TOS ZNOJMO
- 515 288 111 - ústředna
- 515 288 100
- 515 288 200
- toszn@tos-znojmo.cz
- vladimir_smidak@tos-znojmo.cz
- info@tos-znojmo.cz
ÚT 06:00-14:00 hod.
ST 06:00-14:00 hod.
- Ing. Vladimír Šmidák - generální ředitel
- Ing. Antonín Kopeček - obchodní ředitel
10406741/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
CZ6701000000197653920287 DPH účet, zveřejněn 28.05.2013 | |
6699-80031252/0800 DPH účet, zveřejněn 12.08.2021 | |
CZ2708000066990080031332 DPH účet, zveřejněn 07.09.2021 |
- výroba
- převodovky s čelními ozubenými koly
- převodovky s kuželovými ozubenými koly
- šnekové převodovky
- převodovky pro zvedací zařízení
- variátory
TOS ZNOJMO, akciová společnost - provozovna
Ing. Andrea Jančíková , tel.:725 499 953e-mail: andrea_jancikova@tos-znojmo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Němčina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - vzdělání nebo praxe technického zaměření výhodou - NJ nebo AJ, platný ŘP sk. B Pracovní náplň: - pracovník zajišťuje prostřednictvím různých komunikačních toků, včetně manipulace s elektronickými objednávkovými a skladovými systémy kompletní organizaci, časové plánování a realizaci nákupu zboží pro optimální zajištění skladových zásob v obchodu v souladu s podporovanou obchodní strategií - realizace nákupů v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů - vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek - realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení - manipulace s interním systémem firmy, např. s elektronickým skladovým systémem, elektronickým objednávkovým systémem a využití dalších komunikačních kanálů sloužících pro objednávání zboží - vytváření statistik výše objemu objednávek za dané období včetně kvantitativního a kvalitativního hodnocení jednotlivých objednávek - vedení účetních podkladů z realizovaných dodávek zboží - účast na kontraktačních dnech pořádaných dodavateli - navrhování nových dodavatelů a zalistování nových položek do objednávkového systému firmy Zaměstnanecké výhody: - firemní stravování (výběr ze 3 jídel), příspěvek na stravování 65 Kč/jídlo, služební telefon - dotované nápoje, kratší pracovní doba 7,5 hod. denně - motivující mzda závislá na pracovním výkonu - možnost dalšího odborného vzdělávání, kariérní růst s lepšími podmínkami, stabilita a jistota Informace: - mailem - telefonicky PO-PÁ 7-14 hod.>
TOS ZNOJMO, akciová společnost - provozovna
Ing. Andrea Jančíková , tel.:725 499 953e-mail: andrea_jancikova@tos-znojmo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 13. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - Vzdělání nebo praxe technického zaměření, orientace v technické dokumentaci, velmi dobrou znalost MS Office, NJ x AJ slovem i písmem, platný ŘP, pracovitost, samostatnost, ochota spolupracovat. Zaměstnanecké výhody: - Firemní stravování (výběr ze 3 jídel), příspěvek na stravování 65Kč/jídlo, služební telefon, dotované nápoje, kratší pracovní doba 7,5h denně, motivující mzda závislá na vašem výkonu, možnost dalšího odborného vzdělávání, kariérní růst s lepšími podmínkami, stabilita a jistota, práce v příjemném kolektivu. Informace: - e-mailem - telefonicky po-pá: 7:00 - 14:00 hodin
TOS ZNOJMO, akciová společnost - provozovna
Ing. Andrea Jančíková , tel.:725 499 953e-mail: andrea_jancikova@tos-znojmo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Požadavky a popis činnosti: - praxe, zručnost a dobrá pracovní morálka - PRÁCE NA KLASICKÉM SOUSTRUHU Zaměstnanecké výhody: - práce ve stabilní společnosti s třicetiletou tradicí - dotované stravování, 7,5 hodinová pracovní doba - podíl na zisku pro všechny zaměstnance - možnost ubytování na firemní ubytovně Informace: - mailem - telefonicky.>
TOS ZNOJMO, akciová společnost - provozovna
Ing. Andrea Jančíková , tel.:725 499 953e-mail: andrea_jancikova@tos-znojmo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - SAMOSTATNOST, OCHOTA SPOLUPRACOVAT, PRACOVITOST - orientace v technické dokumentaci, znalost uživatelské práce na PC - znalost uložení nářadí, měřidel a pomůcek ve výdejně a ve skladu - znalost názvosloví nářadí, měřidel a pomůcek. Pracovní náplň: - příjem, kontrola a evidence měřidel, zabezpečování kalibrace a ověřování měřidel - navrhování měřidel k likvidaci, zajišťování odborných stanovisek při nákupu nových měřidel - zpracování měřících a kalibračních postupů - provádění kategorizace měřidel a jejich značení evidenční znaky - aktivní připomínkování technologických postupů a vydávání metodických pokynů v rámci oblasti metrologie - příjem vyrobeného a nakoupeného nářadí, měřidel a pomůcek - vedení evidence drobného hmotného majetku - vystavování skladových karet nářadí, pomůcek a měřidel - odepisování spotřeb a poškozeného nářadí, měřidel a pomůcek - ukládání nakoupeného nářadí, měřidla a pomůcky na určené místo - vyřizování prodeje nářadí Zaměstnanecké výhody: - zkrácená a pružná pracovní doba 7,5 hod., 3 dny sick days - služební telefon a firemní notebook, služební vozidlo k zapůjčení i k soukromým účelům - moderní firemní kuchyně, příspěvek na stravu a dotované nápoje - podíl na výsledku hospodaření Informace: - mailem - telefonicky.>
Zdroj: Úřad práce
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV F / 079
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV F / 072
Zdroj: Internet
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 08.10.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2015 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2014 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 04.03.2013 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 06.02.2013 Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 03.07.2008 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 3bggp7m
Zdroj: justice.cz
TOS ZNOJMO
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz