UHERSKOHRADIŠŤSKÁ NEMOCNICE a.s.
- 572 529 111 - spojovatelka
- 572 529 872 - lékárna
- nemuh@nemuh.cz
- MUDr. Petr Sládek - ředitel
455907514/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
249980999/0300 DPH účet, zveřejněn 01.05.2015 |
- nemocnice oddělení
- funkční diagnostika
- očkování a cestovní medicína
- infekční
- alergologie
- chirurgie
- kožní ambulance
- kardiologie
- neurologie
- dětská ambulance
- endokrinologie
- oční ambulance
- plicní ambulance
- rehabilitace
- stomatologická ambulance
- psychiatrie
- urologie
- onkologie
Uherskohradišťská nemocnice a.s.
Mgr. Blanka Kupová , tel.:572 529 320e-mail: kariera@nemuh.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 17 300 Kč/měsíc |
min. SŠ vzdělání se zaměřením na ekonomiku/účetnictví, komplexní znalost účetnictví, českých účetních standardů, daňové problematiky a příslušných zákonů, velmi dobrá znalost PC včetně MS Office (zejména Excel), praktické zkušenosti s manipulací s hotovostí, prokazatelná zkušenost s jednáním s klienty (zákazníky), min. 5 let praxe na administrativní pozici, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu, flexibilita, bezúhonnost, odpovědnost za správu hlavní pokladny a depozitních účtů klientů a pacientů a za výběr tržeb a zajištění chodu automatických pokladen, vedení účetní evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy, kontrola účetních dokladů, odpovědnost za svěřené hodnoty v souladu s aktuální hmotnou odpovědností, zástup za mateř. dovolenou, 1/2 úvazek (krátký/dlouhý týden), příspěvek na stravování, zvýhodněný tarif na mobil i pro rod. příslušníky, přihlášku (musí obsahovat strukturovaný životopis, kopii dokladů o dosaženém vzdělání, souhlas se zpracováním osobních údajů) na e-mail do 16.12.2024
Uherskohradišťská nemocnice a.s.
Mgr. Blanka Kupová , tel.:572 529 320e-mail: kariera@nemuh.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 28 500 Kč/měsíc do 37 000 Kč/měsíc |
odborná způsobilost pro výkon povolání všeobecné sestry, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu, zdravotní způsobilost, výpis z RT, komunikační dovednosti. Zaměstnanecké benefity, možnost ubytování. Prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení. Přihláška uchazeče musí obsahovat: strukturovaný životopis, vč. informace o dosavadní praxi, fotokopie dokladů o dosaženém vzdělání, souhlas se zpracováním osobních údajů. Přihlášku s uvedením pozice spolu se strukturovaným životopisem zasílejte elektronickou poštou na adresu: valicka@nemuh.cz nebo písemně na adresu: Uherskohradišťská nemocnice a.s., Personální oddělení, Ing. Adéla Valíčková, J.E.Purkyně 365, 686 68 Uherské Hradiště
Uherskohradišťská nemocnice a.s.
Mgr. Blanka Kupová , tel.:572 529 320e-mail: kariera@nemuh.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadované vzdělání: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Vysokoškolské vzdělání v oboru farmacie se zájmem o klinickou farmacii, specializovaná způsobilost v oboru nemocniční lékárenství a veřejné lékárenství (dříve atestace I. stupně) výhodou, zodpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup, chuť k dalšímu vzdělávání v oboru, vysoké pracovní nasazení, nekonfliktní jednání a empatie, zdravotní způsobilost a bezúhonnost. HPP na 1 rok s možností prodloužení na neurčito, práce na plný úvazek, 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, zvýhodněný tarif na mobil pro Vás a Vaše rodinné příslušníky, sleva na lázeňské pobyty, sleva pro cestování se společností Leo Express, podpora celoživotního odborného i rozvojového vzdělávání, možnost ubytování. Kontakt emailem
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004921 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné dodávky papírových skládaných ručníků dle dílčích pokynů objednatele zadávaných v rozsahu dle jeho potřeb. Součástí předmětu veřejné zakázky je i doprava na místo určení.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004478 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné dodávky jednorázových nádob na infekční odpad dle dílčích pokynů v rozsahu dle potřeb zadavatele vycházejících z aktuální skladby pacientů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-059528 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné dodávky medicinálních plynů dle jednotlivých objednávek zadavatele a dlouhodobý pronájem tlakových lahví.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051086 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka nemocničních lůžek, matrací a nočních stolků pro jednotlivá lůžková oddělení nemocnice.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-047639 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné dodávky implantátů pro Totální endoprotézu kolene (TEP kolene) s modulární tibií (dále také „zboží“), formou konsignačního skladu, a to včetně bezplatné výpůjčky instrumentária.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-035390 | Dodávky | 4 999 499,50 Kč |
Místo plnění: Uherskohradišťská nemocnice a.s, J. E. Purkyně 365, 686 06 Uherské Hradiště.
Předmětem veřejné zakázky je dodávka, instalace a zprovoznění 1 kusu nového, nepoužitého hmotnostního spektrometru vč. příslušenství. Předmětem veřejné zakázky je rovněž záruční servis v délce 24 měsíců.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-037094 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka, instalace a zprovoznění anesteziologického přístroje s monitorem životních funkcí pro MR. Součástí předmětu veřejné zakázky je i doprava přístroje na místo určení, předvedení funkcí, předání veškeré potřebné dokumentace k dodávanému přístroji zadavateli a následný servis po dobu trvání záruky. Dále je součástí předmětu plnění poskytnutí záruky za jakost po dobu 24 měsíců.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-037088 | Dodavky | 3 786 905,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné dodávky injekčního a infuzního materiálu (dále také „zboží“) dle dílčích pokynů v rozsahu dle potřeb zadavatele. Veřejná zakázka je rozdělena na 4 části: Část 1: injekční jehly Část 2: intravenózní kanyly Část 3: injekční stříkačky Část 4: injekční stříkačky do injekčních dávkovačů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-031721 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka, instalace a zprovoznění videoduodenoskopického systému, tedy endoskopické sestavy s videoduodenoskopem, včetně endoskopické jednotky se zdrojem světla, LCD monitoru, odsávací pumpy a vozíku (dále také Zařízení). Zařízení musí být kompatibilní s videoduodenoskopem Olympus TJF-145, který je již u zadavatele provozován.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-020369 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem plnění VZ jsou průběžné dodávky reagencií, kalibrátorů, materiálů vnitřní kontroly kvality, systémových roztoků a veškerého spotřebního materiálu nutných k provádění požadovaných biochemických a imunochemických vyšetření, spojené s bezplatnou výpůjčkou plně automatické linky a data manageru (middleware), včetně jejich instalace, uvedení do provozu a zajištění pravidelné údržby, servisu a BTK.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-018084 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka 140 ks počítačů typu All-in One v konfiguraci dle technické specifikace. Součástí předmětu veřejné zakázky je i doprava zboží na místo určení, předvedení funkcí, předání veškeré potřebné dokumentace k dodávanému zboží zadavateli a následný servis po dobu trvání záruky. Součástí předmětu plnění je poskytnutí záruky za jakost podobu 36 měsíců s možností ověření na webu výrobce.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-015567 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky centrálních žilních katetrů dle průběžných dílčích pokynů k dodání (objednávek) v rozsahu dle potřeb zadavatele vycházejících z aktuální skladby pacientů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-003526 | Dodavky | neuvedeno |
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné dodávky vyšetřovacích nitrilových nesterilních rukavic dle dílčích objednávek v rozsahu dle potřeb zadavatele, v souladu s § 132 ZZVZ.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-047050 | Dodavky | 3 400 000,00 Kč |
Předmětem plnění VZ jsou průběžné dodávky reagencií a spotřebního materiálu (bez odběrového materiálu) pro analýzu krevních plynů včetně výpůjčky 3 plně automatických analytických systémů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-008433 | Dodávky | 44 128 997,49 Kč |
Místo plnění: Uherské Hradiště
Předmětem veřejné zakázky je dodávka přístrojů dle požadavků a podmínek uvedených v zadávací dokumentaci.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.10.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 18.05.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 11.06.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.09.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.08.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.10.2010 Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Pohotovost | Rozšířená pr. doba | Typ lékárny |
---|---|---|
Nemocniční lékárna s odbornými pracovišti |
Zdroj: SUKL
Datová schránka: ytjgs2t
Zdroj: justice.cz
UHERSKOHRADIŠŤSKÁ NEMOCNICE a.s.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
Nemocnice, polikliniky