ÚŘAD PRO OCHRANU HOSPODÁŘSKÉ SOUTĚŽE

65349423
OFICIÁLNÍ NÁZEV Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Kontakty
  • 542 167 111 - ústředna
  • 542 167 225 - tiskový mluvčí
  • posta@uohs.cz
Úřední hodiny  
podatelna
PO 08:00-16:00 hod.
ÚT 08:00-16:00 hod.
ST 08:00-16:00 hod.
ČT 08:00-16:00 hod.
PÁ 08:00-16:00 hod.
Webové prezentace
Sociální sítě
Identita občana
Činnosti firmy  
  • úřad pro ochranu hospodářské soutěže

Volná pracovní místa
Referent/referentka hospodářské správy
Pracoviště a kontakty

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže

Ing. Marie Vidláková, tel.:+420 542 167 575
e-mail: marie.vidlakova@uohs.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 800 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

REFERENT/KA HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY Chcete se podílet na materiálně-technickém zásobování pro správní úřad? Jste manuálně zručný/á a umíte se postavit k práci? Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás! Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozšiřuje svůj tým v rámci Oddělení hospodářské správy, kdy hledá uchazeče/čku na technicko-hospodářskou práci. Co u nás budete dělat? o zajišťovat materiálně technické zásobování pro Úřad, o zajišťovat správu majetku Úřadu, o sestavovat plány majetkové správy podle propočtů, sumarizací, výsledků inventur a potřeb, o objednávat a zajišťovat nákupy veškerého kancelářského materiálu včetně spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku Úřadu, provádět distribuce na jednotlivé odbory, o zajišťovat řádný technický stav, údržbu a opravy vybraných technických zařízení v sídle Úřadu, zejména výtahů, výměníkové stanice, klimatizace atd., o zajišťovat údržbu malých venkovních ploch, vč. péče o zeleň, o zajišťovat a organizovat údržbu a opravy majetku včetně ekonomického vyhodnocování vynaložených prostředků. Co od Vás očekáváme? o ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, ideálně technického zaměření, o ŘP sk. B - aktivní řidič, o samostatnost, dotahování do konce, o manuální zručnost o že jste osoba flexibilní, pečlivá a spolehlivá. Výhodou pro Vás bude: o obdobná praxe v oblasti hospodářské správy, o možnost nástupu od 8/2024, o dobré reference či doporučení. Co Vám nabízíme? o práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky, o moderní pracovní prostředí v centru Brna, o finanční ohodnocení - 9. platová třída (plat 21 710 Kč až 31 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny, o příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí), o aktivní podporu odborného vzdělávání, o 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day), o pružnou pracovní dobu (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.), o garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby, o pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. V případě zájmu zašlete životopis na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz, kdy do předmětu uveďte název daného místa. Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575. Zaměstnanecké výhody: o osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny, o příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí), o aktivní podpora odborného vzdělávání, o 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day), o pružná pracovní doba (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.), o garant zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.

Právník/ekonom
Pracoviště a kontakty

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže

Ing. Marie Vidláková, tel.:+420 542 167 575
e-mail: marie.vidlakova@uohs.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2024
Mzdové rozpětí:od 30 780 Kč/měsíc do 45 420 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

PRÁVNÍK/ČKA NEBO EKONOM/KA V ODDĚLENÍ DOMINANCE A VERTIKÁLNÍCH DOHOD - VÝROBA Chcete se podílet na ochraně konkurenčního prostředí v ČR? Máte zájem o zajímavou a inspirativní práci, při které budete identifikovat a stanovat postupy řešení případů narušujících soutěž? Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás! Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozšiřuje svůj tým odborníků v rámci Oddělení dominance a vertikálních dohod - výroba, kdy hledá uchazeče s právnickým nebo ekonomickým vzděláním. Co u nás budete dělat? o řešit případy narušující hospodářskou soutěž formou vertikálních dohod, zneužití dominantního postavení a výkonu veřejné moci orgány veřejné správy ve smyslu zákona o ochraně hospodářské soutěže a Smlouvy o fungování Evropské Unie, o připravovat návrhy rozhodnutí ve všech věcech správních řízení na prvním stupni a spadajících do kompetence odboru, jakož i dalších rozhodnutí s těmito řízeními souvisejícími, o monitorovat a analyzovat konkurenční prostředí na relevantních trzích a v oblastech národního hospodářství. Co od Vás očekáváme? o ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Veřejná správa apod., nebo ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického zaměření, o povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku hospodářské soutěže, o dobré vyjadřovací schopnosti, o orientaci v MS Office, v prostředí Windows 10 a ASPI, o schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se, o jste osoba flexibilní, pečlivá a spolehlivá. Výhodou jsou znalosti a předchozí zkušenost s aplikací správního řádu a znalost anglického jazyka. Co Vám nabízíme? o částečný úvazek 6 nebo 7 hodin denně (30 nebo 35 hodin týdně), o práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky, o moderní pracovní prostředí v centru Brna, o zajímavé finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 30 780 Kč až 45 420 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny, o příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí), o aktivní podporu odborného vzdělávání, o 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day), o možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným), o pružnou pracovní dobu (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.), o garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby, o jedná se o pracovní poměr na dobu určitou do 31. 3. 2026 (s možností přijetí do služebního poměru), o obor služby je "Ochrana hospodářské soutěže a dozor nad zadáváním veřejných zakázek". Další informace: o nástup od 1. 9. 2024 nebo dle dohody. V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz, kdy do předmětu uveďte název daného místa. Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575. " příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí), " aktivní podpora odborného vzdělávání, " 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day), " možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným), " pružná pracovní doba (Po - Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.), " garant zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2018-044112Z2018-044112nen.nipez.cz
Vyhlášené veřejné zakázky
Dodávka 240 kusů notebooků a monitorů
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-054638Dodávky5 520 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 240 ks nových notebooků a 240 ks nových monitorů s dokovací funkcionalitou (dále jen „monitory“). Součástí dodávky jsou taktéž licence operačního systému Microsoft Windows, nevýhradní licence na veškerý software, který má povahu autorského díla, veškeré doklady, které se k dodávanému předmětu veřejné zakázky a jeho užívání vztahují, prohlášení o shodě, dále zajištění dopravy notebooků a monitorů do místa dodání (sídlo zadavatele), odvoz případných přepravních vratných obalů, a záruční servis. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických, obchodních a jiných smluvních podmínek, je specifikováno v Zadávací dokumentaci ze dne 28. 11. 2023 a jejích přílohách.

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Nastavení systému bezpečnosti informací a komunikace na ÚOHS
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
Osvěta a transparentnost veřejných zadavatelů
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.11.2010Projekt dokončen
Zavedení efektivního systému řízení a rozvoje lidských zdrojů ÚOHS
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.09.2010Projekt dokončen
Nastavení systému strategického řízení a plánování, včetně zpracování strategie řízení a rozvoje lidských zdrojů
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.03.2010Projekt dokončen
Zefektivnění řízení procesů na ÚOHS
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
Úprava elektronické spisové služby a IT podpora správních řízení na ÚOHS
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2010Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
IČ: 65349423
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: fs2aa2t

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
ÚŘAD PRO OCHRANU HOSPODÁŘSKÉ SOUTĚŽE

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: posta@uohs.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Rozlišujeme více než 1000 kategorií činností