TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-UNIVERZITNÍ KNIHOVNA
- 485 352 553
- knihovna@tul.cz
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-15:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
305806603/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
681640993/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
105879656/0300 DPH účet, zveřejněn 14.10.2014 | |
101048425/0300 DPH účet, zveřejněn 14.10.2014 | |
CZ9803000000000681641283 DPH účet, zveřejněn 17.12.2014 | |
CZ1603000000000681641013 DPH účet, zveřejněn 17.12.2014 | |
268635082/0300 DPH účet, zveřejněn 19.10.2016 |
Ústředí
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI - Studentská 1402/2, Liberec I-Staré Město, LiberecNejbližší pobočky
CENTRUM DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ - Voroněžská 1329/13, Liberec I-Staré Město, LiberecEKONOMICKÁ FAKULTA - Voroněžská 1329/13, Liberec I-Staré Město, Liberec
FAKULTA STROJNÍ - Studentská 1402/2, Liberec I-Staré Město, Liberec943 m
- univerzitní knihovna
Technická univerzita v Liberci
Simona Röschová, tel.:485 353 466, 724 021 870e-mail: simona.roschova@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 20 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: Veškerá agenda spojená s recepční a informační službou sportovní haly a stadionu Harcov, Technické univerzity v Liberci: recepční a informační služby včetně výběru hotovosti, otevírání a zavírání objektů, výdej klíčů oprávněným osobám, provádění obchůzek objektů, sledování signalizačních a bezpečnostních zařízení, hlášení a evidence zjištěných závad kontrolovaných objektů. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: SOU nebo SŠ, uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word), organizační schopnosti, schopnost rychle řešit problémy, aktivní přístup k práci, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost. PRACOVNÍ POMĚR: 100% úvazek, dvousměnný provoz nebo dle plánovaných akcí: 1 týden Po-Pá od 6.30 hod. do 14.45 hod., 2. týden Po-Pá od 13.45 hod. do 22.00 hod, prac. sml. na dobu určitou - 1 rok, dále možnost prodloužení. NÁSTUP: ihned, příp. dle dohody. Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování, dovolená navíc. Strukturovaný životopis doručte e-mailem (simona.roschova@tul.cz). Volné místo je zveřejněno na úřední desce TUL. Bližší informace Vám poskytne paní Simona Röschová, referentka Odd. provozu budov a majetku TUL, tel: 485353466, mobil tel: 724 021 870.
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Pasivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 18. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc do 80 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: Zodpovědnost za provoz a správu výrobních aplikací, řešení incidentů, Spolupráce s vývojovým a zákaznickým týmem, Poskytování konzultací k aplikacím a zodpovídání otázek z nižší úrovně podpory, Spolupráce na akceptačním testování, Spolupráce na realizaci změn. POŽADAVKY: Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, Pokročilá znalost SQL, Znalost PL/SQL, Zkušenosti s databází Oracle (vývoj / optimalizace výkonu / AQ), Základní orientace UNIX/Linux prostředí, Orientace v IT technologiích, Spolehlivost, pečlivost, Ochota a připravenost učit se novým věcem, Analytické myšlení, logické uvažování a schopnost dávat poznatky do souvislostí, Velmi dobré komunikační schopnosti v českém jazyce, Samostatnost, ale i schopnost spolupráce v týmu, Aktivní a prozákaznický přístup, Alespoň pasivní znalost AJ, Odolnost vůči stresu. VAŠÍ VÝHODOU JE: Praxe na obdobné pozici, Základní znalost dalších jazyků ASPX / VB.NET / Javascript / python, Alespoň základní znalost 3-vrstvé architektury, microservice, springboot. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, příp. dle dohody, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: ihned/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: tarifní mzda a mzdová třída dle vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu. Zaměstnanecké výhody: pružná prac. doba, ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, jazykové kurzy, …. Přihlášku se strukturovaným profesním životopisem a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 30.10.2024. Volné místo je od 03.09.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Technická univerzita v Liberci
Simona Röschová, tel.:485 353 466, 724 021 870e-mail: simona.roschova@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: úklid prostor Technické univerzity v Liberci (kanceláře, sociální zařízení, chodby, učebny. DOVEDNOSTI: zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost. VZDĚLÁNÍ: základní. PRACOVNÍ POMĚR: 100% úvazek, jednosměnný provoz (nebo dle plánovaných akcí), mzdová třída B1 podle vnitřního mzdového předpisu, pohyblivý osobní příplatek dle aktuálního výkonu. NABÍZÍME: příjemné pracovní prostředí, závodní stravování, 30 dnů dovolené, možnost hlídání dětí v dětském koutku. NÁSTUP: ihned, příp. dle dohody. Bližší informace Vám poskytne paní Simona Röschová, referentka Oddělení provozu budov a majetku Technické univerzity v Liberci (tel: 485 353 466, mob: 724 021 870). Strukturovaný životopis doručte e-mailem (simona.roschova@tul.cz)
TUL - Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 29 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: vzdělávací činnost - výuka v přednáškách, cvičeních předmětů v oboru informační technologie a číslicové elektroniky, řešení výzkumných a vývojových úkolů dle pokynů, sebevzdělávací aktivity. DOVEDNOSTI a VZDĚLÁNÍ: ukončené magisterské vzdělání v oboru informační technologie či příbuzném, odbornost v oblasti informační technologie, požadovaná úroveň českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, zájem o pedagogickou práci, trestní, občanská a morální bezúhonnost, samostatnost, pracovní flexibilitu, odpovědnost. PRAC.POMĚR: 100% úvazek nebo dle dohody, prac. sml. - na dobu určitou do 31.12.2025 (s možností prodloužení). NÁSTUP: 111.2024, příp. dle dohody, mzd. zařazení A1 dle vnitř. mzd. předpisu a dosažené vědecké hodnosti. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, příp. seznam uměleckých výsledků tvůrčí činnosti, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku doručte poštou nebo e-mailem (volnamista@tul.cz) nejpozději do 09.10.2024. Výběr. řízení je od 09.09.2024 zveřejněno na úřední desce TUL. (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: Zajištění finanční a administrativní správy českých i mezinárodních projektů, zejména: samostatné řešení projektů po organizační, finanční a administrativní stránce, aktivní vyhledávání grantových příležitostí a partnerů (zahraničí, ČR), psaní projektových žádostí, tvorba rozpočtů a další asistence při přípravě nových projektových žádostí, komunikace s partnery projektu a s poskytovatelem podpory v angličtině, zpracování podkladů pro monitorovací zprávy a závěrečné zprávy, účast na vzdělávacích seminářích a následné předání obsahu řešitelskému týmu. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: středoškolské vzdělání s maturitou/vysokoškolské, ekonomický směr výhodou, výborná aktivní znalost anglického jazyka (min. na úrovni B2), zkušenosti z administrace mezinárodních projektů ze zdrojů EU (Horizon, COST apod.), základní orientaci v legislativě ČR, výborná znalost práce na PC, znalost MS Office, MS Excel, PowerPoint, schopnost využívat elektronické informační systémy, schopnost komunikace v německém/polském jazyce výhodou, zkušenosti s e-platformami evropských projektů výhodou, proaktivita, komunikativnost a samostatnost, příjemné a vstřícné vystupování. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, popř. dle dohody, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou do 31.8.2027 s možností prodloužení. NÁSTUP: říjen 2024/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: tarifní mzda a mzdová třída B6 v závislosti na dosaženém vzdělání a odborné praxi, dle vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. Přihlášku se strukturovaným profesním životopisem se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, zejména s ohledem na administraci mezinárodních projektů, motivačním dopisem a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 30.9.2024. Volné místo je od 06.09.2024 zveřejněno na úřední desce TUL.
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc |
CHARAKTER: pedagogická činnost, tzn. výuka v seminářích, cvičeních a laboratorních cvičeních předmětů všeobecného základu a specializace, přednášky a zkoušení na základě pověření děkanem včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení bakalářských prací v oboru geografie, tvůrčí činnost, zejména řešení výzkumných a vývojových úkolů podle definovaných pokynů. Zapojení se do řešení projektů v pozici člena řešitelského týmu v oboru geografie, publikační činnost a sebevzdělávací aktivity. POŽADUJEME: ukončené magisterské vzdělání v oboru geografie nebo podobném oboru z oblastí věd o Zemi, zahájené doktorské studium v oboru geografie nebo podobném oboru z oblastí věd o Zemi v době vypsání výběrového řízení, odborná (konferenční, projektová apod.) a publikační činnost v oboru, pedagogické vzdělání, příp. pedagogická praxe výhodou, požadovaná úroveň českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, požadovaná úroveň anglického jazyka na úrovni min. B2 (úroveň vyšší a další světové jazyky výhodou), trestní, občanská a morální bezúhonnost, samostatnost, odpovědnost. PRAC.POMĚR: 50% úvazek, prac. sml. - na dobu určitou do 31.08.2025, s možností prodloužení. NÁSTUP: říjen/listopad 2024 nebo dle dohody, mzd. zařazení A2 dle vnitř. mzd. předpisu a dosažené vědecké hodnosti. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, příspěvek na PP. Plat 29000,- Kč při 100 % úvazku. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, příp. seznam uměleckých výsledků tvůrčí činnosti, opis dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, kopie dokladu o zapsání do probíhajícího doktorského studia, kopie osvědčení o jazykových kompetencích dle CERF pro anglický jazyk, kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty). Přihlášku s dokumenty doručte e-mailem (volnamista@tul.cz) nebo poštou nejpozději do 06.10.2024. Výběr. řízení je od 05.09.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
TUL - Ústav pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 60 000 Kč/měsíc |
NÁPLŇ PRÁCE: budete ve spolupráci s Oddělením grantové podpory vyhledávat vhodné grantové příležitosti a projektové partnery, budete koordinovat a vést projektové týmy během přípravy a realizace projektů - vybudujete si vlastní vědecký tým, budete připravovat a realizovat zakázky smluvního výzkumu, budete se účastnit stávajících projektů a zakázek v úzké spolupráci s komerčními i akademickými partnery. CO OČEKÁVÁME: ukončené doktorské studium (Ph.D., CSc. nebo ekvivalent) přírodovědného, technologického nebo materiálového směru, dlouhodobou vědecko-výzkumnou praxi, zkušenosti s přípravou a vedením vědecko-výzkumných projektů, znalost českého a anglického jazyka minimálně na úrovni C1, vysokou míru invence a kreativity. PRAC. ÚVAZEK A MZDA: Vaše pracovní pozice bude pracovník vědy a výzkumu (C2), chtěli bychom Vás zaměstnat na 100% úvazek (40 hod./týden), ale lze dohodnout i nižší úvazek - min. ovšem 50%, nástup nejlépe ihned, ale možný je i pozdější termín nástupu, nabízíme Vám pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou v návaznosti na úspěšnost v přípravě a realizaci projektů, ke sjednané mzdě Vám bude na základě kladného hodnocení Vašeho pracovního výkonu přiznán příplatek nebo výkonnostní odměna. Mzda 60000,- Kč při 100% úvazku. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. JAK SE PŘIHLÁSIT: níže požadované dokumenty zašlete na e-mailovou adresu: volnamista@tul.cz do 30.11.2024, životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, seznam podaných a řešených projektů, seznam dosavadních výsledků, tj. impaktované publikace, patenty, kapitoly v knihách apod., kopie dokladů o dosaženém vzdělání, u zahraničních žadatelů je vyžadován doklad o znalosti českého jazyka minimálně na úrovni C1, znalost anglického jazyka bude prověřena ústně při pohovoru, v případě dotazů se můžete obrátit na Vašeho budoucího vedoucího: michal.rezanka@tul.cz. Volné místo je zveřejněno na úřední desce TUL.
TUL - Fakulta strojní
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: manažerská činnost na Katedře energetických zařízení v oblasti personálního a finančního řízení, v souladu s rozvojem pracoviště v oblastech řízení a koordinace vědecko-výzkumných, pedagogických a publikačních aktivit, a to v návaznosti na strategii rozvoje Fakulty strojní. POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání se zaměřením na strojírenství, výhodou profilace v některé z následujících oblastí - mechanika tekutin, termomechanika, energetika, nebo min. 5 let praxe v některé z těchto oblastí, praxe na vedoucí pozici výhodou, zkušenosti s řízením týmu nebo vědecko-výzkumného týmu výhodou, zkušenosti s realizací vědecko-výzkumných úkolů, zkušenost s řízením mezinárodních projektů výhodou, pedagogická praxe výhodou, řídící a organizační schopnosti, předpoklady pro řízení vědecko-výzkumné a pedagogické činnosti, znalost světového jazyka, koncepčnost a vize rozvoje pracoviště. PRAC. P: 100% úvazek (40hod./týden), příp. dle dohody, mzdová třída podle Vnitřního mzdového předpisu, příplatek za výkon funkce, možnost přiznání příplatků a odměn dle Vnitřního mzdového předpisu, pracovní smlouva: na dobu určitou do 30. 6. 2026 s možností prodloužení, zkušební doba 6 měsíců, na dobu výkonu funkce vedoucího katedry bude dále uzavřena dohoda o výkonu vedoucího pracovního místa s možností odstoupení nebo odvolání z funkce vedoucího katedry, která je nezbytnou podmínkou pro výkon funkce vedoucího katedry, výkon funkce předpokládán do 30. 6. 2026. NÁSTUP: 1. 12. 2024 nebo dle dohody. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, Multisport karta. K přihlášce přiložte tyto dokumenty: strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe v rozsahu max. 2 strany A4, stručná charakteristika dosavadní vědecko-výzkumné a publikační činnosti, informace o zkušenostech s vedením projektů v rozsahu max. 2 strany A4, doklady o ukončeném vzdělání, příp. doklady o odborné způsobilosti a členství v odborných společnostech, příp. hodnocení z předchozího pracoviště, písemný návrh koncepce vedení a rozvoje katedry v krátkodobém horizontu 1 roku a dlouhodobém horizontu 5 let v personální, pedagogické, vědecko-výzkumné a publikační oblasti, a to v rozsahu max. 5 stran A4, kopie osvědčení o jazykových kompetencích dle CERF pro anglický jazyk, seznam aktuálních výdělečných činností uchazeče mimo TUL (Příloha č. 1). Přihlášku s dokumenty doručte e-mailem nebo poštou do 02.10.2024 na adresu: volnamista@tul.cz. VŘ je od 02.09.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
CHARAKTERISTIKA: Samostatná účetní zajišťuje prvotní evidenci jednotlivých činností účetní jednotky a účtování jednotlivých oblastí finančního účetnictví: vedení příslušné účetní evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy účetní jednotky, inventura přidělených účtů, plná odpovědnost za svěřenou agendu. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: SŠ s maturitní zkouškou ekonomického směru, odborná praxe na obdobné pozici, orientace v oblasti účetnictví a daní, zkušenost s vícezdrojovým nebo projektovým financováním výhodou, znalost práce v programu Vema výhodou, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, velmi dobrá znalost MS Office, příjemné a vstřícné vystupování. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou v délce 1 roku s možností prodloužení. NÁSTUP: listopad 2024/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: tarifní mzda a mzdová třída B4 dle vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc. Přihlášku se strukturovaným profesním životopisem, motivačním dopisem, kopií dokladu o ukončeném vzdělání a výpisem z rejstříku trestů zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 20.10.2024. Volné místo je od 23.08.2024 zveřejněno na úřední desce TUL.
Technická univerzita v Liberci
Ing. Alena Šírkováe-mail: volnamista@tul.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 16 000 Kč/měsíc do 17 500 Kč/měsíc |
Jaká bude Vaše náplň práce: pedagogická činnost, tzn. výuka v seminářích, cvičeních a laboratorních cvičeních předmětů všeobecného základu a specializace, přednášky a zkoušení na základě pověření děkanem včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení bakalářských a výjimečně diplomových prací v oboru informačních technologií nebo mechatroniky, tvůrčí činnost, zejména řešení výzkumných a vývojových úkolů podle definovaných pokynů. Zapojení se do řešení projektů v pozici člena řešitelského týmu v oboru informačních technologií, mechatroniky nebo elektrotechniky, publikační činnost a sebevzdělávací aktivity. Nástup: 01.09.2024, příp. dle dohody. Požadujeme: ukončené magisterské vzdělání v oboru mechatronika nebo elektrotechnika anebo v oboru informačních technologií, zahájené doktorské studium v oboru technická kybernetika, informační technologie nebo elektrotechnika v době vypsání výběrového řízení, odborná a publikační činnost v oboru, pedagogické vzdělání, příp. pedagogická praxe výhodou, požadovaná úroveň českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, požadovaná úroveň anglického jazyka na úrovni B2 a vyšší, trestní, občanská a morální bezúhonnost, samostatnost, odpovědnost. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, dětský koutek, Multisport. Informace k výběru vhodného uchazeče: Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením doručených listinných dokumentů a kvalifikačních předpokladů. V případě konání druhého kola, osobním pohovorem s vybranými uchazeči a uchazečkami. Předpokládaný termín jednání výběrové komise s uchazeči/kami je stanoven na 34 týden roku 2024. O výsledku budou všichni uchazeči a uchazečky informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení výběrového řízení. Výběrové řízení a bližší informace jsou od 15.7.2024 zveřejněny na úřední desce Technické univerzity v Liberci (viz: https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/) Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím níže požadované dokumenty na e-mailovou adresu: volnamista@tul.cz nebo na adresu Technické univerzity v Liberci. K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný životopis, stručná charakteristika dosavadní pedagogické, odborné, vědeckovýzkumné, příp. další tvůrčí činnosti, seznam výsledků tvůrčí činnosti, zejména publikovaných odborných prací s případnými ohlasy, příp. seznam uměleckých výsledků tvůrčí činnosti, opis dokladů o dosaženém vzdělání, příp. získání vědecké hodnosti nebo akademického titulu, pedagogickém vzdělání nebo pedagogické praxi, kopie dokladu o zapsání do probíhajícího doktorského studia, kopie osvědčení o jazykových kompetencích dle CERF pro anglický jazyk, kopie dokladů o odborné způsobilosti (např. členství v odborných komorách, spolcích, osvědčení, certifikáty)
Zdroj: Úřad práce
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 035
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 133
Zdroj: Internet
IZO | Zařízení | Kapacita |
---|---|---|
181060248 | Školní jídelna - vývařovna | 201 |
Zdroj: MŠMT
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 18.04.2024Projekt s právním aktem
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 28.08.2023Projekt v realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.11.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt fyzicky ukončen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.05.2015Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 19.05.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 07.03.2014Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 05.12.2013Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 05.12.2013Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 05.12.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.04.2013Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 11.02.2013Projekt nedokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.08.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 04.07.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 05.06.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.12.2011Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 30.11.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.10.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.06.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.05.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 28.04.2011Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.01.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.12.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 09.12.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.12.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.12.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.10.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.04.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.12.2009Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 09.11.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 30.12.2008Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2008Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2008Projekt dokončen
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
DIČ: CZ46747885
Právní forma: Vysoká škola
Datová schránka: td7j9ft
Zdroj: justice.cz
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI-UNIVERZITNÍ KNIHOVNA
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz