VILA NA LANDEKU s.r.o.
- 608 427 458
- 602 738 237
- info@vilanalandeku.cz
- Barbora Fryčková
- Veronika Górecká - jednatelka
2202124182/2010 DPH účet, zveřejněn 22.04.2022 | |
2202124190/2010 DPH účet, zveřejněn 22.04.2022 |
- vila
- dvou-čtyřlůžkové pokoje
- čtyřlůžkové apartmány
- svatby
- oslavy
- privátní wellness
Vila na Landeku s.r.o.
Anna Kempa , tel.:608 427 458e-mail: info@vilanalandeku.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Dohoda o provedení práce |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 150 Kč/hod. |
1. kontakt telefonicky, e-mailem, osobně po domluvě. Tel.: 608 427 458, e-mail: info@vilanalandeku.cz Možnost práce v ranních hodinách v blízkosti centra Ostravy v příjemném prostředí Vily na Landeku, příprava snídaní a úklid prostor a pokojů. Směny dle domluvy. Nástup okamžitě.
Vila na Landeku s.r.o.
Bc. Veronika Górecká , tel.:602 738 237e-mail: info@vilanalandeku.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc do 39 000 Kč/měsíc |
1. kontakt e-mailem. Životopis zašlete na: info@vilanalandeku.cz Hledáme nového energického PROVOZNÍHO MANAGERA Kdo jsme? Prvorepubliková Vila na Landeku funguje od roku 2018 jako stylový *** penzion s hlavním zaměřením na pořádání svateb. Pojď se podílet na provozu ubytování a organizaci zajímavých eventů. Co tě čeká? - vedení denního provozu penzionu - práce se systémem previo, booking.com, airbnb, amazing places - správa ubytování - příprava snídaní, zajištění personálu na úklid a opravy - kontrola a zodpovědnost za kvalitu nabízených služeb - příprava a organizace soukromých a firemních eventů během roku (především svateb), kompletní organizace - rozjezd kulturních akcí pro veřejnost - zajišťování personálu na eventy - emailová a telefonická komunikace a osobní schůzky se zákazníky - marketingová propagace vily na sociálních sítích - tvorba textů a obsahu pro různé účely - emaily, žádosti o dotace na akce, manuály Co od tebe požadujeme? - energičnost, "tah na bránu" - dokončování věcí, zpracování úkolu jako celku od A do 7 - schopnost hledat řešení problémů a nenadálých situací s klidnou hlavou - výborné komunikační schopnosti - skvělé organizační dovednosti - být na "příjmu" mimo běžnou pracovní dobu pro komunikaci s ubytovanými hosty - často práce o víkendu (svatby, akce) a volno během týdne - vynikající time a projektový management, včetně schopnosti orientace ve vícero projektech současně - zkušenost s tvorbou marketingového obsahu - pečlivost a důslednost - nápady a kreativitu - dobré estetické cítění a smysl pro detail, zkušenost s floristikou výhodou - silné písemné a verbální komunikační dovednosti - vlastní auto a řidičský průkaz typu B - angličtina na bezproblémové komunikativní úrovni (středně pokročily a vyšší úrovně ) - další jazyky Polština, Němčina, Ruština výhodou - dobrá uživatelská znalost Microsoft Word + Excel, Google calendar, Gmail, Canva, Instagram, Facebook Co ti za to můžeme nabídnout? - budeš součástí mladého energického rodinného kolektivu - dobře finančně ohodnocená práce s provizním podílením na výdělcích - časová flexibilita. Pracovní dobu si můžeš řídit dle sebe podle chodu provozu - čeká tě zajímavá práce s možností seberealizace - práce bude velmi pestrá a kreativní, rozhodně ne nudná - získáš zajímavá zkušeností a přičichneš ke všem činnostem souvisejícím s provozem, budováním, plánovaním a organizováním - dostaneš příležitosti ukázat co v tobě je a realizovat své nápady - setkání se spoustou zajímavých a inspirativních lidí - další benefity: telefon s tarifem, firemní notebook, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova, proplacené přesčasy Co bychom uvítali? - dobrý vztah k malým dětem - zkušenosti s pořádáním kulturních, či jiných akcí - zkušenost s vedením a prací s lidmi - zkušenosti s prací v hotelnictví - copywrtiting - marketingové znalosti a dovednosti - vztah k dekoracím, designu a floristice Zaměstnanecké výhody: bonusy/prémie, provize z prodeje, firemní telefon s tarifem, firemní notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova Pokud tě naše pracovní nabídka oslovila, pak nám pošli svůj životopis, nastoupit můžeš co nejdříve.
Zdroj: Úřad práce
Datová schránka: jd6et3j
Zdroj: justice.cz
VILA NA LANDEKU s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
Penziony, ubytování v soukromí