VVUÚ a.s.
- 596 252 111
- 596 252 265 - asistentka ředitele
- 596 252 300 - asistentka ředitele
- 596 252 215 - výrobní ředitel
- vvuu@vvuu.cz
- obchod@vvuu.cz
ÚT 07:00-15:00 hod.
ST 07:00-15:00 hod.
ČT 07:00-15:00 hod.
- Ing. Libor Štroch, Ph.D. - ředitel
- Romana Kubíková - asistentka asistentka ředitele
35-7193250277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
35-7192360247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
86-5276490277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
35-7192400237/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-7681190277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
373838543/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
35-3936400267/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 | |
5601761/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 |
- zkušebna
- důlní výztuže, stroje
- vzduchotechnika
- technická akustika
- hořlavost
- výbušnost prachu a plynů
- přístroje pro detekci plynů
- pneumatické nářadí
- lana a prostředky pro osobní zabezpečení
- výbušniny
VVUÚ, a.s.
Mgr. Pavel Řehánek, tel.:771 137 455e-mail: rehanek@rsbp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 31 000 Kč/měsíc do 32 000 Kč/měsíc |
1. kontakt E-MAILEM, TELEFONICKY. Tel.: 771 137 455, e-mail: rehanek@rsbp.cz Požadavky: min. SŠ strojní, textilní nebo jiné s technickým zaměřením; orientace v technické dokumentaci a normách; technické myšlení, samostatnost, kreativní přístup, preciznost; odpovědnost; znalost AJ výhodou; ochota cestovat; ŘP sk. B (aktivní řidič); znalost MS Office. Vhodné i pro absolventy Náplň práce: - zkoušky a hodnocení prostředků k ochraně proti pádu z výšky, - spolupráce se zkušebními laboratořemi, - pravidelná komunikace se zákazníky, - odběry vzorků u zákazníků, - práce v technických komisích. Nabízíme: - pružná pracovní doba, - konkurenceschopná mzda, - firemní benefity (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění), - 25 dní řádné dovolené (za odpracovaný kalendářní rok), - možnosti profesního rozvoje a školení.
VVUÚ, a.s.
Mgr. Pavel Řehánek, tel.:771 137 455e-mail: rehanek@rsbp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc do 48 000 Kč/měsíc |
1. kontakt E-MAILEM, TELEFONICKY. Tel.: 771 137 455, e-mail: rehanek@rsbp.cz Hledáme zkušeného a motivovaného plánovače pro naši rostoucí strojírenskou společnost. Pokud máte technické myšlení, organizační schopnosti a zájem o práci v dynamickém prostředí, přidejte se k našemu týmu a pomozte nám dosáhnout našich výrobních cílů. Požadujeme: - Vzdělání v oboru strojírenství, - minimálně 3 roky praxe ve výrobním prostředí, - schopnost analyzovat a optimalizovat výrobní procesy, - znalost moderních technologií v oblasti výroby, - znalost práce na PC (MS Office, ERP systémy výhodou), - komunikační schopnosti a schopnost pracovat v týmu. Náplň práce: - Plánování a koordinace výrobních procesů na základě objednávek a plánu, - odpovědnost za tvorbu a řízení výrobního plánu dané výrobní kapacity, - tvorba a aktualizace výrobního plnu v ERP systému, - spolupráce s produktovými managery a nákupním oddělením, - analýza a řešení vzniklých problémů ve výrobě. Nabízíme: - Konkurenceschopná mzda, - firemní benefity (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění), - 25 dní řádné dovolené (za odpracovaný kalendářní rok), - možnosti profesního rozvoje a školení, - příležitost k účasti na inovativních projektech ve výrobě.
VVUÚ, a.s.
Mgr. Pavel Řehánek, tel.:771 137 455e-mail: rehanek@rsbp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
1. kontakt E-MAILEM, TELEFONICKY. Tel.: 771 137 455, e-mail: rehanek@rsbp.cz Společnost VVUÚ, a.s. přijme na hlavní pracovní poměr zaměstnance na pozici Nákupčí Senior. Hledá zkušeného a dynamického nákupčího, který má praxi v zahraničním obchodě a jednání s mezinárodními dodavateli. Připojte se k našemu týmu a podílejte se na zajišťování špičkových materiálů a komponentů pro naši výrobu! Požadujeme: - Vysokoškolské vzdělání v oboru strojírenství, nebo odpovídající odborné vzdělání vítanou výhodou, - minimálně 3 roky praxe na pozici nákupčího, ideálně v oblasti strojní výroby, - zkušenosti s nákupem a vyjednáváním v mezinárodním prostředí (Indie, Čína), - výbornou znalost angličtiny (další jazyk výhodou), - proaktivní a otevřený přístup s vynikajícími komunikačními dovednostmi a schopností spolupracovat se všemi odděleními ve společnosti, - schopnost efektivně řešit problémy a myslet inovativně, - pokročilá znalost MS Office 365 a orientace se v systémech ERP (znalost K2 výhodou). Náplň práce: - Řízení všech nákupních aktivit u přidělených projektů, - spolupráce s projektovými týmy a ostatními nákupčími při výběru dodavatelů k zajištění úspěšného materiálově technického zabezpečení, - vytváření a řízení plánů a harmonogramů nákupů potřebného materiálů včetně položek s dlouhými dodacími lhůtami (seznam kritických a časově náročných materiálů), - prezentace oddělení nákupu o jeho výsledcích na pravidelných poradách, - spolupráce na manažersko-ekonomických výstupech společnosti (P&L, Cash flow), - reporting navazujícím oddělením a vedení společnosti, - optimalizace nákupních procesů a nákladů, - sledování nákladů na materiál vůči rozpočtu jednotlivých položek i projektů, včetně identifikace potenciálních rizik a příležitostí, - koordinace aktivit na snižování nákladů materiálu a sjednocení procesu, - aktivní vyhledávání nových dodavatelů a obchodních partnerů v zahraničí, - oslovování a vyjednávání obchodních podmínek s mezinárodními dodavateli. Nabízíme: - Pružná pracovní doba, - konkurenceschopná mzda, - firemní benefity (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění), - 25 dní řádné dovolené (za odpracovaný kalendářní rok), - možnosti profesního rozvoje a školení, - příležitost k účasti na inovativních projektech ve výrobě, - tým nákupčích se znalostmi produktu.
Zdroj: Úřad práce
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2021-046275 | Z2021-046275 | vvuu.profilzadavatele.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 25.07.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.01.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
DIČ: CZ45193380
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: yr9cijr
Zdroj: justice.cz
VVUÚ a.s.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz