PRAŽSKÝ ÚKLID, s.r.o.
- 774 854 214
- info@prazskyuklid.cz
ÚT 08:00-20:00 hod.
ST 08:00-20:00 hod.
ČT 08:00-20:00 hod.
- Ing. Michal Záhora - jednatel
2501023787/2010 DPH účet, zveřejněn 25.09.2018 |
- úklid
- prostory (bytové, nebytové)
Pražský úklid, s.r.o. Praha
Andriana Studenak , tel.:727974889e-mail: andrianastudenak@prazskyuklid.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Pracovní poměr: | od 15. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc |
Studenak Andriana, tel.: 727974889, e-mail: andrianastudenak@prazskyuklid.cz kontakt pouze pondělí od 8.30 až 16.00 možnost zkráceného úvazku
Pražský úklid, s.r.o. (Nuselská č.p. 262/34)
Alena Fridrichová , tel.:+420 736 209 360 (V pracovní dny 8,30-16,00)e-mail: info@prazskyuklid.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Fridrichová Alena, tel.: +420 736 209 360 (V pracovní dny 8,30-16,00), e-mail: info@prazskyuklid.cz Co vás čeká · účast na rozjedu nových objektů · koordinace a účast a dohled u jednorázových akcí (strojní mytí garáží, postavební úklidy, apod.) · řešení reklamací a požadavků klientů (práce v terénu, fyzická přítomnost při kontrolách jednotlivých domů, objektů) · organizace a kontrola zaměstnanců na svěřeném pracovišti · příprava zpracování nabídek a smluv · udržování efektivního chodu provozního oddělení · každodenní komunikace s klienty a dodavateli (emailem, telefonicky, osobně) · Podpora skladu (vyskladnění a naskladnění, fyzická činnost) Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít · SŠ vzdělání - nejlépe technického směru · zkušenost z oblasti facility managementu a podobných oborů · časová flexibilita · komunikační a organizační schopnosti · kreativní přístup k práci a samostatnost · profesionální vystupování · ochota cestovat v rámci Prahy · dobrá uživatelská znalost práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel, Internet, Outlook) · ŘP sk. B - aktivní řidič, výhodou, ale ne podmínkou · pozitivní přístup · zkušenosti s vedením kolektivu výhodou · Znalost českého jazyka (slovem i písmem) podmínkou · požadujeme výpis z trestního rejstříku · Možnost práce na HPP, ale i na živnostenský list · Vhodné i pro pracovníky ZTP Co vám můžeme nabídnout · Vlastní organizace času a práce - pružná pracovní doba · Homeoffice - 1 den v týdnu (pátek) · Mobil, notebook · Roční bonus · Motivující provize · Zajímavou práci ve stabilní společnosti Benefity " Bonusy/prémie " Flexibilní začátek/konec pracovní doby " Vlastní organizace náplně práce
Zdroj: Úřad práce
Datová schránka: pfuxxjf
Zdroj: justice.cz
PRAŽSKÝ ÚKLID, s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz