TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Klášterec nad Ohří
- 474 359 687
- icklasterec@muklasterec.cz
PO 08:30-17:00 hod.
ÚT 08:30-17:00 hod.
PÁ 08:30-17:00 hod.
SO 09:00-17:00 hod.
říjen-duben
PO 08:30-17:00 hod.
ÚT 08:30-17:00 hod.
PÁ 08:30-17:00 hod.
19-8186130247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-4429420217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-4429430247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
35-6905910217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
- turistické informační centrum
- městská galerie KRYT
Město Klášterec nad Ohří
Ing. Libor Kocáb, tel.:474 359 645e-mail: kocab@muklasterec.cz
poptat práci
Směnnost: | Dělené směny |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 12 050 Kč/měsíc do 15 910 Kč/měsíc |
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Městského úřadu v Klášterci nad Ohří (dále jen tajemník MěÚ) v souladu s § 7 odst. 1 písm. b) bodu 4. zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen "zákon"), vyhlašuje výběrové řízení na vznik pracovního poměru na dobu neurčitou úředníka zařazeného v pověřeném obecním úřadě. Platová třída: 9 (dle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění), tj. základní platový tarif při zkráceném pracovním úvazku 50 %: od 12.050 Kč - 15.910 Kč měsíčně dle započitatelné praxe + osobní příplatek a další benefity Pracovní poměr na dobu: neurčitou Předpokládaný nástup: 12/2024 Náplň práce: - odpovědnost za správu a údržbu města v oblastech veřejné zeleně, veřejného osvětlení (vč. vánoční výzdoby) a vodního hospodářství, ochrana přírody a krajiny, - zajištění přípravy, realizace a kontroly činností ve svěřených oblastech, jednání s dodavateli, - zajištění komunikace s občany, příjem, vyhodnocování a zpracovávání podnětů a zajištění odpovědí na tyto podněty, - příprava podkladů a návrhů pro rozhodování orgánů samosprávy (rady a zastupitelstva města), - plánování a realizace nových projektů, spolupráce s ostatními odbory, - úzká spolupráce v rámci menšího týmu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka Úředníkem se může stát fyzická osob, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, který je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, - je bezúhonná dle § 4 odst. 2 zákona, - ovládá jednací jazyk a - má minimálně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Další požadavky: - povědomí o principech fungování státní správy a samosprávy, - zvláštní odborná způsobilost v oblasti ochrany a přírody velmi velkou výhodou, - zkušenosti se správou a údržbou města v oblasti veřejné zeleně nebo veřejného osvětlení velkou výhodou, - zkušenosti se správou a údržbu města v oblasti vodního hospodářství výhodou, - samostatnost, proaktivní přístup, - řidičské oprávnění skupiny B výhodou. Podání přihlášky: Písemnou přihlášku, včetně příloh, je nutno doručit v zalepené obálce označené heslem "VŘ Referent/ka OMH - neotvírat" nejpozději do 10. 10. 2024 (včetně) do 10:00 hodin na podatelnu Městského úřadu Klášterce nad Ohří na adrese: Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. Eduarda Beneše 85, 431 51 Klášterec nad Ohří. V případě dotazů je možno se obrátit na Ing. Libora Kocába, tajemníka městského úřadu, tel. 474 359 645, e-mail: libor.kocab@muklasterec.cz Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - kontaktní spojení na uchazeče, - datum a podpis uchazeče. Přílohy přihlášky Povinné: - průvodní motivační dopis (max. 1 strany A4), - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením. Nepovinné: - kopie dokladů, které osvědčují další znalosti. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a stejně tak si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Zdroj: Úřad práce
32. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky
15.03.2024 - 17.03.2024
stánek Hala 3 - A 3k
Zdroj: Internet
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 31.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.12.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.12.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.10.2015 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2014 Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.05.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.08.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2008 Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
DIČ: CZ00261939
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 6dqbymc
Zdroj: justice.cz
TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Klášterec nad Ohří
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz