SOCIÁLNÍ SLUŽBY PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM
- 577 911 209
- 775 188 669
- 734 685 168
- podatelna@hradek-radost.cz
- reditelka@hradek-radost.cz
- podatelna@ssozp.cz
- Mgr. Ing. Adéla Machálová - ředitelka
- domov pro osoby se zdravotním postižením
Sociální služby pro osoby se zdravotním postižením, příspěvková organizace
Mgr. Markéta Sedláková , tel.:+420 604 775 663e-mail: MarketaSedlakova@ssozp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 14 170 Kč/měsíc do 20 890 Kč/měsíc |
Nástup možný dle dohody Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení Pracovní doba: V souladu s § 79 odst. 1 zákoníku práce a její rozvržení nerovnoměrně (pondělí - neděle), 12 hodin/směna. Plat: 10. platová třída (výše platu je určena dle platových tabulek v závislosti na započitatelné praxi na základě Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.). Náplň práce: - Poskytování komplexní ošetřovatelské péče, např. aplikace léků, péče o chronické rány apod. - Vedení zdravotnické dokumentace. - Vykazování výkonů na zdravotní pojišťovny. Požadujeme: - Vzdělání splňující kvalifikační požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a zákona č. 96/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činnosti souvisejících s poskytováním zdravotní péče. - Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. - Zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, samostatnost, pracovitost. - Řidičský průkaz skupiny B podmínkou. Nabízíme: - Plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. + možné osobní ohodnocení - 25 dnů dovolené/kalendářní rok/plný pracovní úvazek. - Podpora dalšího vzdělávání a profesního seberozvoje. - Příspěvek FKSP na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření a ostatní produkty spoření na stáří. - Příspěvek zaměstnavatele na stravování. - Zázemí stabilní organizace. Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 8:30-16:30
Sociální služby pro osoby se zdravotním postižením, příspěvková organizace
Mgr. Markéta Sedláková , tel.:+420 604 775 663e-mail: MarketaSedlakova@ssozp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 28 340 Kč/měsíc do 41 780 Kč/měsíc |
Nástup možný dle dohody Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení Pracovní doba: V souladu s § 79 odst. 1 zákoníku práce a její rozvržení nerovnoměrně (pondělí - neděle), 12 hodin/směna. Plat: 10. platová třída (výše platu je určena dle platových tabulek v závislosti na započitatelné praxi na základě Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.). Náplň práce: - Poskytování komplexní ošetřovatelské péče, např. aplikace léků, péče o chronické rány apod. - Vedení zdravotnické dokumentace. - Vykazování výkonů na zdravotní pojišťovny. Požadujeme: - Vzdělání splňující kvalifikační požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a zákona č. 96/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činnosti souvisejících s poskytováním zdravotní péče. - Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. - Zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, samostatnost, pracovitost. - Řidičský průkaz skupiny B podmínkou. Nabízíme: - Plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. + možné osobní ohodnocení - 25 dnů dovolené/kalendářní rok. - Podpora dalšího vzdělávání a profesního seberozvoje. - Příspěvek FKSP na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření a ostatní produkty spoření na stáří. - Příspěvek zaměstnavatele na stravování. - Zázemí stabilní organizace. Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 8:30-16:30
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005433 | Služby | 12 094 287,00 Kč |
Místo plnění: Denní stacionář Zlín (Broučkova 372, 760 01 Zlín-Příluky) Domov pro osoby se zdravotním postižením Zlín (Dolní Dědina 2, 760 01 Zlín-Příluky) Kód NUTS: CZ072 Zlínský kraj
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění stravování klientů a zaměstnanců Sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením, příspěvkové organizace (dále jen „SSL OZP“). Předmět služby zahrnuje zejména přípravu stravy a její dodávání (dopravu), včetně zajištění pitného režimu, na pracoviště zadavatele. Část 2: Zajištění stravování – pracoviště Fryšták • Týdenní stacionář Fryšták (Na Hrádku 100, 763 16 Fryšták) Bližší podmínky jsou stanoveny v příloze zadávací dokumentace č. 2 – Technické podmínky zajištění stravování – část 2. Technické požadavky na rozsah a charakter předmětu plnění jsou podrobně specifikovány v příloze zadávací dokumentace č. 1 a č. 2, a dále v obchodních podmínkách veřejné zakázky, které tvoří přílohu zadávací dokumentace č. 3 (pro část 1 veřejné zakázky), a přílohu zadávací dokumentace č. 4 (pro část 2 veřejné zakázky). Veřejná zakázka je rozdělena do dvou (2) samostatných části, a to: Část 1: Zajištění stravování – pracoviště Zlín • Denní stacionář Zlín (Broučkova 372, 760 01 Zlín-Příluky) • Domov pro osoby se zdravotním postižením Zlín (Dolní Dědina 2, 760 01 Zlín-Příluky) Bližší podmínky jsou stanoveny v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Technické podmínky zajištění stravování – část 1.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.05.2019 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.09.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.06.2010 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: bmcu95n
Zdroj: justice.cz
SOCIÁLNÍ SLUŽBY PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz