ZŠ A MŠ Ostrava-Zábřeh
- 596 784 375
- 596 784 367 - školní jídelna
- 721 736 187 - školní družina
- zdenka.mikeskova@zs-brezinova.cz
- reditel@zs-brezinova.cz
- zs.brezinova@quick.cz
- RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D. - ředitel školy
- Mgr. Zdeňka Mikesková - zástupkyně ředitele
- základní škola
Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace
RNDr. Jan Veřmiřovský Ph.D., MBA, tel.:596 784 375e-mail: reditel@zs-brezinova.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
1. kontakt e-mailem reditel@zs-brezinova.cz nebo telefonicky Po-Pá 7:00-15:00 hod. na tel. číslo 596 784 375. Popis pracovní činnosti: - komplexní zajištění činnosti sekretariátu školy vč. správy telefonní ústředny - spisová služba a správa písemností - administrativní činnosti dle provozu a potřeb školy - evidence a rozdělování došlé a odeslané pošty - vystavování potvrzení pro žáky a zaměstnance - předarchivace a archivace písemností, následná skartace materiálů dle spisového a skartačního řádu - vedení evidence majetku (standardní i operativní), vč. jeho následného vyřazování po rozhodnutí likvidační komise - zajištění objednávek - vedení skladu učebnic - vedení evidence OOPP a jejich přidělování - komplexní zajištění oblasti personalistiky, zajištění kontroly dodržování pracovně-právních předpisů v oblasti zaměstnanosti, vyřizování personální agend - zodpovědnost za vedení a návrhy v oblastech personální a mzdové agendy (smlouvy, náplně, platové výměry, zápočty) - zajištění podkladů pro PN a OČR - vedení osobní spisy zaměstnanců - vedení evidence MD, RD, dovolených, samostudií - přihlašování a odhlašování zaměstnanců k soc. a zdravot.pojištění - zodpovědnost za statistiky a hlášení v oblasti personální a mzdové agendy - vyřizování hlášení pojistných událostí, provádí rozbory úrazovosti - vedení pokladny školy - zodpovědnost za směrnice v oblasti správy písemností, pracovně-právní a správy majetku Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ideálně ekonomický směr, popř. veřejná správa - znalost práce na počítači (MS Office -primárně Word, Excel) - psaní všemi deseti na počítači- bude ověřeno při pohovoru - samostatné řešení úkolů, schopnost analytické, koncepční a organizační práce - proaktivita - dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti - ochota se dále vzdělávat - flexibilita - odpovědnost - výpis z rejstříku trestů - znalost pracovně právní problematiky s vazbou na zákoník práce a provádějící předpisy - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Další požadavky: - znalost školského zákona č. 561/2004 Sb. v platném znění s vazbou na prováděcí předpisy výhodou - znalost alespoň jednoho cizího jazyka na komunikační úrovni výhodou - znalost systému eSpis Lite výhodou - znalost systému RESK software výhodou - znalost systému Škola online výhodou - znalost systému vedení úrazů České školní inspekce výhodou Zaměstnanecké výhody: - práci u stabilního zaměstnavatele - kvalitní pracovní prostředí - pracovní dobu přes pracovní týden (víkendy volné) - 5 týdnů dovolené - 2 dny zdravotního volna - stravování s příspěvkem FKSP přímo ve školní jídelně - příspěvek na penzijní pojištění ve výši až 500 Kč/měsíc - odměny za pracovní a životní výročí - finanční ohodnocení dle platové třídy s možnosti nadtarifní složky platu a odměn dle platné legislativy Nástup možný IHNED. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis K přihlášce připojte: - strukturovaný profesní životopis - kopie dokladu o nejvyšším vzdělání - kopie kurzů a osvědčení prokazující zvyšování kvalifikace Přílohy přihlášky se uchazečům automaticky nevrací. Je možné si je osobně vyzvednout, nebo o navrácení písemně požádat do 30 kalendářních dnů od doručení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyžádané přílohy přihlášky budou po uvedené lhůtě skartovány. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v zalepené obálce označení "Výběrové řízení - samostatný referent" řediteli školy nebo ekonomce školy. Dokumenty je možné také zaslat elektronicky - datovou zprávou nebo e-mailem (reditel@zs-brezinova.cz) - při využití e-mailové formy budou originály předány při výběrovém řízení. VYBRANÍ UCHAZEČI BUDOU POZVÁNI NA ÚSTNÍ POHOVOR Kontaktní osoba: RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D., MBA, LLM, MPA, MSc., ředitel školy, e-mail: reditel@zs-brezinova.cz
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-050571 | Dodávky | 3 875 610,78 Kč |
Místo plnění: Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace, adresa: Březinova 1383/52, Zábřeh, 70030 Ostrava.
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou dodávky IT vybavení a dodávky nábytkového vybavení, zahrnující dodávku, dopravu, montáž a zprovoznění.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
IZO | Zařízení | Kapacita |
---|---|---|
107630281 | Mateřská škola | 60 |
102508917 | Základní škola | 540 |
120100363 | Školní družina | 90 |
120100967 | Školní jídelna | 450 |
150076207 | Školní jídelna - výdejna | 60 |
Obor | Forma | Délka | Kapacita |
---|---|---|---|
79-01-C/01 - Základní škola | Denní forma vzděl. | devět | 487 |
Zdroj: MŠMT
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 27.06.2023 Projekt v realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2021 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.12.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 06.06.2011 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: vgymgbp
Zdroj: justice.cz
ZŠ A MŠ Ostrava-Zábřeh
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz