REPASOVNIK.CZ
- 774 008 660 - reklamace PO-PÁ 7:30-12:00 13:00-15:30 hod.
- 725 532 462 - reklamace PO-PÁ 7:30-12:00 13:00-15:30 hod.
- reklamace@supportgroup.cz
ÚT 08:00-12:00 hod.
ST 08:00-12:00 13:00-16:00 hod.
3523923369/0800 DPH účet, zveřejněn 06.05.2014 | |
115-1191100227/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2019 | |
115-1588490227/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2019 |
- e-shop
- mobilní telefony
- tablety
- výpočetní technika
- audio a video technika
- drogerie, ...
SUPPORT GROUP s.r.o.
Petra Štěpánková , tel.:702170338e-mail: personalni@supportgroup.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 22 500 Kč/měsíc do 25 500 Kč/měsíc |
Pracovní doba 06:00 - 14:30hod., (po dohodě možnost úpravy). Pracovní náplň: Vkládání zboží na e-shop a AUKRO, soupis zboží dle instrukcí, vkládání zboží do interního systému, kontrola kvality zboží, vyhledávání a balení zboží ve skladu, testování zařízení, příprava a zpracování podkladů, práce na PC Požadujeme: dobré komunikační dovednosti, orientaci v technologiích, samostatnost, spolehlivost, loajalitu a ochotu učit se novým věcem. Zkušenosti z práce na obdobné pozici výhodou (nejsou podmínkou). Nutnost znalosti práce na PC, MS Office (Excel, Word), internet Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: personalni@supportgroup.cz
SUPPORT GROUP s.r.o.
Petra Štěpánková , tel.:702170338e-mail: personalni@supportgroup.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 43 000 Kč/měsíc |
Nástup možný IHNED. Pracovní doba Po - Pá od 7:00 do 15:30 (nebo dle dohody) Náplň práce: -Komunikace s obchodními partnery (dodavateli i odběrateli) -Příprava podkladů pro tuzemské i zahraniční partnery -Realizace a cenotvorba zakázek -Administrativní práce pro e-shop -Péče o klienta, řešení jeho požadavků -Úzká spolupráce se členy týmu -Vyřizování emailové a telefonické korespondence -Marketingová komunikace na sociálních sítích Požadujeme: -výbornou znalost práce na PC, MS Office, Google, sociální sítě -znalost anglického jazyka - úroveň B2, výhodou jsou i další jazykové znalosti. -výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti -samostatnost, spolehlivost, loajalitu, pečlivost a ochotu učit se novým věcem Nabízíme: -nástupní fixní mzdu + prémie a odměny, firemní benefity (sleva na firemní zboží), 2 dny sickday, 20 dnů dovolené, prémie, stravenkový paušál, zázemí stabilní společnosti, káva na pracovišti, přátelský kolektiv Zájemci se mohou hlásit: -zasláním životopisu na e-mail: personalni@supportgroup.cz
Zdroj: Úřad práce
Datová schránka: nwygm3m
Zdroj: justice.cz
REPASOVNIK.CZ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz