TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA URBANISMU
- 485 353 106 - vedoucí katedry
- info@tul.cz
- Ing.arch. Radek Suchánek, Ph.D. - vedoucí katedry
305806603/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
681640993/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
105879656/0300 DPH účet, zveřejněn 14.10.2014 | |
101048425/0300 DPH účet, zveřejněn 14.10.2014 | |
CZ9803000000000681641283 DPH účet, zveřejněn 17.12.2014 | |
CZ1603000000000681641013 DPH účet, zveřejněn 17.12.2014 | |
268635082/0300 DPH účet, zveřejněn 19.10.2016 |
Ústředí
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-FAKULTA UMĚNÍ A ARCHITEKTURY - Studentská 1402/2, Liberec I-Staré Město, LiberecPobočky
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA UMĚNÍ - Studentská 1402/2, Liberec I-Staré Město, LiberecTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA TEORIE A DĚJIN VÝTVARNÉHO UMĚNÍ A ARCHITEKTURY - Studentská 1402/2, Liberec I-Staré Město, Liberec
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA NOSNÝCH KONSTRUKCÍ - Studentská 1402/2, Liberec I-Staré Město, Liberec
Fakulta umění a architektury TUL
- Technická univerzita
- Katedra urbanismu
TUL - Fakulta zdravotnických studií
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 37 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: manažerská činnost na daném ústavu fakulty v oblasti personálního a finančního řízení v souladu s rozvojem pracoviště oblastech řízení a koordinace vědecko-výzkumných, pedagogických a publikačních aktivit, a to v návaznosti na strategii rozvoje a v návaznosti na strategii rozvoje FZS TUL. POŽADUJEME: min. úspěšně ukončené magisterské vysokoškolské vzdělání se zaměřením na biomedicínu nebo radiologii, výhodou je dobrá orientace v problematice vzdělávání nelékařských zdravotnických oborů a odborné kontakty v oboru, předpoklady pro řízení vědecko-výzkumné a pedagogické činnosti, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, řídící a organizační schopnosti, koncepčnost a vize rozvoje ústavu, aktivní snaha a ochota vzdělávat se, znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 výhodoou, znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího . PRAC. ÚVAZEK A MZDA: 100% (40hod/týden), příp. dle dohody, mzdová třída dle Vnitřního mzdového předpisu, příplatek za výkon funkce, možnost přiznání osobního/základního příplatku v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu dle Vnitřního mzdového předpisu. PRACOVNÍ SMLOUVA - na dobu určitou na 1 rok, s možností prodloužení, zkušební doba 6 měsíců, příp. dle dohody, na dobu výkonu funkce vedoucí/ho oddělení bude dále uzavřena dohoda o výkonu vedoucího pracovního místa s možností odstoupení nebo odvolání z funkce vedoucí/ho oddělení, která je nezbytnou podmínkou výkonu funkce vedoucí/ho oddělení, výkon funkce je předpokládán min. do 31. 1. 2026. NÁSTUP: 1. 2. 2025, příp. dle dohody. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis (nejlépe ve formě EuroPASS), stručná charakteristika dosavadní odborné, vědecko-výzkumné činnosti a publikační činnosti, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. doklady o odborné způsobilosti a členství v odborných společnostech, příp. hodnocení z předchozího pracoviště, kopie osvědčení o jazykových kompetencích, stručný návrh priorit vedení a rozvoje ústavu v horizontu 1 roku a s výhledem 5 let - v pedagogické, vědecko-výzkumné, personální oblasti, v návaznosti na zhodnocení současného stavu v těchto oblastech, v max. rozsahu 2 A4. Výběrové řízení je zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Fakulta zdravotnických studií
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 37 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: manažerská činnost na daném ústavu fakulty v oblasti personálního a finančního řízení v souladu s rozvojem pracoviště oblastech řízení a koordinace vědecko-výzkumných, pedagogických a publikačních aktivit, a to v návaznosti na strategii rozvoje a v návaznosti na strategii rozvoje FZS TUL. POŽADUJEME: min. úspěšně ukončené magisterské vysokoškolské vzdělání se zaměřením na zdravotnictví, výhodou je dobrá orientace v problematice vzdělávání nelékařských zdravotnických oborů a odborné kontakty v oboru, předpoklady pro řízení vědecko-výzkumné a pedagogické činnosti, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, řídící a organizační schopnosti, koncepčnost a vize rozvoje ústavu, aktivní snaha a ochota vzdělávat se, znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 výhodou, znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího . PRAC. ÚVAZEK A MZDA: 100 % (40hod/týden), příp. dle dohody, mzdová třída dle Vnitřního mzdového předpisu, příplatek za výkon funkce, možnost přiznání osobního/základního příplatku v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu dle Vnitřního mzdového předpisu. PRACOVNÍ SMLOUVA - na dobu určitou na 1 rok, s možností prodloužení, zkušební doba 6 měsíců, příp. dle dohody, na dobu výkonu funkce vedoucí/ho oddělení bude dále uzavřena dohoda o výkonu vedoucího pracovního místa s možností odstoupení nebo odvolání z funkce vedoucí/ho oddělení, která je nezbytnou podmínkou výkonu funkce vedoucí/ho oddělení, výkon funkce je předpokládán min. do 31. 1. 2026. NÁSTUP: 1. 2. 2025, příp. dle dohody. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis (nejlépe ve formě EuroPASS), stručná charakteristika dosavadní odborné, vědecko-výzkumné činnosti a publikační činnosti, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. doklady o odborné způsobilosti a členství v odborných společnostech, příp. hodnocení z předchozího pracoviště, kopie osvědčení o jazykových kompetencích, stručný návrh priorit vedení a rozvoje ústavu v horizontu 1 roku a s výhledem 5 let - v pedagogické, vědecko-výzkumné, personální oblasti, v návaznosti na zhodnocení současného stavu v těchto oblastech, v max. rozsahu 2 A4. Výběrové řízení je zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Fakulta zdravotnických studií
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 37 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: manažerská činnost v oddělení vědy a výzkumu v oblasti biomedicínských aplikací fakulty v oblasti personálního a finančního řízení v souladu s rozvojem fakulty v oblasti vědy a výzkumu a v návaznosti na strategii rozvoje FZS TUL. POŽADUJEME: min. úspěšně ukončené magisterské vysokoškolské vzdělání v oboru biomedicínských technologií nebo lékařské biologie či přírodních věd, dobrá orientace v oblasti vědy a výzkumu, předpoklady pro řízení vědecko-výzkumné a pedagogické činnosti, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, řídící a organizační schopnosti, koncepčnost a vize rozvoje ústavu, aktivní snaha a ochota vzdělávat se, znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 výhodou, znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího . PRAC. ÚVAZEK A MZDA: 100 % (40hod/týden), příp. dle dohody, mzdová třída dle Vnitřního mzdového předpisu, příplatek za výkon funkce, možnost přiznání osobního/základního příplatku v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu dle Vnitřního mzdového předpisu. PRACOVNÍ SMLOUVA - na dobu určitou na 1 rok, s možností prodloužení, zkušební doba 6 měsíců, příp. dle dohody, na dobu výkonu funkce vedoucí/ho oddělení bude dále uzavřena dohoda o výkonu vedoucího pracovního místa s možností odstoupení nebo odvolání z funkce vedoucí/ho oddělení, která je nezbytnou podmínkou výkonu funkce vedoucí/ho oddělení, výkon funkce je předpokládán min. do 31. 1. 2026. NÁSTUP: 1. 2. 2025, příp. dle dohody. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis (nejlépe ve formě EuroPASS), stručná charakteristika dosavadní odborné, vědecko-výzkumné činnosti a publikační činnosti, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. doklady o odborné způsobilosti a členství v odborných společnostech, příp. hodnocení z předchozího pracoviště, kopie osvědčení o jazykových kompetencích, stručný návrh priorit vedení a rozvoje ústavu v horizontu 1 roku a s výhledem 5 let - v pedagogické, vědecko-výzkumné, personální oblasti, v návaznosti na zhodnocení současného stavu v těchto oblastech, v max. rozsahu 2 A4. Výběrové řízení je zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Fakulta zdravotnických studií
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 600 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: příprava materiálů pro vědecké experimenty i pro praktickou výuku, příprava a sterilizace materiálů, podíl na základním/aplikovaném výzkumu v rámci činnosti a projektů biologických laboratoří, úklid čistých prostor v biologických laboratořích s pracovním rizikem v kategorii III.. POŽADUJEME: min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (obor není požadován), práce v rozhraní Microsoft office, znalosti základů práce v biologické laboratoři, zájem o práci v biologické laboratoři, přednostní zájem z Vaší strany o pracovní činnost prováděnou ráno a dopoledne, znalost anglického jazyka výhodou. PRAC. ÚVAZEK A MZDA: 50 % (20hod/týden), příp. dle dohody, mzdová třída B4 dle Vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního/základního příplatku v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu. PRACOVNÍ SMLOUVA - na dobu určitou na 1 rok, s možností prodloužení, zkušební doba 3 měsíce, příp. dle dohody. NÁSTUP: možný dle dohody (příp. ihned po vyřízení formálních náležitostí). Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis (nejlépe ve formě EuroPASS), kopie dokladů o dosaženém vzdělání, stručná charakteristika dosavadní činnosti. Výběrové řízení je zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Ústav pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Neurčeno |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 65 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: rozvoj a další směřování oddělení v oblasti aditivních technologií (3D technologií), manažerská činnost na oddělení 3D technologií v oblasti personálního a finančního řízení, v souladu s rozvojem pracoviště v oblastech řízení vědecko-výzkumných a publikačních aktivit, a to v návaznosti na strategii rozvoje CXI, využití a rozvoj technologického vybavení oddělení, vyhledávání vhodných partnerů a grantových schémat ke spolupráci (společné vědecko-výzkumné projekty a zakázky smluvního výzkumu) a účast na projektech a zakázkách v úzké spolupráci s komerčními partnery a partnery ve vědě a výzkumu, spolupráce s odděleními CXI a fakultami TUL. POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání se zaměřením na strojírenství, započaté doktorské studium (Ph.D., CSc. nebo ekvivalent) technického směru výhodou, zkušenosti s působením ve výzkumu či vývoji v průmyslové nebo akademické sféře, praxi v oboru aditivních technologií či příbuzném oboru min. 3 roky, zkušenosti s přípravou a vedením vědecko-výzkumných projektů, zkušenosti s vedením projektového nebo jiného týmu výhodou, znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2, znalost českého jazyka min. na úrovni A2. PRAC. ÚVAZEK A MZDA: 100 % úvazek (40 hod./týden), min. 50 %, mzdová třída C1-C2 podle Vnitřního mzdového předpisu + příplatek za výkon funkce, ke sjednané mzdě může být na základě kladného hodnocení Vašeho pracovního výkonu přiznán výkonnostní příplatek a odměny, pracovní smlouva na dobu určitou do 31. 12. 2027, s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba 6 měsíců, Nástup od 1. 4. 2025, příp. dle dohody. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, seznam podaných a řešených VaV projektů, seznam dosavadních výsledků, tj. impaktované publikace, patenty, kapitoly v knihách apod., vize koncepce oddělení v dlouhodobém horizontu 3 roky v rozsahu max. 1 strana A4, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, u zahraničních žadatelů je vyžadován doklad o znalosti českého jazyka minimálně na úrovni A2, znalost anglického jazyka bude prověřena ústně při pohovoru. Výběrové řízení je zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Ústav pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 65 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: rozvoj a další směřování oddělení v oblasti progresivních pohonných jednotek - vybudujete si vlastní vědecký tým, manažerská činnost na oddělení vozidel v oblasti personálního a finančního řízení, v souladu s rozvojem pracoviště v oblastech řízení vědecko-výzkumných a publikačních aktivit, a to v návaznosti na strategii rozvoje CXI, využití a rozvoj technologického vybavení oddělení, vyhledávání vhodných partnerů a grantových schémat ke spolupráci (společné vědecko-výzkumné projekty a zakázky smluvního výzkumu) a účast na projektech a zakázkách v úzké spolupráci s komerčními partnery a partnery ve vědě a výzkumu, spolupráce s odděleními CXI a fakultami TUL. POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání se zaměřením na strojírenství, započaté doktorské studium (Ph.D., CSc. nebo ekvivalent) technického směru výhodou, zkušenosti s působením ve výzkumu či vývoji v průmyslové nebo akademické sféře, praxi v oboru konstrukce strojů a zařízení či v příbuzném oboru min. 3 roky, zkušenosti s přípravou a vedením vědecko-výzkumných projektů, zkušenosti s vedením projektového nebo jiného týmu výhodou, znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2, znalost českého jazyka min. na úrovni A2. PRAC. ÚVAZEK A MZDA: 100 % úvazek (40 hod./týden), min. 50 %, mzdová třída C1-C2 podle Vnitřního mzdového předpisu + příplatek za výkon funkce, ke sjednané mzdě může být na základě kladného hodnocení Vašeho pracovního výkonu přiznán výkonnostní příplatek a odměny, pracovní smlouva na dobu určitou do 31. 12. 2027, s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba 6 měsíců, Nástup od 1. 4. 2025, příp. dle dohody. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, seznam podaných a řešených VaV projektů, seznam dosavadních výsledků, tj. impaktované publikace, patenty, kapitoly v knihách apod., vize koncepce oddělení v dlouhodobém horizontu 3 roky v rozsahu max. 1 strana A4, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, u zahraničních žadatelů je vyžadován doklad o znalosti českého jazyka minimálně na úrovni A2, znalost anglického jazyka bude prověřena ústně při pohovoru. Výběrové řízení je zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Fakulta umění a architektury
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: pedagogická činnost, převážně přednášky, zkoušení, výuka v seminářích a cvičeních včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení bakalářských, diplomových a disertačních prací v oboru urbanismu, účast ve zkušebních komisích, u státních závěrečných zkoušek, tvůrčí činnost, zejména samostatné řešení vědeckých úkolů v oblasti výzkumu a vývoje s podstatným významem pro rozvoj příslušného vědního oboru; tvůrčí koordinace národních nebo mezinárodních projektů, vědeckých a výzkumných úkolů v oboru urbanismu, podílení se na činnostech zajišťujících zabezpečení financování výzkumu (vyhledávání, psaní a podávání grantů či možností smluvní spolupráce), zapojení se do řešení projektů v pozici řešitele nebo spoluřešitele, publikační činnost a sebevzdělávací aktivity, rozvíjení mezioborové spolupráce, příprava a realizace exkurzí se studenty, podíl na administrativním a praktickém provozu katedry. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: ukončené magisterské vzdělání v oboru architektura a urbanismus, habilitaci v oboru urbanismus a územní plánování, zkušenosti s vedením závěrečných prací, pedagogické vzdělání, příp. pedagogickou praxi, rozsáhlou odbornou a publikační činnost v oboru, aktivní praktickou architektonickou nebo urbanistickou činnost, zkušenost s řešením grantových projektů, samostatnost a dobré komunikační schopnosti, schopnost týmové spolupráce, pracovní flexibilitu a odpovědnost, trestní, občanskou a morální bezúhonnost, znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B2 (úroveň vyšší a další světové jazyky výhodou), zájem o internacionalizaci pracoviště, zapojování do mezinárodních akademických sítí. PRAC.POMĚR: 40% úvazek, prac. sml. - na dobu určitou 3 roky (s možností prodloužení). NÁSTUP: únor 2025, příp. dle dohody, mzd. zařazení A4 dle vnitř. mzd. předpisu. Zaměstnanecké Výhody: ubytování, podnikové stravování. Plat: 50000,- Kč při 100% úvazku. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné činnosti, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, příp. seznam uměleckých výsledků tvůrčí činnosti, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, o pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, kopie osvědčení o jazykových kompetencích dle CERF pro anglický jazyk, kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku doručte výlučně elektronicky (volnamista@tul.cz) a v kopii jitka.havlikova@tul.cz) nejpozději do 05.01.2025. Výběr. řízení je od 02.12.2024 zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Fakulta textilní
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: pedagogická činnost, tzn. převážně přednášky, zkoušení, výuka v seminářích, cvičeních včetně přípravy studijních textů, studijních opor, možné vedení bakalářských, diplomových a disertačních prací, účast ve zkušebních komisích, u státních závěrečných zkoušek, možná účast v komisích pro habilitační řízení, podílení se na činnostech zajišťujících zabezpečení financování výzkumu (vyhledávání, psaní a podávání grantů či možností smluvní spolupráce) a s tím související zapojení se do řešení projektů v pozici řešitele nebo spoluřešitele, tvůrčí činnost, publikační činnost a sebevzdělávací aktivity. DOVEDNOSTI A VZDĚLÁNÍ: ukončené magisterské vzdělání v oboru Textilní technika a/nebo textilní materiálové inženýrství, habilitace v technických vědách, pedagogické vzdělání, příp. pedagogická praxe (i v AJ) se zaměření na netkané textilie, termické a chemické technologie, praxe ve výzkumných a vědeckých aktivitách v oblasti aplikace textilií F, zkušenosti s podáváním a řešením projektů, schopnost prezentovat vědecké výsledky ústní a písemnou formou, schopnost vědecké kreativity, práce v týmu a samostatného vedení laboratorního výzkumu, rozsáhlá publikační činnost v impaktovaných časopisech, h-index dle WoS min. 5, znalost Aj slovem a písmem na úrovni B2, pro zahraniční uchazeče: předpoklad plynulé komunikace v ČJ slovem i písmem úroveň min. B2, schopnost uplatnění výsledků VaV, schopnost vědecké kreativity a práce v týmu, samostatnost, komunikativnost, schopnost systematické práce, pracovní flexibilita, odpovědnost a aktivní přístup k práci, schopnost prezentovat vědecké výsledky ústní a písemnou formou, řidičské oprávnění skupiny B, trestní, občanská a morální bezúhonnost. PRAC. POMĚR: 20 % úvazek (8 hod./týden). NÁSTUP: 1.2.2025, příp. dle dohody, mzdová třída A4 dle Vnitřního mzdového předpisu, možnost osobního příplatku (po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu). Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování. Plat: 50000,- Kč při 100% úvazku. K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženo: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, pro zahraniční uchazeče pro český jazyk (osvědčení min. úroveň CCE-B2), kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku do výběrového řízení včetně výše uvedených dokumentů doručte e-mailem nebo poštou nejpozději dne 31.12.2024 na uvedené adresy. Výběrové řízení je od 28.11.2024 zveřejněno na webu - úřední desce TUL.
TUL - Fakulta strojní
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 55 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: pedagogická činnost v oboru mechaniky tekutin a termomechaniky, případně v oboru energetických strojů a zařízení, tzn. přednášky, zkoušení, výuka v seminářích, cvičeních a laboratorních cvičeních, včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení bakalářských, diplomových a disertačních prací, tvůrčí činnost, zejména samostatné řešení výzkumných a vývojových úkolů podle definovaných cílů. Příprava a řešení projektů včetně mezinárodních v pozici řešitele nebo člena řešitelského týmu, publikační činnost a sebevzdělávací aktivity. DOVEDNOSTI A VZDĚLÁNÍ: ukončené habilitační nebo jmenovací řízení v oboru Aplikovaná mechanika (mechanika tekutin, termomechanika), nebo v oboru energetických strojů a zařízení, případně v oboru souvisejícím, odborná a publikační činnost v oboru, zkušenost s přípravou a řešením VaV projektů, zkušenosti s řešením mezinárodních VaV projektů výhodou, zkušenosti s vedením doktorandů, pedagogické vzdělání, příp. pedagogická praxe výhodou, požadovaná úroveň českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, požadovaná úroveň anglického na úrovni B1, znalost dalších jazyků výhodou, trestní, občanská a morální bezúhonnost, samostatnost, odpovědnost. PRAC. POMĚR: 60 % úvazek (24 hod./týden). NÁSTUP: 1.2.2025/dle dohody, prac. smlouva na dobu určitou do 31.1.2026, s možností prodloužení na dobu neurčitou, mzdová třída A4 nebo A5 dle Vnitřního mzdového předpisu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování. Plat: 55000,- Kč při 100% úvazku. K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženo: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, příp. seznam uměleckých výsledků tvůrčí činnosti, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi. Přihlášku do výběrového řízení včetně výše uvedených dokumentů doručte e-mailem nebo poštou nejpozději dne 31.12.2024 na uvedené adresy. Výběrové řízení je od 29.11.2024 zveřejněno na webu - úřední desce TUL.
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: Publikační činnost v oboru podniková ekonomika a management, se zaměřením na požadavky zákazníka a kvalitu za podpory moderních technologií včetně využívání umělé inteligence. Vědecko-výzkumná činnost - příprava nových projektů základního a aplikovaného výzkumu a jejich podávání jako hlavní řešitel(ka) či člen(ka) řešitelského týmu, zapojení se do řešených projektů na katedře. Vědecko-výzkumná a publikační činnost bude tvořit cca 90 % pracovní náplně. Pedagogická činnost v českém a anglickém jazyce se zaměřením na metody vědecké práce, vedení seminářů pro doktorandy v oblasti academic writing, management kvality apod., včetně přípravy studijních textů a studijních e-learningových opor. Vedení disertačních prací, popř. bakalářských a diplomových prací. Sebevzdělávací aktivity. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: vysokoškolské vzdělání a vědecká hodnost min. docent v oboru podniková ekonomika nebo management nebo oboru příbuzném; odpovídající odbornou a publikační činnost v daném oboru (za posledních 5 let minimálně 5 článků v impaktovaných časopisech s hodnocením Q1-Q2 dle JCR, nejlépe ve FORD 5.2 Economics and Business); znalost a praktické dovednosti v oblasti používání moderních technologií při výzkumu (statistické programy, nástroje řízení kvality procesů); způsobilost pro pedagogickou činnost zejména v oblastech metodologie vědy a management kvality; doložení pedagogické praxe a praxe ve vědecko-výzkumné činnosti (včetně projektové); znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni alespoň B2; znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, samostatnost, pracovní flexibilitu, odpovědnost, komunikativnost, schopnost týmové práce; trestní, občanskou a morální bezúhonnost. PRAC. POMĚR: 50% úv., prac. sml.- doba určitá 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: únor 2025/dle dohody. Mzdová třída A4 dle Vnitřního mzd. předpisu (50000,- Kč při 100% úvazku) Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis, stručná charakteristika dosavadní odborné, pedagogické, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku doručte do 22.12.2024 emailem (volnamista@tul.cz) nebo poštou na uvedenou adresu. VŘ je od 21.11.2024 zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Ústav pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 65 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: rozvoj a další směřování oddělení v oblasti moderních konstrukcí a technologií - vybudujete si vlastní vědecký tým, manažerská činnost na oddělení konstrukce strojů v oblasti personálního a finančního řízení, v souladu s rozvojem pracoviště v oblastech řízení vědecko-výzkumných a publikačních aktivit, a to v návaznosti na strategii rozvoje CXI, využití a rozvoj technologického vybavení oddělení, vyhledávání vhodných partnerů a grantových schémat ke spolupráci (společné vědecko-výzkumné projekty a zakázky smluvního výzkumu) a účast na projektech a zakázkách v úzké spolupráci s komerčními i akademickými partnery, spolupráce s odděleními CXI a fakultami TUL. POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání se zaměřením na strojírenství, ukončené doktorské studium (Ph.D., CSc. nebo ekvivalent) technického směru výhodou, zkušenosti s působením ve výzkumu či vývoji v průmyslové nebo akademické sféře, praxi v oboru technologie konstrukce strojů či příbuzném oboru min. 3 roky, zkušenosti s přípravou a vedením vědecko-výzkumných projektů, zkušenosti s vedením projektového nebo jiného týmu výhodou, znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2, znalost českého jazyka min. na úrovni A2. PRAC. ÚVAZEK A MZDA: 100 % úvazek (40 hod./týden), min. 50 %, mzdová třída B7-C2 podle Vnitřního mzdového předpisu + příplatek za výkon funkce, ke sjednané mzdě může být na základě kladného hodnocení Vašeho pracovního výkonu přiznán výkonnostní příplatek a odměny, pracovní smlouva na dobu určitou do 31. 12. 2027, s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba 6 měsíců, Nástup od 1. 4. 2025, příp. dle dohody. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, seznam podaných a řešených VaV projektů, seznam dosavadních výsledků, tj. impaktované publikace, patenty, kapitoly v knihách apod., vize koncepce oddělení v dlouhodobém horizontu 3 roky v rozsahu max. 1 strana A4, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, u zahraničních žadatelů je vyžadován doklad o znalosti českého jazyka minimálně na úrovni A2, znalost anglického jazyka bude prověřena ústně při pohovoru. Výběrové řízení je zveřejněno na úřední desce TUL.
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
CHARAKTER: pedagogická činnost - přednášky, zkoušení, výuka v seminářích a cvičeních, včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení závěrečných prací v oblasti lesnictví a péče o lesní biotopy, tvůrčí činnost, zejména samostatné řešení výzkumných a vývojových úkolů podle definovaných cílů, publikační činnost v oblasti lesnictví, sebevzdělávací a další tvůrčí aktivity. DOVEDNOSTI a VZDĚLÁNÍ: ukončené magisterské vzdělání v oblasti lesnictví, ukončené doktorské studium, příp. CSc. v oblasti lesnictví, odborná a publikační činnost v oblasti lesnictví, odborná praxe v ochraně přírody (zejména zkušenosti s plány péče CHKO, MZCHÚ a Natura 2000 ve vztahu k lesním ekosystémům), absolvovaná zahraniční stáž (minimální délka 2 měsíce), požadovaná úroveň českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, anglický jazyk na úrovni minimálně B2, trestní, občanská a morální bezúhonnost, samostatnost, zodpovědnost. PRAC. POMĚR: 20% úvazek, prac. sml. - na dobu určitou do 31.12.2027, s možností prodloužení. NÁSTUP: leden/únor 2025 nebo dle dohody, mzd. zařazení A3 dle vnitř. mzd. předpisu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování. Plat: 40000 při 100% úvazku. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, příp. seznam uměleckých výsledků tvůrčí činnosti, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku s dokumenty doručte e-mailem (volnamista@tul.cz) nebo poštou nejpozději do 15.12.2024. Výběr. řízení je od 14.11.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Zdroj: Úřad práce
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 035
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 133
Zdroj: Internet
IZO | Zařízení | Kapacita |
---|---|---|
181060248 | Školní jídelna - vývařovna | 201 |
Zdroj: MŠMT
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 18.04.2024 Projekt s právním aktem
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 28.08.2023 Projekt v realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.11.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.04.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018 Projekt fyzicky ukončen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.02.2018 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.02.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.05.2015 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 19.05.2014 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 07.03.2014 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 05.12.2013 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 05.12.2013 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 05.12.2013 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.04.2013 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 11.02.2013 Projekt nedokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.09.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.08.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 04.07.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 05.06.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2012 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.12.2011 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 30.11.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.10.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.06.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.05.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 03.05.2011 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 28.04.2011 Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.01.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.12.2010 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 09.12.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.12.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.12.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.11.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.10.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.10.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2010 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.04.2010 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.12.2009 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 09.11.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009 Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 30.12.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2008 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: td7j9ft
Zdroj: justice.cz
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-KATEDRA URBANISMU
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz