ÚŘAD MĚSTSKÉHO OBVODU Pardubice III.
- 466 799 131 - ústředna
- 466 799 130 - starosta
- 466 799 132 - tajemnice
- 466 799 136 - odbor ekonomický a vnitřních věcí
- 466 799 141 - odbor dopravy a životního prostředí
- 466 264 313
- 724 192 691
- 731 198 165
- podatelna@umo3.mmp.cz
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
provozní doba
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
- Ing. Mgr. Vítězslav Štěpánek - starosta
- Ing. Irena Nimsová - tajemnice
182-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-9656490277/0100 DPH účet, zveřejněn 30.04.2014 | |
326561/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
107-3674540277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145760247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145770277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145730267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374030297/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374040217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374020267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632639/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632479/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632022/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570036/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181568024/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570255/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
182-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205484349/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2379850227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 | |
2701272235/2010 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 | |
107-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 |
Ústředí
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Pernštýnské náměstí 1, Pardubice-Staré Město, PardubiceNejbližší pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Štrossova 44, Bílé Předměstí, Pardubice1,64 kmPardubice IV. - Bokova 315, Pardubičky, Pardubice1,93 km
Pardubice I. - U Divadla 828, Zelené Předměstí, Pardubice2,33 km
- úřad městského obvodu
Městský obvod Pardubice VI
Ing. Ivana Matičková , tel.:466 859 419e-mail: ivana.matickova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: - samostatné ošetřování rostlin podle stanoveného rámcového technologického postupu včetně volby technických prostředků - provádění pravidelné údržby vymezené veřejné zeleně v majetku městského obvodu pomocí svěřené techniky (křovinořezy, motorové pily apod.) - provádění dílčího sekání trávy, pletí a postřiků veřejných prostranství, parků a hřišť pomocí mechanizace - péče o svěřené dopravní prostředky a pracovní stroje, včetně vyplňování záznamů o provozu vozidla a řešení jejich oprav - v zimních měsících provádění zimní údržby komunikací pomocí svěřené techniky (komunální vozidlo) První kontakt e-mailem nebo telefonicky (kdykoliv).
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová , tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů (územně analytické podklady) pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - samostatné vykonávání činností souvisejících se sběrem, vyhodnocování a zpracováním geografických dat pro potřebu geografického informačního systému - zajišťování činnosti v oblasti evidence a aktualizace dat DTM města Pardubice – digitální mapa - podílí se na řešení úkolů navazujících na DTM města Pardubice v oblasti mapových podkladů pro potřeby odborů, městských obvodů a projektantů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 44 odst. 4 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - mimořádné odměny - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno připojit tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností b) motivační dopis c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženémvzdělání K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 13.12.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, Pardubice (do 14.30 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím epodatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání označte datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení a je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová , tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - zpracovávání závazných stanovisek a kvalifikovaných vyjádření k záměrům a projektům ve vztahu k územně plánovací dokumentaci a územně plánovacím podkladům - zajišťování informační a konzultační činnosti pro stavebníky jako pořizovatel územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 24 odst. 3 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v pořizování územně plánovací dokumentace a podkladů výhodou - výhodou osvědčení o autorizaci České komory architektů - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - mimořádné odměny - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákonač. 312/2002 Sb. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno připojit tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností b) motivační dopis c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženémvzdělání K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje:telefonický a e-mailový kontakt. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 13.12.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, Pardubice (do 14.30 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471. Dotazy k náplni práce zodpoví Ing. arch. Mariana Zmítková, vedoucí odboru hlavního architekta, tel.: 466859138 Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím epodatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání označte datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení a je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová , tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - koordinace přípravy a realizace investic a zpracovávání investičních záměrů, - koordinace finančního zajištění investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů, - zpracovávání odborných technických posudků, - organizace vypořádání majetkoprávních vztahů, - stanovování způsobů realizace investic a průzkum finančních zdrojů, navrhování, kontraktace a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů apod. Zajišťování a koordinace kolaudačních řízení u stavebních investic Kvalifikační předpoklady a požadavky: - minimálně středoškolské vzdělání – technického zaměření výhodou - znalost příslušných zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou - organizační, rozhodovací a komunikační schopnosti - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování - praxe ve veřejné správě výhodou Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 50 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní pojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří podají písemnou přihlášku a přiloží tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech b) motivační dopis c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL d) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání e) písemný souhlas s absolvováním psychologických testů, jejichž cílem je posoudit zejména obecné schopnosti, manažerské předpoklady a osobnostní charakteristiku uchazeče pro případ, že by členové výběrové komise tento postup považovali v rámci výběrového řízení za účelný K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 13.12.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, (do 14.30 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a „číslem a názvem výběrového řízení“. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z.Případně e-mailem prostřednictvím epodatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Statutární město Pardubice, Magistrát města Pardubic, IČO: 00274046) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení a pro uzavření pracovněprávního vztahu s vybraným uchazečem. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
Zdroj: Úřad práce
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057
Zdroj: Internet
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023 Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015 Projekt dokončen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014 Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008 Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: ukzbx4z
Zdroj: justice.cz
ÚŘAD MĚSTSKÉHO OBVODU Pardubice III.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz