ÚŘAD MĚSTSKÉHO OBVODU Pardubice VII.
- 466 798 332 - tajemnice
- 466 798 330 - starosta
- 466 798 335 - odbor ekonomický
- 466 798 338 - odbor životního prostředí, ovzduší a dopravy
- 608 133 136
- 607 777 875
- sprava@pardubice7.cz
ÚT 08:00-11:30 12:30-15:00 hod.
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT 08:00-11:30 12:30-15:00 hod.
- Jan Rejda - starosta
- Ing. Marcela Kroutilová - tajemnice
182-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-9656490277/0100 DPH účet, zveřejněn 30.04.2014 | |
326561/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
107-3674540277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145760247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145770277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145730267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374030297/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374040217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374020267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632639/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632479/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632022/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570036/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181568024/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570255/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
182-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205484349/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2379850227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 | |
2701272235/2010 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 | |
107-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 |
Ústředí
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Pernštýnské náměstí 1, Pardubice-Staré Město, PardubiceNejbližší pobočky
Pardubice VI. - Kostnická 865, Svítkov, Pardubice1,82 kmPardubice II. - Chemiků 128, Polabiny, Pardubice2,18 km
Pardubice V. - Češkova 22, Zelené Předměstí, Pardubice3,15 km
- úřad městského obvodu
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - koordinace a usměrňování výkonu stavebně-správní agendy v působnosti magistrátu územně členěného statutárního města a také na území správního obvodu - manažerské vedení a řízení odboru po stránce odborné, metodické i personální - výkon státní správy na úseku stavebního řádu Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu dle ust. § 30a stavebního zákona - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - profesionální vystupování, komunikativnost - výtečné prezentační dovednosti - praxe ve veřejné správě výhodou Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno připojit tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech b) motivační dopis c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání e) písemný souhlas s absolvováním psychologických testů, jejichž cílem je posoudit zejména obecné schopnosti, manažerské předpoklady a osobnostní charakteristiku uchazeče pro případ, že by členové výběrové komise tento postup považovali v rámci výběrového řízení za účelný Dále se doporučuje zájemcům o nabízenou pozici k přihlášce připojit i návrh fungování Stavebního úřadu MmP v podmínkách tzv. nového stavebního zákona, a to s ohledem na další příslušné útvary magistrátu. K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt. Podmínkou ke jmenování vedoucím úředníkem je splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon), těmi jsou: a) čestné prohlášení ve smyslu § 4 odst. 3 lustračního zákona b) ověřená kopie osvědčení ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 lustračního zákona, nebo čestné prohlášení o skutečnostech potvrzovaných osvědčením dle předchozí věty, které dočasně ověřenou kopii osvědčení nahradí. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 14.10.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12,(do 17.00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a „číslem a názvem výběrového řízení“. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - zpracovávání závazných stanovisek a kvalifikovaných vyjádření k záměrům a projektům ve vztahu k územně plánovací dokumentaci a územně plánovacím podkladům - zajišťování informační a konzultační činnosti pro stavebníky jako pořizovatel územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 24 odst. 3 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v pořizování územně plánovací dokumentace a podkladů výhodou - výhodou osvědčení o autorizaci České komory architektů - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - mimořádné odměny - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteřísplňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákonač. 312/2002 Sb. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno připojit tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností b) motivační dopis c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 25.09.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, Pardubice (do 17.00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471. Dotazy k náplni práce zodpoví Ing. arch. Mariana Zmítková, vedoucí odboru hlavního architekta, tel.: 466859138 Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím epodatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání označte datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení a je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Zdroj: Úřad práce
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057
Zdroj: Internet
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
DIČ: CZ00274046
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ukzbx4z
Zdroj: justice.cz
ÚŘAD MĚSTSKÉHO OBVODU Pardubice VII.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz