SCH-EKONOM s.r.o.

64832694DIČ CZ64832694
OFICIÁLNÍ NÁZEV SCH - EKONOM s.r.o.
Kontakty
Provozní doba  
PO 07:00-15:30 hod.
ÚT 07:00-15:30 hod.   Otevřeno
ST 07:00-15:30 hod.
ČT 07:00-15:30 hod.
PÁ 07:00-14:00 hod.
Kontaktní osoby
  • Ing. Petra Poupová - daňový poradkyně, jednatelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
14021996/5500
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
5500
99707910/8030
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
8030
263641272/0300
DPH účet, zveřejněn 22.05.2020
0300
Reference
Činnosti firmy  
    vedení
  • účetnictví
  • daňová evidence
  • zpracování
  • mzdová agenda
    poskytování
  • daňové poradenství
  • zpracování
  • daňová přiznání

Volná pracovní místa
Účetní senior
Pracoviště a kontakty

SCH - EKONOM s.r.o. -002

Klaudie Šulcová , tel.:354433005
e-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 11. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba dle dohody (Po-Pá). Jsme rodinná daňová kancelář SCH - EKONOM s.r.o. se sídlem v Chebu a hledáme nového/novou člena/členku do našeho týmu. Zabýváme se zpracováváním účetnictví, daňových přiznání a poskytujeme další ekonomické služby. Náš tým pětadvaceti účetních a daňových poradců se stará o více než 300 klientů z Karlovarského a Plzeňského kraje. Do tohoto týmu hledáme pracovitého/pracovitou a pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni. Náplň práce (spolupráce): - spolupráce při vytváření a upřesňování metodiky účtování a implementaci českých obecně závazných právních předpisů do vnitřních účetních směrnic účetní jednotky - spolupráce při implementaci, správě a údržbě účetního a informačního systému účetní jednotky - spolupráce při vytváření vnitřních účetních směrnic pro oblast vedení účetnictví v souladu s národními i mezinárodními účetními standardy - spolupráce při tvorbě převodového můstku mezi účetnictvím podle českých účetních předpisů a účetnictvím podle mezinárodních účetních standardů - spolupráce s Daňovým poradcem při zajišťování agendy některých daní. Náplň práce (samostatně): - pravidelná komunikace s účetní jednotkou vedoucí ke správnému účtování - kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence - samostatné účtování jednotlivých účetních operací finančního účetnictví - zpracovávání účetních dokladů pro automatizované zpracovávání - provádění měsíčních kontrol ve finančním účetnictví - zpracování měsíčních a ročních závěrek - správa a zajištění inventarizace účtů majetku a závazků - příprava podkladů a spolupráce s auditory - řešení problematických účetních případů - kontrola správnosti zpracování účetních operací významných pro účetní jednotku - kontrola správnosti vedení účetnictví podle obecně závazných právních předpisů (českých účetních předpisů, daňových a dalších obecně závazných právních předpisů), eventuálně podle mezinárodních účetních standardů - kontrola účetního systému, tj. především kontrola dodržování nařízení a norem platných uvnitř účetní jednotky, dodržování platné legislativy, kontrola vedení účetnictví s důrazem na jeho úplnost, průkaznost a správnost - komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, finanční úřad) - organizace a koordinace činností mezi pracovníky, kteří dodávají podklady k účtování - sestavení účetní závěrky (rozvahy, výkazu zisku a ztráty, přílohy účetní závěrky, popř. cash flow a přehledu o změnách vlastního kapitálu) v souladu s českými účetními předpisy - zpracování pravidelných výstupů z účetnictví pro potřeby managementu účetní jednotky či mateřské společnosti - rozdělování úkolů při sestavování účetní závěrky a průběžná koordinace zapojených pracovníků klienta - zajištění zveřejnění účetní závěrky - zajištění předávání / archivace účetních dokladů - vyplňování formulářů a hlášení pro státní orgány (záznamní povinnost, oznamovací povinnost, daňové formuláře, statistika) - spolupráce s orgány státní správy a s ostatními institucemi při provádění účetních kontrol a revizí ve spolupráci s daňovým poradcem. Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v oboru finance, ekonomika (VŠ vzdělání lze nahradit 10-ti lety praxe v oboru) - praxe minimálně 5 let jako všeobecní účetní - doporučené - certifikát svazu účetních - Certifikovaný/á účetní - znalost německého jazyka výhodou. Nabízíme: - příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích - přátelský pracovní kolektiv - po zapracování možnost příležitostně home office - dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby - možnost platového růstu - stravenky - osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti - roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Mzdový/á účetní
Pracoviště a kontakty

SCH - EKONOM s.r.o. -002

Klaudie Šulcová , tel.:354433005
e-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 11. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá (pružná pracovní doba dle dohody). Náplň práce: zpracování mzdového účetnictví u účetních jednotek (evidence personalistiky ve spolupráci s mzdovým účetním seniorem, daňovým poradcem a účetním seniorem), zpracování časových a osobních dat zaměstnanců ve mzdových systémech, vedení mzdové evidence a výkaznictví, výpočet mzdy zaměstnanců (resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad apod.), příprava a realizace roční závěrky mezd, zpracování a správa exekucí, výpočet srážek a odvodů; v týmu s účetním seniorem nebo daňovým poradce (sledování legislativy a implementace nových zákonů, metod a postupů do mzdového účetnictví účetní jednotky, statistická a rozborová činnost v oblasti plánování a čerpání mezd, kontrolní činnost podle pokynů a stanovených postupů, příjem, vyřízení a zúčtování reklamací mezd). Požadujeme: SŠ/VŠ ekonomické vzdělání, znalost NJ výhodou, počítačová způsobilost (znalost MS Office, znalost účetního programu), numerická způsobilost (logické myšlení), spolehlivost, pracovitost, schopnost plánování a organizování vlastní práce. Nabízíme: stravenky, osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti, roční odměny podle výsledků společnosti, příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích, přátelský pracovní kolektiv, po zapracování možnost přležitostně home office, možnost vlastní organizace práce, dobrovolná výuka NJ se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby, školení, možnost kariérního a mzdového růstu, káva a občerstvení na pracovišti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

IT junior
Pracoviště a kontakty

SCH - EKONOM s.r.o. -002

Klaudie Šulcová , tel.:354433005
e-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 11. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá (pružná pracovní doba dle dohody). Náplň práce: řešení problémů týkajících se softwaru a hardwaru, správa a konfigurace počítačů, poskytování rychlé a efektivní technické podpory našim zaměstnancům. Požadujeme: vzdělání v IT (střední vzdělání s maturitou), orientace v MS Office (MS Access), základní znalost serverových produktů MS Server (Active Directory), základní znalost práce se síťovou infrastrukturou (DNS, DHCP, VLAN), znalost VMware výhodou, praxe v oboru výhodou, spolehlivost, loajálnost, schopnost organizace práce, samostatnost. Nabízíme: příjemé prostředí v nově vybavených kancelářích, přátelský pracovní kolektiv, příležitostně home office, možnost vlastní organizace práce, dobrovolná výuka NJ se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby, možnost kariérního a mzdového růstu, stravenky, zdravotní volno /sick days 2 dny, osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti, káva a občerstvení na pracovišti, roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Účetní Junior
Pracoviště a kontakty

SCH - EKONOM s.r.o. -002

Klaudie Šulcová , tel.:354433005
e-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 11. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba dle dohody (Po-Pá). Jsme rodinná daňová kancelář SCH - EKONOM s.r.o. se sídlem v Chebu a hledáme nového/novou člena/členku do našeho týmu. Zabýváme se zpracováváním účetnictví, daňových přiznání a poskytujeme další ekonomické služby. Náš tým pětadvaceti účetních a daňových poradců se stará o více než 300 klientů z Karlovarského a Plzeňského kraje. Hledáme pracovitého/pracovitou a pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni, který/která se časem pod vedením zkušených kolegů stane odborníkem. Nabízíme příležitost i pro čerstvé absolventy. Náplň práce: - kontrola příchozích faktur a jiných dokladů - evidence a digitalizace vystavovaných faktur, pokladních dokladů… - účtování bankovních výpisů, pokladny faktur a dalších účetních případů - příprava podkladů k daním (DPH, DS, DPPO, DPFO, DN) - zpracování podkladů k měsíčním a ročním uzávěrkám - v týmu se seniorním účetním nebo daňovým poradcem: kompletní zpracování účetnictví (elektronicky), kontrola měsíčních (ročních) účetních pohybů a zůstatků, měsíční zpracování účetních výkazů. Požadujeme: - SŠ/VŠ ekonomické vzdělání - základní orientace v podvojném účetnictví - práce na PC (Office - Excel) - spolehlivost a pracovitost - ochota učit se, loajálnost. Nabízíme: - příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích - přátelský pracovní kolektiv - po zapracování možnost příležitostně home office - dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby - možnost platového růstu - stravenky - osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti - roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Zdroj: Úřad práce

Oficiální údaje
SCH - EKONOM s.r.o.
64832694DIČ CZ64832694
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: azdze96

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
SCH-EKONOM s.r.o.

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: mail@schekonom.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Obrněné brigády 553/31
Cheb
350 02 Cheb 2
navigovat
Další firmy z oboru:
Účetnictví - vedení, poradenství
Severní 872/15, Rybáře, Karlovy Vary38,79 km
www.profiuctomzdy.cz
Vránov č. 19, Staňkov76,48 km
Rooseveltova 8/5, Vnitřní Město, Plzeň80,88 km
www.dane-bily.cz
Koterovská 633/29, Východní Předměstí, Plzeň82,05 km
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Kontaktní osoby u firem jsou ze 70% muži