ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Střední Čechy
PO 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ÚT 08:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ST 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ČT 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
PÁ 09:00-10:00 hod.
podatelna
PO 07:30-16:00 hod.
ÚT 07:30-16:00 hod.
ST 07:30-16:00 hod.
ČT 07:30-16:00 hod.
PÁ 07:30-15:00 hod.
- Ing. Vladimír Hůlka - ředitel
Ústředí
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH - Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, PrahaNejbližší pobočky
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Ústí nad Labem - Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem70,89 kmÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Plzeň - Radobyčická 1313/14, Jižní Předměstí, Plzeň82,91 km
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Hradec Králové - Horova 180/10, Pražské Předměstí, Hradec Králové100,87 km
Nejbližší odlouč. pracoviště
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Benešov - Poštovní 2079, BenešovÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Beroun - Politických vězňů 20/18, Beroun-Město, Beroun
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Kladno - náměstí 17. listopadu 2840, Kladno
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Kolín - Karlovo náměstí 45, Kolín I, Kolín
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Mladá Boleslav - tř. Václava Klementa 467, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Příbram - náměstí T. G. Masaryka 145, Příbram I, Příbram
- Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Růžena Sakařováe-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc |
požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavební nebo ekonomický obor výhodou praxe ve veřejné správě výhodou praxe v oboru výhodou znalost zákona č. 219/2000 Sb. a orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti výhodou znalost práce s PC (MS Office, internet, ASPI) adaptibilita k práci ve vnitřních informačních systémech Úřadu samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, prodeje a jiných způsobů dispozice s tímto majetkem) v územní působnosti Územního pracoviště Střední Čechy dle zákona č. 219/2000 Sb. o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, v platném znění příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu; kontrola včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 21. listopadu 2024 na e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent odd. HMU
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Růžena Sakařováe-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc |
požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavební nebo ekonomický obor výhodou praxe ve veřejné správě výhodou praxe v oboru výhodou znalost zákona č. 219/2000 Sb. a orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti výhodou znalost práce s PC (MS Office, Internet, ASPI) adaptibilita k práci ve vnitřních informačních systémech Úřadu samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnost státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, prodeje a jiných způsobů dispozice s tímto majetkem) v územní působnosti Územního pracoviště Střední Čechy dle zákona č. 219/2000 Sb. o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, v platném znění příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu; kontrola včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 21. listopadu 2024 na e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent odd. HMOE
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Bc. Martina Agyagosováe-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc |
KONTAKT - Bc. Martina Agyagosová, e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (zaměření na oblast práva, veřejné správy nebo bezpečnosti výhodou), splnění požadavků pro výkon bezpečnostní role manažera kybernetické bezpečnosti, znalost právních předpisů v oblasti bezpečnosti informací - kybernetická bezpečnost (manažer kybernetické bezpečnosti), GDPR, ochrana utajovaných informací a bezpečnostní způsobilost, schopnost koncepčního myšlení, samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, schopnost kooperace/týmové spolupráce, rychlé, věcné a konstruktivní jednání, velmi dobrou znalost práce s PC (MS Office, MS Excel), osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné, popř. ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb., charakteristika pracovního místa: zpracovávání a aktualizování dokumentů, které souvisí s bezpečností informací, příprava, zabezpečení a provádění odborného školení v oblasti bezpečnosti informací, spolupráce s příslušnými orgány státní správy v oblasti bezpečnosti informací, po metodické stránce spolupracuje s Ministerstvem financí, soustavné prověřování možných rizik, zejména v oblasti bezpečnosti informací, zpracovávání stanoviska a předkládání návrhů opatření, zajišťování úkolů v oblasti prevence rizik, kontroly a zpracování předepsané dokumentace, zabezpečení úkolů v rámci GDPR a zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti a ostatních souvisejících předpisů, účast na zpracovávání návrhů vnitřních předpisů Úřadu a provozní dokumentace z oblasti působnosti samostatného oddělení Bezpečnostního a provádí pravidelnou aktualizaci těchto dokumentů. Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody, na dobu neurčitou Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 15. 11. 2024 do 9:00 hod. na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ manažer/manažerka kybernetické bezpečnosti případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 nebo využijte formuláře níže. Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. ZAM. VÝHODY - - pružná pracovní doba, dovolená v délce 5 týdnů a 5 dnů sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, rekreační chata, osobní ohodnocení.
Zdroj: Úřad práce
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 96vaa2e
Zdroj: justice.cz
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Střední Čechy
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz