MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice
- 466 859 111 - spojovatelka
- 466 859 516 - kancelář primátora
- 466 859 522 - odbor školství, kultury a sportu
- 466 859 511 - ekonomický odbor
- 466 859 413 - odbor školství, kultury a sportu
- posta@mmp.cz
ÚT 08:00-11:00 12:00-15:30 hod.
ST 08:00-11:00 12:00-17:00 hod.
ČT 08:00-11:00 12:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-11:00 12:00-14:30 hod.
- Bc. Jan Nadrchal - primátor
182-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-9656490277/0100 DPH účet, zveřejněn 30.04.2014 | |
326561/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
107-3674540277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145760247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145770277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145730267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374030297/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374040217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374020267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632639/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632479/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632022/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570036/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181568024/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570255/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
182-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205484349/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2379850227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 | |
2701272235/2010 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 | |
107-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 |
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Štrossova 44, Bílé Předměstí, PardubicePardubice I. - U Divadla 828, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice II. - Chemiků 128, Polabiny, Pardubice
Pardubice III. - Jana Zajíce 983, Studánka, Pardubice
Pardubice IV. - Bokova 315, Pardubičky, Pardubice
Pardubice V. - Češkova 22, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice VI. - Kostnická 865, Svítkov, Pardubice
Pardubice VII. - generála Svobody 198, Rosice, Pardubice
Pardubice VIII. - Hostovice č. 20, Pardubice
ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD Pardubice - Gorkého 489, Zelené Předměstí, Pardubice
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Pardubice - Pernerova 443, Zelené Předměstí, Pardubice
- magistrát města
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - zpracovávání závazných stanovisek a kvalifikovaných vyjádření k záměrům a projektům ve vztahu k územně plánovací dokumentaci a územně plánovacím podkladům - zajišťování informační a konzultační činnosti pro stavebníky jako pořizovatel územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 24 odst. 3 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v pořizování územně plánovací dokumentace a podkladů výhodou - výhodou osvědčení o autorizaci České komory architektů - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - mimořádné odměny - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon státní správy na úseku stavebního řádu, - umísťování a povolování staveb Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání a praxe dle § 30a stavebního zákona (minimálně střední vzdělání s maturitou v oboru stavebnictví) - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - reprezentativní a profesionální vystupování - výborné komunikační schopnosti Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů (územně analytické podklady) pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - samostatné vykonávání činností souvisejících se sběrem, vyhodnocování a zpracováním geografických dat pro potřebu geografického informačního systému - zajišťování činnosti v oblasti evidence a aktualizace dat DTM města Pardubice – digitální mapa - podílí se na řešení úkolů navazujících na DTM města Pardubice v oblasti mapových podkladů pro potřeby odborů, městských obvodů a projektantů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 44 odst. 4 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - mimořádné odměny - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - koordinace přípravy a realizace investic a zpracovávání investičních záměrů, - koordinace finančního zajištění investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů, - zpracovávání odborných technických posudků, - organizace vypořádání majetkoprávních vztahů, - stanovování způsobů realizace investic a průzkum finančních zdrojů, navrhování, kontraktace a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů apod. Zajišťování a koordinace kolaudačních řízení u stavebních investic Kvalifikační předpoklady a požadavky: - minimálně středoškolské vzdělání – technického zaměření výhodou - znalost příslušných zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou - organizační, rozhodovací a komunikační schopnosti - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování - praxe ve veřejné správě výhodou Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 50 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní pojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Městský obvod Pardubice VI
Ing. Ivana Matičková, tel.:466 859 419e-mail: ivana.matickova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: - samostatné ošetřování rostlin podle stanoveného rámcového technologického postupu včetně volby technických prostředků - provádění pravidelné údržby vymezené veřejné zeleně v majetku městského obvodu pomocí svěřené techniky (křovinořezy, motorové pily apod.) - provádění dílčího sekání trávy, pletí a postřiků veřejných prostranství, parků a hřišť pomocí mechanizace - péče o svěřené dopravní prostředky a pracovní stroje, včetně vyplňování záznamů o provozu vozidla a řešení jejich oprav - v zimních měsících provádění zimní údržby komunikací pomocí svěřené techniky (komunální vozidlo) První kontakt e-mailem nebo telefonicky (kdykoliv).
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054238 | Dodávky | 2 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky je realizace úpravy zvukového systému stadionu Arnošta Košťála, ul. U Stadionu 1652 v Pardubicích, která zahrnuje vypracování projektové dokumentace, realizaci úpravy zvukového systému a zajištění záručního a pozáručního servisu zvukového systému.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046628 | Stavební práce | 12 627 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce za účelem oprav 16-ti volných bytů (neobsazených nájemci) umístěných v deseti bytových domech, a to ve vchodech č.p. 446 a č.p. 447 ul. Sedláčkova, č.p. 826 ul. Bartoňova, č.p. 947 a č.p. 959 ul. J. Zajíce, č.p. 1013-1014 ul. E. Košťála, č.p. 1016-1017 ul. E. Košťála, č.p. 1618 a č.p. 1689 ul. Češkova, č.p. 2731 ul. Sokolovská na území města Pardubice – v částech Polabiny, Studánka a Zelené Předměstí. Opravy budou provedeny v rozsahu těchto PD. Jedná se zejména o kompletní výměnu bytového jádra, vybraných výplní otvorů, podlahových krytin a obkladů, zařizovacích předmětů, rozvodů zdravotní techniky a elektroinstalace, provedení opravy omítek a výmalby, denního úklidu pracoviště a všech společných prostor domu dotčených stavbou, dále o provedení předepsaných zkoušek a revizí.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-043354 | Služby | 2 486 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem plnění je zpracování projektové dokumentace včetně inženýrské činnosti a autorského dozoru, která bude řešit rekonstrukci stávajícího pavilonu „F“ objektu základní školy (dále jen ZŠ) npor. Eliáše čp. 344 v Pardubicích - Polabinách, a to za účelem zřízení čtyř oddělení školní družiny včetně zázemí pro žáky i zaměstnance. Součástí řešení bude rovněž úprava venkovních ploch v areálu ZŠ pro potřeby a v návaznosti na navrhovanou školní družinu. PD bude zpracována na podkladu stávající studie ve stupních: DUR, DSP a DPS včetně zajištění inženýrské činnosti a autorského dozoru.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-028347 | Služby | 2 400 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Zpracování projektové dokumentace vč. inženýrské činnosti a autorského dozoru, která bude řešit novou stavbu azylového domu pro muže, noclehárny pro ženy a muže, nízkoprahového denního centra a ordinace lékaře pro osoby bez přístřeší, a to namísto stávajících objektů určených k demolici situovaných v SV části areálu provozoven č.p. 516 při hranici s ul. Na Staré poště a ul. J. Palacha v Pardubicích. Součástí projektové dokumentace bude řešení interiérového vybavení, venkovního zastřešení, skladů, oplocení, mobiliáře, zeleně a zpevněných ploch včetně parkovacích stání. PD bude zpracována na podkladu stávající studie ve stupních: DUR, DSP a DPS včetně zajištění inženýrské činnosti a autorského dozoru.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-014341 | neuvedeno |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057
Zdroj: Internet
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023 Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015 Projekt dokončen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014 Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008 Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: ukzbx4z
Zdroj: justice.cz
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz