TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA HISTORIE
- 485 354 224 - sekretariát
- 485 354 240 - vedoucí katedry
- lada.vondruskova@tul.cz
- info@tul.cz
- doc. PhDr. Jaroslav Pažout, Ph.D. - vedoucí katedry
- Mgr. Lada Vondrušková - sekretariát
305806603/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
681640993/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
105879656/0300 DPH účet, zveřejněn 14.10.2014 | |
101048425/0300 DPH účet, zveřejněn 14.10.2014 | |
CZ9803000000000681641283 DPH účet, zveřejněn 17.12.2014 | |
CZ1603000000000681641013 DPH účet, zveřejněn 17.12.2014 | |
268635082/0300 DPH účet, zveřejněn 19.10.2016 |
Ústředí
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-FAKULTA PŘÍRODOVĚDNĚ-HUMANITÁRNÍ A PEDAGOGICKÁ - Univerzitní náměstí 1410/1, Liberec I-Staré Město, LiberecPobočky
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA GEOGRAFIE - Komenského 314/2, Liberec V-Kristiánov, LiberecTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA ROMÁNSKÝCH JAZYKŮ - Komenského 314/2, Liberec V-Kristiánov, Liberec
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY - Komenského 314/2, Liberec V-Kristiánov, Liberec
- Technická univerzita
- Katedra historie
Technická univerzita v Liberci
Zdenek Raichart , tel.:485 355 290, 734 872 434e-mail: zdenek.raichart@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 22 800 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: Zajišťování plynulého chodu provozu, výdeje stravy a úklidu pro Menzu Harcov: příprava a výdej jídel, provádí běžný úklid pracovních ploch, nástrojů a náčiní, v případě potřeby provádí i ostatní práce spojené s provozem menz, dodržuje hygienické a bezpečnostních směrnice. DOVEDNOSTI: platný zdravotní průkaz, zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost, fyzická kondice výhodou, pozitivní a týmový hráč, odolný vůči stresu. VZDĚLÁNÍ: SŠ s výučním listem, v oboru gastronomie výhodou, praxe ve stravovacím provozu a provozu hromadného stravování výhodou. PRAC. POMĚR: 80 % (32 hod./týden), odpolední směna (Po-Čt, 11:00-19:00), pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: ihned/dle dohody, mzdová třída B2 dle Vnitřního mzdového předpisu TUL, pohyblivý osobní příplatek po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu. Zaměstnanecké benefity: podnikové stravování, dovolená navíc. Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím strukturovaný životopis e-mailem na adresu: Zdenek Raichart, vedoucí menzy Harcov TUL, e-mail: zdenek.raichart@tul.cz, tel/mob: 485 355 290, 734 872 434. Volné místo je od 15.11.2024 zveřejněno na webu TUL.
TUL - Ústav pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 65 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: rozvoj a další směřování oddělení v oblasti moderních konstrukcí a technologií - vybudujete si vlastní vědecký tým, manažerská činnost na oddělení konstrukce strojů v oblasti personálního a finančního řízení, v souladu s rozvojem pracoviště v oblastech řízení vědecko-výzkumných a publikačních aktivit, a to v návaznosti na strategii rozvoje CXI, využití a rozvoj technologického vybavení oddělení, vyhledávání vhodných partnerů a grantových schémat ke spolupráci (společné vědecko-výzkumné projekty a zakázky smluvního výzkumu) a účast na projektech a zakázkách v úzké spolupráci s komerčními i akademickými partnery, spolupráce s odděleními CXI a fakultami TUL. POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání se zaměřením na strojírenství, ukončené doktorské studium (Ph.D., CSc. nebo ekvivalent) technického směru výhodou, zkušenosti s působením ve výzkumu či vývoji v průmyslové nebo akademické sféře, praxi v oboru technologie konstrukce strojů či příbuzném oboru min. 3 roky, zkušenosti s přípravou a vedením vědecko-výzkumných projektů, zkušenosti s vedením projektového nebo jiného týmu výhodou, znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2, znalost českého jazyka min. na úrovni A2. PRAC. ÚVAZEK A MZDA: 100 % úvazek (40 hod./týden), min. 50 %, mzdová třída B7-C2 podle Vnitřního mzdového předpisu + příplatek za výkon funkce, ke sjednané mzdě může být na základě kladného hodnocení Vašeho pracovního výkonu přiznán výkonnostní příplatek a odměny, pracovní smlouva na dobu určitou do 31. 12. 2027, s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba 6 měsíců, Nástup od 1. 4. 2025, příp. dle dohody. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, seznam podaných a řešených VaV projektů, seznam dosavadních výsledků, tj. impaktované publikace, patenty, kapitoly v knihách apod., vize koncepce oddělení v dlouhodobém horizontu 3 roky v rozsahu max. 1 strana A4, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, u zahraničních žadatelů je vyžadován doklad o znalosti českého jazyka minimálně na úrovni A2, znalost anglického jazyka bude prověřena ústně při pohovoru. Výběrové řízení je zveřejněno na úřední desce TUL.
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
CHARAKTER: pedagogická činnost - přednášky, zkoušení, výuka v seminářích a cvičeních, včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení závěrečných prací v oblasti lesnictví a péče o lesní biotopy, tvůrčí činnost, zejména samostatné řešení výzkumných a vývojových úkolů podle definovaných cílů, publikační činnost v oblasti lesnictví, sebevzdělávací a další tvůrčí aktivity. DOVEDNOSTI a VZDĚLÁNÍ: ukončené magisterské vzdělání v oblasti lesnictví, ukončené doktorské studium, příp. CSc. v oblasti lesnictví, odborná a publikační činnost v oblasti lesnictví, odborná praxe v ochraně přírody (zejména zkušenosti s plány péče CHKO, MZCHÚ a Natura 2000 ve vztahu k lesním ekosystémům), absolvovaná zahraniční stáž (minimální délka 2 měsíce), požadovaná úroveň českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, anglický jazyk na úrovni minimálně B2, trestní, občanská a morální bezúhonnost, samostatnost, zodpovědnost. PRAC. POMĚR: 20% úvazek, prac. sml. - na dobu určitou do 31.12.2027, s možností prodloužení. NÁSTUP: leden/únor 2025 nebo dle dohody, mzd. zařazení A3 dle vnitř. mzd. předpisu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování. Plat: 40000 při 100% úvazku. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, příp. seznam uměleckých výsledků tvůrčí činnosti, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku s dokumenty doručte e-mailem (volnamista@tul.cz) nebo poštou nejpozději do 15.12.2024. Výběr. řízení je od 14.11.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
CHARAKTER: pedagogická činnost, tzn. přednášky, zkoušení, výuka v seminářích a cvičeních, včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení závěrečných prací v oblasti pedagogických věd, tvůrčí činnost, zejména samostatné řešení výzkumných a vývojových úkolů podle definovaných cílů, publikační činnost v oblasti pedagogických věd, sebevzdělávací a další tvůrčí aktivity. DOVEDNOSTI a VZDĚLÁNÍ: ukončené magisterské vzdělání v oblasti učitelství nebo pedagogických věd, ukončené doktorské studium, příp. CSc. v oblasti didaktiky či pedagogických věd, odborná a publikační činnost v pedagogice a didaktice (se zaměřením na obecně společenské a historické aspekty), případně odborné texty v oblasti didaktiky dějepisu či didaktiky konkrétního předmětu, učebnice, studijní materiály apod., pedagogická praxe výhodou, praxe v oblasti celoživotního vzdělávání výhodou, požadovaná úroveň českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, trestní, občanská a morální bezúhonnost, samostatnost, zodpovědnost. PRAC. POMĚR: 20% úvazek, prac. sml. - na dobu určitou do 31.01.2028, s možností prodloužení. NÁSTUP: únor 2025 nebo dle dohody, mzd. zařazení A3 dle vnitř. mzd. předpisu. (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/). Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování. Plat: 40000 při 100% úvazku. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, příp. seznam uměleckých výsledků tvůrčí činnosti, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku s dokumenty doručte e-mailem (volnamista@tul.cz) nebo poštou nejpozději do 12.12.2024. Výběr. řízení je od 12.11.2024 zveřejněno na úřední desce TUL
TUL - Fakulta textilní
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: pedagogická činnost, tzn. přednášky, zkoušení, výuka v seminářích, cvičeních a laboratorních cvičeních předmětů všeobecného základu a specializace včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení bakalářských a diplomových prací v oboru textilní materiálové inženýrství, konzultace doktorských dizertačních prací, tvůrčí činnost, zejména samostatné řešení výzkumných a vývojových úkolů podle definovaných cílů. Zapojení se do řešení projektů v pozici člena řešitelského týmu v oboru textilních materiálů a zkušebnictví, textilních kompozitů a nanokompozitů (včetně publikací výsledků v impaktovaných časopisech), vyhledávání projektových možností, publikační činnost a sebevzdělávací aktivity. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: ukončené magisterské vzdělání v oboru Textilní materiálové inženýrství a/nebo textilní technika, ukončené doktorské studium, příp. CSc. v oboru Textilní materiálové inženýrství a/nebo textilní technika, způsobilost pro pedagogickou činnost (i v AJ) spolu s doloženou předchozí pedagogickou praxí ve výše uvedeném oboru, schopnost odborného vedení ve výuce i řešení bakalářských a diplomových prací, praxe ve výzkumných a vědeckých aktivitách v oblasti textilních kompozitních materiálů a jejich testování, teoretické i praktické zkušenosti v měřících metodách, materiálech a technologiích v laboratoři mechanické, termomechanické a termické analýzy, dále zkušenosti s testováním vlákenných materiálů pro výrobu technických textilií a textilních kompozitů, odbornost v oblasti přípravy zkušebních vzorků textilních materiálů a zkušenost s analýzou a interpretací jejich termických, termomechanických, mikromechanických, dynamomechanických a dalších fyzikálních vlastností, schopnost prezentovat vědecké výsledky ústní a písemnou formou, schopnost vědecké kreativity, práce v týmu a samostatného vedení laboratorního výzkumu, publikační činnost v impaktovaných časopisech (alespoň 2 články v posledních 4 letech), h-index dle WoS min.2, znalost Aj slovem a písmem na úrovni B2, pro zahraniční uchazeče: předpoklad plynulé komunikace v ČJ slovem i písmem úroveň min. B2, znalost běžného kancelářského software, schopnost rychle zvládnout další softwarové nástroje dle potřeby, samostatnost, komunikativnost, schopnost systematické práce, pracovní flexibilita, odpovědnost a aktivní přístup k práci, trestní, občanská a morální bezúhonnost. PRAC. POMĚR: 100% úv., prac. sml. - na dobu určitou do 31.12.2027. NÁSTUP: 1.1.2025, příp. dle dohody, mzd. zařazení A3 dle vnitř. mzd. předpisu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, pro zahraniční uchazeče pro český jazyk (osvědčení min. úroveň CCE-B2), kopie osvědčení o jazykových kompetencích dle CERF pro anglický jazyk (osvědčení min. úroveň B2 - Upper-Indermediate), kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku doručte poštou nebo elektronicky (volnamista@tul.cz) nejpozději do 11.12.2024. Výběr. řízení je od 11.11.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/kariera/).
TUL - Fakulta textilní
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: pedagogická činnost, tzn. přednášky, zkoušení, výuka v seminářích, cvičeních a laboratorních cvičeních předmětů všeobecného základu a specializace včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení bakalářských a diplomových prací v oboru textilní materiálové inženýrství, konzultace doktorských dizertačních prací, tvůrčí činnost, zejména samostatné řešení výzkumných a vývojových úkolů podle definovaných cílů. Zapojení se do řešení projektů v pozici člena řešitelského týmu v oboru textilních materiálů a zkušebnictví, textilních laminátů a speciálních oděvních a technických textilií (včetně publikací výsledků v impaktovaných časopisech), vyhledávání projektových možností, publikační činnost a sebevzdělávací aktivity. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: ukončené magisterské vzdělání v oboru Textilní materiálové inženýrství a/nebo textilní technika, ukončené doktorské studium, příp. CSc. v oboru Textilní materiálové inženýrství a/nebo textilní technika, způsobilost pro pedagogickou činnost (i v AJ) spolu s doloženou předchozí pedagogickou praxí ve výše uvedeném oboru, schopnost odborného vedení ve výuce i řešení bakalářských a diplomových prací, praxe ve výzkumných a vědeckých aktivitách v oblasti měření barevnosti a vzhledu zejména textilních materiálů a textilní chemie, teoretické i praktické zkušenosti oblasti měření barevnosti a vzhledu zejména textilních materiálů a textilní chemie, odbornost v oblasti přípravy zkušebních vzorků pro hodnocení environmentálních vlivů (UV záření, teplo, vlhkost, chemické látky a další) na stálosti a odolnosti textilních materiálů, dále zkušenost s analýzou a interpretací stálostních parametrů a jejich vlivem na mechanické a dalších fyzikální vlastnosti textilií, schopnost prezentovat vědecké výsledky ústní a písemnou formou, schopnost vědecké kreativity, práce v týmu a samostatného vedení laboratorního výzkumu, publikační činnost v impaktovaných časopisech (alespoň 2 články v posledních 4 letech), h-index dle WoS min.2, znalost Aj slovem a písmem na úrovni B2, pro zahraniční uchazeče: předpoklad plynulé komunikace v ČJ slovem i písmem úroveň min. B2, znalost běžného kancelářského software, schopnost rychle zvládnout další softwarové nástroje dle potřeby, samostatnost, komunikativnost, schopnost systematické práce, pracovní flexibilita, odpovědnost a aktivní přístup k práci, trestní, občanská a morální bezúhonnost. PRAC. POMĚR: 100% úv., prac. sml. - na dobu určitou do 31.12.2027. NÁSTUP: 1.1.2025, příp. dle dohody, mzd. zařazení A3 dle vnitř. mzd. předpisu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, příp. seznam uměleckých výsledků tvůrčí činnosti, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, pro zahraniční uchazeče pro český jazyk (osvědčení min. úroveň CCE-B2), kopie osvědčení o jazykových kompetencích dle CERF pro anglický jazyk (osvědčení min. úroveň B2 - Upper-Indermediate), kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku doručte poštou nebo elektronicky (volnamista@tul.cz) nejpozději do 11.12.2024. Výběr. řízení je od 11.11.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/kariera/).
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: administrativní činnost spojená se studijní agendou TUL zejména v oblasti akreditací ke studijním programům, aktuální studijní legislativy včetně její aplikace do interních procesů, tvorba vzorových formulářů pro TUL, metodická činnost v oblasti studijní agendy, administrativní činnost spojená se studijní agendou rektorátu zejména v oblasti stipendií a příslušných rozhodnutí týkající se studia nebo stipendií, korespondence s orgány státní správy, aktivity spojené se zajištění a hodnocením kvality činností TUL včetně odpovědnosti za finanční správu těchto aktivit (většinou formou projektů). VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: středoškolské, příp. vysokoškolské vzdělání, výhodou v ekonomickém nebo administrativně-správním oboru, schopnost orientace v legislativě v ČR, odborné znalosti v oblasti zákona o vysokých školách, v oblasti studijní agendy výhodou, odborné znalosti v oblasti administrativního a finančního řízení projektů výhodou, dobrá uživatelská znalost práce na PC (zejména Excel, Word, Google nástroje), znalost AJ na úrovni B1, proaktivita, komunikativnost, pečlivost a samostatnost, analytické schopnosti, příjemné a vstřícné vystupování. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou po dobu MD/RD, cca do 31.12.2027. NÁSTUP: ihned/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: tarifní mzda a mzdová třída B6 dle vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. Přihlášku se strukturovaným profesním životopisem se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, motivačním dopisem a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 20.11.2024. Volné místo je od 29.10.2024 zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 55 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: Vedení ústavu - manažerské činnosti na daném ústavu v oblasti personálního a finančního řízení, v souladu s rozvojem pracoviště v oblastech řízení a koordinace vědecko-výzkumných, pedagogických a publikačních aktivit, a to v návaznosti na strategii rozvoje Fakulty mechatroniky, informatiky a mezioborových studií. DOVEDNOSTI a VZDĚLÁNÍ: vysokoškolské vzdělání technického zaměření, výhodou profilace v mechatronice, elektrotechnice, informatice, manažerské schopnosti, tvůrčí aktivita, schopnost vést a motivovat velký kolektiv, koncepčnost a vize rozvoje pracoviště, předpoklady pro řízení vědecko-výzkumné a pedagogické činnosti, odborné kontakty v oboru, pracovní flexibilita a odpovědnost, znalost anglického jazyka, řídící a organizační schopnost, min. 1 rok zkušenost s vedením týmu min. 30 zaměstnanců. PRAC. POMĚR: 100% úvazek nebo dle dohody, prac.sml. - na dobu určitou do 31.12.2027 (s možností prodloužení). NÁSTUP: 1.1.2025, příp. dle dohody, mzd. zařazení dle vnitř. mzd. předpisu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis, max. v rozsahu 1 strany A4, stručná charakteristika dosavadní odborné, vědecko-výzkumné činnosti a publikační činnosti, max. v rozsahu 1 strany A4, doklady o ukončeném vzdělání, příp. doklady o odborné způsobilosti a členství v odborných společnostech, příp. hodnocení z předchozího pracoviště, stručný návrh priorit vedení a rozvoje ústavu v horizontu 1 roku a horizontu 5 let - v pedagogické, vědecko-výzkumné, personální oblasti, v návaznosti na zhodnocení současného stavu v těchto oblastech, v max. rozsahu 2 A4. Přihlášku doručte poštou nebo e-mailem (volnamista@tul.cz) nejpozději do 28.11.2024. Výběr.řízení je od 29.10.2024 zveřejněno na úřední desce TUL. (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
TUL - Ústav pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 60 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: budete ve spolupráci s Oddělením grantové podpory vyhledávat vhodné grantové příležitosti a projektové partnery, budete koordinovat a vést projektové týmy během přípravy a realizace projektů - vybudujete si vlastní vědecký tým, budete připravovat a realizovat zakázky smluvního výzkumu, budete se účastnit stávajících projektů a zakázek v úzké spolupráci s komerčními i akademickými partnery. CO OČEKÁVÁME: ukončené doktorské studium (Ph.D., CSc. nebo ekvivalent) přírodovědného, technologického nebo materiálového směru, dlouhodobou vědecko-výzkumnou praxi, zkušenosti s přípravou a vedením vědecko-výzkumných projektů, znalost českého a anglického jazyka minimálně na úrovni C1, vysokou míru invence a kreativity. PRAC. ÚVAZEK A MZDA: Vaše pracovní pozice bude pracovník vědy a výzkumu (C2), chtěli bychom Vás zaměstnat na 100% úvazek (40 hod./týden), ale lze dohodnout i nižší úvazek - min. ovšem 50%, nástup nejlépe ihned, ale možný je i pozdější termín nástupu, nabízíme Vám pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou v návaznosti na úspěšnost v přípravě a realizaci projektů, ke sjednané mzdě Vám bude na základě kladného hodnocení Vašeho pracovního výkonu přiznán příplatek nebo výkonnostní odměna. Mzda 60000,- Kč při 100% úvazku. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: níže požadované dokumenty zašlete na e-mailovou adresu: volnamista@tul.cz do 30.11.2024, životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, seznam podaných a řešených projektů, seznam dosavadních výsledků, tj. impaktované publikace, patenty, kapitoly v knihách apod., kopie dokladů o dosaženém vzdělání, u zahraničních žadatelů je vyžadován doklad o znalosti českého jazyka minimálně na úrovni C1, znalost anglického jazyka bude prověřena ústně při pohovoru, v případě dotazů se můžete obrátit na Vašeho budoucího vedoucího: michal.rezanka@tul.cz. Volné místo je zveřejněno na úřední desce TUL.
Zdroj: Úřad práce
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 035
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 133
Zdroj: Internet
IZO | Zařízení | Kapacita |
---|---|---|
181060248 | Školní jídelna - vývařovna | 201 |
Zdroj: MŠMT
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 18.04.2024 Projekt s právním aktem
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 28.08.2023 Projekt v realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.11.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.04.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018 Projekt fyzicky ukončen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.02.2018 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.02.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.05.2015 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 19.05.2014 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 07.03.2014 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 05.12.2013 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 05.12.2013 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 05.12.2013 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.04.2013 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 11.02.2013 Projekt nedokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.09.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.08.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 04.07.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 05.06.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.12.2011 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 30.11.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.10.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.06.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.05.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 03.05.2011 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 28.04.2011 Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.01.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.12.2010 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 09.12.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.12.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.12.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.11.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.10.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.10.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.04.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.12.2009 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 09.11.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 30.12.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2008 Projekt dokončen
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: td7j9ft
Zdroj: justice.cz
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA HISTORIE
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz