SOCIÁLNÍ SLUŽBY PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM

70850917
OFICIÁLNÍ NÁZEV Sociální služby pro osoby se zdravotním postižením, příspěvková organizace
Kontakty
Kontaktní osoby
  • Mgr. Ing. Adéla Machálová - ředitelka
Webové prezentace
Činnosti firmy  
  • domov pro osoby se zdravotním postižením

Volná pracovní místa
Investiční technici (referent/ka)
Pracoviště a kontakty

Sociální služby pro osoby se zdravotním postižením, příspěvková organizace

Bc. Miroslava Vykoukalová , tel.:+420 733 630 232
e-mail: personalni@ssozp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 11 695 Kč/měsíc do 17 185 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Popis pracovní pozice / Náplň práce: - Shromažďování a vyhodnocování požadavků na investiční akce v organizaci, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů. - Zajišťování přípravy investičních akcí, zpracovávání investičních záměrů podle zadání, způsobů financování, projektové přípravy apod., zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na jednotlivé investiční akce. - Spolupráce s odborem sociálních věcí a odborem investic Krajského úřadu Zlínského kraje ve věci plánovaných a realizovaných investičních záměrů. - Spolupráce při přípravě a administraci zadávání veřejných zakázek po investiční stránce, zadávání menších výběrových řízení v investiční oblasti a jejich hodnocení. - Spolupráce na přípravě smluv / objednávek, jejich změn. - Komunikace s dodavateli investičních akcí. - Provádění technického dozoru stavebníka. - Přebírání prací, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace. - Obstarávání dokladů a stanovisek veřejnoprávních orgánů a organizací potřebných pro vydání územního rozhodnutí a stavebního povolení a podávání příslušné žádosti a návrhů. Požadujeme: - Vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (výhodou stavební nebo technické zaměření). - Znalost stavebního zákona podmínkou. - Znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou. - Uživatelská znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, internet). - Samostatnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení. - Komunikační schopnosti. - Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. - Řidičský průkaz skupiny B podmínkou a schopnost a ochota řídit služební vozidla. Nabízíme: - Plat: 10. platová třída (výše platu je určena dle platových tabulek v závislosti na započitatelné praxi na základě Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v aktuálním znění) + možné osobní ohodnocení. - Podpora dalšího vzdělávání a profesního rozvoje. - 25 dnů dovolené v kalendářním roce/plný pracovní úvazek. - Příspěvek FKSP na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření nebo ostatní produkty spoření na stáří. - Příspěvek zaměstnavatele na stravování. - Zázemí stabilní organizace. - Příjemný a vstřícný kolektiv. V případě zájmu o tuto pozici prosím zašlete svůj životopis na e-mail: personalni@ssozp.cz.

Všeobecná sestra
Pracoviště a kontakty

Sociální služby pro osoby se zdravotním postižením, příspěvková organizace

Mgr. Markéta Sedláková , tel.:+420 604 775 663
e-mail: MarketaSedlakova@ssozp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 28 340 Kč/měsíc do 41 780 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Nástup možný dle dohody Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení Pracovní doba: V souladu s § 79 odst. 1 zákoníku práce a její rozvržení nerovnoměrně (pondělí - neděle), 12 hodin/směna. Plat: 10. platová třída (výše platu je určena dle platových tabulek v závislosti na započitatelné praxi na základě Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.). Náplň práce: - Poskytování komplexní ošetřovatelské péče, např. aplikace léků, péče o chronické rány apod. - Vedení zdravotnické dokumentace. - Vykazování výkonů na zdravotní pojišťovny. Požadujeme: - Vzdělání splňující kvalifikační požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a zákona č. 96/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činnosti souvisejících s poskytováním zdravotní péče. - Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. - Zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, samostatnost, pracovitost. - Řidičský průkaz skupiny B podmínkou. Nabízíme: - Plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. + možné osobní ohodnocení - 25 dnů dovolené/kalendářní rok. - Podpora dalšího vzdělávání a profesního seberozvoje. - Příspěvek FKSP na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření a ostatní produkty spoření na stáří. - Příspěvek zaměstnavatele na stravování. - Zázemí stabilní organizace. Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 8:30-16:30

Všeobecná sestra
Pracoviště a kontakty

Sociální služby pro osoby se zdravotním postižením, příspěvková organizace

Mgr. Markéta Sedláková , tel.:+420 604 775 663
e-mail: MarketaSedlakova@ssozp.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 14 170 Kč/měsíc do 20 890 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Nástup možný dle dohody Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení Pracovní doba: V souladu s § 79 odst. 1 zákoníku práce a její rozvržení nerovnoměrně (pondělí - neděle), 12 hodin/směna. Plat: 10. platová třída (výše platu je určena dle platových tabulek v závislosti na započitatelné praxi na základě Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.). Náplň práce: - Poskytování komplexní ošetřovatelské péče, např. aplikace léků, péče o chronické rány apod. - Vedení zdravotnické dokumentace. - Vykazování výkonů na zdravotní pojišťovny. Požadujeme: - Vzdělání splňující kvalifikační požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a zákona č. 96/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činnosti souvisejících s poskytováním zdravotní péče. - Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. - Zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, samostatnost, pracovitost. - Řidičský průkaz skupiny B podmínkou. Nabízíme: - Plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. + možné osobní ohodnocení - 25 dnů dovolené/kalendářní rok/plný pracovní úvazek. - Podpora dalšího vzdělávání a profesního seberozvoje. - Příspěvek FKSP na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření a ostatní produkty spoření na stáří. - Příspěvek zaměstnavatele na stravování. - Zázemí stabilní organizace. Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 8:30-16:30

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Zajištění stravování - opakování
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2024-005433Služby12 094 287,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Denní stacionář Zlín (Broučkova 372, 760 01 Zlín-Příluky) Domov pro osoby se zdravotním postižením Zlín (Dolní Dědina 2, 760 01 Zlín-Příluky) Kód NUTS: CZ072 Zlínský kraj

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění stravování klientů a zaměstnanců Sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením, příspěvkové organizace (dále jen „SSL OZP“). Předmět služby zahrnuje zejména přípravu stravy a její dodávání (dopravu), včetně zajištění pitného režimu, na pracoviště zadavatele. Část 2: Zajištění stravování – pracoviště Fryšták • Týdenní stacionář Fryšták (Na Hrádku 100, 763 16 Fryšták) Bližší podmínky jsou stanoveny v příloze zadávací dokumentace č. 2 – Technické podmínky zajištění stravování – část 2. Technické požadavky na rozsah a charakter předmětu plnění jsou podrobně specifikovány v příloze zadávací dokumentace č. 1 a č. 2, a dále v obchodních podmínkách veřejné zakázky, které tvoří přílohu zadávací dokumentace č. 3 (pro část 1 veřejné zakázky), a přílohu zadávací dokumentace č. 4 (pro část 2 veřejné zakázky). Veřejná zakázka je rozdělena do dvou (2) samostatných části, a to: Část 1: Zajištění stravování – pracoviště Zlín • Denní stacionář Zlín (Broučkova 372, 760 01 Zlín-Příluky) • Domov pro osoby se zdravotním postižením Zlín (Dolní Dědina 2, 760 01 Zlín-Příluky) Bližší podmínky jsou stanoveny v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Technické podmínky zajištění stravování – část 1.

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Optimalizace vybraných sociálních služeb ZK
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.05.2019 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
První krok k transformaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.09.2012 Projekt dokončen
VZDĚLÁVÁME SE, ABYCHOM UMĚLI LÉPE POMOCI
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.06.2010 Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Sociální služby pro osoby se zdravotním postižením, příspěvková organizace
70850917
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: bmcu95n

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
SOCIÁLNÍ SLUŽBY PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Na Hrádku 100
Fryšták
763 16 Fryšták
navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Měsíčně rozšíříme firemní vizitky o 6.000 fotografií.