VOJENSKÝ HISTORICKÝ ÚSTAV PRAHA
22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-703881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
2030-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
32037-145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
404881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
123-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 20.12.2013 | |
107-1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 08.02.2014 | |
32037-1706881/0710 DPH účet, zveřejněn 08.02.2014 | |
145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 15.05.2015 | |
107-145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 15.05.2015 | |
19-145830881/0710 DPH účet, zveřejněn 04.06.2015 | |
20124-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.06.2016 | |
107-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
32037-26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
107-6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
32037-2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
32037-22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
107-2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
32037-6304881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
107-22232881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
107-26030881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
19-2346881/0710 DPH účet, zveřejněn 11.03.2017 | |
19-404881/0710 DPH účet, zveřejněn 24.03.2017 |
VHÚ MOVIES
- vojenský historický ústav
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková , tel.:973206240, 702000706e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 980 Kč/měsíc do 30 560 Kč/měsíc |
Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706, e-mail: dvorakovap@army.cz Pondělí až pátek od 8:00 do 14:00 -Komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace nebo údaje chráněné podle příslušných právních předpisů nebo koordinace více spisoven. Podílí se na zajištění spisové a předarchivní činnosti u AHNM v regionu Praha, vede elektronický jednací protokol pro neutajované národní dokumenty. Je podřízena vedoucímu pracoviště ochrany informací Praha. V době nepřítomnosti vedoucího pracoviště ochrany informací ho zastupuje v plné míře. Zodpovídá za: Chod pracoviště ochrany informací v oblasti neutajovaných písemností. Dodržování zásad ochrany utajovaných informací. Dodržování provozního řádu POI a provozního řádu dlouhodobé úložny projektové dokumentace. Zajišťování spisové a archivní služby. Evidenci písemností, jejich odesílání a příjem v papírové i el. podobě. Kontrolu vyřizování spisů včetně spisů v el. podobě s vedoucími oddělení a skupin u AHNM v regionu Praha. Zabezpečuje: Předání a převzetí pošty prostřednictvím stanice poštovního spojení. Evidování, zakládání a skartaci dokumentů. Podklady o nevyřízených spisech i spisech v el. podobě u AHNM v regionu Praha. Metodickou pomoc zaměstnancům AHNM - region Praha v oblasti ESSS. Má oprávnění zpracovávat osobní údaje a určené neutajované informace v souvislosti s přidělenými úkoly a podle podmínek stanovených v organizačním nařízení ředitele AHNM .Pracovní poměr lze změnit na dobu neurčitou při splnění podmínek; 5 týdnů dovolené; 5 dnů zdravotního volna, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková , tel.:973206240, 702000706e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 38 000 Kč/měsíc do 52 000 Kč/měsíc |
Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Pondělí až pátek od 8:00 do 15:00 - Odborné řízení chodu Oddělení územní správy nemovitého majetku. - Organizování a zadávání veřejné zakázky (zejména znalecké posudky a vypracování geometrických plánů). - Uzavírání smluv o dílo, vyhodnocení jejich plnění a realizace likvidace faktur k zabezpečení akcí. - Povinnost příkazce operace ve smyslu ustanovení zákona o finanční kontrole. - Řídí činnost OdÚSNM Praha, zajišťuje personální práci, zabezpečuje zpracování plánovacích dokumentů a plnění stanovených úkolů, vytváří podmínky pro zabezpečení ochrany utajovaných informací a přijímá včasná a účinná opatření k odstranění zjištěných nedostatků. Součinní při úkolech stavebního a ubytovacího zabezpečení při mobilizaci a branné pohotovosti státu na teritoriu OdÚSNM Praha. - Podle pověřením vydaných ministrem obrany a v souladu s platnými předpisy jedná jménem ČR - MO v souladu se zákonem č. 219/2000 Sb. o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích při uzavírání smluvních vztahů (zejména nájemních smluv) a je rovněž oprávněn jednat jménem ČR - MO s orgány státní správy a samosprávy, fyzickými a právnickými osobami, zejména jako účastník správních řízení podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, zákona č. 256/2013 Sb., katastrální zákon, zákona č. 139/2002 Sb., o pozemkových úpravách a pozemkových úřadech a dalších. Zajišťuje řešení žádostí a podnětů u OdÚSNM Praha. - Zastupuje svého nadřízeného - ředitele odboru správy nemovitého majetku v době jeho nepřítomnosti při jednáních na úrovni sekcí Ministerstva obrany a Generálního štábu Armády České republiky, včetně jednání na ostatních ministerstvech a organizačních složkách České republiky. Zaměstnanecké výhody: Pracovní poměr lze změnit na dobu neurčitou při splnění podmínek, 5 týdnů dovolené, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy, stravenky v hodnotě 150 Kč, finanční ohodnocení.
Ministerstvo obrany, Rooseveltova č.p. 620/23
Mgr. Martin Machytka , tel.:973 215 692, 720 988 296e-mail: machytkam@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 27. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 000 Kč/měsíc do 33 400 Kč/měsíc |
kontakt tel.: 973 215 692, 720 988 296 e-mail: machytkam@army.cz abízíme: o Nástup možný od 1. 9. 2024 nebo dle dohody; o platová třída 8; o jednosměnný provoz; o práce v rizikovém prostředí (hlučnost - nejnižší riziko); o místo výkonu práce Rooseveltova 23, Praha 6. Požadujeme: o Úplné střední odborné vzdělání s maturitou v oblasti polygrafie (knihař) nebo praxe v oboru; o schopnost strojní a ruční knihařské práce; o manipulace s břemeny; o zdravotní způsobilost; o trestní bezúhonnost. Výhodou je: o Znalost práce na knihařských strojích pro vazby V1, V2, falcování, ořez (typ Duplo, Taurus, MBO, apod.); o znalost práce na řezacích strojích. Kontaktní osoba: Vedoucí OdOT Praha mjr. Mgr. Martin MACHYTKA, tel. 973 215 692, mob. 720 988 296. Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail michal.kral@army.cz, machytkam@army.cz. 5 týdnů dovolené; - 5 dnů indispozičního volna; - čerpání FKSP; - stravování v místě. Přihlášky lze podávat do 31.12.2024
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková , tel.:973206240, 702000706e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 43 370 Kč/měsíc do 58 510 Kč/měsíc |
Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - "Tajné"); - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nabízíme: - pracovní poměr na dobu určitou s šestiměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou; - platová třída 14; - příplatek za vedení; - místo výkonu práce Hradební 772/12, Praha 1; - 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy - příspěvek na penzijní připojištění; - vzdělávací kurzy a školení; - pružnou pracovní dobu; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření zápočtu praxe. Popis pracovních činností: Komplexně řídí a kontroluje výkon stavebního zabezpečení - zabezpečení přípravy a realizace staveb (výstavba, rekonstrukce, modernizace a stavební úpravy) zařazených do programového financování rezortu MO v rozsahu daném vnitřními předpisy rezortu MO, včetně jejich finančního zajištění, projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy, včetně místních, přejímacích a reklamačních řízení a řešení rozporů a zpracovávání odborných technických posudků, zajišťování kolaudačních řízení, navrhování, kontraktaci a koordinaci projektantů, dodavatelů apod. Řídí a kontroluje dodržování právních předpisů a vnitřních předpisů rezortu MO v oblasti zabezpečení investičních akcí nemovité infrastruktury MO. Podílí se na plánování a zabezpečuje realizaci veškerých výdajů na nemovitou infrastrukturu v oblasti programového financování (dále jen investiční výstavba) rezortu MO. Zabezpečuje koncepční, normotvornou a obdobnou činnost spočívající zejména v evidenční, rozborové a statistické činnosti, vyhodnocování výsledků a přípravě podkladů pro rozhodování v otázkách spadajících do oblasti investiční výstavby. Plní funkci příkazce operace v rozsahu práv a povinností stanovených vnitřními předpisy u výdajů týkajících se programového financování v souladu s § 26, odst. 1, písm. a, zák. č. 320/2001 Sb., O finanční kontrole ve veřejné správě. Řídí zpracování stanovených statisticko - ekonomických analýz a dokumentů v oblasti investiční výstavby rezortu MO. Ochraňuje ekonomické zájmy státu, zejména ve vztahu k ekonomické efektivnosti provádění obchodních operací při provádění pořizování stavebních prací, dodávek a služeb v oblasti investiční výstavby rezortu MO. Řídí a zabezpečuje zajišťování efektivního využívání finančních a materiálových prostředků, kontrolu hospodaření a rozborovou činnost v oblasti postupů a čerpání přidělených finančních prostředků, souvisejících se zabezpečovanou oblastí. Řídí a kontroluje kontrolní a vyhodnocovací činnost v oblasti své působnosti. Řídí a metodicky usměrňuje procesy komplexního zabezpečení investiční výstavby MO na celém teritoriu ČR, zejména financování, rozpočtování a plánování výdajů ve své působnosti. Zabezpečuje úkoly spojené s ochranou objektů důležitých pro obranu státu. Má oprávnění zpracovávat osobní údaje a určené neutajované informace v souvislosti s přidělenými úkoly a podle podmínek stanovených v organizačním nařízení ředitele AHNM. V případě jmenování do komisí pro výběrová řízení plní úkoly člena komise. Dodržuje zásady protikorupčního programu MO v podmínkách organizace. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte do 8. 11. 2024 na adresu: Agentura hospodaření s nemovitým majetkem Hradební 772/12 110 00 Praha
Ministerstvo obrany Rooseveltova č.p. 620/23
Ing. Petr Pálek , tel.:724 850 611e-mail: palekp@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc |
25 dnů dovolené, příspěvky z fondu FKSP vč. stravování (v budově), indispoziční volno
Armádní sportovní centrum DUKLA
Mgr. Dagmar Koppová , tel.:973 203 901e-mail: koppovad@dukla.army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 32 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Koppová Dagmar Mgr., e-mail: koppovad@dukla.army.cz Řízení a koordinace dopravy, organizace zajištění provozuschopnosti dopravních prostředků, vyhodnocování norem spotřeby PHM, řízení motorových vozidel 5 týdnů dovolené a 5 dní sicks days, bezplatné parkování v areálu, možnost ubytování, příspěvek na stravování (vlastní jídelna)
Armádní sportovní centrum DUKLA
Mgr. Dagmar Koppová , tel.:973 203 901e-mail: koppovad@dukla.army.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Koppová Dagmar Mgr., e-mail: koppovad@dukla.army.cz Zpracování účetních uzávěrek, kontrola hospodaření podle rozpočtu, zpracování ekonomických rozborů majetkové části podvojného účetnictví 5 týdnů dovolené a 5 dní sicks days, bezplatné parkování v areálu, možnost ubytování, příspěvek na stravování (vlastní jídelna)
Armádní sportovní centrum DUKLA
Mgr. Dagmar Koppová , tel.:973 203 901e-mail: koppovad@dukla.army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 32 000 Kč/měsíc |
Koppová Dagmar Mgr., tel.: 973 203 901, e-mail: koppovad@dukla.army.cz Řízení a koordinace dopravy, organizace zajištění provozuschopnosti dopravních prostředků, vyhodnocování norem spotřeby PHM, řízení motorových vozidel Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 5 dní sicks days, bezplatné parkování v areálu, možnost ubytování, příspěvek na stravování (vlastní jídelna)
Armádní sportovní centrum DUKLA
Mgr. Dagmar Koppová , tel.:973 203 901e-mail: koppovad@dukla.army.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Koppová Dagmar Mgr., tel.: 973 203 901, e-mail: koppovad@dukla.army.cz Zpracování účetních uzávěrek, kontrola hospodaření podle rozpočtu, zpracování ekonomických rozborů majetkové části podvojného účetnictví Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 5 dní sicks days, bezplatné parkování v areálu, možnost ubytování, příspěvek na stravování (vlastní jídelna)
Ministerstvo obrany Praha
Drnkováe-mail: kariera@mod.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Drnková, e-mail: kariera@mod.gov.cz výpis RT, .. nutnost získat bezpečnostní prověrku, závodní stravování, 25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna , vstup do sportovních zařízení zaměstnavatele
Ministerstvo obrany Vítězné náměstí č.p. 1500/5
Mgr. Petr Hladík , tel.:973 217 701, 724 092 501 (8-15:30 hod)e-mail: hladikp1@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 31 000 Kč/měsíc do 46 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Hladík Petr Mgr., tel.: 973 217 701, 724 092 501 (8-15:30 hod), e-mail: hladikp1@army.cz Po zapracování lze změnit pracovní poměr na dobu neurčitou; trestní bezúhonnost - předpoklad pro získání bezpečnostní způsobilosti stupně TAJNÉ; plat v souladu s NV č. 341/2017 Sb. Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, benefity dle Kolektivní smlouvy; FKSP; příspěvky na stravování (stravenky)
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková , tel.:973206240e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
Dvořáková Petra, tel.: 973206240, e-mail: dvorakovap@army.cz Pondělí až pátek od 7:00 do 14:00 Požadujeme: Požadujeme: - min. střední odborné vzdělání s maturitou; - znalost práce na PC (MS Office - zejména WORD, EXCEL); - uživatelská znalost systému elektronické spisové služby (znalost práce v systému ESSS Defence výhodou); - organizační schopnosti; - samostatnost, pečlivost a spolehlivost; - trestní bezúhonnost. Nabízíme: - platová třída 9; - pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou; - místo výkonu práce Praha; - příjemné pracovní prostředí; - 25 dnů dovolené; - 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvky FKSP; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - ubytování v gesci Ministerstva obrany; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní náplň: Komplexní a samostatné účtování v rámci uceleného okruhu účetnictví, například majetku, zúčtovacích vztahů (pohledávek a závazků včetně dluhů), zúčtovávání daní a dotací a finančních prostředků a zdrojů včetně řešení případů porušení povinnosti podle zákona o účetnictví s příslušnými orgány. Zabezpečuje vedení evidence a účtování majetku v ISL v regionu Praha. Provádí účetní práce spojené s příjmem a výdejem majetku. Zajišťuje podklady pro návrhy na odsun materiálu, odprodej a jeho vyřazení. Podílí se na provádění inventarizace majetku. Připravuje podklady pro inventarizaci majetku, rušení nepotřebného majetku. Má hmotnou odpovědnost za materiál. Vede evidenci logistického materiálu. Zpracovává návrhy na další využití materiálu - odprodej. Provádí porovnání evidence sledovaného materiálu s podřízenými PS. Odpovídá za správné přijímání, odesílání a ukládání účetních dokladů. Vyřizuje reklamace nesprávných účetních dokladů. Účastní se školení pořádaných nadřízeným stupněm. Spolupracuje s odbornými pracovníky nadřízeného stupně. Zodpovídá za objednávání materiálu, jeho přejímku, uskladnění a řádné označení, výdej a odpisy materiálu z karet. Zajišťuje skartační řízení podle příslušných předpisů. Zabezpečuje kompletní spisovou evidenci a před archivní péči o písemnosti. Zodpovídá za nakládání a evidenci majetku VZ 3255 - DEPOZIT. Zaměstnanecké výhody: Možnost změny pracovního poměru na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy, stravenky ve výši 150 Kč, osobní příplatek.
Ministerstvo obrany Praha
Petra Dvořáková , tel.:973206240e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 2. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 41 000 Kč/měsíc |
Dvořáková Petra, tel.: 973206240, 702000706, e-mail: dvorakovap@army.cz Požadujeme: - vysokoškolské bakalářské vzdělání; - zdravotní způsobilost; - trestní bezúhonnost; - řidičský průkaz sk. "B" výhodou. Nabízíme: - platová třída 11; - místo výkonu práce: Praha; - 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - vzdělávací kurzy a školení; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: - zajišťování správy (administrování) systému výpočetní techniky; - metodické usměrňování uživatelů, definování jejich problémů a jejich řešení se všemi účastníky správy systému, například se správou operačních systémů databází, síťového prostředí, případně s dodavateli; - monitorování a diagnostika sítí, definování a přidělování adres uživatelům AHNM v regionu Praha, Plzeň, Litoměřice a propojování na další sítě; - stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky v rámci celé AHNM; - metodicky a odborně řídí jednotlivá pracoviště KIS u AHNM; - koordinace a metodické vedení jednotlivých pracovišť KIS u AHNM při zajišťování bezpečnosti a integrity dat a servisu uživatelům AHNM na úseku správy databází; - koordinace a metodické vedení jednotlivých pracovišť KIS u AHNM při administrace a zajišťování provozu sítí LAN a vytváření uživatelských aplikací pro tyto sítě a pro jednotlivé stanice u AHNM; - vývoj vlastního účelového APV u AHNM, jeho správa, údržba a ostatní související činnosti; - zodpovídá u AHNM za: správu systému výpočetní techniky, výstavbu, administraci a provoz sítě LAN, chod počítačové sítě, serverů a síťových aplikací, jejich instalaci a správu, řešení problematiky přístupových práv a instalaci jednotlivých programů na tuto počítačovou síť; údržbu, instalaci, správu, provoz a aktualizaci programového vybavení; instalaci a kontrolu užívání schváleného a legálního software, vyplývající z platných metodických pokynů pro hospodaření s materiálem MU 6.2 (software), za správné vedení a plnění předpisů komunikačních a informačních systémů (KIS) a předpisů pro hospodaření s materiálem MU6.2 (software), souhrnný požadavek na obměnu výpočetní techniky u AHNM prostřednictvím oddělením logistiky; - zabezpečuje u AHNM: plnění úkolů v oblasti KIS a dalších činností pracoviště KIS vyplývajících ze zabezpečovaných agend (role místního správce ŠIS, místního správce KIS SP MO, místního správce určených vyhrazených a neutajovaných KIS, provozní bezpečnostní dokumentace KIS), bezporuchovost chodu PC a lokálních počítačových sítí AHNM, základní školení a základní poučení uživatelů pro obsluhu výpočetní techniky a zařízení s ní související, metodickou pomoc a podporu při zavádění výpočetní techniky a s ní související zařízení do provozu, souhrnný přehled o HW a SW u AHNM, souhrnný přehled o KIS u AHNM. Pracovní poměr lze změnit na dobu neurčitou při splnění podmínek; 5 týdnů dovolené; 5 dnů zdravotního volna, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.
Ministerstvo obrany, Agentura hospodaření s nemovitým majetkem, Praha 1
Petra Dvořáková , tel.:Po - Pá, 7:00 - 15:00 hod; 973206240, 702000706e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 29 280 Kč/měsíc do 40 170 Kč/měsíc |
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání ve stavebním studijním oboru; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost; - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nabízíme: - pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou; - platová třída 11; - místo výkonu práce Hradební 772/12, 110 00 Praha 1; - 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - vzdělávací kurzy a školení; - příspěvky FKSP; - pružnou pracovní dobu; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření zápočtu praxe. Popis pracovních činností: - koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů a zpracovávání odborných technických posudků, organizace vypořádání majetkoprávních vztahů; - zajišťuje a zodpovídá za přípravu a realizaci přidělených stavebních akcí zařazených do programového financování resortu MO (dále jen stavebních investičních akcí), včetně návrhů způsobů financování, projektové přípravy, návrhů řešení majetkoprávních vztahů a technicko - ekonomických požadavků, zpracovávání propočtů a plánů nákladů na přípravné průzkumné, projektové a realizační práce, výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků stavby, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace dozorování průběhu realizace těchto akcí, přebírání prací, zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace, a to vše ve smyslu platných právních předpisů, technických norem a interních předpisů MO v rozsahu působnosti AHNM, zejména podmínek daných řídící dokumentací jednotlivých akcí; - vede veškerou s tím spojenou agendu; - zodpovídá za technicko - ekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny; - zodpovídá za výkon technického dozoru investora (objednatele) u přidělených stavebních investičních akcí; - komplexně řídí proces vstupní, mezioperační a výstupní kontroly objednatele na stavebně a technologicky nejnáročnějších akcích, zajišťuje koordinaci zhotovitelů a jiných účastníků těchto akcí; - komplexně zajišťuje, organizuje a zodpovídá za kontroly technických parametrů nejnáročnějších stavebních (technologických) akcí programového financování (příp. i akcí oprav a údržby stavebních objektů a technologických zařízení) a zodpovídá za kontrolu provedení stavebních a montážních prací - staveb v souladu s legislativou a projektovou dokumentací; - samostatně provádí analýzu postupu prací zhotovitelů a dodržování ustanovení uzavřených smluv včetně návrhů na opatření při jejich neplnění; - zodpovídá za finanční a věcnou správnost daňových dokladů - faktur předkládaných zhotoviteli, zajišťuje průběžnou kontrolu čerpání finančních prostředků; - připravuje podklady, zpracovává stanoviska a spolupracuje při projednávání návrhů smluv a jejich dodatků v oblasti přípravy a realizace stavebních akcí; - zodpovídá za optimální využití přidělených finančních prostředků vč. vedení nezbytné finanční agendy a provádění ekonomických rozborů; - zpracovává podklady pro zaúčtování dokončených stavebních akcí; - zpracovává podklady pro zadávání administrativních údajů v systému FIS - GINIS; - zabezpečuje přípravu a účastní se přejímek a kolaudačních řízení vč. předání staveb (technologických zařízení) do užívání, v případě určení vykonává funkci předsedy přejímací komise nebo reklamačního řízení; - podílí se na přípravě zadávacích podmínek pro výběrová řízení v
Armádní sportovní centrum DUKLA
Mgr. Dagmar Koppová , tel.:973 203 901e-mail: koppovad@dukla.army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 9. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 33 000 Kč/měsíc |
Koppová Dagmar Mgr., e-mail: koppovad@dukla.army.cz Příprava pokrmů a zodpovědnost za jejich výdej. Znalost pravidel a norem v oblasti stravování. Pracovní doba Po-pá (6:00-14:30 hod.) Praxe v závodním stravování podmínkou. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 5 dní sick days, FKSP, bezplatné parkování v areálu, možnost ubytování.
Armádní sportovní centrum DUKLA
Mgr. Dagmar Koppová , tel.:973 203 901e-mail: koppovad@dukla.army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Koppová Dagmar Mgr., e-mail: koppovad@dukla.army.cz Upřesňující info: Řidičský průkaz: B, C, D, BE, CE, DE. Řídit, udržovat a opravovat silniční motorové vozidlo pro přepravu osob, které má více než 8 míst k sezení kromě řidiče a jehož nejvyšší přípustná hmotnost převyšuje 5000 kg Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 5 dní sicks days, FKSP, bezplatné parkování v areálu, možnost ubytování, firemní rekreační zařízení, prémie
MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince
Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová , tel.:973204699e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 6. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 40 310 Kč/měsíc |
Pozice: vojáci z povolání - řidiči sk. C Uchazeč s ŘO sk. C, se může hlásit i na pozice, kde je vyžadováno ŘO sk. C+E; 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody5): Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Mzda: minim. 40 310,- Kč Kontakt: Osobně: Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem: kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce: Jince 462, Jince
MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince
Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová , tel.:973204699e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 6. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 41 890 Kč/měsíc |
Pozice: vojáci z povolání - řidiči sk. C + E 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Nástup možný ihned na dobu určitou na 4 roky. Mzda: minim. 41 890,- Kč Kontakt: Osobně: Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem: kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce: Jince 462, Jince
MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince
Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová , tel.:973204699e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 6. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 40 310 Kč/měsíc |
Pozice: vojáci z povolání - řidiči sk. B Požadavky: Uchazeč s ŘO sk. B, se může hlásit i na pozice, kde je vyžadováno ŘO sk. C; 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Mzda: minim. 40 310,- Kč Kontakt: Osobně: Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem: kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce: Jince 462, Jince
MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince
Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová , tel.:973204699e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 6. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 40 310 Kč/měsíc |
Pozice: Vojáci z povolání - časovači děla 13. dělostřeleckého pluku Místo vhodné i pro absolventy. Požadavky: Fyzické předpoklady - výška do 185 cm; 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Nástup možný ihned na dobu určitou na 4 roky. Mzda: min. 40 310,- Kč Kontakt: osobně - Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem - mailem kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce:VÚ 7935 - Jince 462, Jince
MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince
Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová , tel.:973204699e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 6. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 41 890 Kč/měsíc |
Pozice: Vojáci z povolání - operátoři 13. dělostřeleckého pluku Místo vhodné i pro absolventy. Požadavky: Fyzické předpoklady - výška do 185 cm; 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Nástup možný ihned na dobu určitou na 4 roky. Mzda: min. 41 890,- Kč Kontakt: osobně - Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem - mailem kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce:VÚ 7935 - Jince 462, Jince
MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince
Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová , tel.:973204699e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 6. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 40 310 Kč/měsíc |
Pozice: Vojáci z povolání - strážní 13. dělostřeleckého pluku Místo vhodné i pro absolventy. Požadavky: 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); občasné nepravidelné 25hodinové služby s náhradním volnem; 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Nástup možný ihned na dobu určitou na 4 roky. Mzda: min. 40 310,- Kč Kontakt: osobně - Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem - mailem kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce:VÚ 7935 - Jince 462, Jince
Ministerstvo obrany - Čínská
. , tel.:973211066, 973204699, 800154445e-mail: kariera.praha@army.cz, kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 39 310 Kč/měsíc |
Kontakt: Rekrutační pracoviště Praha: Vítězné náměstí 684/4, Praha, tel. 973 211 066, e-mail: kariera.praha@army.cz Rekrutační pracoviště Středočeský kraj: Podbabská 1589/1, Praha, tel. 973 204 699, e-mail: kariera.strednicechy@army.cz nebo bezplatná personální poradenská linka: 800 154 445. Podrobnosti o podmínkách, vlastním průběhu výběru i o dalších kontaktech jsou uvedeny na kariera.army.cz. Nabízíme zajímavé a perspektivní zaměstnání v prestižní vojenské jednotce se specifickým postavením, kariérní růst, mladý kolektiv a jistotu stabilního příjmu. Střelci ČS AČR zabezpečuje protokolární, slavnostní a pietní akce na území ČR a v zahraničí. Činnost během směny (7:00 - 16:00 hod.) se řídí rozvrhem zaměstnání. Min. dvě hodiny denně jsou vyčleněny k nácviku protokolárních aktů a k rozvoji individuální fyzické kondice s možností bezplatného využívání útvarových sportovišť. Bližší informace na webu pvpraha.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč, stabilizační příspěvek, výkonnostní příplatek, příspěvek na bydlení, náhrady při dojíždění, 100 % výše platu při nemoci, po 2 letech služby výsluhové náležitosti, po 15 letech služby nárok na doživotní rentu, 6 týdnů dovolené. Čestná stráž AČR je určena k zabezpečení protokolárních, slavnostních a pietních akcí na celém území republiky i v zahraničí: - uvítací ceremoniály při příletu dalších osobností státního významu i vojenského života, při přijetí prezidenta republiky a významných zahraničních delegací na půdě Ministerstva obrany a Generálního štábu AČR, - vojenské pocty při kladení věnců a květin oficiálních představitelů a delegací, při pohřbech zemřelých vojáků v činné službě i v záloze, - ročně více než 400 protokolárních, slavnostních a pietních aktů včetně zahraničních. Fyzické předpoklady: - výška mezi 175 až 190 cm, štíhlá postava, bez viditelných kosmetických vad, tetování v oblasti hlavy, krku, hřbetu ruky a piercingu či náušnic, bez jakékoli formy vousů, výborný zdravotní stav, dobrá fyzická kondice Zdravotní a psychologické vyšetření: je součástí lékařského vyšetření v Ústřední vojenské nemocnici Praha. Zaměstnanecké výhody: jistota zaměstnání i v dobách krize, stálý příjem, stabilizační příspěvek, příspěvek na bydlení a náhrady při dojíždění, možnost poskytnutí odměn, služební tělesná výchova v pracovní době i soukromě s možností bezplatného využití vojenských sportovišť, možnost rozšíření vzdělání v odborných kurzech, pravidelná a bezplatná zdravotní péče, preventivní rehabilitace (14 kalendářních dní v roce nad rámec dovolené), možnost vojenské výběrové rekreace v zařízení VOLAREZY, podnikové stravování s příspěvkem od zaměstnavatele, příspěvek na penzijní připojištění, na dovolenou, kulturu, sport nebo vzdělávání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, bezúročné půjčky na bydlení a vybavení domácnosti , pravidelná lékařská péče, 100 % výše platu při nemoci a ošetřování člena rodiny, služební stejnokroj + výstroj (uniforma, obuv), ubytovna v místě pracoviště, bezplatné parkování osobního automobilu v objektu zaměstnavatele, výsluhové náležitosti po 2 letech služby, po 15 letech služby nárok na doživotní rentu. Podmínky povolání do služebního poměru: občanství České republiky, věk 18 a více let, trestní bezúhonnost, zdravotní, psychická a fyzická způsobilost k výkonu služby, složení vojenské přísahy atd.
Ministerstvo obrany Praha
. , tel.:973211066, 973204699, 800154445e-mail: kariera.praha@army.cz, kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 5. 6. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 45 590 Kč/měsíc |
Kontakt: Rekrutační pracoviště Praha Vítězné náměstí 684/4, Rekrutační pracoviště Středočeský kraj Podbabská 1589/1, Praha 6 tel.: 973211066, 973204699, 800154445, e-mail: kariera.praha@army.cz, kariera.strednicechy@army.cz Místo výkonu práce: Loretánská 4, 119 06 Praha 012, Čínská 26/22, 160 00 Praha 6 Požadujeme státní občanství České republiky, věk 18 let a více, trestní bezúhonnost, výšku mezi 178 až 188 cm, výborný zdravotní stav a dobrou fyzickou zdatnost. Strážný HS provádí vnější ostrahu a obranu sídel prezidenta republiky včetně výkonu strážní služby na čestných pevných stanovištích a plní reprezentační povinnosti HS v rámci protokolárních akcí prezidenta republiky. Na této pozici je směnný provoz - 28 hodinová směna a poté 3 - 5 dní volna a náleží k ní náborový příspěvek 50 tis. Kč. Bližší podrobnosti jsou uvedeny na webu kariera.army.cz. Zaměstnanecké výhody: stabilizační příspěvek, příspěvek na bydlení a náhrady dojíždění, 100% výše platu při nemoci, 240 hodin dovolené (6 týdnů), výsluhové náležitosti po 2 letech služby
Zdroj: Úřad práce
08.10.2024 - 11.10.2024
stánek PAV P / 009
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení
29.02.2024 - 03.03.2024
stánek PAV F / 206
Mezinárodní strojírenský veletrh
10.10.2023 - 13.10.2023
stánek PAV P / 009A
Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek MSV
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV P / 001, VP K / 001
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 046
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
29.05.2019 - 31.05.2019
stánek PAV P / 001, VP K / 001
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D06
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek VP K / 011
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
31.05.2017 - 02.06.2017
stánek PAV P / 001, VP K / 001
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení (Praha)
02.03.2017 - 05.03.2017
stánek PAV 5 / 526
Zdroj: Internet
IZO | Zařízení | Kapacita |
---|---|---|
250000016 | Střední škola | -2 |
250000059 | Vyšší odborná škola | -3 |
181050048 | Domov mládeže | -1 |
Obor | Forma | Délka | Kapacita |
---|---|---|---|
23-41-M/01 - Strojírenství | Denní forma vzděl. | čtyři | 0 |
26-41-M/01 - Elektrotechnika | Denní forma vzděl. | čtyři | 0 |
64-41-L/51 - Podnikání | Dálková forma vzděl. | tři | 0 |
78-42-M/07 - Vojenské lyceum | Denní forma vzděl. | čtyři | 0 |
91-11-N/01 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacích | Dálková forma vzděl. | tři | 0 |
91-11-N/01 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacích | Kombinovaná forma vzděl. | tři | 0 |
91-11-N/01 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacích | Denní forma vzděl. | tři | 0 |
Zdroj: MŠMT
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 12.12.2022 Projekt v realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.03.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.07.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.12.2013 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 11.12.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.12.2013 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.06.2013 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.08.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.08.2011 Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2011 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.11.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2009 Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009 Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: hjyaavk
Zdroj: justice.cz
VOJENSKÝ HISTORICKÝ ÚSTAV PRAHA
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz