ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH

69797111
OFICIÁLNÍ NÁZEV Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Kontakty
Úřední hodiny  
pokladna
PO 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ÚT 08:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ST 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ČT 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
PÁ 09:00-10:00 hod.

podatelna
PO 07:30-16:00 hod.
ÚT 07:30-16:00 hod.
ST 07:30-16:00 hod.
ČT 07:30-16:00 hod.
PÁ 07:30-15:00 hod.
Kontaktní osoby
  • Mgr. Ing. Kateřina Arajmu - generální ředitelka
  • Ing. Vladimír Hůlka - Územní pracoviště v hlavním městě Praze
Webové prezentace
Sociální sítě
Identita občana
Youtube video
Činnosti firmy  
    Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
  • generální ředitelství
  • Územní pracoviště v hlavním městě Praze

Volná pracovní místa
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v účetnictví
Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

Růžena Sakařová
e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavební nebo ekonomický obor výhodou praxe ve veřejné správě výhodou praxe v oboru výhodou znalost zákona č. 219/2000 Sb. a orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti výhodou znalost práce s PC (MS Office, internet, ASPI) adaptibilita k práci ve vnitřních informačních systémech Úřadu samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, prodeje a jiných způsobů dispozice s tímto majetkem) v územní působnosti Územního pracoviště Střední Čechy dle zákona č. 219/2000 Sb. o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, v platném znění příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu; kontrola včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 21. listopadu 2024 na e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent odd. HMU

Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v operativní evidenci
Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

Růžena Sakařová
e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby, Absolventy
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavební nebo ekonomický obor výhodou praxe ve veřejné správě výhodou praxe v oboru výhodou znalost zákona č. 219/2000 Sb. a orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti výhodou znalost práce s PC (MS Office, Internet, ASPI) adaptibilita k práci ve vnitřních informačních systémech Úřadu samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnost státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, prodeje a jiných způsobů dispozice s tímto majetkem) v územní působnosti Územního pracoviště Střední Čechy dle zákona č. 219/2000 Sb. o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, v platném znění příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu; kontrola včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 21. listopadu 2024 na e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ referent odd. HMOE

manažer/manažerka kybernetické bezpečnosti
Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Bc. Martina Agyagosová, e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (zaměření na oblast práva, veřejné správy nebo bezpečnosti výhodou), splnění požadavků pro výkon bezpečnostní role manažera kybernetické bezpečnosti, znalost právních předpisů v oblasti bezpečnosti informací - kybernetická bezpečnost (manažer kybernetické bezpečnosti), GDPR, ochrana utajovaných informací a bezpečnostní způsobilost, schopnost koncepčního myšlení, samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, schopnost kooperace/týmové spolupráce, rychlé, věcné a konstruktivní jednání, velmi dobrou znalost práce s PC (MS Office, MS Excel), osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné, popř. ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb., charakteristika pracovního místa: zpracovávání a aktualizování dokumentů, které souvisí s bezpečností informací, příprava, zabezpečení a provádění odborného školení v oblasti bezpečnosti informací, spolupráce s příslušnými orgány státní správy v oblasti bezpečnosti informací, po metodické stránce spolupracuje s Ministerstvem financí, soustavné prověřování možných rizik, zejména v oblasti bezpečnosti informací, zpracovávání stanoviska a předkládání návrhů opatření, zajišťování úkolů v oblasti prevence rizik, kontroly a zpracování předepsané dokumentace, zabezpečení úkolů v rámci GDPR a zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti a ostatních souvisejících předpisů, účast na zpracovávání návrhů vnitřních předpisů Úřadu a provozní dokumentace z oblasti působnosti samostatného oddělení Bezpečnostního a provádí pravidelnou aktualizaci těchto dokumentů. Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody, na dobu neurčitou Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 15. 11. 2024 do 9:00 hod. na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ manažer/manažerka kybernetické bezpečnosti případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 nebo využijte formuláře níže. Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. ZAM. VÝHODY - - pružná pracovní doba, dovolená v délce 5 týdnů a 5 dnů sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, rekreační chata, osobní ohodnocení.

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Úprava informačního systému majetku státu jako zvláštní grafické datové vrstvy nad RUIAN
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010 Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
69797111
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 96vaa2e

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

navigovat
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné používání webových stránek. Informace o cookies

   
Nejčastější právní formou je s.r.o. - 190.000 ověřených firem