UBYTOVNA Blatná
- 771 158 180
- ubytovna@tsblatna.cz
- Jana Marešová - odpovědná osoba
4192900297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
271688994/0300 DPH účet, zveřejněn 17.10.2015 | |
1387692199/2700 DPH účet, zveřejněn 13.06.2021 |
- ubytovna
- kapacita 16 lůžek
- 8 dvoupokojových bytů
- společná kuchyň
- WIFI připojení
- možnost uložení kol
- parkoviště v blízkosti objektu
Město Blatná
Výběrové řízeníSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Druh práce: samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví města dle vyhlášek č. 410/2009 Sb., 412/2021 Sb. a 383/2009 Sb., provádění kontrol dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů Místo výkonu práce: Blatná Předpokládaný termín nástupu: 1. 1. 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: platová třída 9. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení po zapracování. Požadavky na uchazeče: " vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonom. směru " znalost podvojného účetnictví " řidičský průkaz skupiny B Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb. Výhodou je: " praxe ve veřejné správě " praxe ve vedení účetnictví podle vyhlášky č. 410/2009 Sb. " znalost zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty " znalost práce v programu GINIS " zkouška podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků ÚSC, ve znění pozdějších předpisů, a osvědčení z příslušné agendy Osobnostní předpoklady a jiné požadavky: " analytické schopnosti, logické myšlení, samostatnost " psychická odolnost " možnost přesčasové práce " zdravotní způsobilost " pečlivost, spolehlivost " ochota dál se vzdělávat Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat: " jméno, příjmení a titul uchazeče " datum a místo narození uchazeče " státní příslušnost uchazeče " místo trvalého pobytu uchazeče " číslo občanského průkazu " datum a podpis uchazeče (vhodné je uvést ID datové schránky, e-mail, telefon) K přihlášce je nutné přiložit " životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce " výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce " úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Písemné přihlášky do výběrového řízení musí být doručeny poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Blatná na adrese tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nejpozději do 12:00 hodin dne 17. 10. 2024. Obálku označte heslem: "Výběrové řízení - úředník/úřednice OFŠ" a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem, příjmením a adresou odesílatele. Informace podává Ing. Dagmar Malečková, vedoucí odboru finančního a školství, tel. 383 416 142. Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 31. 10. 2024. Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky podle této výzvy a nebude na ně brán zřetel. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit v libovolné fázi bez udání důvodů nebo nevybrat žádného uchazeče. Osobní údaje jsou shromažďovány a zpracovávány za účelem výběrového řízení, z důvodů plnění právní povinnosti, která vyplývá ze zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů. Veškeré zaslané originály dokumentů budou po ukončení výběrového řízení neúspěšným uchazečům neprodleně zaslány zpět. Město Blatná si ponechává pouze Přihlášku do výběrového řízení pro případnou obhajobu svých práv, a to po dobu 5 let. Město Blatná činí v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů a ustanovením § 8 zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.01.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.08.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.06.2014 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 12.10.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.09.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: ih3bzwr
Zdroj: justice.cz
UBYTOVNA Blatná
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz