové riziko za účelem dodržování a výkaznictví, řídit úvěrové riziko a proces uvolňování objednávek, řešit smlouvy o úvěrové podpoře a marže s protistranami. Klíčové povinnosti: o Key Credit Back Office operace - podpora při nastavování nového zákazníka, správa uvolnění objednávek, kontrola úvěrového limitu, reporting, komunikace s pojišťovnou o Minimalizujte riziko nedobytných pohledávek nastavením vhodných úvěrových limitů o Připravte balíčky schvalování úvěrů, roční kontroly, obnovení úvěru, návrhy klientských úvěrů o Komunikujte s interními a externími stranami (místní kreditní týmy, treasury, GL, AP, ...), abyste zajistili hladký a efektivní provoz o Udržujte úložiště dokumentů o Pomoc při zlepšování obchodních procesů, přechodech a projektech rozšíření rozsahu AR Očekáváme: o Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání o Vystudované finance výhodou, znalost kreditu velkou výhodou o Požadujeme dobrou znalost angličtiny (slovem i písmem) o Znalost práce na PC (MS Office, MS Access, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné o Prokázal efektivní zákaznický servis a komunikační dovednosti Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

FA Accountant / Účetní dlouhodobého majetku (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako FA Accountant budete jako člen Centra sdílených služeb odpovědný za účtování obecného a dlouhodobého majetku. Budete mít zásadní význam pro přesnost hlavní knihy a správu účtů GL/FA. KLÍČOVÉ POVINNOSTI: o Obecné účetnictví / Účetnictví dlouhodobého majetku podle standardů US GAAP o Vykazování v souladu s US GAAP o Měsíční odsouhlasení mezi registry dlouhodobého majetku a účty hlavní knihy o Koordinace účetnictví FA s několika evropskými zařízeními o Koordinace externích a interních auditů o Zpracovávat a monitorovat aktualizace dílčích účetních knih FA na základě interních požadavků/postupů o Koordinace a komunikace s interními zákazníky a dodavateli (finanční oddělení Brno-GL/AP/AR/TR, místní finanční manažeři ve výrobních závodech) pro zajištění hladkého a efektivního účtování dlouhodobého majetku KVALIFIKACE: o Vzdělání v oblasti účetnictví, financí (SŠ nebo VŠ) o Praxe v účetnictví/financi výhodou o Zkušenosti na obdobné pozici v nadnárodní společnosti výhodou o Znalost SAP, Oracle nebo jakéhokoli účetního softwaru je výhodou o Dobrá úroveň angličtiny (slovem i písmem) o Velmi dobré komunikační a mezilidské dovednosti, orientace na zákazníka o Vynikající organizační schopnostmi Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

PPSC Partner / HR Support (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 33 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Komunikujete rádi s lidmi? Zajímají vás témata související s personalistikou? Jste týmový hráč, dobře organizovaný a rádi pracujete s daty? Umíte anglicky a dalším jazykem? Pak můžete být tím nejlepším kandidátem do jednoho z našich týmů PPSC. Zkratka PPSC znamená People Pulse Support Center, oddělení, které poskytuje podporu interním zaměstnancům v tématech souvisejících s HR (People Operations). Jako PPSC Partner budete našim zaměstnancům v jedné z evropských zemí (v závislosti na vašich jazykových znalostech) a jejich manažerům pomáhat se správou a údržbou dat v HR systémech pro procesy související s životním cyklem a odměňováním zaměstnanců, včetně dokumentace zaměstnanců stvoření. Dozvíte se informace týkající se HR zásad a zpracování HR dat a budete v kontaktu s místním týmem People Operations a zainteresovanými stranami. Jakmile se naučíte potřebné procesy, budete mít příležitost podílet se na různých projektech a rozvíjet své dovednosti. Klíčové povinnosti: o Komunikace se zákazníky (našimi kolegy z PPG) prostřednictvím telefonu, chatu nebo lístku a navigujte je v HR systémech, pomozte s dotazy ohledně personálních zásad a příslušných vládních nařízení o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci pro zaměstnance a spolupracovat s místními HR týmy o Zpracovávat různé zaměstnanecké události ve Workday (např. nové nábory, přesuny, povýšení, změny smluv, změny platů, dovolené, ukončení atd.) o Provádět kontroly kvality dat, monitorovat a opravovat chyby zpracování o Udržujte soubory a záznamy zaměstnanců tak, aby splňovaly definované požadavky o Spolupracujte se členy týmu a podpořte je při řešení každodenních výzev o Neustále zlepšovat procesy související s HR a účastnit se projektů o Vytvářet a aktualizovat dokumentaci související s procesem v jazyce podporované země Kvalifikace: o Plná profesionální plynulost v angličtině a dalším jazyce o Dobrá znalost práce na počítači (Microsoft Office: Excel, Word a PowerPoint) o Přístup k zákaznickému servisu (zkušenosti v zákaznickém servisu se zaměřením na přímý kontakt se zákazníkem a administraci dat výhodou) o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail, zaměření na řešení o Dobrý time management a schopnost stanovit priority o Myšlení a proaktivita neustálého zlepšování o Zkušenosti s ticketingovými nástroji nebo Workday velkou výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Treasury Specialist (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako Treasury Specialist budete členem Centra sdílených služeb a budete zodpovědní za transakce a činnosti spojené s bankovními aktivitami a také za podporu treasury aktivit v regionu EMEA. Budete mít zásadní význam pro přesnost zůstatků hlavní knihy v rámci treasury týmu. Klíčové povinnosti: o Treasury činnosti: zpracování plateb (automatické běhy plateb, proces nettingu, …) o Pravidelná spolupráce s Treasury Accountants, AP, AR týmy o Spolupráce s EMEA Front Office o Spolupráce s externími a interními audity o Komunikace s finančním personálem dané země Kvalifikace: o Domluvit se anglicky o Schopnost učit se a mít smysl pro detail o Velmi dobré komunikační dovednosti o Pracovat samostatně i v rámci týmu o Uživatelská zkušenost s PC (MS Office, účetní software, SAP / ORACLE - výhodou) o Pozice vhodná pro absolventy Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

AR IC Specialist/ účetní vnitropodnikových pohledávek (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako AR IC Specialist budete členem týmu Shared Services Center Intercompany. Pohledávka ("AR") zahrnuje činnosti s řešením nezaplacení faktur v rámci vnitropodnikových transakcích. Klíčové povinnosti na této pozici: o V rámci týmu AR IC budete řešit nezaplacené faktury v rámci vnitropodnikových transakcích. o Pravidelný reporting s podrobnostmi o neuhrazených fakturách, komunikace s kolegy v oddělení i mimo něj. o Řešit dotazy a vyhledávat všechny potřebné informace týkající se plateb a problematických faktur a komunikovat převážně e-mailem v angličtině s kolegy v ČR i v ostatních regionech PPG. Očekáváme: o Preferována je střední škola (finance/účetnictví) nebo praxe v administrativě o Plynulá angličtina (sloevm i písmem) o Znalost práce na PC (MS Office, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné o Vynikající komunikační a mezilidské dovednosti o Vynikající dovednosti v oblasti služeb zákazníkům Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

VAT Compliance Specialist / DPH Specialista (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 34 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako DPH Specialista budete zodpovídat za zpracovávání přiznání k DPH a souvisejících hlášení pro celou Evropu. V našem brněnském DPH týmu na vás čeká 14 přátelských kolegů, kteří spolu rádi tráví čas i ve volném čase. Náš tým neustálé roste již po dobu několika let a očekáváme další růst I v budoucnu. Tato pozice je skvělou PŘÍLEŽITOSTÍ STÁT SE DAŇOVÝM EXPERTEM v mezinárodní společnosti. Můžete být součástí nejrůznějších zajímavých projektů v oblasti DPH a vybudovat si dobrou znalost díky našim školením (ACCA, zkoušky daňového poradce). Porostete s námi! K tomu všemu budete spolupracovat s kolegy napříč celou Evropou. Naše práce zahrnuje: o Připravujeme DPH přiznání, souhrnná hlášení, kontrolní výkazy, Intrastaty a dalších související výkazy pro spoustu Evropských zemí. #Data will be your world! o Radíme ostatním týmům a pomáháme jim s daňovými nástrahami o Spolupracujeme s daňovými poradci a dalšími zúčastněnými stranami o Jsme součástí různých finančních projektů, kde zodpovídáme za řádné daňové nastavení o Zajišťujeme podporu interních a externích auditů Od budoucího kolegy očekáváme: o Zkušenosti v oblasti daní nebo financí ze školy nebo předchozího zaměstnání. Studenti jsou vítáni! o Plynulou angličtinu, kterou využijete při každodenní komunikaci se zahraničními kolegy o Uživatelská znalost MS Office, zejména MS Excel by měl být váš kamarád o Smysl pro odpovědnost, analytické myšlení a dobrý time management o Chuť přicházet s vlastními nápady o Schopnost samostatně pracovat na zadaném úkolu a zároveň spolupracovat v týmu o Druhý cizí jazyk, znalost SAP/Oracle je výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

GL Accountant / Účetní (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 33 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Rádi pracujete s čísly? Zajímáte se o učetnictví? Přijďte nabrat nové zkušenosti do mezinárodní společnosti jako GL Accountant. Nabízíme skvělé zaškolení a přátelskou atmosrféru! CO BUDETE MÍT NA STAROSTI? o zpracování učetních dokladů a analýzu účtů o komunikaci s pobočkami o pravidelné měsíční závěrky o spolupráci s oddělením pohledávek a závazků o spolupráci s externím i interním auditem BUDEME RÁDI POKUD BUDETE MÍT: o základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem (ověříme si v krátkém testu) o zkušenosti v programu MS Excel o Angličtinu slovem, písmem o zkušenost s programy Oracle nebo SAP - výhodou Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

VAT Compliance Specialist (4 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Victoria Petrenko
e-mail: vpetrenko@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 8. 2022
Mzdové rozpětí:od 28 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt e-mailem. Požadavky: o Plynulá angličtina, znalost účetnictví získanou praxí o Praxe v oboru účetnictví a leasingu o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Náplň práce: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu oddělení leasingu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

AR Specialist/ účetní pohledávek (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako AR specialista budete členem účetního týmu Centra sdílených služeb Accounts Receivable. Funkce Accounts Receivable ("AR") zahrnuje činnosti, které následují po prodeji zákazníkům a končí zpracováním a záznamem přijaté platby za toto zboží a služby a související dopad na hlavní knihu. Klíčové povinnosti: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) pro zajištění hladkého a efektivního provozu, zajištění eskalace a vyřešení všech problémů v časovém rámci. o Udržuje vhodný pracovní vztah s klientem o Operace s pohledávkami - hotovostní aplikace, ruční vytváření transakcí, sledování rozhraní o Přesná údržba kmenových dat zákazníků v systému SAP Ledger o Pomoc při zlepšování obchodních procesů, přechodech a projektech rozšíření rozsahu AR o Spolupráce na nastavení a vývoji SAP o Spravovat a inkasovat neuhrazené pohledávky s následným včasným přijetím platby Očekáváme: o Pracovní zkušenosti v administrativě nebo obdobné pozici o Plynulá znalost angličtiny (slovem i písmem) o Znalost práce na PC (MS Office, MS Access, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné o Velmi dobré komunikační a mezilidské dovednosti o Dobré dovednosti v oblasti služeb zákazníkům Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

IT Analyst/ Analytik informačních technologií (3 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 12. 4. 2022
Mzdové rozpětí:od 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozadavky: Plynulá angličtina o Výborné analytické schopnosti a aktivní přístup k řešení problémů o Zkušenost se systémovou analýzou/architekturou případně provozem systémů o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o analýza, údržba a správa aplikací o podpora pro firemní aplikace o analyza potřeb uživatelů, návrh řešení a implementace o technicka podpora, komunikace s uživateli Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

AP Specialist/ Fakturant
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 12. 4. 2022
Mzdové rozpětí:od 28 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozadavky: Plynulá angličtina, základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně o Velmi dobré komunikační dovednosti o Prozákaznicky orientovaný přístup Napln prace: o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech. o Udržování vztahu s klienty o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap. o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Provoz a rozvoj SSC v Brně za účelem poskytování účetních, finančních, personálních a IT služeb
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rozšíření SSC v Brně za účelem poskytování účetních, finančních,personálních a IT služeb
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 14.06.2012 Projekt dokončen
Zvýšení konkurenceschopnosti a adaptability formou systematického vzdělávání zaměstnanců
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.01.2010 Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.
27199789DIČ CZ27199789
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: aiquavy

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: receptionbrno@ppg.com

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Holandská 873/6
Štýřice
Brno
639 00 Brno 39
navigovat
Další firmy z oboru:
Barvy, laky, potřeby - výroba
S. K. Neumanna 1316, Zelené Předměstí, Pardubice111,48 km
www.synpo.cz
Chalabalova 2363/24, Stodůlky, Praha191,32 km
ok-seto.cz
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Ročně zprostředkujeme 84.000 poptávek na zboží a služby